Maar ze zijn gewoon in het openbaar gefileerd, door meerdere landen. Dus ja, ze hebben fouten gemaakt onder andere met Griekenland maar dat is niet in het geniep geweest bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens, Goldman Sachs is een nare bank te noemen. En heeft veel meer bewegingsvrijheid dan welke centrale bank dan ook.
Nou ja... als je bijvoorbeeld kijkt naar AIPAC, een zeer krachtige Zionistische lobby-club in de VS en de macht die zij daarbij over het Amerikaanse congres uitoefenen..quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan dat een regeringsleider op staatsbezoek een presentatie/praatje mag houden voor het regeringsapparaat van het land dat hij bezoekt?
nog even los van het feit dat dit weer de zoveelste keer is dat je dit filmpje post
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou ja... als je bijvoorbeeld kijkt naar AIPAC, een zeer krachtige Zionistische lobby-club in de VS en de macht die zij daarbij over het Amerikaanse congres uitoefenen..
http://www.haaretz.com/world-news/1.666496
En dat later nog Netanyahu nog even voor het Amerikaanse congres ff langs komt om te vertellen hoe en wat... mja, dan ga je je toch afvragen wie daar de boel onder controle heeft.
Maarja, zolang het Netanyahu is heeft niemand er een probleem mee, maar als het president Tjap-Tjoy uit China was geweest met een Chinese lobbyclub die invloed uitoefent in de VS, dan had iedereen met een 'wtf' gezeten waarschijnlijk.
Nou ja... dat gaat op meerdere manieren. Opgemerkt en onopgemerkt.quote:
China heeft meer invloed in het Witte Huis dan Israel, zeker als je, zoals jij, zegt dat de eigenlijke macht zit bij degenen die het geld hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou ja... als je bijvoorbeeld kijkt naar AIPAC, een zeer krachtige Zionistische lobby-club in de VS en de macht die zij daarbij over het Amerikaanse congres uitoefenen..
http://www.haaretz.com/world-news/1.666496
En dat later nog Netanyahu nog even voor het Amerikaanse congres ff langs komt om te vertellen hoe en wat... mja, dan ga je je toch afvragen wie daar de boel onder controle heeft.
Maarja, zolang het Netanyahu is heeft niemand er een probleem mee, maar als het president Tjap-Tjoy uit China was geweest met een Chinese lobbyclub die invloed uitoefent in de VS, dan had iedereen met een 'wtf' gezeten waarschijnlijk.
Ze hebben inderdaad reputatieschade opgelopen (of roem vergaard, ligt er waarschijnlijk aan wie je het vraagt)quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar ze zijn gewoon in het openbaar gefileerd, door meerdere landen. Dus ja, ze hebben fouten gemaakt onder andere met Griekenland maar dat is niet in het geniep geweest bijvoorbeeld.
Wees blijquote:Ik zie ook de relatie met Rothschilds weer niet in dit geheel.
Bevriend, bevriend... mja, het is maar hoe je het noemen wil. Ondertussen zitten de Zionisten op alle key-positions in de VS in het bankwezen, media en politiek... dus als Netanyahu langs wil komen om ff een speech te houden, dan doet hij dat gewoon ff.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:04 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?
"Wat is er vreemd aan dat een bevriend regeringsleider op staatsbezoek een praatje houdt voor een kabinet/senaat in dat land? "
En wat heeft dat met Rothschild van doen?
Wat lul je nou over zionisten? Netanyahu was uitgenodigd door de voorzitter van de HoR.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Bevriend, bevriend... mja, het is maar hoe je het noemen wil. Ondertussen zitten de Zionisten op alle key-positions in de VS in het bankwezen, media en politiek... dus als Netanyahu langs wil komen om ff een speech te houden, dan doet hij dat gewoon ff.
Vraag me af hoe jullie hier gereageerd hadden als Ahmadinejad daar op het bordes had gestaan
Zoals eerder al gesteld, elke bank creëert geld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:42 schreef Lichtkogel het volgende:
Dat degene die het geld beheren/creëren de macht hebben. Zonder geld begint niemand of geen land iets namelijk.
Omdat hij de voorzitter van de HoR ff belde en zei ik wil ff langskomen, en zodoende kreeg hij de uitnodiging.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat lul je nou over zionisten? Netanyahu was uitgenodigd door de voorzitter van de HoR.
Uit het niets, zonder enige backup voor het geprinte geld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zoals eerder al gesteld, elke bank creëert geld.
Die discussie hebben we al gehad en daar kon je niks van aantonen, met je lijstje namen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Bevriend, bevriend... mja, het is maar hoe je het noemen wil. Ondertussen zitten de Zionisten op alle key-positions in de VS in het bankwezen, media en politiek...
Ben je uberhaupt wel bekend met de term staatsbezoek? Je wil er alleen maar inzien wat je zelf wil zien.quote:dus als Netanyahu langs wil komen om ff een speech te houden, dan doet hij dat gewoon ff.
Ik zou dat toejuichen, diplomatieke toenadering tussen Iran en de VS is voor beide partijen zeer positief te noemen. En een regeringsleider ontvang je nu eenmaal onder bepaalde diplomatieke normen en waarden.quote:Vraag me af hoe jullie hier gereageerd hadden als Ahmadinejad daar op het bordes had gestaan
Hoe jij toch altijd aan die inside info komt is me een raadsel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat hij de voorzitter van de HoR ff belde en zei ik wil ff langskomen, en zodoende kreeg hij de uitnodiging.
You really think so? En hoe zit het dan met Alan Greenspan die gewoon voor de t.v. zit te vertellen dat de FED naar niemand te luisteren heeft en geen enkele verantwoording hoeft af te leggen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens, Goldman Sachs is een nare bank te noemen. En heeft veel meer bewegingsvrijheid dan welke centrale bank dan ook.
Iran is geen bevriende natie, Israel wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vraag me af hoe jullie hier gereageerd hadden als Ahmadinejad daar op het bordes had gestaan
Leuk een staatsbezoek, maar hoezo moet hij voor het congress van de VS gaan staan speechen dan? Hebben ze Putin, Mark Rutte, Merkel, Sarkozy weleens een speech laten houden voor het congres daar dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gehad en daar kon je niks van aantonen, met je lijstje namen.
[..]
Ben je uberhaupt wel bekend met de term staatsbezoek? Je wil er alleen maar inzien wat je zelf wil zien.
[..]
Ik zou dat toejuichen, diplomatieke toenadering tussen Iran en de VS is voor beide partijen zeer positief te noemen. En een regeringsleider ontvang je nu eenmaal onder bepaalde diplomatieke normen en waarden.
Zie ook: Hirohito en zijn privé-bezoek aan Nederland als voorbeeld.
*kuch*quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:13 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
You really think so? En hoe zit het dan met Alan Greenspan die gewoon voor de t.v. zit te vertellen dat de FED naar niemand te luisteren heeft en geen enkele verantwoording hoeft af te leggen?
Tevens is het VERBODEN voor de VS om een audit te houden bij de FED.
So who's boss zou je zeggen..?
Die claims worden zo vaak niet onderuit geschopt en als ze het worden dan geef ik het gewoon toe.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb Lichtkogel nog nooit horen toegeven dat hij ergens naast zat, terwijl in discussies vrijwel al zijn claims keihard met feiten onderuit geschopt worden.
Hou toch opquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Leuk een staatsbezoek, maar hoezo moet hij voor het congress van de VS gaan staan speechen dan? Hebben ze Putin, Mark Rutte, Merkel, Sarkozy weleens een speech laten houden voor het congres daar dan?
Nope, het is alleen Netanyahu die dat mocht.
Dan mag je het nu toegeven.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Die claims worden zo vaak niet onderuit geschopt en als ze het worden dan geef ik het gewoon toe.
*haaaaatsjoeee...*quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
*kuch*
http://www.federalreserve.gov/newsevents/reform_audit.htm
*kuch*
quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Die claims worden zo vaak niet onderuit geschopt en als ze het worden dan geef ik het gewoon toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |