Ik dacht: "Woah, ik ga een geweldige TT verzinnen".quote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Heb je speciaal voor deze kut TT het laatste topic vanuit het niets gesloten?
Je hebt Disana haar pleziermomentje ontnomen met deze zelfoverschatting. Kan echt niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht: "Woah, ik ga een geweldige TT verzinnen".
Maar ik had geen inspiratie en wilde mensen niet te lang laten wachten voor een volgend topic.
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:36 schreef Disana het volgende:
Ik was net van plan de laatste post te nemen. Doe jij dat vervolgens met zo'n waardeloze TT?
Welkom terug trouwens.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet er ook wel om lachen. Jeugdige onbezonnenheid
Dank!quote:Op zondag 3 januari 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welkom terug trouwens.Zorg gewoon eens dat je niet telkens geband wordt, ouwe kutboer. Met jou erbij lopen de topics in POL direct beter.
Kortom je hebt er niks van geleerd. Ontzettend dom van je.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dank!
Hahaha ik zie het wel. Waar ik elke keer voor verbannen wordt weet ik nog steeds niet zo goed dus ik zal vast recidiveren. En zolang de zeer dubieuze drollen hier nog compleet vrij spel hebben zal ik een goede sneer op z'n tijd ook niet nalaten.
Alle vrouwen op waht...quote:Op zondag 3 januari 2016 17:45 schreef Kaas- het volgende:
Sowieso veel geliefden hier: Kowloon verliefd op Duke, Piet op Koos, Betyar op php...
Het is inderdaad wel apart dat je niet gewoon even aangesproken wordt, maar gewoon direct van het forum wordt geknald terwijl je dan vaak oprecht niet echt iets fout gedaan denkt te hebben.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dank!
Hahaha ik zie het wel. Waar ik elke keer voor verbannen wordt weet ik nog steeds niet zo goed dus ik zal vast recidiveren. En zolang de zeer dubieuze drollen hier nog compleet vrij spel hebben zal ik een goede sneer op z'n tijd ook niet nalaten.
Kom je hier nu enkel om naar mij te sneren?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kortom je hebt er niks van geleerd. Ontzettend dom van je.
Typische linkse idealist. Pretenderen op te komen voor de zwakkeren in de samenleving, maar in de praktijk is het gewoon eigengeilerij.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt Disana haar pleziermomentje ontnomen met deze zelfoverschatting. Kan echt niet.
Welnee, dat zou te veel eer zijn voor jequote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kom je hier nu enkel om naar mij te sneren?
Dat wel. Smeuïg nieuws.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Al had een titel als 'Bolkje bekent: Duke, I love you' wel mooi geweest
Haha kan me er geen seconde druk om makenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel apart dat je niet gewoon even aangesproken wordt, maar gewoon direct van het forum wordt geknald terwijl je dan vaak oprecht niet echt iets fout gedaan denkt te hebben.
Maar je doet maar ff je best.
Verrek, ik ook. Dacht dat mijn lamp het aan het begeven wasquote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Disana het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)en-voor-stroomdippen
Grappig, hier heb ik inderdaad last van.
Vervelend. De computer blijft wel gewoon aan?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Disana het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)en-voor-stroomdippen
Grappig, hier heb ik inderdaad last van.
Ja precies, ik ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verrek, ik ook. Dacht dat mijn lamp het aan het begeven was
Ja, het is alleen de verlichting.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vervelend. De computer blijft wel gewoon aan?
Golddigger Disana, dat had ik nou niet verwacht.quote:
Ik merk het echt alleen aan de verlichting die zo nu en dan een klein dipje lijkt te hebben.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vervelend. De computer blijft wel gewoon aan?
Tem is volgens mij hondstrouw, daar maak ik geen enkele kans.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Golddigger Disana, dat had ik nou niet verwacht.
Bovendien moet je voor het geld bij Tem zijn, die bezit 6 huizen vertelde hij hier gisteren.
Mannen zijn hooguit voorzichtig.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Tem is volgens mij hondstrouw, daar maak ik geen enkele kans.
Toch handig, dat Facebook. Daar las ik dat bericht.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, de schade blijft gelukkig beperkt.
Wat een negatief manbeeld, P_Tquote:Op zondag 3 januari 2016 17:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mannen zijn hooguit voorzichtig.
Monogamie is tegennatuurlijk. Dat gezegd hebbende ben ik strikt monogaam.quote:
Ah, meneer heeft slippertjes gemaakt.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mannen zijn hooguit voorzichtig.
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:54 schreef 99.999 het volgende:
Robin, je held laat weer van zich horen http://www.nrc.nl/nieuws/(...)pese-linkse-beweging
Dat heb je inderdaad eerder gezegd, terwijl je zelf het tegendeel bent. In het dierenrijk vind je ook veel paren die bij elkaar blijven, dus ik geloof er wel in wat de mens betreft.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Monogamie is tegennatuurlijk. Dat gezegd hebbende ben ik strikt monogaam.
Ik ben het helemaal met je eens en ben recent dan ook maar gewoon gestopt met monogamie.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Monogamie is tegennatuurlijk. Dat gezegd hebbende ben ik strikt monogaam.
Hoe vindt je vriend dat?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens en ben recent dan ook maar gewoon gestopt met monogamie.
De eerste monogame homo moet nog geboren worden.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens en ben recent dan ook maar gewoon gestopt met monogamie.
Ligt niet aan homo's maar aan mannen. In een man-vrouw-relatie heb je nog de vrouw die zoiets afkeurt, maar mannen zijn daar onderling gemiddeld genomen wat pragmatischer in denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De eerste monogame homo moet nog geboren worden.
Ik denk dat het komt door het stigma dat zit op vrouwen die met meerdere mannen nøiken.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ligt niet aan homo's maar aan mannen. In een man-vrouw-relatie heb je nog de vrouw die zoiets afkeurt, maar mannen zijn daar onderling gemiddeld genomen wat pragmatischer in denk ik.
Mag ik een keer op die vriendin van jou?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door het stigma dat zit op vrouwen die met meerdere mannen nøiken.
Dat je dan niet akkoord gaat dat je vriend de voordeeltjes krijgt en jij niet, daar kan ik me wel goed wat bij voorstellen.
Leuke biografie heb jij.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:14 schreef Perrin het volgende:
Een op de tien (of zoiets) kinderen is niet van de man waarmee mama is getrouwd..
Hm, eerder een op de dertig zo te lezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:14 schreef Perrin het volgende:
Een op de tien (of zoiets) kinderen is niet van de man waarmee mama is getrouwd..
Haha nou zeg.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mag ik een keer op die vriendin van jou?
Moet ze wel even d'r oksels scheren.
Dacht het niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Perrin het volgende:
Misschien schuilt er toch een stoere hetero in Kaas..
Wie? Je vriend?quote:
Ach, wij hebben toch zo weer een ban.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef 99.999 het volgende:
Hehe Brammetje trekt het duidelijk niet dat ik terug ben
FB / Gratie voor mensen met tijdelijke ban... Dat verongelijkte gejank is al bijna reden genoeg om weer even te blijven hangen
Klopt, ik maak me ook totaal geen illusiesquote:Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wij hebben toch zo weer een ban.
Hij zou je ook kunnen negeren.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, ik maak me ook totaal geen illusies, kan me niet voorstellen dat het beleid en de sturing werkelijk worden aangepast. Vond die frustratie alleen wel vermakelijk. Zeker omdat hij het niet direct tegen mij durft of kan zeggen.
Had al zo'n flauw vermoeden dat hij op jou of Koos doelde.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef 99.999 het volgende:
FB / Gratie voor mensen met tijdelijke ban... Dat verongelijkte gejank is al bijna reden genoeg om weer even te blijven hangen
Haha, dat is te hoog gegrepen, dat snap je zelf toch ook wel? Nooit een 'discussie' van hem gevolgd of met hem gevoerd? Zo'n knul moet bijna dwangmatig reageren.quote:
Hoe kan het ook andersquote:Op zondag 3 januari 2016 18:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Had al zo'n flauw vermoeden dat hij op jou of Koos doelde.
Naar de spelling te oordelen is hij behoorlijk overstuur.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef 99.999 het volgende:
Of een hetze tegen je starten. Kan me ook nog wel zo'n akkefietje herinneren toen ik mod was.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dat is te hoog gegrepen, dat snap je zelf toch ook wel? Nooit een 'discussie' van hem gevolgd of met hem gevoerd? Zo'n knul moet bijna dwangmatig reageren.
Dit was een goedkope variantquote:Op zondag 3 januari 2016 19:00 schreef Pokkelmans het volgende:
99.999 gaat dan ook wel erg ver. Een beetje een militie inhuren om een overheidsgebouw te bezetten, puur en alleen om het libertarisme in een kwaad daglicht te plaatsen.
quote:Though the outpost was unoccupied and shut for the weekend at the time,
Haha ook wel zo'n typische streek van zo'n type inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Of een hetze tegen je starten. Kan me ook nog wel zo'n akkefietje herinneren toen ik mod was.
Oei. Het heeft blijkbaar iets losgemaakt.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft laatst een keer met een vrouw gezoend en nu is ie niet meer te houden.
Hah, leuk.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Disana het volgende:
Robin, misschien vind je dit wel leuk
http://motherboard.vice.c(...)rce=motherboardfbned
Die jongen zou zijn eigen familie nog aangeven bij de partij als hij kapitalistische sympathieën zou vermoeden.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dat is te hoog gegrepen, dat snap je zelf toch ook wel? Nooit een 'discussie' van hem gevolgd of met hem gevoerd? Zo'n knul moet bijna dwangmatig reageren.
Ik word nooit geband wegens zuigen, zoals du_kie.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Had al zo'n flauw vermoeden dat hij op jou of Koos doelde.
Je zei niets raars.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik word nooit geband wegens zuigen, zoals du_kie.
Dat ik de laatste keer tegen een ban aan liep, was omdat Danny mijn bijdragen in zijn vuurwerk-topic niet kon waarderen.
Dat weet ik verder niet maar ik weet wel dat figuren als bram of elfje nooit in hun leven hun ongelijk toe kunnen geven. Daarom wringen ze zich ook in allerlei voor ons vermakelijke bochtenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die jongen zou zijn eigen familie nog aangeven bij de partij als hij kapitalistische sympathieën zou vermoeden.
Ze lijken jou wel.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet maar ik weet wel dat figuren als bram of elfje nooit in hun leven hun ongelijk toe kunnen geven. Daarom wringen ze zich ook in allerlei voor ons vermakelijke bochten
Haha dat type ban is me ook niet bespaard geblevenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat ik de laatste keer tegen een ban aan liep, was omdat Danny mijn bijdragen in zijn vuurwerk-topic niet kon waarderen.
Ik heb er weinig problemen mee mijn ongelijk toe te geven of een discussie te laten rusten als ik het wel geloofquote:
Jaja.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee mijn ongelijk toe te geven of een discussie te laten rusten als ik het wel geloof
Weer lekker die mix van zoute zeelucht, geuren van exotische winkels en luchtvervuiling van ruit en haven opsnuiven.quote:
Goeden garp.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee mijn ongelijk toe te geven of een discussie te laten rusten als ik het wel geloof
Zou kunnen dat hij doelde op een regen van gekanker, dan was jij hoofdverdachte.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, de user die altijd klaagt over gebrek aan inhoud bij anderen, maar nog nooit op een inhoudelijk argument te betrappen is geweest.quote:
Ik hou niet zo van discussies, kunnen we niet gewoon vrienden zijn?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, de user die altijd klaagt over gebrek aan inhoud bij anderen, maar nog nooit op een inhoudelijk argument te betrappen is geweest.
Zou op zich heel mooi zijn. Ben benieuwd hoe een en ander zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou kunnen dat hij doelde op een regen van gekanker, dan was jij hoofdverdachte.
Maar goed, allemaal positivo allemaal. Als nu veel users, maar voornamelijk en misschien nog wel belangrijker crew, zijn of haar veel te grote ego naast zich kunnen leggen. Misschien wordt het dan nog wat.
Ik ook. We gaan het meemaken.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou op zich heel mooi zijn. Ben benieuwd hoe een en ander zich gaat ontwikkelen.
Vrienden maak je maar lekker offline.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van discussies, kunnen we niet gewoon vrienden zijn?
Dat is juist een beetje het probleem, we zitten hier op een discussieforum. Dan kan en mag je gewoon vriendjes zijn en tegelijk stevige discussies voeren.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van discussies, kunnen we niet gewoon vrienden zijn?
Nu ik er toch even mag zijn. Doen we nog ooit weer een keer een POL-meet ergens?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrienden maak je maar lekker offline.
Graag.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu ik er toch even mag zijn. Doen we nog ooit weer een keer een POL-meet ergens?
Ja er zijn nog wat mensen die ik klappen moet verkopen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu ik er toch even mag zijn. Doen we nog ooit weer een keer een POL-meet ergens?
Hopelijk goed. Fok heeft users als jij en Koos hard nodig.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou op zich heel mooi zijn. Ben benieuwd hoe een en ander zich gaat ontwikkelen.
Kan je gezellig meedoen met de rest van de fokkers die dat spel ook hebben.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zag dat jij ook AoE II remastered hebt op Steam. Die heb ik vanmiddag ook gekocht
Smeer jou wel een keertje af. Eerst weer eens even kijken hoe het werkt, want het zal iets van 10 jaar geleden zijn dat ik dat voor het laatst gespeeld heb.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan je gezellig meedoen met de rest van de fokkers die dat spel ook hebben.
Ja, dat zal wel. Succes met de overtocht.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:34 schreef Friek_ het volgende:
Zweet op het voorhoofd, alle spullen van zolder gehaald. Wan'ne werk zeg.
Zuipen in de ochtend. Dat dit kan.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:39 schreef KoosVogels het volgende:
Morgenochtend het glas heffen op het einde van onze oude bedrijfsnaam.
Gezellig.
Het journalistieke werk kan er alleen maar beter door worden.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zuipen in de ochtend. Dat dit kan.
Is je ex al vertrokken of blijft die daar wonen?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:34 schreef Friek_ het volgende:
Zweet op het voorhoofd, alle spullen van zolder gehaald. Wan'ne werk zeg.
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef 99.999 het volgende:
De PGB-patiënten die bij jouw werken kun je inderdaad beter geen champagne geven.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zuipen in de ochtend. Dat dit kan.
Spannend hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij worstelt nog even met zijn wachtwoord.
Je brengt me nog eens aan het lachen, gekke jij!quote:Op zondag 3 januari 2016 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Remlof komt terug?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij worstelt nog even met zijn wachtwoord.
ADHD dus in combinatie met mental retardation.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik probeer me te concentreren, maar het gaat in mijn hoofd ongeveer zo:
Teveel koffie.
Ik zal bloemetjes strooien voor de man die mijn unban mogelijk maakte. Dat was geniaal van hem.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoor je het trompetgeschal niet?
[ afbeelding ]
Op de hoes staat Troecutter en in de titel staat Toecutter.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Teveel koffie.
Bizar dat kanaal van HumongousTroll..quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
Teveel koffie.
Hij vertelt me net dat hij van de week met een nieuw account terugkomt, omdat de passmailer niet werkt.quote:
Master of suspense.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij vertelt me net dat hij van de week met een nieuw account terugkomt, omdat de passmailer niet werkt.
Is inmiddels wel weer m'n vriendin, alhoewel we nu apart van elkaar gaan wonen om rust aan onze kop te hebben. Maar zij woont inderdaad nu tijdelijk weer bij haar ouders.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Is je ex al vertrokken of blijft die daar wonen?
Wat een gedoetje.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is inmiddels wel weer m'n vriendin, alhoewel we nu apart van elkaar gaan wonen om rust aan onze kop te hebben. Maar zij woont inderdaad nu tijdelijk weer bij haar ouders.
Wijven...quote:Op zondag 3 januari 2016 21:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is inmiddels wel weer m'n vriendin, alhoewel we nu apart van elkaar gaan wonen om rust aan onze kop te hebben. Maar zij woont inderdaad nu tijdelijk weer bij haar ouders.
http://www.volkskrant.nl/(...)903e7515f52490cf4c74quote:Veel docenten klagen dat hun werk niet in de beschikbare tijd past. Eén van hen stapte naar de rechter. 'Dit is een vorm van uitbuiting.'
Ah oké, ingewikkelde situatie. Sterkte en hopelijk brengt rust en tijd jullie inzicht voor de toekomst.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
It's complicatedquote:Op zondag 3 januari 2016 21:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tuig is het, die docenten.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)903e7515f52490cf4c74
Iemand die het gewoon eens doet. Chapeau.
Jij doet je eigen was?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Je moet ook niet met je wijf samen gaan wonen.
Targets voor docenten.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)903e7515f52490cf4c74
Iemand die het gewoon eens doet. Chapeau.
Is weer eens wat anders dan docenten als targets.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Targets voor docenten.
Ik ben voorstander.
Trek je morgen zoiets aan.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Targets voor docenten.
Ik ben voorstander.
Gevoelig punt is wel dat half POL me in elkaar wil beuken.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, offline bannen gaat je denk ik wat lastig af en anders nemen we gewoon een tafeltje verderop. Duurt dan toch minimaal een half uur voor je die bereikt hebt.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Gevoelig punt is wel dat half POL me in elkaar wil beuken.
Word je hard van.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik mag geen dwergen meer slaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden. Men is al niet zo guitig met het verlenen van verlof. Wordt toch altijd weer onder een vergrootglas gelegd als je buiten even los gaat.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen wonder dat je vriendin niet bij je in wil wonen..quote:Op zondag 3 januari 2016 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden. Men is al niet zo guitig met het verlenen van verlof. Wordt toch altijd weer onder een vergrootglas gelegd als je buiten even los gaat.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Je moet ook niet met jeeen wijf samen gaan wonen.
Alleen kerels is ook niet wat. Als we met alle kerels in de woonkamer zitten duurt het ongeveer tien minuten voor er weddenschappen worden afgesloten betreffende messenwerpen, rot voedsel eten, of wenkbrauwen verbranden. Die paar vrouwen zorgen dan voor enige rem op de impulsiviteit die in de natuur van de meeste jongemannen zit ingebakken.quote:
Niet te vroeg mee beginnen alleen.quote:
Nonsens, we willen enkel gaan dwergwerpen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Deels, misschien. Maar in mijn omgeving zijn de samenwonende begin-twintigers iig uiteindelijk allemaal weer uit elkaar.quote:
Je moet vooral niet hokken op kleine kamertjes. Zorg voor een fatsoenlijk huis, dan komt de dagbesteding vanzelf.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij zit dan ook een uur of 80 per week op kantoor. Dat telt amper.
Inderdaad. Net als werken, auto's en kinderen krijgen.quote:
Omdat?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als werken, auto's en kinderen krijgen.
..je daar spijt van krijgt. Twintigers moeten eerst twintigers-dingen doen. Anders ga je daar als dertiger van zitten balen.quote:
Ik doe gewoon dingen die ik wil doen in plaats van dat vastplakken aan een decennium van mijn leven. Maakt het allemaal een stuk eenvoudiger.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
..je daar spijt van krijgt. Twintigers moeten eerst twintigers-dingen doen. Anders ga je daar als dertiger van zitten balen.
Sommige dingen gaan lastiger met verouderd DNA.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doe gewoon dingen die ik wil doen in plaats van dat vastplakken aan een decennium van mijn leven. Maakt het allemaal een stuk eenvoudiger.
Mwoah, het neuken van 14-jarige meisjes zou ik in je derde decennium toch achterwege laten.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doe gewoon dingen die ik wil doen in plaats van dat vastplakken aan een decennium van mijn leven. Maakt het allemaal een stuk eenvoudiger.
Dat is makkelijker zonder allerlei verplichtingen dan mét.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik was 21 toen ik ging samenwonen met mijn ex en dat ging over toen ik 29 was.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
..je daar spijt van krijgt. Twintigers moeten eerst twintigers-dingen doen. Anders ga je daar als dertiger van zitten balen.
Maar dan kan GS niks meer met zijn vuistregels.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo, op je 21ste al samenwonen. Toen woonde ik nog zelfs thuis.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik was 21 toen ik ging samenwonen met mijn ex en dat ging over toen ik 29 was.
Dat is wel lang.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik was 21 toen ik ging samenwonen met mijn ex en dat ging over toen ik 29 was.
Die twee aparte huizen zou ik toch aanhouden als samenwonen niet noodzakelijk is. Ik zou in de toekomst alleen nog gaan samenwonen als het niet anders kan (omdat je anders elkaar nooit ziet, aan kinderen wil beginnen of iets anders).quote:Op zondag 3 januari 2016 22:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik woon praktisch samen. Eigenlijk nutteloos dat er twee huizen zijn. Maja.
Om precies te zijn een jaar, drie maanden en vijf dagen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe lang moet een relatie duren alvorens te gaan samenwonen?
Ja dat dacht ik ook eigenlijk. Je weet nooit hoe het loopt. Zou wel goedkoper zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die twee aparte huizen zou ik toch aanhouden als samenwonen niet noodzakelijk is. Ik zou in de toekomst alleen nog gaan samenwonen als het niet anders kan (omdat je anders elkaar nooit ziet, aan kinderen wil beginnen of iets anders).
Dat hele referendum interesseert mij echt geen ene fliereflikker.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:28 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die serieus niet weet wat ik bij het Oekraïne referendum moet stemmen?
63 weken.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe lang moet een relatie duren alvorens te gaan samenwonen?
Nou, niet echt iets gemist. Wel dat interesses uit elkaar groeiden en wat je belangrijk vindt in je leven. Met mijn huidige vriendin wisten we beide veel beter wat je wel en niet wil. Soort volwassenheid ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat had je dan gemist (voor je gevoel) Tim?
Je vergeet de twee uur, 41 minuten en 23 seconden.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om precies te zijn een jaar, drie maanden en vijf dagen.
Yes. Interessant G.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, niet echt iets gemist. Wel dat interesses uit elkaar groeiden en wat je belangrijk vindt in je leven. Met mijn huidige vriendin wisten we beide veel beter wat je wel en niet wil. Soort volwassenheid ofzo.
Klopt, vind ik ook geen ene flikker aan. Ben ongeveer anderhalf jaar alleen geweest met wat scharrels en gedoetjes. Ben er geen persoon voor.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
Tem is zo'n type dat niet alleen kan zijn.
Afgerond neem ik aan?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je vergeet de twee uur, 41 minuten en 23 seconden.
Zonde van het geld.quote:
Tsja, dat kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hele referendum interesseert mij echt geen ene fliereflikker.
Een minuut vroeger en ik zou van een schande spreken.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je vergeet de twee uur, 41 minuten en 23 seconden.
Ach, het ligt er ook aan met wie je samen bent.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom zou je alleen willen zijn dan?
Dan weet je dat ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook geen ene flikker aan. Ben ongeveer anderhalf jaar alleen geweest met wat scharrels en gedoetjes. Ben er geen persoon voor.
Geeft ook niet. Die figuren zijn er ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook geen ene flikker aan. Ben ongeveer anderhalf jaar alleen geweest met wat scharrels en gedoetjes. Ben er geen persoon voor.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:35 schreef Friek_ het volgende:
Single-zijn is inderdaad aardig kut. Beetje met van die leeghoofdige wijven batsen om de zinloosheid van het bestaan te vergeten.
Ja, maar dat is iets anders heeee.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het ligt er ook aan met wie je samen bent.
Er is een meid die geregeld bij mij langskomt. Hartstikke gezellig, maar ik ben altijd wel weer blij als ze de volgende dag weer ophoepelt en ik het huis weer voor mezelf heb.
Gay.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Knuffelen en kibbelen over futiliteiten vind ik wel leuk, blijkt.
Sommige gasten vinden dat het einde en raken in de stress als ze een scharrel hebben die emotioneel iets te dichtbij komt. Het ligt een beetje aan de fase van je leven en aan je karakter. Ik zou nu single kunnen zijn, maar ik ben er nogal slecht in.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:35 schreef Friek_ het volgende:
Single-zijn is inderdaad aardig kut. Beetje met van die leeghoofdige wijven batsen om de zinloosheid van het bestaan te vergeten.
Janneke is al vastgelegd. Daarom mag ze ook niet naar een all male POL-meet.quote:
Waarvan zeker de helft homoquote:Op zondag 3 januari 2016 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Janneke is al vastgelegd. Daarom mag ze ook niet naar een all male POL-meet.
Janneke is al met Bram, inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Janneke is al vastgelegd. Daarom mag ze ook niet naar een all male POL-meet.
Niet met mannen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat Tem en Friek knuffelen ook wel fijn vinden.
Precies, je hebt ook figuren die fan zijn van Star Wars. Niet geheel toevallig dat die meestal single zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geeft ook niet. Die figuren zijn er ook.
Het laatste, zij het indirect.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je vriend leren kennen via het onderwijs? Of toch maar ouderwets in de kroeg?
Tijdens het avondeten mot over het 120e decimaal van pi.quote:
In de kroeg naast de kroeg waar jij zat?quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, je hebt ook figuren die fan zijn van Star Wars. Niet geheel toevallig dat die meestal single zijn.
7.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdens het avondeten mot over het 120e decimaal van pi.
Ook leuk als 99.999 komt eten.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
7.
Maar Bram zal er vast iets anders van vinden, gewoon omdat het kan.
Autistisch, hè?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, je hebt ook figuren die fan zijn van Star Wars. Niet geheel toevallig dat die meestal single zijn.
Hoe weet je met wie ik knuffel dan.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet met mannen.
Behalve met vrienden na een avond stappen.
Daarnaast, hoe kan een vrouwelijke hbo'er nu gelijk hebben op het gebied van wiskunde.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
7.
Maar Bram zal er vast iets anders van vinden, gewoon omdat het kan.
Ik te gast, hij aan het werk.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de kroeg naast de kroeg waar jij zat?
Lijkt me ook. Betyar weet daar ook meer van, tot zijn grote spijt.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik te gast, hij aan het werk.
Een relatie met iemand die in de horeca werkt is tegelijkertijd ruk en rustgevend.
Voordeel is wel dat die status recht geeft op een vrijstaand huis.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast, hoe kan een vrouwelijke hbo'er nu gelijk hebben op het gebied van wiskunde.
Dat zou de ondergang betekenen van de superieure TU-status.
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Betyar weet daar ook meer van, tot zijn grote spijt.
Uitsluitend wanneer het niet meer kost dan 160.000 euro.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat die status recht geeft op een vrijstaand huis.
http://www.funda.nl/koop/winschoten/huis-49535590-bovenburen-104/quote:Op zondag 3 januari 2016 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitsluitend wanneer het niet meer kost dan 160.000 euro.
Zou ik niet doen, dan kun je de drie uur erna naar een betoog van Bram luisteren over waarom dat toch echt geen goed idee is.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]dan betoog ik wel dat afronden op drie een beetje ook ruim afdoende is.
Ja, horecavolk is toch vaak net iets apart en die werktijden zijn erg beroerd. Maar als je het maar leuk hebt.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik te gast, hij aan het werk.
Een relatie met iemand die in de horeca werkt is tegelijkertijd ruk en rustgevend.
Te ver weg van de enige economische regio in Nederland van enige relevantie; Veldhoven.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:51 schreef Reya het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/winschoten/huis-49535590-bovenburen-104/
Geen greintje pijn.
Klaarhangen? Hoe moet ik die taak voor me zien?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pak klaarhangen, schoenenpoetsen. Vakantie zit er weer op.
80x gelukkig nieuwjaar gaan zeggen morgen.
Halverwege die drie uur frustreer ik hem wel richting een hartaanval.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan kun je de drie uur erna naar een betoog van Bram luisteren over waarom dat toch echt geen goed idee is.
Het klinkt misschien lullig, maar ik vind het nu best prettig. Ik ben best even alleen geweest, en het feit dat hij totaal andere werktijden heeft als ik maakt dat we allebei nog aardig ons eigen ding kunnen doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, horecavolk is toch vaak net iets apart en die werktijden zijn erg beroerd. Maar als je het maar leuk hebt.
Lijkt me vooral moeilijk wanneer je aan kids wil beginnen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, horecavolk is toch vaak net iets apart en die werktijden zijn erg beroerd. Maar als je het maar leuk hebt.
Strategisch geplaatst in het trapgat waardoor je er gelijk in kan springen en door kan rennen naar de voordeur?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klaarhangen? Hoe moet ik die taak voor me zien?
dan ik?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien lullig, maar ik vind het nu best prettig. Ik ben best even alleen geweest, en het feit dat hij totaal andere werktijden heeft als ik maakt dat we allebei nog aardig ons eigen ding kunnen doen.
Gaat je niet lukken. Zelfs jou niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Halverwege die drie uur frustreer ik hem wel richting een hartaanval.
Dat zou best nog eens kunnen werken met een onesie.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Strategisch geplaatst in het trapgat waardoor je er gelijk in kan springen en door kan rennen naar de voordeur?
In die zin kan ik het wel begrijpen. Maar op een gegeven moment komt toch het punt wat GS aanhaalt. Het past zo matig in een geregeld levenquote:Op zondag 3 januari 2016 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien lullig, maar ik vind het nu best prettig. Ik ben best even alleen geweest, en het feit dat hij totaal andere werktijden heeft als ik maakt dat we allebei nog aardig ons eigen ding kunnen doen.
Zonde. Dan spa ik het etentje bij jullie maar over.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Zelfs jou niet.
Nou ja, vooral verzamelen. Had bedacht alles naar de stomerij te brengen en alles slingerde rond. Maar vergeten. Nu nog wat redden dat morgen kreukvrij is.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klaarhangen? Hoe moet ik die taak voor me zien?
http://www.funda.nl/koop/veldhoven/huis-48305383-banstraat-25/quote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te ver weg van de enige economische regio in Nederland van enige relevantie; Veldhoven.
Een gekreukt pak, da's inderdaad een drama. Dan zou ik een ander pak aantrekken.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou ja, vooral verzamelen. Had bedacht alles naar de stomerij te brengen en alles slingerde rond. Maar vergeten. Nu nog wat redden dat morgen kreukvrij is.
Al lopen er een hoop rond waarvan vd steur zou zeggen dat ze gaan sporten.
Klinkt niet gek.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Strategisch geplaatst in het trapgat waardoor je er gelijk in kan springen en door kan rennen naar de voordeur?
Ik mis een rommelzolder voor de treintjesverzameling en de wekelijkse Dungeon & Dragons-bijeenkomsten.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:57 schreef Reya het volgende:
Te ver weg van de enige economische regio in Nederland van enige relevantie; Veldhoven.
Ik kende er een die naar Helmond is gegaan voor haar rond z'n 21e.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Een maat van me (destijds, althans) ging op zijn 18e samenwonen met zijn vriendin. Nooit meer gezien.
Naar Helmond gaan. Liefde maakt blind.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kende er een die naar Helmond is gegaan voor haar rond z'n 21e.
Dat zou zelfs Anna Nystrom mij niet moeten vragen.
Meteen ook zo'n burgerhok in Brandevoort.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Naar Helmond gaan. Liefde maakt blind.
Zo'n hut lijkt me best mooi om ooit eens in te wonen:quote:
Lekker ordinair, precies goed. Moeder kijkt afkeurend, vader geeft je een klap op je schouder.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Damn. Hebben ze zulke exemplaren ook bij de Ikea?
Vind Brandevoort er toch best mooi uitzien. Alhoewel ik er nooit van m'n leven hoef te wonen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meteen ook zo'n burgerhok in Brandevoort.
Vast in de treurnis van nieuwbouw-jaren '30.
Ja, dat zal wel zijn. Maar ik zie mezelf gewoon nog niet 24/7 met iemand samen zijn. Nu nog even niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In die zin kan ik het wel begrijpen. Maar op een gegeven moment komt toch het punt wat GS aanhaalt. Het past zo matig in een geregeld leven
Gewoon leuk om naar te kijken. Inhoudelijk verwacht ik er niet veel van. Maar een beetje decoratie is wel welkom.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker ordinair, precies goed. Moeder kijkt afkeurend, vader geeft je een klap op je schouder.
Dat is de tragedie. De ongeschoolde huizenkoper noemt het prachtig, architectuurliefhebbers walgen. Het appelleert aan een conservatieve behoefte, vooral bij vrouwen met het white-picket-fence-syndrom is dit huis populair. Overigens komt er redding, want allochtonen willen vaker een plat dak, omdat puntdaken en erkertjes weinig traditioneel zijn voor ze en rationeel niet erg praktisch zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind Brandevoort er toch best mooi uitzien. Alhoewel ik er nooit van m'n leven hoef te wonen.
Bij Mevr. Pokkelmans om de hoek.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo'n hut lijkt me best mooi om ooit eens in te wonen:
http://www.funda.nl/koop/(...)ehonderdmeterweg-16/
Sjors en Sjimmie, dan zal ze wel een milf zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon leuk om naar te kijken. Inhoudelijk verwacht ik er niet veel van. Maar een beetje decoratie is wel welkom.
Zo zag ik laatst eens een ontzettend mooie dame uit de Sjors en Sjimmie (jawel) komen lopen. Beetje hetzelfde idee.
Ja, het tragische aan dergelijke tenten is wel dat de dame van mijn leeftijd die daar uit gaat, gemiddeld al een kind of drie op de wereld heeft gezet.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sjors en Sjimmie, dan zal ze wel een milf zijn.
Bij de Stretto of de v. Buren zijn ze tenminste nog gewoon ouderwets 16.
Wel zelfstandig, want al 8 jaar werkervaring.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, het tragische aan dergelijke tenten is wel dat de dame van mijn leeftijd die daar uit gaat, gemiddeld al een kind of drie op de wereld heeft gezet.
Goed verhaal, dit.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:09 schreef Kaas- het volgende:
Janneke is een man en gay denk ik
Soort Pietverdriet
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:09 schreef Kaas- het volgende:
Janneke is een man en gay denk ik
Soort Pietverdriet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |