Nee dank denk ik niet, en dat is hij gelukkig ook niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:13 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je denkt dat Rutte almachtig is of zo?
Allicht een idee om zelfs eens mee te lopen in dit circus.
Inderdaad weg gooien, denk zelfs dat er nieuwe voor in de plaats komen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als het je lukt overal bij zijn natuurlijk. Dat zou perfect zijn om al die illusies weg te kunnen gooien.
Als het nog zo is houden zo, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo blijft!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En over het meelopen in het circus: nee dank je. Ik heb werk waar ethiek wordt gewaardeerd en nodig is.
Denk het niet, de realiteit is de realiteit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Inderdaad weg gooien, denk zelfs dat er nieuwe voor in de plaats komen?
Het is misschien ook jeugdige naïviteit aan mijn kant, hoe vaak hebben we niet een stokje moeten steken voor eikels die met je idee willen weglopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het nog zo is houden zo, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo blijft!
Juist omdat het normale mensen zijn denk ik dat, heb jij nooit een paperclip in je broekzak gehad toen je thuis kwam?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Denk het niet, de realiteit is de realiteit.
Al die politici zijn normale mensen, zul je erkennen.
Ik denk dat het Rutte weinig kan boeien eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee dank denk ik niet, en dat is hij gelukkig ook niet.
Dat er een strikte scheiding bestaat tussen parlement en raad is ook niet waar. Wel op beslissingsniveau misschien. En dat men de hand boven elkaars hoofd houdt moge ondertussen wel duidelijk zijn.
Het idee zou van Rutte en consorten kunnen komen, dat flikt hij hier ons dagelijks.
En over het meelopen in het circus: nee dank je. Ik heb werk waar ethiek wordt gewaardeerd en nodig is.
Offtopic inderdaad en laat het maar niet boven je hoofd groeien zodat je nog zelf het overzicht hebt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is misschien ook jeugdige naïviteit aan mijn kant, hoe vaak hebben we niet een stokje moeten steken voor eikels die met je idee willen weglopen.
Neemt niet weg dat ik en mijn compagnon ethiek voorop stellen samen met kwaliteit. En geld komt later wel. Hoop dat we dit kunnen volhouden, het bedrijf groeit dus een rotte-appel-filter moet goed functioneren.
Nooit.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Juist omdat het normale mensen zijn denk ik dat, heb jij nooit een paperclip in je broekzak gehad toen je thuis kwam?
Dat denk ik ook als zijn maandsalaris maar klopt niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik denk dat het Rutte weinig kan boeien eerlijk gezegd.
Dat ben ik je dan weer volledig met je eens. Narcisten hebben lak aan de mening van anderen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik denk dat het Rutte weinig kan boeien eerlijk gezegd.
Valt tegen. Rutte richt zich vooral op het Nederlandse bedrijfsleven. En ja die hebben baat bij de EU.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat ben ik je dan weer volledig met je eens. Narcisten hebben lak aan de mening van anderen.
Neemt niet weg dat het boontje nog wel om zijn loontje komt. Of hij moet nu weg kunnen glibberen die EU in.
Maar hij is een schootjongen, een uitvoerder van de Don Corleones in Brussel. Hij laat zien dat hij alles wat in hem heeft vertrouwd wil schaden om zijn Don Corleones tevreden te stellen.
Dat is geen leider, dat is een ezel. Een die je goed kunt gebruiken zolang hij niet in je bestuur zit.
Inderdaad dat ben ik met je eens die hebben baat erbij, laat ze dan ook de rekening ervan betalen en leg die niet bij het land!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Valt tegen. Rutte richt zich vooral op het Nederlandse bedrijfsleven. En ja die hebben baat bij de EU.
Vraag ik me af waar Rutte was die afgelopen jaren. Aangezien ik ook onderdeel ben, als werkgever, van dat bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Valt tegen. Rutte richt zich vooral op het Nederlandse bedrijfsleven. En ja die hebben baat bij de EU.
In dat geval accepteert de Nederlandse regering al de uitslag van het referendum.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat de EC of het EP hier mee te maken heeft. Als Nederland "NEE" stemt en de regering dit advies volgt (doen ze niet, maar stel dat) dan wordt het verdrag toch gewoon niet geratificeerd en is het toch van tafel? (in theorie)
Komt doordat het een coalitie met de PvdA is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vraag ik me af waar Rutte was die afgelopen jaren. Aangezien ik ook onderdeel ben, als werkgever, van dat bedrijfsleven.
Rutte zet zich in de voor de multinational. Grensoverschrijdend. Niets voor zijn kiezer. Hoeveel VVD mkb-ers zijn er niet bedrogen de afgelopen 3 jaar?
Die man is op in eigen land.
Het is om te janken. Krijg ineens dat landverraad gezicht van die smerige chantabele samson weer voor me met zijn huis gekocht van 300000 euro cash.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Komt doordat het een coalitie met de PvdA is.
Het kan veel slechter. Maar dat merken we later wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is om te janken. Krijg ineens dat landverraad gezicht van die smerige chantabele samson weer voor me met zijn huis gekocht van 300000 euro cash.
Nog even doorbijten tot 2017 mensen. Ik ben naar de dokter, ga ik meteen een doorverwijzing naar de psych vragen wegens vastzittende samson-rutte homosex dwanggedachten.
Jetzt geht die party richtig los!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Komt doordat het een coalitie met de PvdA is.
Het tegenover gestelde zou ook kunnen niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het kan veel slechter. Maar dat merken we later wel.
Het kan beter ja. Maar niet heel veel en niet heel snel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het tegenover gestelde zou ook kunnen niet?
Heb ik nooit meer wat van vernomen of die familie waar hij dat geld van had, dat geld ook opgegeven hebben aan de belasting!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is om te janken. Krijg ineens dat landverraad gezicht van die smerige chantabele samson weer voor me met zijn huis gekocht van 300000 euro cash.
Nog even doorbijten tot 2017 mensen. Ik ben naar de dokter, ga ik meteen een doorverwijzing naar de psych vragen wegens vastzittende samson-rutte homosex dwanggedachten.
Is het dat niet al dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het kan beter ja. Maar niet heel veel en niet heel snel.
Het kan wel heel snel bagger worden.
Moet je daarvoor niet eerst groeien voordat je met de grote jongens mee mag spelen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:36 schreef freako het volgende:
[..]
In dat geval accepteert de Nederlandse regering al de uitslag van het referendum.
De EU is ook partij in het verdrag.
Het gaat hier om de situatie dat de Nederlandse regering een beslissing zou nemen die af zou wijken van de uitslag van het referendum en de ratificatie door zou zetten, conform de Nederlandse wet.
De indieners van de motie hadden dan graag gezien dat de EC zou zeggen "Leuk dat jullie dat zeggen Nederlandse regering, maar de uitslag is anders. Dus we lappen jullie beslissing aan de laars en stellen het verdrag niet in werking".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |