Ja hoor, Angela Merkel heeft toegesproken op 3 november 2009 en Sarkozy op 7 november 2007.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Leuk een staatsbezoek, maar hoezo moet hij voor het congress van de VS gaan staan speechen dan? Hebben ze Putin, Mark Rutte, Merkel, Sarkozy weleens een speech laten houden voor het congres daar dan?
Nope, het is alleen Netanyahu die dat mocht.
Oef, zit je er toch naast. De Japanse minister president (of wat ze daar ook hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Leuk een staatsbezoek, maar hoezo moet hij voor het congress van de VS gaan staan speechen dan? Hebben ze Putin, Mark Rutte, Merkel, Sarkozy weleens een speech laten houden voor het congres daar dan?
Nope, het is alleen Netanyahu die dat mocht.
Ja maar beste man (vrouw? het blijft internet) als je een beetje bekend bent met wat er hier bedoelt wordt dan weet je dat het gaat om het "omvormen" van de audit en de manier waarop die plaatsvindt. Soort hervorming dus.quote:
Ik zie het ja. Nice. Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, Angela Merkel heeft toegesproken op 3 november 2009 en Sarkozy op 7 november 2007.
Ja maar het gaat om de plek van de spreker dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb net een lijst gepost, er zijn er honderden.
zijn die Joods?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb net een lijst gepost, er zijn er honderden.
Welke macht? Israel is de grootste tegenstander van de Iran deal, die door het congres is goedgekeurd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Nice. Je hebt gelijk!
Neemt overigens niet weg de macht die Aipac uitoefent op het Amerikaanse congres. Maaarrrr, je hebt zeker gelijk ja!
Joint session of Congress.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om de plek van de spreker dus.
Dat AIPAC is gewoon een lobby-clubje. Zie je ook gewoon terug op hun site. Hebben we ook vrij veel in Nederland. Is ook heel gebruikelijk in de politiek. Iedereen zit er voor zijn/haar eigen beweegredenen. Niks nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke macht? Israel is de grootste tegenstander van de Iran deal, die door het congres is goedgekeurd.
Dat is een tactiekquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke macht? Israel is de grootste tegenstander van de Iran deal, die door het congres is goedgekeurd.
Jij met je kut-youtube linkjes... kan je het niet gewoon onder woorden brengen of beargumenteren hier, ipv met joetjoep aan te komenquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de volledigheid:
Beeldkwaliteit is wel beroerd, maar speechen voor US Congress is dus niet alleen voorbehouden aan Israëli's
En dat vind ik zeker wel een apart gegeven ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zoals de Russen hun veto uitspreken over hun bondgenoten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
En dat vind ik zeker wel een apart gegeven ja.
Ondanks dat de VS hen al decennia lang miljarden overmaakt naar Israël, wapens levert, en overal hun veto-recht overheen gooit zodra de VN zich tegen Israël uitspreekt... inderdaad apart.
Korte vid... Israël komt OVERAL mee weg dankzij de VS:quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zoals de Russen hun veto uitspreken over hun bondgenoten?
Bondgenoten doen dat voor elkaar.
Neemt niet weg dat ze gewoon hun kritiek uiten op die bondgenoot.
http://www.timesofisrael.(...)li-settlement-units/
https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_foreign_aidquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:33 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Korte vid... Israël komt OVERAL mee weg dankzij de VS:
Je bent me net voorquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_foreign_aid
Dat bewijst het filmpje helemaal niet. De twee belangrijkste punten die ik eruit haal zijn:quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:33 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Korte vid... Israël komt OVERAL mee weg dankzij de VS:
Allrightquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |