Same shit different anusquote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden?![]()
En wtf, is 'Vol' weer terug? Dacht dat we dat in 2015 zouden laten
Fucking LaPo hunters, tegen de muur ermee!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fucking LaPo hunters, tegen de muur ermee!
Motte komen danquote:Op maandag 4 januari 2016 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fucking LaPo hunters, tegen de muur ermee!
Laat ze lekker, als dat het enige hoogtepuntje in hun leven is.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Myr, weet jij nog iets lekkers om te maken met kiwi toevallig?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat ze lekker, als dat het enige hoogtepuntje in hun leven is.
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wat weet je over de penissen van andere Fok!kers?
Ik denk dat Fax wel de meest geziene heeft. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wat weet je over de penissen van andere Fok!kers?
Mwa er zijn er ondertussen wel een paar die een stuk vaker gezien worden denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat Fax wel de meest geziene heeft. Dat dan weer wel.
Nee sorry, ik hou niet van kiwi.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Myr, weet jij nog iets lekkers om te maken met kiwi toevallig?
yats en rival?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa er zijn er ondertussen wel een paar die een stuk vaker gezien worden denk ik
Nee, ik kan nietquote:
Overbodige aandachtshoeren zijn het vaak die ook nog eens invloed hebben op (leuke) mannen. Vind ik stom.quote:
Wat?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
K is de 11e letter, I de 9e, samen 20, 20e letter is T![]()
![]()
Maar ze doen zoveel goedsquote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Overbodige aandachtshoeren zijn het vaak die ook nog eens invloed hebben op (leuke) mannen. Vind ik stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |