abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:45:29 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158893748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 02:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Allright :)

Moet zeggen dat ik ergens wel een beetje klaar ben met dit topic ook eigenlijk...

Kan me alvast gaan voorbereiden op het volgende topic wat eraan zit te komen ;)
Ik vond het juist (voor de uitstap naar alles wat Israel betreft) wel interessant worden. Mijn interesse is gewekt qua financieel googlerecherchewerk, daar gaan nog wel een paar uurtjes in zitten :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158898739
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vond het juist (voor de uitstap naar alles wat Israel betreft) wel interessant worden. Mijn interesse is gewekt qua financieel googlerecherchewerk, daar gaan nog wel een paar uurtjes in zitten :@.
De FED is ff 9 Biljoen dollar kwijt... _O-

-
pi_158899366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En dat vind ik zeker wel een apart gegeven ja.

Ondanks dat de VS hen al decennia lang miljarden overmaakt naar Israël, wapens levert, en overal hun veto-recht overheen gooit zodra de VN zich tegen Israël uitspreekt... inderdaad apart.
Het zijn bondgenoten, en dat is geen complot maar overduidelijke policy, daar kan je het niet mee eens zijn maar het wordt niet toegedekt ofzo. Sterker nog, de GOP kandidaten roepen om het hardst dat ze meer geld naar Israel willen sturen, dus de kiezer wordt uitstekend voorgelicht, en blijkbaar is de Amerikaanse kiezer daar ook voor.
pi_158899712
quote:
:')

En dat is allemaal naar de Rothschilds gegaan.

Wellicht voortaan iets beter op onderzoek gaan en niet alles van youtube voor waar aannemen, lijkt nogal naïef en kritiekloos

https://en.wikipedia.org/wiki/Off-balance-sheet
http://topics.bloomberg.com/fed-loan-disclosures/
https://en.wikipedia.org/(...)deral_Reserve_System

Vraag me ook af of jij wel begrijpt wat er in dat clipje gezegd word, de titel dekt namelijk de inhoud totaal niet namelijk. Al krijg ik het idee dat jij domweg afgaat op de titel en het niet eens bekeken hebt.
pi_158899949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

:')

En dat is allemaal naar de Rothschilds gegaan.

Wellicht voortaan iets beter op onderzoek gaan en niet alles van youtube voor waar aannemen, lijkt nogal naïef en kritiekloos

https://en.wikipedia.org/wiki/Off-balance-sheet
http://topics.bloomberg.com/fed-loan-disclosures/
https://en.wikipedia.org/(...)deral_Reserve_System

Vraag me ook af of jij wel begrijpt wat er in dat clipje gezegd word, de titel dekt namelijk de inhoud totaal niet namelijk. Al krijg ik het idee dat jij domweg afgaat op de titel en het niet eens bekeken hebt.
Geen idee waar het naartoe is gegaan, de mevrouw in kwestie weet het ook niet. :D
Wellicht dat de Rothschilds het wel weten, daar de BIS erbij betrokken is?

Here's a $9 Trillion Question

When Group of 20 finance ministers this week urged the Federal Reserve to “minimize negative spillovers” from potential interest-rate increases, they omitted a key figure: $9 trillion.

That’s the amount owed in dollars by non-bank borrowers outside the U.S., up 50 percent since the financial crisis, according to the Bank for International Settlements. Should the Fed raise interest rates as anticipated this year for the first time since 2006, higher borrowing costs for companies and governments, along with a stronger greenback, may add risks to an already-weak global recovery.

http://www.bloomberg.com/(...)ed-will-impact-world
-
pi_158900005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Geen idee waar het naartoe is gegaan, de mevrouw in kwestie weet het ook niet. :D
Wellicht dat de Rothschilds het wel weten, daar de BIS erbij betrokken is?

Het is dus niet verdwenen, wellicht eerst eens de wiki link over "off-balance-sheet" eens lezen.

In de tweede link kun je achterhalen waar het heen is gegaan.

In je youtube link word ook niet gezegd dat het "verdwenen" is, alleen de titel zegt dat dus je hebt het of niet begrepen of gewoon niet bekeken en je neemt het maar voor waar aan omdat de titel in je straatje past.
pi_158900464
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is dus niet verdwenen, wellicht eerst eens de wiki link over "off-balance-sheet" eens lezen.

In de tweede link kun je achterhalen waar het heen is gegaan.

In je youtube link word ook niet gezegd dat het "verdwenen" is, alleen de titel zegt dat dus je hebt het of niet begrepen of gewoon niet bekeken en je neemt het maar voor waar aan omdat de titel in je straatje past.
Waar kan ik dat in de 2e link achterhalen? Want de dame in de vid weet het niet te beantwoorden en in die link zie ik het niet direct staan namelijk.
-
pi_158900700
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:58 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Waar kan ik dat in de 2e link achterhalen? Want de dame in de vid weet het niet te beantwoorden en in die link zie ik het niet direct staan namelijk.
In elk artikel staat waar wat heen is gegaan, "the trillion dollar secret archive" is er gekomen na de door Bloomberg gewonnen rechtszaak over openheid van de fed wat dus ook wel weer duidelijk aangeeft dat de fed niet boven de wet staat zoals eerder door o.a. jou beweerd werd. (overigens ook dat het wel meevalt met de controle op de media)

Het is duidelijk dat er schandalige praktijken hebben plaatsgevonden maar dat heeft weinig met de familie waar dit topic over gaat te maken.

Wat ik ook vreemd vind is dat jij blijft volhouden dat de fed boven de wet staat maar vervolgens een filmpje post waarin verantwoording word afgelegd (en als nasleep nog meer moet openbaren). Waarom zou een partij die boven de wet staat dat doen?
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:16:04 #84
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158900953
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:48 schreef ChrisCarter het volgende:
Ook een prima en aardig logische verklaring
Daarom vind ik het grappig dat er nooit iets in BNW of andere sites staat over bijvoorbeeld de investering vanuit het Midden-Oosten om hier massaal moskeeën te bouwen enzo.

Heel het concept van de Vijfde Colonne is een nog onbesproken onderwerp blijkbaar.
Maar goed, dan varen we een beetje off-topic nu.
Goed punt. échte, actuele, concrete samenzweringen zoals dat hoor je idd nooit iets over in deze kringen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158901156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

In elk artikel staat waar wat heen is gegaan, "the trillion dollar secret archive" is er gekomen na de door Bloomberg gewonnen rechtszaak over openheid van de fed wat dus ook wel weer duidelijk aangeeft dat de fed niet boven de wet staat zoals eerder door o.a. jou beweerd werd. (overigens ook dat het wel meevalt met de controle op de media)

Het is duidelijk dat er schandalige praktijken hebben plaatsgevonden maar dat heeft weinig met de familie waar dit topic over gaat te maken.

Wat ik ook vreemd vind is dat jij blijft volhouden dat de fed boven de wet staat maar vervolgens een filmpje post waarin verantwoording word afgelegd (en als nasleep nog meer moet openbaren). Waarom zou een partij die boven de wet staat dat doen?
O... we moeten het zelf optellen aan de hand van de bedragen die in die artikelen allemaal vermeld staan? Tis nog niet echt duidelijk allemaal, maar goed.

En Alan Greenspan zegt hier toch echt dat de FED aan niemand verantwoording hoeft af te leggen:

Wat vind je trouwens van deze? Goldman Sachs die niet kan aangeven waar een half biljoen naartoe is gegaan? :D (deze Ben Bernanke was tevens voorzitter bij de FED _O- )

-
pi_158901336
En weer dezelfde dump youtube filmpjes waarvan de titel niet de lading dekt :')

Nogmaals als de fed geen verantwoording hoeft af te leggen waarom doet die vrouw dat dan wel en waarom is het vonnis van de rechtbank dan in het voordeel van Bloomberg?

En wat heeft het met de familie waar dit topic over gaat te maken? Je geeft nu al 3 delen aan er geen snars van te begrijpen maar toch blijf je ondanks dat je al meerdere malen door meerdere personen op je fouten bent gewezen dezelfde idiote plaat afdraaien.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 15:31:41 ]
pi_158916530
Ach, je proeft de wanhoop.
Echt alles wordt tegen de muur gesmeten in de hoop dat er iets aan blijft hangen..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')