Dat weet ik maar dacht dat de rood-witten misschien ook issues haddenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik rijd voor de rood-wittenNS blokkeerde vanmorgen wel een aantal sporen voor ons. Vooral in Leeuwarden konden weinig treinen vertrekken van ons.
Ik dacht dat je verhuisd wasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:37 schreef bondage het volgende:
Er ging hier net iemand keihard op zijn muil (zonder helm) met zijn scooter... Hij was er nog maar net goed en wel opgestapt en ging na een meter meteen onderuit![]()
Ook niet zo gek met dit soort wegen![]()
[ afbeelding ]
klopt, die spray haalt alleen de bovenste 0,01 millimeter er van afquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:48 schreef MaLo het volgende:
Hier was het gelukkig nauwelijks glad! Kon rustig en veilig naar mijn werk rijden (N-O Twente naar Twenterand).
Veel collega's uit het noorden werken thuis, ik geef ze groot gelijk.
Krabben was zowat niet te doen, heb heel asociaal de auto aangezet en ben weer binnen gaan zitten. Zat een laag ijzel van meer dan een cm dik op de voorruit, was geen beginnen aan. Van die vieze de-icingspray hielp niet eens.
Ik heb momenteel twee huizen. Eerst de andere opknappen, dat gaat makkelijker als het leeg staatquote:
Wat een klapjosti...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Bouke-p het volgende:
De tering.... ik zit ff naar buiten te kijken en zie de overbuurman zn auto ijsvrij maken.
MET HEET WATER!
En dan glijd ie nog op zn gezicht ook. Ik ben benieuwd of ie nog gaat rijden zo.
Wat alcohol in fles, beetje zeep erbij en klaar johquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:48 schreef MaLo het volgende:
Hier was het gelukkig nauwelijks glad! Kon rustig en veilig naar mijn werk rijden (N-O Twente naar Twenterand).
Veel collega's uit het noorden werken thuis, ik geef ze groot gelijk.
Krabben was zowat niet te doen, heb heel asociaal de auto aangezet en ben weer binnen gaan zitten. Zat een laag ijzel van meer dan een cm dik op de voorruit, was geen beginnen aan. Van die vieze de-icingspray hielp niet eens.
En hij is weg, met heel veel moeite.quote:
Moeten ze zelf weten, ik hou de auto (en mezelf) liever heel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:55 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
En hij is weg, met heel veel moeite.
Ik woon aan de rand van t dorp aan de doorgaande weg. En er rijden toch n hoop auto's en af en toe hard ook.
Ik snap t echt niet, ben ik zo'n mietje?
Kon het eraf?quote:Ik mag n dag thuis werken![]()
Zal straks checkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef MakkieR het volgende:
Zouden alle kranten deze ochtend wel zijn bezorgd?
Water werkt prima hoor. Koud, lauw, warm. Zolang het maar niet bloedheet is. Alhoewel met die lichte vorst in NL zelfs dat eigenlijk geen probleem is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Bouke-p het volgende:
De tering.... ik zit ff naar buiten te kijken en zie de overbuurman zn auto ijsvrij maken.
MET HEET WATER!
En dan glijd ie nog op zn gezicht ook. Ik ben benieuwd of ie nog gaat rijden zo.
Heb alleen witte wijn in huisquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat alcohol in fles, beetje zeep erbij en klaar joh
Dan zet je een tafeltje met kaarslichtje naast je auto en drink je eerst een glaasje voor je de rest van de fles over de auto gooit.quote:
Rij je ook wel eens op het traject Veendam -> Groningen? Dan ben ik je misschien wel eens tegengekomen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik rijd voor de rood-wittenNS blokkeerde vanmorgen wel een aantal sporen voor ons. Vooral in Leeuwarden konden weinig treinen vertrekken van ons.
Het gaat alleen overal tussen zitten en bevriest weer... En heet water bevriest nog sneller.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Water werkt prima hoor. Koud, lauw, warm. Zolang het maar niet bloedheet is. Alhoewel met die lichte vorst in NL zelfs dat eigenlijk geen probleem is.
Wat heeft de ns treinen op het spoor vaar arriva treinen te zoeken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen emmer water gebruiken. paar kopjes lauw water werkt prima. Bij -40 in Zweden het enige waar ik over na wilde denken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat alleen overal tussen zitten en bevriest weer... En heet water bevriest nog sneller.
Zo weinig kan idd niet veel kwaad, maar ik ken de Nederlandse "geen halve maatregelen" aanpak wel zo'n beetje... Met emmers tegelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen emmer water gebruiken. paar kopjes lauw water werkt prima. Bij -40 in Zweden het enige waar ik over na wilde denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |