abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2016 @ 23:08:39 #151
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_158834106
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
In de gehele geschiedenis van mensheid is men nog nooit zo welvarend en veilig geweest als vandaag de dag.

Lekker bang blijven en klagen, he? Vooral veel klagen, want IS en eng en terrorisme en we worden allemaal opgeblazen enzulks.
Onzin. De 1% is rijk en speelt de rest tegen elkaar uit om dat zo te houden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_158834196
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:08 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Heb je hierover met je dokter gesproken 8)7
Dat is feitelijk gewoon zo. Je moet met een dokter gaan praten als je bang bent om te komen overlijden door een aanslag.
  maandag 4 januari 2016 @ 23:11:29 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158834242
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is feitelijk gewoon zo. Je moet met een dokter gaan praten als je bang bent om te komen overlijden door een aanslag.
Dat aanslagen zoals in Parijs angst opwekken is volstrekt normaal. Daarvoor hoef je geen dokter te gaan zien. Dat de reële kans om bij een aanslag om te komen zeer klein is klopt dan weer wel.
The End Times are wild
pi_158834260
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef Proximo het volgende:

[..]

Laat ook maar, we zijn blijkbaar hartstikke veilig, het dreigingsniveau is nog nooit zo laag geweest, de steun voor geert, le pen en anderen in Europa neemt eigenlijk alleen maar af en veiligheidsdiensten schreeuwen dat ze hun geld niet meer opkrijgen omdat er gewoon zo weinig aan de hand is.

:')
Het wegkijk beleid hier in Nederland :r
Het integratie belijd is gewoon een lagertje die gasten willen niet eens Nederlands leren.
En als ze het wel spreken dan zijn het de rotzooi trappers.

Ik snap precies wat je bedoeld :Y
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 4 januari 2016 @ 23:12:59 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158834307
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:11 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Het wegkijk beleid hier in Nederland :r
Het integratie belijd is gewoon een lagertje die gasten willen niet eens Nederlands leren.
En als ze het wel spreken dan zijn het de rotzooi trappers.

Ik snap precies wat je bedoeld :Y
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 4 januari 2016 @ 23:24:19 #156
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158834743
Ok, verder on of off topic?
The End Times are wild
  maandag 4 januari 2016 @ 23:50:57 #157
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158835690
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:24 schreef LXIV het volgende:
Ok, verder on of off topic?
quote:
Ikzelf heb definitief mijn geïdealiseerde kijk op het Midden-Oosten en de moslimwereld begraven. Dat heeft moeite gekost. Als mens van goede wil heb ik decennialang empathisch gekeken naar die manier van leven en denken. Ik heb - onbewust misschien - alle tekenen miskend die er waren, die ik nochtans moet hebben genoteerd tijdens mijn vele reizen in de Arabische wereld. De onvrijheid van vrouwen, de harde dominantie van mannen, het oog om oog, tand om tand, het onwrikbare geloof in zogenaamd heilige boeken, het afwijzen van wetenschap. Met schaamte moet ik erkennen dat mijn blik versluierd werd door nood aan exotisme, ginder en hier.
Het is dit stuk waar ik niet bij kan, het is eenzelfde houding die ik bespeur bij veel mensen van haar generatie ter linkerzijde.

Wat is de drijfveer achter die drang naar exotisme? Men geeft met liefde en plezier af op zogenaamde benepenheid en kleinburgelijk gedrag van Europeanen maar staat met open armen te wachten op een cultuur die zelfs de grootste boer van nederland nog een progressieve kosmopoliet laat lijken.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158835834
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef Proximo het volgende:

[..]

[..]

Het is dit stuk waar ik niet bij kan, het is eenzelfde houding die ik bespeur bij veel mensen van haar generatie ter linkerzijde.

Wat is de drijfveer achter die drang naar exotisme? Men geeft met liefde en plezier af op zogenaamde benepenheid en kleinburgelijk gedrag van Europeanen maar staat met open armen te wachten op een cultuur die zelfs de grootste boer van nederland nog een progressieve kosmopoliet laat lijken.
Bullshit. Je vindt in Arabische steden mannen die een stuk vrijzinniger omgaan met seksualiteit dan de meeste provincialen hier, om maar een voorbeeld te noemen.
  maandag 4 januari 2016 @ 23:58:06 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158835933
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef Proximo het volgende:

[..]

[..]

Vergeet niet dat er een decennialange indoctrinatie heeft plaatsgevonden. Zeker op de generatie die al 30 was voordat het internet online kwam. Het is extreem moeilijk om dan van gedachte te kunnen veranderen.
Hetzelfde voor al die Noord-Koreanen. Denk je echt dat die zelf niet oprecht geloven in het beste systeem te wonen? Die steunen allemaal de leider, vanuit hun hart.
Iets wat voor jou overduidelijk en evident is, weigeren zij gewoon in te zien. Dan kunnen rel-Marokkanen voor de 100-ste keer een Joodse familie wegtreiteren, zij hebben ooit gehoord dat dit door achtergestelde sociaal-economische factoren komt en daarmee verklaren ze het dan. Daarom noemt men ze ook ziende blind.
Je hoeft alleen maar enkele users in dit topic te lezen om te weten wat ik bedoel. Hardnekkig tegen iedere vorm van realiteit of logisch argument in blijven roepen dat er niks aan de hand is en dat we over vijf jaar samen zingend onder een gekleurde regenboog staan.
The End Times are wild
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:03:12 #160
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158836078
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vergeet niet dat er een decennialange indoctrinatie heeft plaatsgevonden. Zeker op de generatie die al 30 was voordat het internet online kwam. Het is extreem moeilijk om dan van gedachte te kunnen veranderen.
Hetzelfde voor al die Noord-Koreanen. Denk je echt dat die zelf niet oprecht geloven in het beste systeem te wonen? Die steunen allemaal de leider, vanuit hun hart.
Iets wat voor jou overduidelijk en evident is, weigeren zij gewoon in te zien. Dan kunnen rel-Marokkanen voor de 100-ste keer een Joodse familie wegtreiteren, zij hebben ooit gehoord dat dit door achtergestelde sociaal-economische factoren komt en daarmee verklaren ze het dan. Daarom noemt men ze ook ziende blind.
Je hoeft alleen maar enkele users in dit topic te lezen om te weten wat ik bedoel. Hardnekkig tegen iedere vorm van realiteit of logisch argument in blijven roepen dat er niks aan de hand is en dat we over vijf jaar samen zingend onder een gekleurde regenboog staan.
Dat is mij bekend, waar je ook kijkt helaas

Echter. Wat is de drijfveer achter die drang naar exotisme, wat maakt het dat men daar zo'n drang naar of bewondering voor heeft.
De indoctrinatie lijkt me vooral het middel, daar plukken we nu dagelijks de correcte vruchten van.
Ik mis de reden, is het een schuldgevoel over het aanwezige leed in die exotische landen, een koloniaal schuldgevoel? Dat sluit meer aan bij de boetedoening uit dat instituut in Rome waar deze groep veelal een hekel aan heeft.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:24:32 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158836688
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niets 'exotisch' aan de stelregel dat men iedere persoon op diens karakter en niet afkomst dient te beoordelen. Noem ik dan weer 'realistisch'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158836752
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Niets 'exotisch' aan de stelregel dat men iedere persoon op diens karakter en niet afkomst dient te beoordelen. Noem ik dan weer 'realistisch'.
Een prima standpunt, dat moeten we ook zoveel mogelijk proberen na te streven, maar dat is bij uitstek idealisme, zeker geen realisme.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:27:30 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158836774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:26 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Een prima standpunt, dat moeten we ook zoveel mogelijk proberen na te streven, maar dat is bij uitstek idealisme, zeker geen realisme.
Nou, nee, dat noem ik geen idealisme. Je zou het zelfs ook zelfbescherming of pragmatisme kunnen noemen. Wat als men JOU afrekent op het gedrag van anderen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158837051
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nou, nee, dat noem ik geen idealisme. Je zou het zelfs ook zelfbescherming of pragmatisme kunnen noemen. Wat als men JOU afrekent op het gedrag van anderen?
Sommige culturen/volkeren zijn nu eenmaal structureel en substantieel anders dan anderen. Dan kun je wel roepen dat ieder een individu is, maar toch zie ik hier liever een miljoen Koreanen arriveren dan een miljoen Arabieren. Is dat omdat iedere Arabier een conservatieve moslim is en iedere Koreaan een vrije adaptieve geest? Nee, maar het is iets met kansberekening.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:39:51 #165
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:39 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Sommige culturen/volkeren zijn nu eenmaal structureel en substantieel anders dan anderen. Dan kun je wel roepen dat ieder een individu is, maar toch zie ik hier liever een miljoen Koreanen arriveren dan een miljoen Arabieren. Is dat omdat iedere Arabier een conservatieve moslim is en iedere Koreaan een vrije adaptieve geest? Nee, maar het is iets met kansberekening.
Prima. Pas dat nu even toe op jezelf.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158837095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Prima. Pas dat nu even toe op jezelf.
Waarom zou ik? Wat ik zeg is dat wat goed klinkt (iedereen individueel beoordelen), niet altijd realistisch is, dat is het punt dat ik maakte.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:42:55 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:42 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Wat ik zeg is dat wat goed klinkt (iedereen individueel beoordelen), niet altijd realistisch is, dat is het punt dat ik maakte.
Niet altijd... in welk geval niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158837159
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Niet altijd... in welk geval niet?
Het is niet realistisch te denken dat je bijvoorbeeld criminaliteit effectief kunt aanpakken, zonder profiling op basis van afkomst.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:47:57 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837176
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:46 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Het is niet realistisch te denken dat je bijvoorbeeld criminaliteit effectief kunt aanpakken, zonder profiling op basis van afkomst.
Werkelijk? Leg eens uit. Hoe ga jij criminaliteit effectief aanpakken door profilering op basis van enkel afkomst? Gaan we preventief mensen oppakken of zo?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158837256
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Werkelijk? Leg eens uit. Hoe ga jij criminaliteit effectief aanpakken door profilering op basis van enkel afkomst? Gaan we preventief mensen oppakken of zo?
Een stijging van het aantal Arabieren in Nederland zal een stijging veroorzaken van de criminaliteit op de lange termijn (dit zal je wel ontkennen). Een preventieve aanpak zou dus kunnen zijn, te stoppen met het opnemen van Arabieren in Nederland. Zijn dan alle Arabieren criminelen? Nee, maar zoals gezegd: risico-analyse.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:54:03 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:52 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Een stijging van het aantal Arabieren in Nederland zal een stijging veroorzaken van de criminaliteit op de lange termijn (dit zal je wel ontkennen). Een preventieve aanpak zou dus kunnen zijn, te stoppen met het opnemen van Arabieren in Nederland. Zijn dan alle Arabieren criminelen? Nee, maar zoals gezegd: risico-analyse.
Geen feiten, bronnen, data... maar ik geloof je meteen hoor... Goed plan, laten we de Verlichting en de Grondwet bij het grof vuil zetten omdat die onrealistisch zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158837306
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Geen feiten, bronnen, data... maar ik geloof je meteen hoor... Goed plan, laten we de Verlichting en de Grondwet bij het grof vuil zetten omdat die onrealistisch zijn.
Laten we niet kritisch kijken naar beleid dat wel/niet werkt, want zo staat het in de Grondwet. Het is de Bijbel/Koran niet.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:57:01 #173
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158837323
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoe denk je dat ze in de VS van de mafia afgekomen zijn?
Door te zeggen, ja dat kan iedereen zijn?

Nee, door de focus te leggen op de italianen, want daar kwamen ze uit voort.

Etnisch profileren is niets mis mee als de probleemgroep dusdanig homogeen van samenstelling is.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:59:29 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:57 schreef Proximo het volgende:

[..]

Hoe denk je dat ze in de VS van de mafia afgekomen zijn?
Door te zeggen, ja dat kan iedereen zijn?

Nee, door de focus te leggen op de italianen, want daar kwamen ze uit voort.

Etnisch profileren is niets mis mee als de probleemgroep dusdanig homogeen van samenstelling is.
De mafia bestaat nog steeds.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:00:47 #175
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158837392
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De mafia bestaat nog steeds.
Ja, in een vorm die werkelijk geen drol meer voorstelt. De sopranos was een leuke serie maar feit is dat de mafia in de VS aanrommelt in de marge. De dienst wordt daar uitgemaakt door andere groepen tegenwoordig

Italië is een ander verhaal.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:01:15 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837397
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:00 schreef Proximo het volgende:

[..]

Ja, in een vorm die werkelijk geen drol meer voorstelt. De sopranos was een leuke serie maar feit is dat de mafia in de VS aanrommelt in de marge. De dienst wordt daar uitgemaakt door andere groepen tegenwoordig

Italië is een ander verhaal.
Dus heeft het geen zak opgelost.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:03:38 #177
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158837446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dus heeft het geen zak opgelost.
De mafia was een organisatie die met haar tentakels nog net niet in het witte huis zat.
Dat lukt de gemiddelde gang of organisatie uit het oostblok niet.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:04:14 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:03 schreef Proximo het volgende:

[..]

De mafia was een organisatie die met haar tentakels nog net niet in het witte huis zat.
Dat lukt de gemiddelde gang of organisatie uit het oostblok niet.
Ja, dat zeiden ze ook over de Ku Klux Klan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:05:36 #179
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158837490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, dat zeiden ze ook over de Ku Klux Klan.
Gezien de lijst van politici die daar aan gelieerd was klopt dat ook.
De KKK was echter geen criminele organisatie met een miljardenomzet dus niet bepaald relevant.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:06:26 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837508
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:05 schreef Proximo het volgende:

[..]

Gezien de lijst van politici die daar aan gelieerd was klopt dat ook.
De KKK was echter geen criminele organisatie met een miljardenomzet dus niet bepaald relevant.
... geen criminele organisatie? Check even de lynch statistieken tussen 1865 en 1950.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:11:58 #181
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158837611
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... geen criminele organisatie? Check even de lynch statistieken tussen 1865 en 1950.
Met als doel geld te verdienen?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:12:21 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:11 schreef Proximo het volgende:

[..]

Met als doel geld te verdienen?
Oh sorry, dan telt het niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:18:06 #183
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158837703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh sorry, dan telt het niet?
Wat deed de mafia?

Afpersing, illegaal gokken, prostitutie, vakbonden infiltreren, de bouwwereld overnemen, vervolgens drugs en toen kwam het einde in zicht.
Allemaal vanwege geld. Politieke infiltratie was slechts een speeltje om te zorgen dat de rest van de activiteiten rustig door kon gaan.

de KKK lynchte zwarten en streefde naar een raszuivere VS.

Het verschil lijkt me duidelijk. Ja beiden zijn crimineel, maar geenzins gelijk.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:18:57 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158837718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:18 schreef Proximo het volgende:

[..]

Wat deed de mafia?

Afpersing, illegaal gokken, prostitutie, vakbonden infiltreren, de bouwwereld overnemen, vervolgens drugs en toen kwam het einde in zicht.
Allemaal vanwege geld. Politieke infiltratie was slechts een speeltje om te zorgen dat de rest van de activiteiten rustig door kon gaan.

de KKK lynchte zwarten en streefde naar een raszuivere VS.

Het verschil lijkt me duidelijk. Ja beiden zijn crimineel, maar geenzins gelijk.
Helder. Er moet wel doekoe meespelen wil het een echt criminele organisatie zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:24:34 #185
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158837824
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Helder. Er moet wel doekoe meespelen wil het een echt criminele organisatie zijn.
De KKK past wat mij betreft meer in het plaatje van een terroristische organisatie.
Een soort waanbeeld van de ideale maatschappij gekoppeld aan geweld en intimidatie om angst te zaaien.

Juridisch gezien is het inderdaad beiden crimineel gedrag.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:53:04 #186
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158838214
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Dat is altijd zo geweest in Europa. ETA, IRA en nog 80 niet-Islamitische terreurorganisaties die al sinds de Tweede wereldoorlog bommen planten tegen onschuldige hotelbezoekers/pubgangers etc. omdat ze zich afzijdig voelen van de rest van de maatschappij. Blijft altijd zo bestaan.
Jij denkt echt een lekker stokpaardje in handen te hebben met je credo: 'het is nooit zo veilig/rustig geweest als nu'?
Heerlijk man, zo'n kop in het zand steken en gewoon lekker doen alsof je zelf toch een stuk rationeler bent dan de rest.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 5 januari 2016 @ 02:23:21 #187
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158838488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Daar zijn zat bronnen van en dat weet je zelf ook. Maar jij bent het probleem in de zoektocht naar een oplossing: je kijkt enkel weg en wilt de problemen niet eens onder ogen zien.
Fade to Black
pi_158839200
Opiniemakers zien zichzelf steeds meer als Nostradamus en daar word ik moe van. Laat dat lekker aan ons hier op Fok over en ga zelf rapportages maken. Vroeger deden we t met puur nieuws, nu met iedereen die een mening over het nieuws heeft. IS is nu waarschijnlijk kleiner dan op t hoogtepunt , het dieptepunt is in zicht en dan gaat er hier iemand wat voorspellingen doen die totaal niet onderbouwt zijn.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 06:58:08 #189
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_158839213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:53 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Jij denkt echt een lekker stokpaardje in handen te hebben met je credo: 'het is nooit zo veilig/rustig geweest als nu'?
Heerlijk man, zo'n kop in het zand steken en gewoon lekker doen alsof je zelf toch een stuk rationeler bent dan de rest.
Als je de cijfers erop naslaat valt het op zijn zachtst gezegd allemaal heel erg mee, ja. Ik wacht nog steeds op diegene die het tegendeel bewijst.
Dit, dus.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:56:58 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_158841955
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
Je moet sowieso alert blijven. Of het gevaar nou moslims zijn, onze eigen overheden of wat er dan ook speelt.
Dat is nu precies het probleem met TS en met vele overige anti-links of anti-rechtse lui:

Ze trekken ten strijde tegen links of tegen rechts i.p.v. tegen domme haatdragende meelopers.
Krekker is de bom!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:57:46 #191
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_158841976
oeps.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:00:23 #192
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_158842027
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 06:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je de cijfers erop naslaat valt het op zijn zachtst gezegd allemaal heel erg mee, ja. Ik wacht nog steeds op diegene die het tegendeel bewijst.
Een kwalitatief datapunt dan: Die Gewerkschaft der Polizei (GdP) zeigte sich entsetzt. "Das ist eine völlig neue Dimension der Gewalt. So etwas kennen wir bisher nicht", sagte der NRW-Landesvorsitzende der GdP, Arnold Plickert.
http://www.spiegel.de/pan(...)ester-a-1070418.html
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:16:41 #193
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158842329
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bullshit. Je vindt in Arabische steden mannen die een stuk vrijzinniger omgaan met seksualiteit dan de meeste provincialen hier, om maar een voorbeeld te noemen.
En toch worden er in Schubbekutteveen geen homo's van gebouwen af geflikkerd, om maar een voorbeeld te noemen.
pi_158842364
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]

En toch worden er in Schubbekutteveen geen homo's van gebouwen af geflikkerd, om maar een voorbeeld te noemen.
:D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:20:19 #195
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_158842395
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:D
Nu komt die met een of andere drogredenering dat je in Nederland ook veel potenrammers hebt hoor.
pi_158842421
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef LXIV het volgende:

Mogelijk wordt de berichtgeving in de media wat gebalanceerder wanneer ook Nederlandse redacteuren hun op de opleiding voor journalistiek ingeprente dogma's heroverwegen!
O jee, straks gaat er nog eentje vaststellen dat de immigratie van rechts komt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:46:47 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_158842966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

O jee, straks gaat er nog eentje vaststellen dat de immigratie van rechts komt.
Geografisch bekeken is dat in veel gevallen ook zo natuurlijk, ze komen binnen via Duitsland. :P
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158843688
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zal wel kloppen, of de vrouwen vrijwillig met de seks mee doen is in die cultuur niet belangrijk.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_158843803
quote:
Lang wilde ik niet geloven dat we evolueerden naar ijsbergen die elkaar kil zouden voorbij drijven in de nacht van de geschiedenis.
Dit is echt een hele mooie zin. O+
pi_158844212
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat is in 'de Arabische wereld' voor zover je daarvan kunt spreken ook niet bepaald een gewoonte. Hooguit bij IS. Maar IS kun je niet echt gelijkstellen met de gemiddelde Arabier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')