abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158890876
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:43 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Als je veel geld heb, heb je macht ja. Goh wat een vernieuwend inzicht.
Nou, dan kunnen we het voor het eerst met elkaar eens zijn :D
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:48:40 #302
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158890942
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

I know... het is inderdaad lastig aantonen ja, daar het een conspiracy betreft. En als de media in handen is van deze lui, dan kan je moeilijk 'officiële' bronnen vinden natuurlijk.

Hier had ik nog wel een link erover:

http://topinfopost.com/20(...)hild-banking-dynasty
Die ben ik ook tegen gekomen maar ben nu even wat strenger aan het zoeken voor mezelf, om toch ergens een gat te kunnen vinden waar de controle ingepropt kan worden :P. Het overgrote deel van Europese Centrale banken zijn publiek bezit sinds nu al een lange tijd (maar WAREN het niet), de FED giet het overgrote deel van zijn winsten (+96%) weer terug de treasury in. Goldman Sachs is een klootzakkenbank maar de controlling stocks lijken in ieder geval niet van Rothschild owned investment companies te komen, The Vanguard Group is een angstwekkend grote investeringsmaatschappij maar nergens is terug te vinden dat de Rothschilds daar echt iets mee van doen hebben. Overal waar ik zoek kom ik andere hufterbedrijven tegen die ik het liefst in de fik steek maar dat heeft allemaal weinig van doen met de Rothschilds. De ECB en BIS blijven nog over denk ik. en ik blijf benieuwd naar een goede uitleg van de schuldenlast, waar dat nou aan afbetaald wordt als het toch allemaal weer terug de maatschappij in komt.

http://www.economist.com/content/global_debt_clock om een beetje depressief van te worden.

quote:
Want het punt is, als die lui zo'n gigantisch fortuin hebben weten te vergaren over de eeuwen en alles opgekocht hebben, dacht je dat ze dat fortuin dan gaandeweg ook weer kwijt zouden raken of juist alleen maar rijker werden?
Het kán, ook de Rothschilds kunnen ingehaald worden door slimmere en meer gemoderniseerde mensen/bedrijven bijvoorbeeld. Ze zijn de visionairs en grondleggers van het moderne systeem (bedankt hé :{w ) maar alles lijkt erop dat ze al een tijdje van de troon zijn gestoten. Misschien is het ook geen toeval dat veel van de centrale nationale banken ergens rond 1948 geprivatiseerd zijn. Ik zoek me suf naar onderbouwde artikelen over een Rothschild imperium maar kom niet echt heel ver.

En ik besef me heel goed dat er dus een verborgen geanonimiseerde waarde gecontroleerd door de Rothschild kan zijn, zeker als je als familie één van de zaden bent geweest van het moderne systeem zou je als de beste moeten weten waar je het één en ander kan verbergen of zo. Nu nog het bewijs.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')