abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158847755
quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/

[ Bericht 58% gewijzigd door Houtenbeen op 05-01-2016 17:15:03 ]
pi_158847791
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:10 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik erger vind, het feit dat er zulke groepen onze samenleving terroriseren of dat ze in bescherming worden genomen door de autoriteiten. :N

edit: ingekort en geupdate
Hoe worden ze in bescherming genomen?
pi_158847814
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe worden ze in bescherming genomen?
weet ik niet, is niet mijn tekst ;)
pi_158847834
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Already did. Mongolen die hekken en auto's slopen met vuurwerk. En nu?
Vergeet even de aanslagen in Parijs + geweld tegen Joden + deze massa-aanrandingen even, dan klopt het wel ja.
:X
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_158847839
Tering, derde topic al weer in deze reeks. Gaat hard! Nog nieuws?
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:14:33 #6
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158847884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering, derde topic al weer in deze reeks. Gaat hard! Nog nieuws?
15 aanrandingen volgens Joop.nl, dus dat is een harde ondergrens.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158847886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vergeet even de aanslagen in Parijs + geweld tegen Joden + deze massa-aanrandingen even, dan klopt het wel ja.
:X
[ afbeelding ]
Lees het anders even terug. Het ging over een kerstboom die in de brand was gestoken.
pi_158847939
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:56 schreef fixatoman het volgende:
De keiharde waarheid is dat de overheid nog nauwelijks op komt voor de belangen van de oorspronkelijke inwoners.
Mag niet vaak genoeg herhaald worden.

quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, Breivik en Tristan kennen ze alleen in Indonesië. Hebben wij geen last van.
Aandacht weer ergens anders op proberen te leggen natuurlijk. Alweer. Alweer. Alweer.
1947-2016
pi_158847944
Zo, gaat ineens hard hier.

Wat is het laatste nieuws?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:17:06 #10
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158847983
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees het anders even terug. Het ging over een kerstboom die in de brand was gestoken.
Que? Wat heeft een brandende kerstboom met deze massa aanrandingen door noord afrikanen er mee te maken?
Snap vaak je denkwijze niet, maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.
1947-2016
pi_158848017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Que? Wat heeft een brandende kerstboom met deze massa aanrandingen door noord afrikanen er mee te maken?
Dat snapte ik ook niet, vraag het anders even aan degene die er mee kwam.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:18:49 #12
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158848045
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

Dat de burgermeester van keulen met online gedragsregels komt voor vrouwen tijdens carnaval om ze tegen dit soort wezens te beschermen.

Zou je gaan denken..
1947-2016
pi_158848049
quote:

Burgemeester komt met een lijstje gedragsregels voor meisjes en vrouwen in Keulen
pi_158848052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:15 schreef Red_85 het volgende:
Aandacht weer ergens anders op proberen te leggen natuurlijk. Alweer. Alweer. Alweer.
Jij beweert dat moslims mensen doodschieten en 'onze mensen' dat eigenlijk niet doen. Ik geef je 2 voorbeelden die dat weerspreken en dan verleg ik de aandacht? Vreemd, je deed gewoon een bewering die niet klopte.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:19:29 #15
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158848067
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat snapte ik ook niet, vraag het anders even aan degene die er mee kwam.
Jij komt met die kerstboom, leg jij het maar uit dan. Niet gaan wijzen.
1947-2016
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:19:41 #16
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158848076
quote:

De burgemeester van Keulen heeft de vrouwen van de stad maar geadviseerd niet meer buiten te komen na 20:00 en zich kuis te kleden.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:19:51 #17
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158848084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Brandende kerstbomen, vernielingen in kerststallen, massa aanrandingen, vechtpartijen in AZC's, explosie van criminaliteit in beieren, verhoogde dreigingsniveau's

Nee is er is geen rode draad in al deze dingen te vinden natuurlijk.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158848108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jij komt met die kerstboom, leg jij het maar uit dan. Niet gaan wijzen.
Nee, goed lezen. Iemand anders kwam met die kerstboom.
pi_158848143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Proximo het volgende:

[..]

Brandende kerstbomen, vernielingen in kerststallen, massa aanrandingen, vechtpartijen in AZC's, explosie van criminaliteit in beieren, verhoogde dreigingsniveau's

Klopt. Als je brandende kerstbomen op één lijn wil zetten met massa-aanrandingen dan snap je het gewoon niet.
pi_158848171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat de burgermeester van keulen met online gedragsregels komt voor vrouwen tijdens carnaval om ze tegen dit soort wezens te beschermen.

[ afbeelding ]
Zou je gaan denken..
Dit vind ik echt bijzonder. :')
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:23:11 #21
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158848188
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt. Als je brandende kerstbomen op één lijn wil zetten met massa-aanrandingen dan snap je het gewoon niet.
De daders van al die dingen komen allemaal uit een en dezelfde hoek.

Afijn, allahu akbar roepend een kerstboom in de fik steken is uiteraard maar baldadigheid, en die vrouwen hadden gewoon kuis gekleed thuis moeten blijven. Openbare plaatsen zijn namelijk het domein van mannen.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:24:03 #22
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158848209
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, goed lezen. Iemand anders kwam met die kerstboom.
Je standaard antwoord. 'Iemand anders'. Kijk naar jezelf viezerik. Aanslag na aanslag na criminaliteit na criminaliteit. Allemaal uit dezelfde hoek en oververtegenwoordigd in de berichtgeving.
Maar hey, 'iemand anders doet het ook'.

Wat ben jij zielig zeg.
1947-2016
pi_158848218
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Twiitch het volgende:

[..]

De burgemeester van Keulen heeft de vrouwen van de stad maar geadviseerd niet meer buiten te komen na 20:00 en zich kuis te kleden.
Waar is het bijhorend deSpeld-artikel?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:25:14 #24
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158848238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Proximo het volgende:

[..]

Aanslagen in Parijs en grote dreigingen elders vergeet je nog.
1947-2016
pi_158848274
Gedragsregels voor vrouwen om ze te 'beschermen' tegen dat tuig. Wat. De. Fuck.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158848275
Whehe, die reacties op mijn vraag. _O-
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:26:34 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158848280
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Ik hoop dat het nog komt inderdaad. Stille ernstige hoop.

Als dit echt serieus is, hoop ik dat dit heel snel wordt rechtgezet.
1947-2016
pi_158848281
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je standaard antwoord.
Oké, maar je hebt het niet teruggelezen dus. Prima, dan laten we het hier weer bij.
pi_158848285
quote:

[..]

Deze shit is echt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158848303
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:11 schreef Xa1pt het volgende:
Je bent je morele kompas echt compleet kwijt he.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:29:11 #31
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158848335
quote:

[..]

Neergestoken politica steekt nu de vrouwelijke bevolking van haar stad in de rug. Ik zie mogelijkheden voor een boel leuke woordspelingen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:27 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hij stelde vandaag nog dat de seksuele moraal in veel Arabische landen qua vrijheid eigenlijk niet veel anders is dan hier, zelfs beter dan in "de provincie". Hilarisch die vent.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:30:24 #32
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158848369
Ik wordt wel echt mistroostig van die burgermeester zeg ;( Gedragsregels voor vrouwen?

Waar zit je met je hoofd als je dit bedenkt. Je moet wel een giga plaat voor je hoofd hebben als je niet in wil zien dat de snelkookpan europa echt rap begint te borrelen. En de politiek correcte kramp die het deksel dicht probeert te houden begint zijn kracht te verliezen
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:30:32 #33
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158848374
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oké, maar je hebt het niet teruggelezen dus. Prima, dan laten we het hier weer bij.
Ah, selectief een paar kleine woordjes quoten en de rest negeren. Zo ken ik je weer.

Nope, doe ik niet. Kijk eens naar jezelf en het volk wat je continu hier probeert te beschermen en de aandacht op probeert er vanaf te houden.
Hoe kan het nu dat deze groep moslimjongeren zich zo blijft gedragen in Europa en nog gaat klagen ook dat ze niet geaccepteerd worden en zich niet welkom voelen? Hoe komt dat toch?
1947-2016
pi_158848381
quote:

[..]

Of het is een overheidstrol

Niemand kan zo achterlijk zijn. Zit niets anders te doen dan de critici de mond te snoeren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:31:45 #35
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158848411
quote:

[..]

Dat weet jij, dat weten nog meer mensen hier, dat weet ik, alleen hij zelf niet. Maar dat is moeilijk voor hem en ook voor dat volk wat hij probeert te beschermen. Naar jezelf in de spiegel kijken. Zelfreflectie toepassen.
1947-2016
pi_158848423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, selectief een paar kleine woordjes quoten en de rest negeren. Zo ken ik je weer.
Als je de moeite niet neemt om de discussie terug te lezen en wel tegelijkertijd op de man blijft spelen ga ik de moeite niet meer nemen om op je te reageren.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:32:28 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158848434
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gedragsregels voor vrouwen om ze te 'beschermen' tegen dat tuig. Wat. De. Fuck.
Dat is toch de wereld op zijn kop.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:33:25 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158848456
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je de moeite niet neemt om de discussie terug te lezen en wel tegelijkertijd op de man blijft spelen ga ik de moeite niet meer nemen om op je te reageren.
Doe gewoon helemaal geen moeite en reageer op niemand meer.
1947-2016
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:36:19 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158848512
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

In veel landen volkomen geaccepteerd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:36:40 #40
168739 Red_85
'echt wel'
pi_158848520
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk wel af hoe serieus en geloofwaardig we dit moeten nemen. Zie het nergens in de serieuze (Duitse) media staan?
Of ik zit in mijn ontkenningsfase. Kan ook nog..
1947-2016
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:37:26 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_158848537
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:19 schreef Twiitch het volgende:

Ik lees dat nergens, geheime bron of uit de grote duim gezogen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_158848571
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gewoon uit de duim gezogen. Net zoals ik nergens terug kan vinden dat de burgemeester van Keulen gedragsregels gaat opstellen. Kolder dus.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_158848578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk wel af hoe serieus en geloofwaardig we dit moeten nemen. Zie het nergens in de serieuze (Duitse) media staan?
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Gewoon uit de duim gezogen. Net zoals ik nergens terug kan vinden dat de burgemeester van Keulen gedragsregels gaat opstellen. Kolder dus.
http://www.n-tv.de/mediat(...)article16695326.html

vanaf 1.30
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:39:17 #44
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158848585
In bepaalde culturen kleden vrouwen zich nu eenmaal anders. De Duitse cultuur valt daar niet onder echter.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158848623
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Burgemeester komt met een lijstje gedragsregels voor meisjes en vrouwen in Keulen
Waar lees je dat? Of heb je dat van horen zeggen?

in de duitse media lees ik wel volop van de recente persconferentie, waar Burgemeester Reker opriep hard op te treden tegen de daders en dat Köln geen 'rechtsvrije ruimte' mocht zijn, maar niks over zulke opmerkingen ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 15:41:34 #46
8781 crew  Frutsel
pi_158848624
quote:
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Waren het nu wel of geen vluchtelingen? Aangezien ze direct zeiden dat dat niet zo was. Schijnbaar wisten ze dat al?

BTW: Nogmaals het verzoek die

-persoonlijke onderbuikgevoelens
-sneren en kleineren
-trollreacties

achterwege te laten
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:41:43 #47
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158848630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

https://m.facebook.com/st(...)100010827106012&_rdr

Ze zegt het hier gewoon.

Vrouwen en meiden moeten in de toekomst meer beschermd worden. Hiervoor maken we online gedragsregels die ze kunnen bekijken om zo beter voorbereid te zijn.

Knettergek dit wijf, werkelijk waar.
pi_158848631
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Waar lees je dat? Of heb je dat van horen zeggen?

in de duitse media lees ik wel volop van de recente persconferentie, waar Burgemeester Reker opriep hard op te treden tegen de daders en dat Köln geen 'rechtsvrije ruimte' mocht zijn, maar niks over zulke opmerkingen ?
[quote]0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:39 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[..]
pi_158848639
Als je de berichten leest, lijkt het of er totale paniek was bij dat station in Keulen, maar op zich viel dat nog wel mee. Wat mij vooral opviel was de extreme hoeveelheid allochtonen in de binnenstad. En er werd aardig gestunt met vuurwerk door sommige idioten.

Maar goed de hele stad Keulen wemelt nou eenmaal van het gespuis. Echt overal zie je van die hanggroepjongeren met hun typische opgeschoren kapsels.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:42:38 #50
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158848652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:38 schreef Multatilu het volgende:

[..]

"IK heb het nergens gelezen dus het is niet waar, alleen wat IK lees is waar"
pi_158848670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef Proximo het volgende:

[..]

https://m.facebook.com/st(...)100010827106012&_rdr

Ze zegt het hier gewoon.

Vrouwen en meiden moeten in de toekomst meer beschermd worden. Hiervoor maken we online gedragsregels die ze kunnen bekijken om zo beter voorbereid te zijn.

Knettergek dit wijf, werkelijk waar.
Die kerel op de achtergrond zie je ook gewoon denken van "Wtf zegt ze nu?" :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:43:48 #52
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158848683
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:02 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Duitse politie en justitie leveren prima werk, weinig reden om daar aan te twijfelen.
De politie heeft alleszins haar taak slecht/niet uitgevoerd. Ik ben er zeker van dat dat niet de intentie was, maar daar wringt dan het schoentje. Waar was de versterking? Waar bleef de oproerpolitie? Met 140 man tegen 1000 man, dat gaat inderdaad werken :'). 8 man gearresteerd, wees er maar trots op! Dit is overigens niet per definitie van de politie zelf, wel van de verantwoordelijke (zijnde de burgemeester die fout gehandeld heeft door de politie niet in de laten grijpen).

Die anderen vinden ze wellicht nooit meer terug. En wat zullen de gevolgen zijn? Die 8 gearresteerden zijn asielzoekers. Krijgen ze nog asiel? Of worden ze meteen eruit getrapt? Ik vermoed het eerste. En dat is zelfs met celstraf niet genoeg straf voor dit tuig.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:45:43 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158848736
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:43 schreef Infection het volgende:

[..]

Die kerel op de achtergrond zie je ook gewoon denken van "Wtf zegt ze nu?" :')
Op zich niks nieuws van het begin af aan werd al gezegd dat wij ons aan de moslims moeten aanpassen. Zij hoeven dat niet want religie nietwaar ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158848754
quote:
dafuck??? Ik had dit filmpje niet gezien en dacht echt dat iemand een opmerking volledig uit z'n verband gerukt had en op het internet had gezet wat dan weer klakkeloos gecopypasted wordt. Iets dat wel vaker gebeurt natuurlijk. Maar inderdaad, ze zegt het echt! Oh, oh oh... Als daar maar niet in komt te staan dat de meiden geen korte rokjes moeten dragen, op moeten passen met drank, niet bij jongens in de buurt moeten komen, etc... dan ga ook ik de moed opgeven.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:47:29 #55
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158848779
Mevrouw de burgermeester vind overigens ook dat met carnaval in de aantocht het van groot belang is dat we ook even uit gaan leggen aan mensen uit andere culturen wat carnaval is. Want ze begrijpen het niet, weten niet wat ze er mee aan moeten. Daar komt onbegrip en wangedrag uit voort.

Het failliet van de maakbare multiculti in zijn volle glorie, een stel oude correcte draken met WO2 trauma die dit nog goed proberen te praten.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:47:53 #56
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158848792
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Waren het nu wel of geen vluchtelingen? Aangezien ze direct zeiden dat dat niet zo was. Schijnbaar wisten ze dat al?
Ze hadden persoonsbewijzen van AZC's, dus dat lijkt op vluchtelingen ja.

http://www.welt.de/vermis(...)oerper-gerissen.html
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:48:31 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158848806
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:47 schreef Proximo het volgende:
Mevrouw de burgermeester vind overigens ook dat met carnaval in de aantocht het van groot belang is dat we ook even uit gaan leggen aan mensen uit andere culturen wat carnaval is. Want ze begrijpen het niet, weten niet wat ze er mee aan moeten. Daar komt onbegrip en wangedrag uit voort.

Het failliet van de maakbare multiculti in zijn volle glorie, een stel oude correcte draken met WO2 trauma die dit nog goed proberen te praten.
Vooral niet vertellen dat het van oorsprong een christelijk feest is, want dan wordt het helemaal een veldslag. Christenen, drank EN halfblote vrouwen!? Dat is kortsluiting :X
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 15:48:53 #58
8781 crew  Frutsel
pi_158848812
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:50 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Als het Henriette Reker is dan ja.
NWS / Aanslag op Duitse politica #2

ze was het dus wel inderdaad... destijds neergestoken om haar vluchtelingenbeleid.
pi_158848813
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:42 schreef Twiitch het volgende:

[..]

"IK heb het nergens gelezen dus het is niet waar, alleen wat IK lees is waar"
Waar slaat dit nu op. Ik heb zitten googlen, zelfs in het Duits en kon niets vinden. Dit filmpje heb ik niet gevonden, nu wel gezien en ben ervan geschrokken.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:49:08 #60
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158848817
Als er heel veel man bezig zijn moslims te molesteren moet je eens kijken hoe snel er genoeg mankracht wordt opgetrommeld om daar een eind aan te maken. En geen burgermeester die dan regeltjes gaat dicteren voor de moslims om verdere problemen te voorkomen.
Hoe ziek is men tegenwoordig om niet te begrijpen dat dit fout gaat ?????
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')