Same shit different anusquote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden?![]()
En wtf, is 'Vol' weer terug? Dacht dat we dat in 2015 zouden laten
Fucking LaPo hunters, tegen de muur ermee!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fucking LaPo hunters, tegen de muur ermee!
Motte komen danquote:Op maandag 4 januari 2016 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fucking LaPo hunters, tegen de muur ermee!
Laat ze lekker, als dat het enige hoogtepuntje in hun leven is.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Myr, weet jij nog iets lekkers om te maken met kiwi toevallig?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat ze lekker, als dat het enige hoogtepuntje in hun leven is.
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wat weet je over de penissen van andere Fok!kers?
Ik denk dat Fax wel de meest geziene heeft. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wat weet je over de penissen van andere Fok!kers?
Mwa er zijn er ondertussen wel een paar die een stuk vaker gezien worden denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat Fax wel de meest geziene heeft. Dat dan weer wel.
Nee sorry, ik hou niet van kiwi.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Myr, weet jij nog iets lekkers om te maken met kiwi toevallig?
yats en rival?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa er zijn er ondertussen wel een paar die een stuk vaker gezien worden denk ik
Nee, ik kan nietquote:
Overbodige aandachtshoeren zijn het vaak die ook nog eens invloed hebben op (leuke) mannen. Vind ik stom.quote:
Wat?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
K is de 11e letter, I de 9e, samen 20, 20e letter is T![]()
![]()
Maar ze doen zoveel goedsquote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Overbodige aandachtshoeren zijn het vaak die ook nog eens invloed hebben op (leuke) mannen. Vind ik stom.
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Overbodige aandachtshoeren zijn het vaak die ook nog eens invloed hebben op (leuke) mannen. Vind ik stom.
Ik weet niet of zij een KPD kloon hebben....quote:
Mannen zijn altijd rationeel toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tieten ookquote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Huh?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij beterquote:Op maandag 4 januari 2016 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn altijd rationeel toch?
De mijne springen niet overeind als er een leuke man langsloopt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De mijne springen niet overeind als er een leuke man langsloopt hoorDat doet een piemel ook niet zomaar hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij beter
[..]
De mijne springen niet overeind als er een leuke man langsloopt hoorIk heb ook wel eens gedacht met puur mijn punani.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt niet vaak voor, maar het kan wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoevaak dit al niet tegen hem gezegd is. Het heeft geen zin.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Yats:
Ik ben de verstandigste. Sommige mensen zakken er maar lekker in met hun commentaren.
![]()
![]()
Dat is niet waar, jij blijft overal maar over doorgaan. Gisteren keek ik om een uur of half tien geloof ik hier in t topic, zie ik n reactie van jou op n post van 19 uur zoveel. Beetje meer zelfreflectie dit jaar?
Ik moet bij het woord punami altijd denken aan ranzige hentai seks met minderjarige schoolmeisjesquote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gedacht met puur mijn punani.Komt niet vaak voor, maar het kan wel.
oh shit wat heb ik gemistquote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Yats:
Ik ben de verstandigste. Sommige mensen zakken er maar lekker in met hun commentaren.
![]()
![]()
Dat is niet waar, jij blijft overal maar over doorgaan. Gisteren keek ik om een uur of half tien geloof ik hier in t topic, zie ik n reactie van jou op n post van 19 uur zoveel. Beetje meer zelfreflectie dit jaar?
Wat vind jij daarvan?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vrouwen denken meer na voor ze vreemdgaan hoorde ik vandaag op YouTube van n versiercoach btw.
Schijnt, geen vrouw die het wil bevestigenquote:
Mannen gaan pas denken na het vreemdgaan, eigenlijk zijn vrouwen dus triestere wezens dan mannan op dat gebied.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vrouwen denken meer na voor ze vreemdgaan hoorde ik vandaag op YouTube van n versiercoach btw.
Plottwist.quote:
Je moet de concurrentie een beetje in de gaten houden hequote:Op maandag 4 januari 2016 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar faxie, kijk jij zoveel naar de peners van andere FOK!kers? Ik heb daar nooit zo'n behoefte aan
van vreemdgaan?quote:
Gefeliciteerd.quote:
Ik moet dan aan een fruitig drankje denkenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet bij het woord punami altijd denken aan ranzige hentai seks met minderjarige schoolmeisjes
Nee je moet je eigen spel spelenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet de concurrentie een beetje in de gaten houden he
Over die uitspraak.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van vreemdgaan?
Dat er niet zo spastisch over gedaan zou moeten worden.
Over versiercoaches?
Dat ze met hun versiertips vaak net wat te veel overdrijven.
Dit klinkt wel heel aandoenlijk eigenlijkquote:Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet de concurrentie een beetje in de gaten houden he
Dat mag je denkenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schijnt, geen vrouw die het wil bevestigen
Hij speelt al genoeg met zichzelf denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je moet je eigen spel spelen
Ik kijk dat niet, dus die associatie is mij vreemd.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet bij het woord punami altijd denken aan ranzige hentai seks met minderjarige schoolmeisjes
Punica?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet dan aan een fruitig drankje denken
Doet me denken aan een uniek vorkjequote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je moet je eigen spel spelen
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij speelt al genoeg met zichzelf denk ik.
ja, dat bedacht ik me ook.quote:
Nee nee, dan zie je het verkeerd. Als je te veel op anderen concentreert verslapt de aandacht voor jezelfquote:
Of nooit een relatie hebben gehad in mijn geval.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat bedacht ik me ook.
Geen idee, ik ben nooit vreemdgegaan rn heb er ook niet over nagedacht.
Ik hoorde wel dat bijna alle vrouwen wel over te halen zijn en dat de mensen die zeggen nooit vreemd te zijn gegaan lelijk en dom zijn en dus nooit aanbiedingen krijgen. Wat ook gelijk de reden is dat ze t nooit gedaan hebben.
Dussss...
Oftewel, het is nooit goed.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat bedacht ik me ook.
Geen idee, ik ben nooit vreemdgegaan rn heb er ook niet over nagedacht.
Ik hoorde wel dat bijna alle vrouwen wel over te halen zijn en dat de mensen die zeggen nooit vreemd te zijn gegaan lelijk en dom zijn en dus nooit aanbiedingen krijgen. Wat ook gelijk de reden is dat ze t nooit gedaan hebben.
Dussss...
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet, dus die associatie is mij vreemd.
Viespeuk.
Leuke woordkeusquote:Op maandag 4 januari 2016 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee nee, dan zie je het verkeerd. Als je te veel op anderen concentreert verslapt de aandacht voor jezelf
moest zelf ook wel gniffelenquote:
quote:
als je lelijk bent, is t prima. Gewoon n andere lelijkerd zoeken en je hoeft je er niet druk om te maken.quote:
Je piemel moet bij het kerstdiner aan de kindertafel zittenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet mijn piemel. Die is te kort om boven tafel uit te komen
mja, maar dit ging alleen over mensen met n relatie.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of nooit een relatie hebben gehad in mijn geval.
Als je content bent met je lelijkheid tenminste.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je lelijk bent, is t prima. Gewoon n andere lelijkerd zoeken en je hoeft je er niet druk om te maken.
Ik ken ook iemand die Yoni heetquote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had een collega, die heeft zijn dochter Yoni genoemd.
Dude, really![]()
Naast jou?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je piemel moet bij het kerstdiner aan de kindertafel zitten
Natuurlijk geen flauw benul van de betekenis ervan.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had een collega, die heeft zijn dochter Yoni genoemd.
Dude, really![]()
low blow ditquote:Op maandag 4 januari 2016 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die Yoni heet
[..]
Naast jou?
Ja, ik heb geen relatie. Hoezo dacht je dat?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:00 schreef Fera het volgende:
Maar Fas, had jij nu geen relatie dan? Of ben ik weer in de war?
En een slabbetje om. Hij kwijlt nogalquote:Op maandag 4 januari 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je piemel moet bij het kerstdiner aan de kindertafel zitten
Neuh, hij vond het zelf wel een goede ingeving. ''Hoor je nooit!''. Nee, gek he.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Natuurlijk geen flauw benul van de betekenis ervan.
dat moet je gewoon zijn, anders zou je vreemdgaan!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je content bent met je lelijkheid tenminste.
Rot op man ik zie dat ding nog voor mequote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet mijn piemel. Die is te kort om boven tafel uit te komen
Ja maar jij kaapt ze allemaal wegquote:Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Het gros van de mannen wil gewoon een lekker wijf maar zijn zelf gewoon niet aantrekkelijk genoeg om er eentje aan de haak te slaan, get real and fuck your ugly female counterpart
Fax is bij jou komen eten?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Rot op man ik zie dat ding nog voor me
ik zoek in de middenmoot maar daar is het aanbod wat matig :squote:Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Het gros van de mannen wil gewoon een lekker wijf maar zijn zelf gewoon niet aantrekkelijk genoeg om er eentje aan de haak te slaan, get real and fuck your ugly female counterpart
Het wordt pas gevaarlijk als je hem niet meer voor je zietquote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ga weg manquote:Op maandag 4 januari 2016 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
G*dver, ik moest hier echt hardop om lachenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het wordt pas gevaarlijk als je hem niet meer voor je ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |