Dat is ook een beetje het probleem van de claims, de (in)consistentie. Wat is nou concreet een 'smoking gun'? Welk 'evil' hebben de Rothschilds op hun geweten?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:51 schreef Izzy73 het volgende:
Het zijn ook niet alleen de Rothschilds, er zijn meerdere rijke families die op de 1 of andere manier samenwerken. Het is waar dat pakweg 100 jaar geleden de Rotschild dynast op zijn hoogtepunt was maar hun invloed is niet verdwenen. Zo hebben we ook nog de Rockefellers, George Soros, vele Oost-Europese Olicharchen etc.
Dat hoor je mij niet zeggen. Mijn vraag is alleen: is dat dan wel bewijs voor sinistere wereldheersers plannen?quote:De 85 rijkste mensen op aarde hebben meer dan de helft van de armsten op aarde (ruim 3,5 miljard mensen). Daar zit geen scheve machtsverdeling?
Ik zei nergens 'het gros van hun geld'quote:En volgens jouw geven die lui het gros van hun fortuin aan goede doelen? (Bron?)
Dat komt omdat je mijn posts niet leest of omdat ik niet duidelijk genoeg ben. Ik ben niet pro-bankwezen of pro-TTIP... Ik kan alleen enorm slecht tegen niet onderbouwde kritiek. Tegen los geblaat over iets waar men geen, of weinig, verstand van heeft. Tegen voorbarige conclusies trekken.quote:Over het algemeen genomen vind ik je erg naïef, je lijkt alles wat betreft Kapitalisme, het bankwezen, TTIP etc. positief te vinden en wijft iedere kritiek weg. Je username is 666 maar volgens jouw leven we in het paradijs?
Hoe maak je dat onderscheid? Hoe kom je erbij dat je stelling 'a' vindt en denkt 'ja, dat moet waar zijn' en stelling 'b' vindt en denkt 'nee, niet alles op internet is waar'quote:Ik geef toe dat heus niet alles wat er over de Rothschilds te vinden is op internet waar is, maar ook niet alles wat in de mainstream geschreven staat is wel waar.
In het vorige topic heb ik de lijst gezet van alle doelen en stichtingen waaraan deze familie geld schenkt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem van de claims, de (in)consistentie. Wat is nou concreet een 'smoking gun'? Welk 'evil' hebben de Rothschilds op hun geweten?
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Mijn vraag is alleen: is dat dan wel bewijs voor sinistere wereldheersers plannen?
[..]
Ik zei nergens 'het gros van hun geld'en bovendien is dat moeilijk om helder boven water te krijgen; in geld.
Wat ze hebben gedaan is oa. de gebouwen van de Knesset en het hoger gerechtshof in Israel deels gefinancierd. Ze financieren een groot deel van de tentoonstellingen in- en hebben het gebouw zelf geschonken aan een trust voor het open houden van Waddesdon Manor.
In 2014 hebben ze de volgende goede doelen gesponsord:
http://www.rothschild.com/charitable_support/supported_charities/
[..]
Dat komt omdat je mijn posts niet leest of omdat ik niet duidelijk genoeg ben. Ik ben niet pro-bankwezen of pro-TTIP... Ik kan alleen enorm slecht tegen niet onderbouwde kritiek. Tegen los geblaat over iets waar men geen, of weinig, verstand van heeft. Tegen voorbarige conclusies trekken.
Mijn usernames is 16 jaar oud, gebaseerd op een band en mijn eerste username op internet ooit. Altijd aangehouden daarna. Heeft niets met het paradijs te maken en geen significante of diepere betekenis.
[..]
Hoe maak je dat onderscheid? Hoe kom je erbij dat je stelling 'a' vindt en denkt 'ja, dat moet waar zijn' en stelling 'b' vindt en denkt 'nee, niet alles op internet is waar'
Ik heb ook nergens geclaimd dat 'alles in de mainstream' waar is. Sterker nog, ik heb regelmatig verhalen en fouten uit de MSM aangehaald, al dan niet als grapje. Dat zul je me dus ook nooit horen zeggen.
Klopt, dat is nou het jammerlijke van het internetquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:44 schreef SicSicSics het volgende:
Om nog maar eens iets te noemen, de quote uit het eerste plaatje is niet naar hem terug te verwijzen. Nergens een bron te vinden dat hij dit (echt) gezegd zou hebben.
Wel 2.000.000 keer herhaald door... de usual suspects.
Nergens een betrouwbare 'primary source' te vinden.
oh ja, die 'wij van wc-eend' bronquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In het vorige topic heb ik de lijst gezet van alle doelen en stichtingen waaraan deze familie geld schenkt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:50 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
oh ja, die 'wij van wc-eend' bron
Dat is gewoon te controleren hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:50 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
quote:THE WORLD ORDER AND THE REPTILIANS
THE ROTHCHILDS
The Reptilian Alien bloodline streaming through the global elite cannot be
seen more clearly than with the aristocratic family the Rothchilds. The
Rothchilds family holds, by far, the largest private fortune in modern history.[1]
The Rothchilds rose to power under the leadership of Mayer Amschel
Rothchild, a German money changer and banker (said to be of the same
Reptilian bloodline of Herod the Great). He spread his empire out through his
five sons which he spread throughout Europe to “spread the empire.” The
Rothchilds used reptilian aristocratic technique of successfully keeping
fortunes and businesses within the family through arranged marriages and
interbreeding. It is not uncommon for Reptilian bloodlines of this rank to keep
the aristocratic ties by marrying first and second cousins. In a letter sent from
Lord Rothchild to Nathan Rothchild in 1814, the lord states, “As long as a
house is like yours, and as long as you work together with your brothers, not
a house in the world will be able to compete with you, to cause you harm or
to take advantage of you, for together you can undertake and perform
more than any house in the world."
The Rothchilds moved their banking and finance industries to the following
regions:
Rothchilds Banking of Naples
Rothchilds Banking of England
Rothchilds Banking of Austria
Rothchilds Banking of Germany
Rothchilds Banking of France
Rothchilds Banking of Switzerland
The family fortunes spread far and wide across Europe (and eventually
influenced America) and gained not only financial but political and social
power as well. Through financial power and secret intelligence the Rothchilds were able to out maneuver any political
establishment.[2]
The Rothchilds were said to be major players in the Bavarian Illuminati, and one of Amschel’s sons is confirmed to be a
member[3]. When Bavarian Illuminati was exposed by several government interest groups the power shifted to a Masonic
group called the Alta Vendita, which was lead by Karl Rothchild another of Amschel’s sons. Letters from this group are
confirmed to have been sent out by this powerful Reptilian leader to the headquarters of the Masonic order of Europe.
The name Rothchilds is always associated with Wealth, Free Masonry, Power, Mind Control, and the Occult. The
Rothchilds had the ability to convert energy dictating modes of commerce, business relations, and exchange. The
Rothchilds were said to actually control the currents of money within the country of Europe and hence obtained great
power. The extend to which their power reached in the 1800s was astounding served as financial advisors to the papal
treasury, the church of England, and the Orthodox Church of Russia[4].
The occult powers of both white and black magic encouraged by Reptilians are said to be the root of the Rothchilds great
wealth. Additionally, numerous ties to the illuminati, the Masonic Order, and other Occult groups combined with the
interbreeding gives us clear indication of their Reptilian Agenda. While recent years the Rothchilds have not been as
“public” with their displays of wealth and aristocracy they have played a crucial role in mind control of the masses. Ties
between the directors of NBC and CBS have direct contact with members and advisors of the Rothchilds family[5].
[1] The House of Rothschild: Money's prophets, 1798-1848, Volume 1, Niall Ferguson, 1999, page 481-85
[2] Sampson, Anthony. THE MONEY LENDERS. New York: Penguin Books, 1983
[3] The New World Order, p. 82.
[4] Mullins, Eustice. The World Order, p.5.
[5] Mullins, Eustice. The World Order
Ik ga er zeker wel van uit dat ze ook wel doneren aan die instanties hoor, als ik het heel cynisch bekijk zie ik het als zand in de ogen strooien zodat men daar naar kan verwijzen om enige kwade sprekers stil te krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:50 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
Je doet het expres he?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:37 schreef Ali_boo het volgende:
Blijf nog steeds wachten op ''terechte kritiek'' ( plaatst een zelfvoldaan smily met een zonnebril). Weer heb je elke punt weerlegt en hebben de nazi aanhangers weer op hun plek gezet.
Ja, Rothschild was een 'Ashkenazi Jew'. De Khazaar hypothesis bleek echter niet waar niet te zijn.quote:Het was volgens mij Izzy73 die refereerde naar de khazarian empire maar jij zal uiteraard niets met deze informatie doen
Fijn, bedankt voor je bijdrage. Jammer dat ook jouw verhaal in vaagheden en speculaties blijft steken.quote:Zolang je hierin blijft steken heeft een ''discussie'' geen enkele zin . Mocht je op een dag wakker worden en iets willen doen aan die mindset wellicht kunnen we dan verder praten
Tot die tijd laat ik het hierbij
Het is een begrijpelijke poging om maar eens los te komen van de 'het is antisemitisch' pavlov reacties en dat kan je mensen niet kwalijk nemen. Nu ik er een beetje in ben gedoken zie ik trouwens weinig beschuldigende toontjes richting het jood zijn van de rothschilds. Ik zie soms zelfs in die bronnen medelijden voor de joodse mensen dat ook zij zo misbruikt worden voor zaken die de rothschilds (eventueel) uitvreten. Misschien is dat wel een goede ontwikkeling, het splitsen van de rothschilds-klan en de rest van het joodse volk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je doet het expres he?Geen concrete kritiek opschrijven en niet begrijpen wat ik wil zeggen?
[..]
Ja, Rothschild was een 'Ashkenazi Jew'. De Khazaar hypothesis bleek echter niet waar niet te zijn.
http://digitalcommons.wayne.edu/humbiol_preprints/41/
[quote]Bovendien voegt het weinig toe aan de discussie of Rothschild slecht is of niet. Of zijn alle Khazaren slecht?Wat natuurlijk niet anti-semitisch, maar gewoon racistisch zou zijn.
Toffe post. Sowieso al die hokjes, op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een begrijpelijke poging om maar eens los te komen van de 'het is antisemitisch' pavlov reacties en dat kan je mensen niet kwalijk nemen. Nu ik er een beetje in ben gedoken zie ik trouwens weinig beschuldigende toontjes richting het jood zijn van de rothschilds. Ik zie soms zelfs in die bronnen medelijden voor de joodse mensen dat ook zij zo misbruikt worden voor zaken die de rothschilds (eventueel) uitvreten. Misschien is dat wel een goede ontwikkeling, het splitsen van de rothschilds-klan en de rest van het joodse volk.
de rothschilds zijn nu eenmaal onlosmakelijk verbonden met het joodse volk, daar kan je niet omheen. Een neger is een neger, een blanke is een blanke en het joodse volk heeft de unieke eigenschap dat ze gebonden zijn aan cultuurhistorie of zo? Ik begrijp nog niet eens volledig hoe het in elkaar steekt eerlijk gezegd. Er bestaan zelfs Somalische Joden, wel een intrigerend onderwerp eerlijk gezegd. Hoe zijn ze aan elkaar verbonden? Niet via religie want een jood hoeft niet de religie aan te hangen, genetisch gezien ook niet echt want ze komen van alle hoeken van de aardbodem, kortom ik begrijp er geen drol van.
Maar dat is meer een C&H onderwerp misschien.
Hier verder over de seculiere klootzakkerij (of de afwezigheid daarvan) van de Rothschilds.
Of door de hokjes de kast niet meer in dit gevalquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toffe post. Sowieso al die hokjes, op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer.
Wordplay-five!quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Of door de hokjes de kast niet meer in dit geval.
Concrete voorbeelden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:18 schreef jogy het volgende:
Hier verder over de seculiere klootzakkerij (of de afwezigheid daarvan) van de Rothschilds.
En wat minder pavlov op het woord jood graag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Concrete voorbeelden.Met primaire bronverwijzing.
Als je het echt wil wetenquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Concrete voorbeelden.Met primaire bronverwijzing.
John Stewartquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
En wat minder pavlov op het woord jood graag.
John stewardquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |