Eh. Nee. Ik vind het niet mooi maar smaken verschillen. Maar schizofreen? Nee.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Uiteraard zullen die ook wel bij wat 'elite' hangen... maar Picasso... als je dit zo ziet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... dan zou je daar toch haast spontaan schizofreen van worden?
Dat heb je mis hoor, prinses Beatrix houdt zeker wel van abstracte kunst. Ze is zelf een begaafde beeldhouwster. Ze weet ook zeer veel van kunst in het algemeen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Paar pagina's terug kon je lezen dat de Rothschilds 2 Rembrandts wilden verkopen aan Nederland... denk ook dat je in ons eigen koningshuis bijv. weinig tot niks zal aantreffen van 'abstracte kunst', want dat is voor het 'gepeupel'.
Michaelangelo was anders niet vies van wat Entartete Kunst.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:04 schreef Lichtkogel het volgende:
Dit zijn de de echte werken vind ik dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je zou eens door het Louvre in Parijs heen moeten lopen om te zien wat daar allemaal voor pracht en praal hangt... echt de meest gigantische schilderwerken ooit gezien daar.
Geen idee eigenlijk. Anderzijds, als je over vele miljoenen/miljarden beschikt, dan ga je denk ik automatisch kunstwerken aanschaffenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Michaelangelo was anders niet vies van wat Entartete Kunst.
[ afbeelding ]
Maar goed, Rothschilds dus. Want we zijn niet echt on-topic met dit soort post-hier-wat-je-mooi-vind zaken.
Kunst speelt wel een belangrijke rol (vroeger vooral) als het gaat om de elite en hun controle over mensen.
Kunst met duivelse werken erop bijvoorbeeld om mensen godvrezend en zo dus onder dwang van het geloof te houden.
Misschien komt daar de fascinatie voor kunst bij de elite vandaan?
quote:
Dat zijn of de rijken, of de mensen die denken/doen alsof ze rijk zijn, maar net als elke andere jan-met-de-pet in een rijtjeshuis woont in de jan-lul straat zoals de rest van de bevolking.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:16 schreef ChrisCarter het volgende:
In Nederland zijn er bijna 400.000 mensen lid van een Golf-verenigingWat een elite-land toch.
Uiteraard... mocht er niet aan ontbreken natuurlijk.quote:
Dit dus, kunst uurtje weer voorbij, weer terug naar het topic graagquote:Op zondag 3 januari 2016 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ga weer ff ontopic, want deze discussie boeit niemand.
Niet boeiend genoeg?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef ChrisCarter het volgende:
<lama>
Rothschilds zijn mij in elk geval niet boeiend genoeg. De wisselwerking met andere elite-families daarentegen wel.
Eh nee.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet boeiend genoeg?
Het is dé familie die de hele wereld regeert, maar goed... als je het over wisselwerking met andere elite families wilt hebben. Ze werken samen met 13 andere families schijnt. Is ooit weleens een boek over geschreven, 'de 13 Satanische bloedlijnen'
[ afbeelding ]
Misschien weleens interessant om te lezen?
1 The Astor Bloodline
2 The Bundy Bloodline
3 The Collins Bloodline
4 The DuPont Bloodline
5 The Freeman Bloodline
6 The Kennedy Bloodline
7 The Li Bloodline
8 The Onassis Bloodline
9 The Reynolds bloodline
10 The Rockefeller Bloodline
11 The Rothschild Bloodline
12 The Russell Bloodline
13 The Van Duyn Bloodline
Dat niet dus, ze hebben er geen centje pijn aan gehad, ook weer die docu van Villas_ruben (extreem mainstreamquote:Op zondag 3 januari 2016 23:17 schreef theguyver het volgende:
Maar de familie blijft maar groeien en ik denk dat de beurscrash van 2008 niet veel goed heeft gedaan. ik denk dat het merendeel van de famille het gross wel kwijt is over nu en 50 jaar.
De enige familie met een beetje macht is het Britse koninklijke huis.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:33 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wie dan wel volgens jou?
The Partridge family?
Oh dat broddelwerkje ja. Past wel in jouw straatje.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet boeiend genoeg?
Het is dé familie die de hele wereld regeert, maar goed... als je het over wisselwerking met andere elite families wilt hebben. Ze werken samen met 13 andere families schijnt. Is ooit weleens een boek over geschreven, 'de 13 Satanische bloedlijnen'
[ afbeelding ]
Misschien weleens interessant om te lezen?
1 The Astor Bloodline
2 The Bundy Bloodline
3 The Collins Bloodline
4 The DuPont Bloodline
5 The Freeman Bloodline
6 The Kennedy Bloodline
7 The Li Bloodline
8 The Onassis Bloodline
9 The Reynolds bloodline
10 The Rockefeller Bloodline
11 The Rothschild Bloodline
12 The Russell Bloodline
13 The Van Duyn Bloodline
Ik weet het zo net nog niet hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat niet dus, ze hebben er geen centje pijn aan gehad, ook weer die docu van Villas_ruben (extreem mainstream)
Weet niet of je dit topic hebt meegelezen, maar dan had je al eerder kunnen lezen dat de Rothschilds heel de Engelse stock market opkochten door vlak na de slag bij Waterloo geruchten te verspreiden dat de slag verloren was waardoor de beurs ff onderuit ging en de aandelen goedkoop konden overnemen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
De enige familie met een beetje macht is het Britse koninklijke huis.
http://www.royal.gov.uk/M(...)ftheRoyalFamily.aspx
http://krant.telegraaf.nl(...)x.beatrixprive2.htmlquote:Op zondag 3 januari 2016 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb je mis hoor, prinses Beatrix houdt zeker wel van abstracte kunst. Ze is zelf een begaafde beeldhouwster. Ze weet ook zeer veel van kunst in het algemeen.
Prachtig.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://krant.telegraaf.nl(...)x.beatrixprive2.html
http://www.hethuisvanoran(...)/BeatrixHobbies.html
jup ze maakt mooie beelden, en tekeningen.
dat is een aanname omdat die altijd anoniem kopen bij veilingen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel ernstig hoe je je zo kunt vergissen. Er zijn heel veel werken van Picasso in privé-bezit bij "elite" bijvoorbeeld.
Of wat dacht je van werken van Mondriaan?
Er was ook een tijdelijke samenwerking tussen de Zionisten en de Duitsers, maar dat kwam omdat die afgedwongen werd door de Zionisten door een wereldwijde boycot van Duitsland in 1933. Deze samenwerking heette de Ha'avara overeenkomst, om zodoende de boycot te kunnen omzeilen, daar anders waarschijnlijk 1/3 van Duitsland had gestorven van de honger, daar ze zich toen nog in zware armoede bevonden.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Oh dat broddelwerkje ja. Past wel in jouw straatje.
Zal ik alvast 1 onwaarheid uit het boek prijsgeven? De schrijver beweert dat de asjkenazische joden genetisch anders zijn dan anderen. Een totale onwaarheid.
Verder is het weer veel van hetzelfde. Met een verschil ten opzichte van wat jij eerder zei, want de schrijvers gaan in dit boek wel in op de samenwerking van zionisten met nazi-Duitsland
Ook deze schrijver balanceert weer op het randje van de Wet in Nederland, want hij gelooft wel in het aantal vermoorde joden maar niet dat het systematisch gebeurde. Dus.....
De schrijver doet overigens ook wat jij vaak doet (geen aanval, een constatering) want hij gebruikt vooral statements van joden om het zionisme aan te vallen.
Je zou bijna denken dat jij Robin de Ruiter bentDaar bedoel ik niks naars mee.
Verhaal ken ik hoor, maar er zit geen Rothschild op de troon.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Weet niet of je dit topic hebt meegelezen, maar dan had je al eerder kunnen lezen dat de Rothschilds heel de Engelse stock market opkochten door vlak na de slag bij Waterloo geruchten te verspreiden dat de slag verloren was waardoor de beurs ff onderuit ging en de aandelen goedkoop konden overnemen.
http://www.wisdom-square.(...)-the-mastermind.html
Sindsdien ligt Hare Majesteit lock, stock en barrel bij de collectie van de Rothschilds als eigendom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |