Same shit different anusquote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden?![]()
En wtf, is 'Vol' weer terug? Dacht dat we dat in 2015 zouden laten
Fucking LaPo hunters, tegen de muur ermee!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fucking LaPo hunters, tegen de muur ermee!
Motte komen danquote:Op maandag 4 januari 2016 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fucking LaPo hunters, tegen de muur ermee!
Laat ze lekker, als dat het enige hoogtepuntje in hun leven is.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Myr, weet jij nog iets lekkers om te maken met kiwi toevallig?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat ze lekker, als dat het enige hoogtepuntje in hun leven is.
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wat weet je over de penissen van andere Fok!kers?
Ik denk dat Fax wel de meest geziene heeft. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wat weet je over de penissen van andere Fok!kers?
Mwa er zijn er ondertussen wel een paar die een stuk vaker gezien worden denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat Fax wel de meest geziene heeft. Dat dan weer wel.
Nee sorry, ik hou niet van kiwi.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Myr, weet jij nog iets lekkers om te maken met kiwi toevallig?
yats en rival?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa er zijn er ondertussen wel een paar die een stuk vaker gezien worden denk ik
Nee, ik kan nietquote:
Overbodige aandachtshoeren zijn het vaak die ook nog eens invloed hebben op (leuke) mannen. Vind ik stom.quote:
Wat?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
K is de 11e letter, I de 9e, samen 20, 20e letter is T![]()
![]()
Maar ze doen zoveel goedsquote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Overbodige aandachtshoeren zijn het vaak die ook nog eens invloed hebben op (leuke) mannen. Vind ik stom.
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Overbodige aandachtshoeren zijn het vaak die ook nog eens invloed hebben op (leuke) mannen. Vind ik stom.
Ik weet niet of zij een KPD kloon hebben....quote:
Mannen zijn altijd rationeel toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tieten ookquote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Huh?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij beterquote:Op maandag 4 januari 2016 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn altijd rationeel toch?
De mijne springen niet overeind als er een leuke man langsloopt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De mijne springen niet overeind als er een leuke man langsloopt hoorDat doet een piemel ook niet zomaar hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij beter
[..]
De mijne springen niet overeind als er een leuke man langsloopt hoorIk heb ook wel eens gedacht met puur mijn punani.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt niet vaak voor, maar het kan wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoevaak dit al niet tegen hem gezegd is. Het heeft geen zin.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Yats:
Ik ben de verstandigste. Sommige mensen zakken er maar lekker in met hun commentaren.
![]()
![]()
Dat is niet waar, jij blijft overal maar over doorgaan. Gisteren keek ik om een uur of half tien geloof ik hier in t topic, zie ik n reactie van jou op n post van 19 uur zoveel. Beetje meer zelfreflectie dit jaar?
Ik moet bij het woord punami altijd denken aan ranzige hentai seks met minderjarige schoolmeisjesquote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gedacht met puur mijn punani.Komt niet vaak voor, maar het kan wel.
oh shit wat heb ik gemistquote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Yats:
Ik ben de verstandigste. Sommige mensen zakken er maar lekker in met hun commentaren.
![]()
![]()
Dat is niet waar, jij blijft overal maar over doorgaan. Gisteren keek ik om een uur of half tien geloof ik hier in t topic, zie ik n reactie van jou op n post van 19 uur zoveel. Beetje meer zelfreflectie dit jaar?
Wat vind jij daarvan?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vrouwen denken meer na voor ze vreemdgaan hoorde ik vandaag op YouTube van n versiercoach btw.
Schijnt, geen vrouw die het wil bevestigenquote:
Mannen gaan pas denken na het vreemdgaan, eigenlijk zijn vrouwen dus triestere wezens dan mannan op dat gebied.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vrouwen denken meer na voor ze vreemdgaan hoorde ik vandaag op YouTube van n versiercoach btw.
Plottwist.quote:
Je moet de concurrentie een beetje in de gaten houden hequote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar faxie, kijk jij zoveel naar de peners van andere FOK!kers? Ik heb daar nooit zo'n behoefte aan
van vreemdgaan?quote:
Gefeliciteerd.quote:
Ik moet dan aan een fruitig drankje denkenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet bij het woord punami altijd denken aan ranzige hentai seks met minderjarige schoolmeisjes
Nee je moet je eigen spel spelenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet de concurrentie een beetje in de gaten houden he
Over die uitspraak.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van vreemdgaan?
Dat er niet zo spastisch over gedaan zou moeten worden.
Over versiercoaches?
Dat ze met hun versiertips vaak net wat te veel overdrijven.
Dit klinkt wel heel aandoenlijk eigenlijkquote:Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet de concurrentie een beetje in de gaten houden he
Dat mag je denkenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schijnt, geen vrouw die het wil bevestigen
Hij speelt al genoeg met zichzelf denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je moet je eigen spel spelen
Ik kijk dat niet, dus die associatie is mij vreemd.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet bij het woord punami altijd denken aan ranzige hentai seks met minderjarige schoolmeisjes
Punica?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet dan aan een fruitig drankje denken
Doet me denken aan een uniek vorkjequote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je moet je eigen spel spelen
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij speelt al genoeg met zichzelf denk ik.
ja, dat bedacht ik me ook.quote:
Nee nee, dan zie je het verkeerd. Als je te veel op anderen concentreert verslapt de aandacht voor jezelfquote:
Of nooit een relatie hebben gehad in mijn geval.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat bedacht ik me ook.
Geen idee, ik ben nooit vreemdgegaan rn heb er ook niet over nagedacht.
Ik hoorde wel dat bijna alle vrouwen wel over te halen zijn en dat de mensen die zeggen nooit vreemd te zijn gegaan lelijk en dom zijn en dus nooit aanbiedingen krijgen. Wat ook gelijk de reden is dat ze t nooit gedaan hebben.
Dussss...
Oftewel, het is nooit goed.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat bedacht ik me ook.
Geen idee, ik ben nooit vreemdgegaan rn heb er ook niet over nagedacht.
Ik hoorde wel dat bijna alle vrouwen wel over te halen zijn en dat de mensen die zeggen nooit vreemd te zijn gegaan lelijk en dom zijn en dus nooit aanbiedingen krijgen. Wat ook gelijk de reden is dat ze t nooit gedaan hebben.
Dussss...
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet, dus die associatie is mij vreemd.
Viespeuk.
Leuke woordkeusquote:Op maandag 4 januari 2016 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee nee, dan zie je het verkeerd. Als je te veel op anderen concentreert verslapt de aandacht voor jezelf
moest zelf ook wel gniffelenquote:
quote:
als je lelijk bent, is t prima. Gewoon n andere lelijkerd zoeken en je hoeft je er niet druk om te maken.quote:
Je piemel moet bij het kerstdiner aan de kindertafel zittenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet mijn piemel. Die is te kort om boven tafel uit te komen
mja, maar dit ging alleen over mensen met n relatie.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of nooit een relatie hebben gehad in mijn geval.
Als je content bent met je lelijkheid tenminste.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je lelijk bent, is t prima. Gewoon n andere lelijkerd zoeken en je hoeft je er niet druk om te maken.
Ik ken ook iemand die Yoni heetquote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had een collega, die heeft zijn dochter Yoni genoemd.
Dude, really![]()
Naast jou?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je piemel moet bij het kerstdiner aan de kindertafel zitten
Natuurlijk geen flauw benul van de betekenis ervan.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had een collega, die heeft zijn dochter Yoni genoemd.
Dude, really![]()
low blow ditquote:Op maandag 4 januari 2016 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die Yoni heet
[..]
Naast jou?
Ja, ik heb geen relatie. Hoezo dacht je dat?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:00 schreef Fera het volgende:
Maar Fas, had jij nu geen relatie dan? Of ben ik weer in de war?
En een slabbetje om. Hij kwijlt nogalquote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je piemel moet bij het kerstdiner aan de kindertafel zitten
Neuh, hij vond het zelf wel een goede ingeving. ''Hoor je nooit!''. Nee, gek he.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Natuurlijk geen flauw benul van de betekenis ervan.
dat moet je gewoon zijn, anders zou je vreemdgaan!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je content bent met je lelijkheid tenminste.
Rot op man ik zie dat ding nog voor mequote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet mijn piemel. Die is te kort om boven tafel uit te komen
Ja maar jij kaapt ze allemaal wegquote:Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Het gros van de mannen wil gewoon een lekker wijf maar zijn zelf gewoon niet aantrekkelijk genoeg om er eentje aan de haak te slaan, get real and fuck your ugly female counterpart
Fax is bij jou komen eten?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Rot op man ik zie dat ding nog voor me
ik zoek in de middenmoot maar daar is het aanbod wat matig :squote:Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Het gros van de mannen wil gewoon een lekker wijf maar zijn zelf gewoon niet aantrekkelijk genoeg om er eentje aan de haak te slaan, get real and fuck your ugly female counterpart
Het wordt pas gevaarlijk als je hem niet meer voor je zietquote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ga weg manquote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
G*dver, ik moest hier echt hardop om lachenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het wordt pas gevaarlijk als je hem niet meer voor je ziet
ik zat me ook al voor te stellen dat er zo'n piemel met n truitje en n stropdas om zit te eten. Zonder handen. Met de bovenkant van z'n hoofdquote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Lees ik net ook voor et eerst..... dus grote kans.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Natuurlijk geen flauw benul van de betekenis ervan.
Geen idee. Misschien haal ik dingen en mensen door elkaar. Ik houd het allemaal niet bij. :$ Ook niet aan het daten? Want anders heb ik me echt vergist.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen relatie. Hoezo dacht je dat?
Wow, hoezo censureer je het woord godver?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
G*dver, ik moest hier echt hardop om lachen
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het wordt pas gevaarlijk als je hem niet meer voor je ziet
Nee, ook niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien haal ik dingen en mensen door elkaar. Ik houd het allemaal niet bij. :$ Ook niet aan het daten? Want anders heb ik me echt vergist.
Ik ben nu in conflict met mezelf.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat moet je gewoon zijn, anders zou je vreemdgaan!
Vind ik schelden. Net als k*t enzo. Niet echt gepast.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, hoezo censureer je het woord godver?
Echt een lelijkerd heb ik nog nooit gepaald, wel af en toe op het randje en dat heeft ook wel zijn charme want die kreunen de Noord Atlantische Zeerug omhoog van geilheid dat ik ze paal maar goed meestal wel super mooie vrouwen inderdaad, burpsquote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja maar jij kaapt ze allemaal weg
Oké, rip geheugen.quote:
O, ik ben dus niet helemaal gek. Of zijn we samen gek?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind ik schelden. Net als k*t enzo. Niet echt gepast.
En ik dacht ook dat je iemand had gevonden net als Fera dat dacht maar dat het nog onduidelijk was of je wel/niet iets had.
Samen gek is ook wel gezelligquote:Op maandag 4 januari 2016 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik ben dus niet helemaal gek. Of zijn we samen gek?
Samen gek op elkaarquote:
Dat is waar. Al ben ik vandaag echt wazig. Ik weet de helft van de tijd niet waar ik ben. En nu zit ik dus in de trein, maar ik heb moeite met stations herkennen.quote:
Jij lelijk, neger alsjeblieftquote:Op maandag 4 januari 2016 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moest hierna ook ineens accepteren dat ik lelijk ben. Niet makkelijk
Ik neuk ook omhoog in de lelijkheidsladder. Heb weer eens geluk hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar de omroeper.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Al ben ik vandaag echt wazig. Ik weet de helft van de tijd niet waar ik ben. En nu zit ik dus in de trein, maar ik heb moeite met stations herkennen.
dat moet wel, want ik ben nooit vreemdgegaan!quote:
Doe een linkje.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
O Fas! M'n vader heeft n nieuwe FB pagina!
Hij zoekt mensen die goed Engels kunnen lezen/schrijven en hem willen helpen.
Ik ben nog moed aan t verzamelen om te kijken
Nou kom maar langs danquote:Op maandag 4 januari 2016 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat moet wel, want ik ben nooit vreemdgegaan! [ afbeelding ]
Je hebg volgend mij n deel van t gesprek gemist
Ik ben blijkbaar lelijk geworden in de afgelopen 5,5 jaar. Wat overigens wel kan kloppen.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat deed ik. Dacht dat ik allang Utrecht Centraal voorbij was en toen stond ik er nog. Gelukkig moet ik blijven zitten tot het eindpunt.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar de omroeper.
nou, dat hoeft niet, want ze hadden het erover dat je dan een keer vreemdgaat als je knap bent, omdat je dan meer aanbiedingen krijgt.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar lelijk geworden in de afgelopen 5,5 jaar. Wat overigens wel kan kloppen.
Maar ik krijg geen aanbiedingen meer.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dat hoeft niet, want ze hadden het erover dat je dan een keer vreemdgaat als je knap bent, omdat je dan meer aanbiedingen krijgt.
Of zoiets
Dat iemand dit helemaal heeft zitten uitdenken en uitzoeken.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kwam deze tegen in n ander topic:
[ afbeelding ]
Ik wel, en ik ben lelijk. Hoe zit dat dan, huh?quote:
dat kan ook komen omdat je nu alleen nog maar met fatsoenlijke mannen omgaatquote:
Ik vind de 2e van de 9's niet zo bijzonderquote:Op maandag 4 januari 2016 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
om mijn knapheid te bevestigen?
ik vind t wel knap!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat iemand dit helemaal heeft zitten uitdenken en uitzoeken.
Dan moet je het vliegtuig pakkenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat deed ik. Dacht dat ik allang Utrecht Centraal voorbij was en toen stond ik er nog. Gelukkig moet ik blijven zitten tot het eindpunt.
Whud?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
O Fas! M'n vader heeft n nieuwe FB pagina!
Hij zoekt mensen die goed Engels kunnen lezen/schrijven en hem willen helpen.
Ik ben nog moed aan t verzamelen om te kijken
Jij vindt alles onder de 7 geen optie? (serieuze vraag)quote:Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind de 2e van de 9's niet zo bijzonder![]()
En sowieso kan je 7-8-9 wel door elkaar husselen hier![]()
Onder de 4... tja klopt wel
Niet eens plaatjes van handen erbij gedaanquote:Op maandag 4 januari 2016 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat iemand dit helemaal heeft zitten uitdenken en uitzoeken.
ben ik wel met je eens ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind de 2e van de 9's niet zo bijzonder![]()
En sowieso kan je 7-8-9 wel door elkaar husselen hier![]()
Onder de 4... tja klopt wel
Nee hoor, zou 5 en 6 wel overwegen.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt alles onder de 7 geen optie? (serieuze vraag)
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem ben je een hete boii.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wel, en ik ben lelijk. Hoe zit dat dan, huh?
Allemaal autisten.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kan ook komen omdat je nu alleen nog maar met fatsoenlijke mannen omgaat
Mijn vader is een hippie wereldverbeteraar die een passieve revolutie wil veroorzaken met n FB paginaquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader is een hippie wereldverbeteraar die een passieve revolutie wil veroorzaken met n FB pagina
Klinkt als een gezellig ventquote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader is een hippie wereldverbeteraar die een passieve revolutie wil veroorzaken met n FB pagina
Ah zo. Dat is altijd goedquote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor. Betekent gewoon dat je nog niet echt oud bent en het inbeeldingsvermogen hebt van een wortel.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:45 schreef Fripsel het volgende:
Is het raar als de combo passief en revolutie een heel groot vraagteken bij mij oproepen?
Waarom? Ik snap dat gehaat op idealen niet zoquote:Op maandag 4 januari 2016 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is alleen minder als je z'n dochter bent
omdat hij me bv op 1 jan opbelde om me n gelukkig nieuwjaar te wensen, maar vervolgens niet vroeg hoe het geweest was ofzo, maar alleen n halfuur over z'n nieuwe FB pagina begon en of ik m kon helpen.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Ik snap dat gehaat op idealen niet zo
De enige kleuter hier ben jij, je kan het ook gewoon uitleggen zonder een ander voor wortel uit te maken. Sorry dat ik een term niet ken boehoehoe. Zo dom was mijn gedachtegang niet eens, want ik dacht hoe de fack kun je een revolutie beginnen door passief te zijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor. Betekent gewoon dat je nog niet echt oud bent en het inbeeldingsvermogen hebt van een wortel.
een revolutie is gewoon een snelle en grote verandering in hoe mensen denken/regeren, weet ik t, daar hoeft niet perse geweld bij te komen.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De enige kleuter hier ben jij, je kan het ook gewoon uitleggen zonder een ander van wortel uit te maken. Sorry dat ik een term niet ken boehoehoe. Zo dom was mijn gedachtegang niet eens, want ik dacht hoe de fack kun je een revolutie beginnen door passief te zijn?
Gandhi zegt je niets?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De enige kleuter hier ben jij, je kan het ook gewoon uitleggen zonder een ander voor wortel uit te maken. Sorry dat ik een term niet ken boehoehoe. Zo dom was mijn gedachtegang niet eens, want ik dacht hoe de fack kun je een revolutie beginnen door passief te zijn?
Ik weet heus wel wat een revolutie isquote:Op maandag 4 januari 2016 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een revolutie is gewoon een snelle en grote verandering in hoe mensen denken/regeren, weet ik t, daar hoeft niet perse geweld bij te komen.
Denk aan de industriële revolutie bv.
Het hele mobieltjes en computers enzo zou je ook wel n revolutie kunnen noemen.
Ik maakt maar een geintje moppiequote:Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De enige kleuter hier ben jij, je kan het ook gewoon uitleggen zonder een ander voor wortel uit te maken. Sorry dat ik een term niet ken boehoehoe. Zo dom was mijn gedachtegang niet eens, want ik dacht hoe de fack kun je een revolutie beginnen door passief te zijn?
nou, het was niet lullig bedoeld hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 15:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat een revolutie ishet ging me om de combinatie van passiviteit en een revolutie. Maar ik heb het al opgezocht. En zo vreemd is het niet dat ik de term niet eerder gehoord heb.
als ik op passieve revolutie Google kom ik tegen dat de staat op tijd inziet dat er iets aan de situatie gedaan moet worden om een revolutie aangevoerd door een groep uit de bevolking te voorkomen en dat dus ook daadwerkelijk doet.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik maakt maar een geintje moppie
Maar denk aan je passief verzetten tegen de gevestigde orde om zo samen een revolutie van verzet teweeg te brengen. Iets wat nog steeds als een evolutie klinkt, maar goed, klinkt stuk beter natuurlijk
Ja als jij geen interesse in zijn revolutie toont dan vraagt hij natuurlijk ook niet hoe je oud en nieuw was.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
En miss bedoelde hij wel vreedzaam ofzo, weet ik t, ik luister maar half als hij over die dingen begint
Dat zal t zijnquote:Op maandag 4 januari 2016 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als jij geen interesse in zijn revolutie toont dan vraagt hij natuurlijk ook niet hoe je oud en nieuw was.
Ook best rustig. beetje spelletjes gedaan, beetje gedronken.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was niet lekker, dus rustig. Dank je. Jouwe?
Dat heeft niks met idealen te maken, als hij die niet had had hij je niet eens gebeld waarschijnlijk....quote:Op maandag 4 januari 2016 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat hij me bv op 1 jan opbelde om me n gelukkig nieuwjaar te wensen, maar vervolgens niet vroeg hoe het geweest was ofzo, maar alleen n halfuur over z'n nieuwe FB pagina begon en of ik m kon helpen.
En zo gaat dat altijd. Dus ja, best leuk idealen, maar ik ben er ook nog...
Passief agressief brieven schrijven aan alle regeringsinstanties.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
als ik op passieve revolutie Google kom ik tegen dat de staat op tijd inziet dat er iets aan de situatie gedaan moet worden om een revolutie aangevoerd door een groep uit de bevolking te voorkomen en dat dus ook daadwerkelijk doet.
Hoe verzet je je als mens passief tegen de gevestigde orde? Dan ga je toch juist mee?
dat zei ik ook niet, niks mis met idealen, jij vroeg waarom ik het minder vind nu t om m'n vader gaat. Dat ging dus niet over idealen in t algemeen.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heeft niks met idealen te maken, als hij die niet had had hij je niet eens gebeld waarschijnlijk....
Ik heb geen kloonaccounts. Dus nee...quote:Op maandag 4 januari 2016 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij een KPD kloon hebben....![]()
Maar wel eentje die altijd heel erg z'n best doet om de penis zo ver mogelijk onderop vast te pakken.
Dan zet je er dus een extra woord tussen. Wie is nu de wortel.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Passief agressief brieven schrijven aan alle regeringsinstanties.![]()
"Ik vind het zo leuk dat ik maanden moet wachten op mijn belasting teruggaaf. Echt top"
En dan door iedereen totdat ze er helemaal gek van worden![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Passief agressief brieven schrijven aan alle regeringsinstanties.![]()
"Ik vind het zo leuk dat ik maanden moet wachten op mijn belasting teruggaaf. Echt top"
En dan door iedereen totdat ze er helemaal gek van worden![]()
Sorryquote:Op maandag 4 januari 2016 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet, niks mis met idealen, jij vroeg waarom ik het minder vind nu t om m'n vader gaat. Dat ging dus niet over idealen in t algemeen.
bij m'n vader ben ik er gewoon moe van en heb ik geen zin meer om t erover te hebben.
Het aanbod is het probleem?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zoek in de middenmoot maar daar is het aanbod wat matig :s
dat hoeft nietquote:
Sorry feer, hep heeft me bang gemaakt niets te proberen...quote:
Zie je wel vaker bij idealistische types. Enorm egoïstisch, terwijl ze daar in algemene zin tegen prediken.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoeft niet
Mijn vader is gewoon altijd afwezig en nooit echt geïnteresseerd, alleen in z'n eigen dingen.
Jeetje wat neem je het allemaal serieus. Een passieve revolutie is inderdaad een beetje vreemd ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan zet je er dus een extra woord tussen. Wie is nu de wortel.
Echt he? En als je het dan aan hun verstand probeert te brengen heb jij het niet begrepenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie je wel vaker bij idealistische types. Enorm egoïstisch, terwijl ze daar in algemene zin tegen prediken.
Mijne is nog niet afgelopen.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:
1e maandag van het jaar was weer een feestje.
Ik was er om 8 uur en ik mag de komende 3 uur zeker nog rekenen op werkquote:
Is er ook zo een voor mannen?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
ik van 8 tot 12.15uquote:Op maandag 4 januari 2016 17:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb van 09:30 tot 13:00 gewerkt vandaag
Oké doeiquote:Op maandag 4 januari 2016 17:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kssht, ga eens gauw weg uit mijn thuisbasis.
Mannen stijgen ieder jaar 0.2 punt, in een schrikkeljaar zelfs 0.25.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er ook zo een voor mannen?
Ik wil weten of ik nog een 6je ben.
Ik mis onze spannende whatsappgesprekkenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ze doet ook net alsof ze een tientonner is, mafkees dat het is.
[..]
Jij ook!
Heb je wel eens spannende foto's van haar gekregen?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mis onze spannende whatsappgesprekken
Dat niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel eens spannende foto's van haar gekregen?
Zal vanavond eens kijken.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mis onze spannende whatsappgesprekken
Oké nu ben ik jaloersquote:Op maandag 4 januari 2016 17:29 schreef FrauMilena het volgende:
6 rechts > links 8
[..]
Ik ga al met iemand anders appen. ha.
Dat had ik inderdaad gemerkt.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben beetje auti met appen, antwoord alleen meestal.
Ik zou je nu appen als m'n telefoon niet ver weg lag.quote:
Eet dan ook iets vullends.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb laatste restje mujadara op, en 4 plakken ontbijtboek.
Nog steeds honger als een aap.
Over een paar dagen een kapsalon.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou je nu appen als m'n telefoon niet ver weg lag.
[..]
Eet dan ook iets vullends.
De eerste schooldag doorgekomen?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb rozijnenbrood en kruidenboter.
Beetje ontbijten.
Je bent gewoon een vrouw.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben beetje auti met appen, antwoord alleen meestal.
Ja hoor, ik was in vorm.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over een paar dagen een kapsalon.
[..]
De eerste schooldag doorgekomen?
Ohh haha gelukkig maar.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, die is de uitzondering op de regel.
Nog drie uur...quote:
Het ging wel. Niet super, maar kindjes waren weer hyperactief.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was in vorm.
Nadenken gaat zoveel makkelijker na een vakantie. En jij?
Niet alles zo serieus nemen.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Zo typisch mannelijk, alle vrouwen kutgedrag vinden vertonen behalve die paar die je kent in het dagelijks leven.
Genoeg ongewenste meisjes die je voor weinig kunt krijgen in China.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n dochter moeten wij ook krijgen.
Ik sta er ook tussen zie ik...quote:
Beetje de hele dag pokemon en starcraft spelen.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n dochter moeten wij ook krijgen.
Heeft iedereen buiten fax het nummer van frau?quote:
Zou dat verschil uitmaken?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je plastische chirurgie ondergaan?
Nee ik niet, maar goed ik val dan ook in dezelfde categorie als faxiequote:Op maandag 4 januari 2016 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Heeft iedereen buiten fax het nummer van frau?
Ik ook blijkbaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik niet, maar goed ik val dan ook in dezelfde categorie als faxie
Blijkbaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof jij mijn nummer hebt.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ohja als je opgewonden bent en moet niezen is het wel intens.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest net niezen terwijl ik een redelijk forse erectie had, niet geheel onprettig, ik kom hier nog op terug
Ja, vond hij het een fijne ervaring?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest net niezen terwijl ik een redelijk forse erectie had, niet geheel onprettig, ik kom hier nog op terug
Ik wist dat helemaal niet, nu snap na al die jaren pas die veertjes in het nachtkastjequote:Op maandag 4 januari 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja als je opgewonden bent en moet niezen is het wel intens.
Kramp krijgen ook als je een orgasme hebt.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja als je opgewonden bent en moet niezen is het wel intens.
Dat weet je niet. Misschien wel, misschien niet. Ik ben goed in het hosselen van nummers, kreeg er vanmiddag ook weer tweequote:Op maandag 4 januari 2016 17:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alsof jij mijn nummer hebt.
Heel selectieve groep. Tjacka is een uitzondering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nee dat verpest het gewoon.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kramp krijgen ook als je een orgasme hebt.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien wel, misschien niet. Ik ben goed in het hosselen van nummers, kreeg er vanmiddag ook weer tweeIk maak me geen zorgen, hosselbaasje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke trol hebben we het nu over? Deze reeks zit vol.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Don't feed the troll, of is dat niet het goede voornemen van 2016?
[..]
Dat weet je niet. Misschien wel, misschien niet. Ik ben goed in het hosselen van nummers, kreeg er vanmiddag ook weer tweeNog wat gedaan met die treinhossel van laatst dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat weet je niet. Misschien wel, misschien niet. Ik ben goed in het hosselen van nummers, kreeg er vanmiddag ook weer tweeNu nog nummertjes makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw, sorry. Ik erger mij er altijd maar aan één.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke trol hebben we het nu over? Deze reeks zit vol.
Sorry.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, sorry. Ik erger mij er altijd maar aan één.
Bij mij niet,quote:
Ik post gelukkig niet zo veel meerquote:Op maandag 4 januari 2016 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw, sorry. Ik erger mij er altijd maar aan één.
Jammer wel.quote:
Ik ook. Soms moet er ook gewoon gewerkt worden.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou jullie nog wel een beetje in de gaten hoor.
Neequote:Op maandag 4 januari 2016 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
Meer meets is dat geen goed voornemen voor 2016?
De mensen die ik wil zien / mij willen zien kan ik ook gewoon zien zonder fokbrede meetquote:Op maandag 4 januari 2016 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, we zijn wat gaan drinken. Meer zat er niet in.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog wat gedaan met die treinhossel van laatst dan?
Neequote:Op maandag 4 januari 2016 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, we zijn wat gaan drinken. Meer zat er niet in.
Dan is het goed. Ik hou er niet van als vrouwen zich zorgen maken.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen, hosselbaasje.
jaquote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jullie hier allemaal in een relatie.
Ja maar wel openquote:Op maandag 4 januari 2016 18:15 schreef Tjacka het volgende:
Zijn jullie hier allemaal in een relatie.
Er gaan verhalen over bepaalde meets.............quote:Op maandag 4 januari 2016 18:19 schreef Fripsel het volgende:
Een fok meet lijkt me echt gruwelijk eng
omdat?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:19 schreef Fripsel het volgende:
Stond mijn anus nog open?quote:
ja wel ik heb allang een vriendin maar dat zeg ik niet in grtd dan is iedereen jellyquote:
kijk eens wat er in deze sc zitquote:
Je spreekt toch ook 1 op 1 met vreemde tjappies van datingsites af.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:19 schreef Fripsel het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze ongelijk heeft. Vraag me alleen af waarom zij dat vindt.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kijk eens wat er in deze sc zit
Ja maar ik mag hopen dat de gemiddelde fokker zich in een 1 op 1 gesprek toch wel iets anders profileert dan in zo'n slowchat. ^^quote:Op maandag 4 januari 2016 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je spreekt toch ook 1 op 1 met vreemde tjappies van datingsites af.
Het zijn bijna allemaal faggots.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar ik mag hopen dat de gemiddelde fokker zich in een 1 op 1 gesprek toch wel iets anders profileert dan in zo'n slowchat. ^^
Neequote:Op maandag 4 januari 2016 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar ik mag hopen dat de gemiddelde fokker zich in een 1 op 1 gesprek toch wel iets anders profileert dan in zo'n slowchat. ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |