abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158891194
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens, Goldman Sachs is een nare bank te noemen. En heeft veel meer bewegingsvrijheid dan welke centrale bank dan ook.
Maar ze zijn gewoon in het openbaar gefileerd, door meerdere landen. Dus ja, ze hebben fouten gemaakt onder andere met Griekenland maar dat is niet in het geniep geweest bijvoorbeeld.

Ik zie ook de relatie met Rothschilds weer niet in dit geheel.
pi_158891195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat is er vreemd aan dat een regeringsleider op staatsbezoek een presentatie/praatje mag houden voor het regeringsapparaat van het land dat hij bezoekt?

nog even los van het feit dat dit weer de zoveelste keer is dat je dit filmpje post
Nou ja... als je bijvoorbeeld kijkt naar AIPAC, een zeer krachtige Zionistische lobby-club in de VS en de macht die zij daarbij over het Amerikaanse congres uitoefenen..

http://www.haaretz.com/world-news/1.666496

En dat later nog Netanyahu nog even voor het Amerikaanse congres ff langs komt om te vertellen hoe en wat... mja, dan ga je je toch afvragen wie daar de boel onder controle heeft.

Maarja, zolang het Netanyahu is heeft niemand er een probleem mee, maar als het president Tjap-Tjoy uit China was geweest met een Chinese lobbyclub die invloed uitoefent in de VS, dan had iedereen met een 'wtf' gezeten waarschijnlijk.
-
pi_158891207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou ja... als je bijvoorbeeld kijkt naar AIPAC, een zeer krachtige Zionistische lobby-club in de VS en de macht die zij daarbij over het Amerikaanse congres uitoefenen..

En dat later nog Netanyahu nog even voor het Amerikaanse congres ff langs komt om te vertellen hoe en wat... mja, dan ga je je toch afvragen wie daar de boel onder controle heeft.

Maarja, zolang het Netanyahu is heeft niemand er een probleem mee, maar als het president Tjap-Tjoy uit China was geweest met een Chinese lobbyclub die invloed uitoefent in de VS, dan had iedereen met een 'wtf' gezeten waarschijnlijk.
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?

"Wat is er vreemd aan dat een bevriend regeringsleider op staatsbezoek een praatje houdt voor een kabinet/senaat in dat land? "

En wat heeft dat met Rothschild van doen?
:)
pi_158891224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar niet ongemerkt
Nou ja... dat gaat op meerdere manieren. Opgemerkt en onopgemerkt.
Invloed wordt ook achter gesloten deuren uitgeoefend om de juiste mensen op de juiste posities te krijgen.

Ene Cicero zei het vroeger al eens:

-
pi_158891241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

China heeft meer invloed in het Witte Huis dan Israel, zeker als je, zoals jij, zegt dat de eigenlijke macht zit bij degenen die het geld hebben.

En Netanyahu is juist helemaal niet zo vriendelijk behandeld door Obama toen hij naar de VS kwam, wat opmerkelijk is. Overigens spreken buitenlanders wel vaker het Congress toe, Beatrix heeft het ook eens gedaan.
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:07:19 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158891243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar ze zijn gewoon in het openbaar gefileerd, door meerdere landen. Dus ja, ze hebben fouten gemaakt onder andere met Griekenland maar dat is niet in het geniep geweest bijvoorbeeld.
Ze hebben inderdaad reputatieschade opgelopen (of roem vergaard, ligt er waarschijnlijk aan wie je het vraagt)

quote:
Ik zie ook de relatie met Rothschilds weer niet in dit geheel.
Wees blij :P. Maar op het moment is het meer een work in proces topic om te kijken waar 'al het slechte' nou vandaan komt en of het daarna ook nog eens te linken is aan de Rothschilds.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158891269
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?

"Wat is er vreemd aan dat een bevriend regeringsleider op staatsbezoek een praatje houdt voor een kabinet/senaat in dat land? "

En wat heeft dat met Rothschild van doen?
:)
Bevriend, bevriend... mja, het is maar hoe je het noemen wil. Ondertussen zitten de Zionisten op alle key-positions in de VS in het bankwezen, media en politiek... dus als Netanyahu langs wil komen om ff een speech te houden, dan doet hij dat gewoon ff. :)

Vraag me af hoe jullie hier gereageerd hadden als Ahmadinejad daar op het bordes had gestaan :D
-
pi_158891272
Dat zijn wat belachelijk grote paleizen dat die jongens bezitten en wij mogen het doen met een kleine vinex. In hoeverre de Rothschilds nou slechte bedoelingen hebben weet ik niet.
ADHD-C
pi_158891283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Bevriend, bevriend... mja, het is maar hoe je het noemen wil. Ondertussen zitten de Zionisten op alle key-positions in de VS in het bankwezen, media en politiek... dus als Netanyahu langs wil komen om ff een speech te houden, dan doet hij dat gewoon ff. :)

Vraag me af hoe jullie hier gereageerd hadden als Ahmadinejad daar op het bordes had gestaan :D
Wat lul je nou over zionisten? Netanyahu was uitgenodigd door de voorzitter van de HoR.
pi_158891293
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:42 schreef Lichtkogel het volgende:

Dat degene die het geld beheren/creëren de macht hebben. Zonder geld begint niemand of geen land iets namelijk.
Zoals eerder al gesteld, elke bank creëert geld.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_158891297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Wat lul je nou over zionisten? Netanyahu was uitgenodigd door de voorzitter van de HoR.
Omdat hij de voorzitter van de HoR ff belde en zei ik wil ff langskomen, en zodoende kreeg hij de uitnodiging.
-
pi_158891304
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zoals eerder al gesteld, elke bank creëert geld.
Uit het niets, zonder enige backup voor het geprinte geld.

Beetje vreemd, vind je niet?
-
pi_158891309
quote:

[..]

Bevriend, bevriend... mja, het is maar hoe je het noemen wil. Ondertussen zitten de Zionisten op alle key-positions in de VS in het bankwezen, media en politiek...
Die discussie hebben we al gehad en daar kon je niks van aantonen, met je lijstje namen.
quote:
dus als Netanyahu langs wil komen om ff een speech te houden, dan doet hij dat gewoon ff. :)
Ben je uberhaupt wel bekend met de term staatsbezoek? Je wil er alleen maar inzien wat je zelf wil zien.
quote:
Ik zou dat toejuichen, diplomatieke toenadering tussen Iran en de VS is voor beide partijen zeer positief te noemen. En een regeringsleider ontvang je nu eenmaal onder bepaalde diplomatieke normen en waarden.

Zie ook: Hirohito en zijn privé-bezoek aan Nederland als voorbeeld. :)
pi_158891316
Dat gezeik over zionisten vind ik wel zo sneu, de VS is al vanaf het begin bondgenoot van Israel en het is totaal niet vreemd dat veel politici nog steeds pro-Israel zijn, ookal is Obama dat duidelijk niet. De Joodse lobby is pure bullshit, als die echt zo sterk was, had de VS geen deal met Iran gesloten.
pi_158891324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat hij de voorzitter van de HoR ff belde en zei ik wil ff langskomen, en zodoende kreeg hij de uitnodiging.
Hoe jij toch altijd aan die inside info komt is me een raadsel.
pi_158891331
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens, Goldman Sachs is een nare bank te noemen. En heeft veel meer bewegingsvrijheid dan welke centrale bank dan ook.
You really think so? En hoe zit het dan met Alan Greenspan die gewoon voor de t.v. zit te vertellen dat de FED naar niemand te luisteren heeft en geen enkele verantwoording hoeft af te leggen?

Tevens is het VERBODEN voor de VS om een audit te houden bij de FED.

So who's boss zou je zeggen..?
-
pi_158891333
quote:

[..]
Iran is geen bevriende natie, Israel wel.
Dat is het verschil.
pi_158891345
Ik heb Lichtkogel nog nooit horen toegeven dat hij ergens naast zat, terwijl in discussies vrijwel al zijn claims keihard met feiten onderuit geschopt worden.
pi_158891348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die discussie hebben we al gehad en daar kon je niks van aantonen, met je lijstje namen.

[..]

Ben je uberhaupt wel bekend met de term staatsbezoek? Je wil er alleen maar inzien wat je zelf wil zien.

[..]

Ik zou dat toejuichen, diplomatieke toenadering tussen Iran en de VS is voor beide partijen zeer positief te noemen. En een regeringsleider ontvang je nu eenmaal onder bepaalde diplomatieke normen en waarden.

Zie ook: Hirohito en zijn privé-bezoek aan Nederland als voorbeeld. :)
Leuk een staatsbezoek, maar hoezo moet hij voor het congress van de VS gaan staan speechen dan? Hebben ze Putin, Mark Rutte, Merkel, Sarkozy weleens een speech laten houden voor het congres daar dan?

Nope, het is alleen Netanyahu die dat mocht.
-
pi_158891354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:13 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

You really think so? En hoe zit het dan met Alan Greenspan die gewoon voor de t.v. zit te vertellen dat de FED naar niemand te luisteren heeft en geen enkele verantwoording hoeft af te leggen?

Tevens is het VERBODEN voor de VS om een audit te houden bij de FED.

So who's boss zou je zeggen..?
*kuch*

http://www.federalreserve.gov/newsevents/reform_audit.htm

*kuch*
pi_158891359
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb Lichtkogel nog nooit horen toegeven dat hij ergens naast zat, terwijl in discussies vrijwel al zijn claims keihard met feiten onderuit geschopt worden.
Die claims worden zo vaak niet onderuit geschopt en als ze het worden dan geef ik het gewoon toe.
-
pi_158891376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Leuk een staatsbezoek, maar hoezo moet hij voor het congress van de VS gaan staan speechen dan? Hebben ze Putin, Mark Rutte, Merkel, Sarkozy weleens een speech laten houden voor het congres daar dan?

Nope, het is alleen Netanyahu die dat mocht.
Hou toch op

http://history.house.gov/Institution/Foreign-Leaders/Joint-Sessions/
pi_158891382
quote:

[..]

Die claims worden zo vaak niet onderuit geschopt en als ze het worden dan geef ik het gewoon toe.
Dan mag je het nu toegeven.
pi_158891393
quote:

[..]

_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')