abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158890880
Sommigen hier kunnen nog niet bevatten wat de rijkdom is van de Rothschild familie, en dat deze familie daadwerkelijk de macht heeft in deze wereld. De rijkdom van deze familie wordt geschat tussen de 300 - 500 biljoen dollar.

Vandaar even dit topic om eea duidelijk te maken.

Punt is dat deze familie vanaf eind 18e eeuw de macht heeft gekregen over het Europese bankwezen, en later de hele wereld. Door dus al een paar eeuwen lang 'rente' te heffen over de uitgeleende bedragen en o.a. bij oorlogen beide kanten van de strijdende partijen te financieren, hebben ze hiermee astronomische bedragen vergaard.

Als eerste even wat quotes:
======================================================================
"Money is Power", or shall we say, "The Monopoly to Create Credit Money and charge interest is Absolute Power". (Alex James)

Amsel (Amschel) Bauer Mayer Rothschild, 1838:

"Let me issue and control a Nation's money and I care not who makes its laws".

Letter written from London by the Rothschilds to their New York agents introducing their banking method into America: "The few who can understand the system will be either so interested in its profits, or so dependent on its favours, that there will be no opposition from that class, while, on the other hand, that great body of people, mentally incapable of comprehending the tremendous advantage that Capital derives from the system, will bear its burden without complaint and, perhaps, without even suspecting that the system is inimical to their interests."

Nathan Rothschild said to the Commons Secret Committee on the question early in 1819: "In what line of business are you? - Mostly in the foreign banking line. "Have the goodness to state to the Committee in detail, what you conceive would be the consequence of an obligation imposed upon the Bank [of England, which he owned] to resume cash payments at the expiration of a year from the present time? - I do not think it can be done without very great distress to this country; it would do a great deal of mischief; we may not actually know ourselves what mischief it might cause. "Have the goodness to explain the nature of the mischief, and in what way it would be produced? - Money will be so very scarce, every article in this country will fall to such an enormous extent, that many persons will be ruined."

The director of the Prussian Treasury wrote on a visit to London that Nathan Rothschild had as early as 1817: ".., incredible influence upon all financial affairs here in London. It is widely stated.., that he entirely regulates the rate of exchange in the City. His power as a banker is enormous".

Austrian Prince Mettemich's secretary wrote of the Rothschilds, as early as 1818, that: "... they are the richest people in Europe."

Referring to James Rothschild, the poet Heinrich Heine said: "Money is the god of our times, and Rothschild is his prophet."

James Rothschild built his fabulous mansion, called Ferrilres, 19 miles north-east of Paris. Wilhelm I, on first seeing it, exclaimed: "Kings couldn't afford this. It could only belong to a Rothschild!"

Author Frederic Morton wrote that the Rothschilds had: "conquered the World more thoroughly, more cunningly, and much more lastingly than all the Caesars before..."

As Napoleon pointed out: "Terrorism, War & Bankruptcy are caused by the privatization of money, issued as a debt and compounded by interest "- he cancelled debt and interest in France - hence the Battle of Waterloo.

Some writers have claimed that Nathan Rothschild "warned that the United States would find itself involved in a most disastrous war if the bank's charter were not renewed." (do you see the similarities here? If you don't play the game an economic disaster will fall on you and you will be destroyed.)

"There is but one power in Europe and that is Rothschild." 19th century French commentator.

Nathan Rothschild said (1777-1836): "I care not what puppet is placed on the throne of England to rule the Empire. The man who controls Britain's money supply controls the British Empire and I control the British money supply."

http://www.rense.com/general79/tril.htm
=========================================================================

Laten we nu even kijken naar de paleizen die ze bezitten:

N M Rothschild & Sons Bank in London

Waddesdon Manor back view

Weddesdon Manor -Five Arrows Hotel built at the entrance gate of Weddesdon Manor palace near Buckinghamshire

Schillersdof palace

Schloss palace of Rothschild

Schloss Hinterleiten Castle is located in Hinterleiten , lower Austrian municipality of Reichenau An Der Rax.

Villa Ephrussi de Rothschild:

Its is a French sea side villa located at Saint – Jean –Capp-Ferrat on the French Riveria. The Villa was constructed in between 1905 to 1912 by Baroness Beatrice Rothschild.

Palais Albert Rothschild:

Montvillargenne House:

Gruneburg Park :

This was one of the largest Family house in Franfurt district of Westland. unfortunately this huge mansion diddn’t survive after the World war II Bomb attacks. Today the gardens of the mansion is made as parks and donated to different causes and some part is made hotels and cafes and reamining serves as university.

Villa Pignatelli:

Villa Pignetalli in Naples which is now a Museum of Naples

Mentmore Towers:

Mentmore Towers is one of the many Rothschild Mansions in Buckinghamshire.

Chateau De Ferrrieres:

Chateau is a French mansion built in between 1855 and 1859 by Baron James Rothschild .Certain scenec in the movies like The Polanski and Ninth Gate(2000) and the TV series relic Hunter was filmed at this castle.The Mansion Design is inspired from Mentmore Towers.

Kasteel De Haar:

Kasteel De Haar built around 1892 which is located near Harzuilens ,in th eprovince of utrecht in the Netherlands.

Spencer House:

Spencer House is a mansion in St.James’s London , it was previously owned by John, 1st Earl Spencer in London during 1756. Later the house was auctioned and purchased by RIT capital partners, the family company Lord Rothschild. RIT is the British Investment Trust owned by the Rothschilds.

Gunnersbury Park:

Gunnersbury Park is a Large Mansion in London.It was purchased by Nathan Mayer Orthschild in 1835. After his death the rothschild family started acquiring the surrounding area of the Gunnersbury park made the gardens and parks out of the remaining area which is now used by public. A portion of 200 acres of the estate was sold toActon Borough Council for 130,000 pounds. There is also a musem inside the estate .

Halton House:

ASCOTT HOUSE:

Ascott House is located in Hamlet of Ascott in Wing near Buckinghamshire, England. The mansion occupies around 3,200 acres

HOTEL SALMON DE ROTHSCHILD:

Hotel Salmon De Rothschild is the former residence of Salmon De Rothschild who dies in 1922 this mansion presently serves as the hotel and education site for social and and cultural activities.

EXBURY HOUSE, CHURCH & EXBURY GARDENS:

Exbury house ,Exbury Church and Gardens was built by Rothschild family in 1827 . The Rothschilds still hold some properties in this Exbury village area.

Uiteraard mag daar geen wijntje bij ontbreken:

The family began to develop the most expensive champaign brand named Baron De Rothschild naturally in the vineyards, and with the clear vision of house style.

http://richglare.com/rothschild-family-networth-money/

Prijzen voor een fles wijn kunnen oplopen van $ 200,- tot:
$114,614 - Chateau Mouton Rothschild 1945

In 1997, a jeroboam of Chateau Mouton Rothschild 1945 – considered one of the great vintages of the last century – sold to an anonymous bidder at Christie's, London. The $114,614 price-tag equates to almost $23,000 per 750ml (a regular-sized wine bottle).

http://www.telegraph.co.u(...)of-wine.html?image=6
========================================================================

Dus mja... aan centen ontbreekt het ze in ieder geval niet.
-
pi_158890893
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:

Hier staat niet uitgelegd op welke manier ze dat hebben gedaan. Misschien hebben ze wel gewoon geld uitgeleend aan een lokale overheid, wat gebruikt is om alles te bouwen. Op zich is geld uitlenen niet heel raar voor een bankiersfamilie, zeker niet als ze het inschatten als goede investering.
Het zijn Joden en ze wilden helpen een Joodse staat op te bouwen, zoals vele andere rijke Joden.
pi_158890904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Engeland is een van de grootste vrienden van de Saudi's, meer dan de VS nog.
Daar ging het nu niet om, Lichtkogel gebruikt deze bron maar heeft het vervolgens over de VS. Daar ging het mij om.

Maar goed. Bankiers die geld investeren, waar moet ik het complot zien?
pi_158890905
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, dan kunnen we het voor het eerst met elkaar eens zijn :D
Van mij mogen de mensen met geld nog wel meer macht hebben trouwens. Beter zakenmensen en bankiers dan politici.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 7 januari 2016 @ 00:47:30 #5
39237 crew  H_T
2733
pi_158890922
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:45 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Het zijn Joden en ze wilden helpen een Joodse staat op te bouwen, zoals vele andere rijke Joden.
Ook een prima en aardig logische verklaring
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_158890946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Daarom vind ik het grappig dat er nooit iets in BNW of andere sites staat over bijvoorbeeld de investering vanuit het Midden-Oosten om hier massaal moskeeën te bouwen enzo.

Heel het concept van de Vijfde Colonne is een nog onbesproken onderwerp blijkbaar.
Maar goed, dan varen we een beetje off-topic nu.
pi_158890962
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:46 schreef ChrisCarter het volgende:

Maar goed. Bankiers die geld investeren, waar moet ik het complot zien?
Goeie vraag!

Punt is, als je de beschikking hebt over vele (honderden) miljarden (of wellicht biljoenen) dan kan je daar een hoop van kopen. Andere banken, bedrijven, grondstoffen, politici, invloed, etc.
-
pi_158890963
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom vind ik het grappig dat er nooit iets in BNW of andere sites staat over bijvoorbeeld de investering vanuit het Midden-Oosten om hier massaal moskeeën te bouwen enzo.

Heel het concept van de Vijfde Colonne is een nog onbesproken onderwerp blijkbaar.
Maar goed, dan varen we een beetje off-topic nu.
Dat hoort ook in NWS, niet in BNW. Dit is voor onzin.
pi_158890971
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:49 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Goeie vraag!

Punt is, als je de beschikking hebt over vele (honderden) miljarden (of wellicht biljoenen) dan kan je daar een hoop van kopen. Andere banken, bedrijven, grondstoffen, politici, invloed, etc.
Politici zijn toch satanisten dus dat is niet erg.
pi_158891009
quote:

[..]

Goeie vraag!

Maar zo slim is dat niet, want dat soort geldsporen zijn altijd te volgen. Waarom een traceerbaar iets in plaats van druk uitoefenen op een andere manier?
pi_158891015
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hmja, maar het wordt een beetje vreemd als Netanyahu de plek van Obama inneemt voor het Amerikaanse congres om even de orders te gaan uitdelen en iedereen zenuwachtig staat te klappen bij de zoveelste uitspraak die hij maakt:

-
pi_158891042
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:52 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hmja, maar het wordt een beetje vreemd als Netanyahu de plek van Obama inneemt voor het Amerikaanse congres om even de orders te gaan uitdelen en iedereen zenuwachtig staat te klappen bij de zoveelste uitspraak die hij maakt:

Wat is er vreemd aan dat een regeringsleider op staatsbezoek een presentatie/praatje mag houden voor het regeringsapparaat van het land dat hij bezoekt?

nog even los van het feit dat dit weer de zoveelste keer is dat je dit filmpje post
pi_158891092
............
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:58:01 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158891102
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

I know... het is inderdaad lastig aantonen ja, daar het een conspiracy betreft. En als de media in handen is van deze lui, dan kan je moeilijk 'officiële' bronnen vinden natuurlijk.

Hier had ik nog wel een link erover:

http://topinfopost.com/20(...)hild-banking-dynasty
Die ben ik ook tegen gekomen maar ben nu even wat strenger aan het zoeken voor mezelf, om toch ergens een gat te kunnen vinden waar de controle ingepropt kan worden :P. Het overgrote deel van Europese Centrale banken zijn publiek bezit sinds nu al een lange tijd (maar WAREN het niet), de FED giet het overgrote deel van zijn winsten (+96%) weer terug de treasury in. Goldman Sachs is een klootzakkenbank maar de controlling stocks lijken in ieder geval niet van Rothschild owned investment companies te komen, The Vanguard Group is een angstwekkend grote investeringsmaatschappij maar nergens is terug te vinden dat de Rothschilds daar echt iets mee van doen hebben. Overal waar ik zoek kom ik andere hufterbedrijven tegen die ik het liefst in de fik steek maar dat heeft allemaal weinig van doen met de Rothschilds. De ECB en BIS blijven nog over denk ik. en ik blijf benieuwd naar een goede uitleg van de schuldenlast, waar dat nou aan afbetaald wordt als het toch allemaal weer terug de maatschappij in komt.

http://www.economist.com/content/global_debt_clock om een beetje depressief van te worden.

quote:
Want het punt is, als die lui zo'n gigantisch fortuin hebben weten te vergaren over de eeuwen en alles opgekocht hebben, dacht je dat ze dat fortuin dan gaandeweg ook weer kwijt zouden raken of juist alleen maar rijker werden?
Het kán, ook de Rothschilds kunnen ingehaald worden door slimmere en meer gemoderniseerde mensen/bedrijven bijvoorbeeld. Ze zijn de visionairs en grondleggers van het moderne systeem (bedankt hé :{w ) maar alles lijkt erop dat ze al een tijdje van de troon zijn gestoten. Misschien is het ook geen toeval dat veel van de centrale nationale banken ergens rond 1948 geprivatiseerd zijn. Ik zoek me suf naar onderbouwde artikelen over een Rothschild imperium maar kom niet echt heel ver.

En ik besef me heel goed dat er dus een verborgen geanonimiseerde waarde gecontroleerd door de Rothschild kan zijn, zeker als je als familie één van de zaden bent geweest van het moderne systeem zou je als de beste moeten weten waar je het één en ander kan verbergen of zo. Nu nog het bewijs.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158891104
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Heh... mja, als we even gaan kijken hoe Goldman Sachs verweven is met de politiek in de EU tegenwoordig:

[ afbeelding ]

Dan is dat ook niet echt feest te noemen.
oud-medewerkers...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_158891111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Heh... mja, als we even gaan kijken hoe Goldman Sachs verweven is met de politiek in de EU tegenwoordig:

[ afbeelding ]

Zeg mr. Hak-op-de-tak, wat heeft dat met jouw post en mijn reactie hierop te maken?
Dit doe je echt elke keer, komt er inhoudelijk weerwoord dan werp je maar meteen iets anders op als bliksemafleider.
pi_158891112
quote:

[..]

Hij deelt geen orders uit.
pi_158891115
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Die ben ik ook tegen gekomen maar ben nu even wat strenger aan het zoeken voor mezelf, om toch ergens een gat te kunnen vinden waar de controle ingepropt kan worden :P. Het overgrote deel van Europese Centrale banken zijn publiek bezit sinds nu al een lange tijd (maar WAREN het niet), de FED giet het overgrote deel van zijn winsten (+96%) weer terug de treasury in. Goldman Sachs is een klootzakkenbank maar de controlling stocks lijken in ieder geval niet van Rothschild owned investment companies te komen, The Vanguard Group is een angstwekkend grote investeringsmaatschappij maar nergens is terug te vinden dat de Rothschilds daar echt iets mee van doen hebben. Overal waar ik zoek kom ik andere hufterbedrijven tegen die ik het liefst in de fik steek maar dat heeft allemaal weinig van doen met de Rothschilds. De ECB en BIS blijven nog over denk ik. en ik blijf benieuwd naar een goede uitleg van de schuldenlast, waar dat nou aan afbetaald wordt als het toch allemaal weer terug de maatschappij in komt.

http://www.economist.com/content/global_debt_clock om een beetje depressief van te worden.

[..]

Het kán, ook de Rothschilds kunnen ingehaald worden door slimmere en meer gemoderniseerde mensen/bedrijven bijvoorbeeld. Ze zijn de visionairs en grondleggers van het moderne systeem (bedankt hé :{w ) maar alles lijkt erop dat ze al een tijdje van de troon zijn gestoten. Misschien is het ook geen toeval dat veel van de centrale nationale banken ergens rond 1948 geprivatiseerd zijn. Ik zoek me suf naar onderbouwde artikelen over een Rothschild imperium maar kom niet echt heel ver.

En ik besef me heel goed dat er dus een verborgen geanonimiseerde waarde gecontroleerd door de Rothschild kan zijn, zeker als je als familie één van de zaden bent geweest van het moderne systeem zou je als de beste moeten weten waar je het één en ander kan verbergen of zo. Nu nog het bewijs.

-
pi_158891118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

oud-medewerkers...
Wat raar he, mensen met ervaring in het bankwezen die in die wereld blijven werken :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 7 januari 2016 @ 00:59:28 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_158891122
quote:

[..]

Hoort erbij. Als een bevriend staatshoofd op bezoek komt en een toespraak houdt, dan hoor je die ook een beetje warm te onthalen. Ter vergelijking heb ik een dertig jaar oude speech opgezocht van een Filippijnse president waar ik nog nooit van gehoord had:

Zij krijgt ook keurig applaus als er een verhaaltje is afgerond, en een nog groter applaus als ze wordt voorgesteld.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_158891123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:58 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zeg mr. Hak-op-de-tak, wat heeft dat met jouw post en mijn reactie hierop te maken?
Dit doe je echt elke keer, komt er inhoudelijk weerwoord dan werp je maar meteen iets anders op als bliksemafleider.
Excuses, ik wilde Jogy quoten, maar ging iets niet goed kennelijk.
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:00:05 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158891133
quote:

[..]

Ja het is een vreemd aandoend filmpje maar wel weer offtopic voor deze discussie hé.
Vrijheid
pi_158891134
quote:

[..]

Goeie vraag!

Klopt, maar niet ongemerkt
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:01:01 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158891146
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Eens, Goldman Sachs is een nare bank te noemen. En heeft veel meer bewegingsvrijheid dan welke centrale bank dan ook.
Vrijheid
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:03:17 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158891193
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar niet ongemerkt
Ligt eraan hoe diep je het verbergt in instituten en investeringsmaatschappijen die niets hoeven te zeggen over waar het geld vandaan komt wat er in zit. Dan nog steeds zijn de geldstromen opgemerkt maar dus niet te herleiden naar de daadwerkelijke bron. Zoiets.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')