abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2016 @ 22:11:35 #151
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158803821
quote:
Rothschild topic is anders toch wel redelijk nieuw hier of niet?]
WUT....je bent hier net of niet
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 3 januari 2016 @ 22:12:44 #152
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158803869
quote:
Wil je BNW interessant maken.... that is. :)
kom jij hier meer schrijf ik duidelijker...deal :D

niet alles met een hand weggeven voor de likes als lichtkogel
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_158804018
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Rothschild topic is anders toch wel redelijk nieuw hier of niet?
Dat nu weer niet ;)

https://www.google.nl/#q=(...)orum.fok.nl&safe=off

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 22:15:56 ]
  zondag 3 januari 2016 @ 22:18:14 #154
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158804160
dejavu
Δημοσθένης
pi_158804299
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:12 schreef DeMolay het volgende:

[..]

kom jij hier meer schrijf ik duidelijker...deal :D

niet alles met een hand weggeven voor de likes als lichtkogel
Zolang ik interessante dingen hier zie en lees kom ik hier. Veel is op zijn minst wel interessant, of ik er in geloof is een tweede. Ik ga me echter niet meer in die eeuwige strijd tussen bepaalde users die hier heerst mengen.
  zondag 3 januari 2016 @ 22:20:54 #156
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158804321
Iteejer weet jij nog doe fameuze draad over de samenstelling van de hier vermeende"Illuminatie" was ergens in 2005

quote:
Ik ga me echter niet meer in die eeuwige strijd tussen bepaalde users die hier heerst mengen.
vooral 911...lol was er ook bijna weer
Δημοσθένης
  zondag 3 januari 2016 @ 22:21:18 #157
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158804340
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:31 schreef Lichtkogel het volgende:

Satanic Art & Artists

The artists and works below have made a major impact on the art world and stood the test of time. Many of the artists themselves led fiercely original, enigmatic lives—challenging convention with every brushstroke. Some delved into the dark hearts of men and found there the uncompromising force of nature we call Satan. Some, like Hans Bellmer, elaborated on a Satanic theme of note (Artificial Human Companions). A few actually painted 'sacred' art for patrons or even by choice. (See 'Finding the Devil in Sacred Art' below) All are masters whose works are worthy of aesthetic appreciation—sure to set the Infernal imagination aflame. Following this timeless list, we've compiled a list of 'Dark, Occult & Recent Satanic Art' to include many of the diabolical suggestions we've received from Church of Satan members.

...........................................
...........................................
Salvador Dali (1904-1989)
Painter, Entrepreneur, Performance Artist, etc.
Dali created some of the most memorable psycho-sexual images from the Surrealist movement (the melting clocks) and even designed a dream sequence for Hitchcock’s “Spellbound.”
Links: Salvador Dali Museum (FL, US), Fundacio Gala-Salvador Dali
http://www.churchofsatan.com/satanic-artist-list.php
Hmmmm oke. Hou er wel rekening mee dat the Church of Satan een heel provocerende organisatie is die heel erg graag Christenen op de kast jagen door te claimen dat 'er vele hooggeplaatse politici' e.d. bij the church zitten, waarvan je je kunt afvragen of dat wel waar is.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158804367
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef ChrisCarter het volgende:

Nee. Ik zie ook niet in waarom dat relevant zou zijn. Ik hou zelf meer van Rothko.
Rothko..? heb het even opgezocht... wat een schitterende, fantastische en diepzinnige werken zijn dit zeg! Niemand die hem dit na zou kunnen doen!

Echt, wat een briljante werken zijn dit toch. Honderden miljoenen waard denk ik.
-
  zondag 3 januari 2016 @ 22:23:46 #159
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158804464
Who's afraid of yellow red and blue ?

echt...wat is jouw ingang tot dit geheel ?
Δημοσθένης
pi_158804466
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Rothko..? heb het even opgezocht... wat een schitterende, fantastische en diepzinnige werken zijn dit zeg! Niemand die hem dit na zou kunnen doen!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Echt, wat een briljante werken zijn dit toch. Honderden miljoenen waard denk ik.
Ik heb het toch niet over diepzinnig of briljant? Stel je eens niet zo aan man. Ik vind het gewoon mooi. Mooie kleuren.
Toevallig geschilderd door Rothko. Hoe moet ik het anders noemen?

Maar goed in dat kunsttopic bleek ook al je afgunst voor alles wat valt onder het rijtje Entartete Kunst.
pi_158804619
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over diepzinnig of briljant? Stel je eens niet zo aan man. Ik vind het gewoon mooi. Mooie kleuren.
Toevallig geschilderd door Rothko. Hoe moet ik het anders noemen?

Maar goed in dat kunsttopic bleek ook al je afgunst voor alles wat valt onder het rijtje Entartete Kunst.
Geef mij een paar potten verf van de Gamma en ik fix ook wel een paar van die werken voor je.

Weet je waar pas een echte Maestro voor nodig is? Voor werken als dit:

Dat gaat die Rothko never-nooit lukken, en in z'n volgende leven ook niet.
-
  zondag 3 januari 2016 @ 22:28:58 #162
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158804695
ok point taken
Δημοσθένης
pi_158804750
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Geef mij een paar potten verf van de Gamma en ik fix ook wel een paar van die werken voor je.

Weet je waar pas een echte Maestro voor nodig is? Voor werken als dit:
[ afbeelding ]

Dat gaat die Rothko never-nooit lukken, en in z'n volgende leven ook niet.
_O- _O- _O-

Ok maat. Prima. Wat jij wil. Verschillende vormen van kunst met elkaar vergelijken.

Ga het maar nadoen inderdaad. Wat je hiermee wilt zeggen geen idee, maar je bent wel je eigen topic behoorlijk aan het derailen met je rabiate haat tegen alle Entartete Kunst.

Je hebt sowieso geen reden gegeven waarom dit zo relevant moet zijn voor de Rothschilds. Je ziet wel vaker bij rijke families dat een deel van het geld in kunst zit. Verschillende soorten kunst. Ook surrealisme.
pi_158805049
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ok maat. Prima. Wat jij wil. Verschillende vormen van kunst met elkaar vergelijken.

Ga het maar nadoen inderdaad. Wat je hiermee wilt zeggen geen idee, maar je bent wel je eigen topic behoorlijk aan het derailen met je rabiate haat tegen alle Entartete Kunst.

Je hebt sowieso geen reden gegeven waarom dit zo relevant moet zijn voor de Rothschilds. Je ziet wel vaker bij rijke families dat een deel van het geld in kunst zit. Verschillende soorten kunst. Ook surrealisme.
Wat jij 'kunst' vindt is helemaal geen kunst. Ja, het zijn wat 'mooie kleuren', maar that's all. De elite lacht zich 3 slagen in de rondte om de mensen die in die kunsthallen interessant en 'sophisticated' lopen te doen alsof ze de 'kunst' die ze zien kunnen 'begrijpen'. Er valt namelijk helemaal niks aan te begrijpen; het is onzin!

Waarom dacht jij dat bij de Rothschilds en andere elite alleen maar de echte kunstwerken/schilderijen hangen? Die weten wel beter.
-
pi_158805152
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wat jij 'kunst' vindt is helemaal geen kunst. Ja, het zijn wat 'mooie kleuren', maar that's all. De elite lacht zich 3 slagen in de rondte om de mensen die in die kunsthallen interessant en 'sophisticated' lopen te doen alsof ze de 'kunst' die ze zien kunnen 'begrijpen'. Er valt namelijk helemaal niks aan te begrijpen; het is onzin!

Waarom dacht jij dat bij de Rothschilds en andere elite alleen maar de echte kunstwerken/schilderijen hangen? Die weten wel beter.
Hitler en zijn clubje hield er ook niet zo van.
pi_158805175
quote:

[..]

Ho-ly crap. Lees je de reacties waar je op reageert wel? :D

Ik heb allang gezegd dat ik er helemaal geen diepe betekenis in zie maar dat ik het gewoon mooi vind. Waarom is dat zo moeilijk te behapstukken.

Het is echt lastig discussieren met iemand die zijn mening over kunst neerzet als feiten over kunst terwijl die absoluut niet overeenkomt met de werkelijkheid. Maar dat zei ik je toen ook al.

Welke "echte" kunst hangt er bij de elite dan? Want net zei je nog dat Dali ook onderdeel was van die elite en dat is niet bepaald de kunst die jij mooi vindt toch? Dat is dan dus geen echte kunst toch?
  zondag 3 januari 2016 @ 22:42:15 #167
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158805200
quote:

[..]

Erh. Moet je alleen voor de gein naar ff die docu die villas_Ruben al een paar keer gepost heeft :'). Op een bepaald moment krijgt een of andere hippe oude gipswatergooier een paar miljoen voor zijn moeite. Middagje werk zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158805246
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Erh. Moet je alleen voor de gein naar ff die docu die villas_Ruben al een paar keer gepost heeft :'). Op een bepaald moment krijgt een of andere hippe oude gipswatergooier een paar miljoen voor zijn moeite. Middagje werk zeg maar.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pindakaasvloer

Dit blijft ook altijd een WTF-iets. Mensen please. :')
pi_158805340
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ho-ly crap. Lees je de reacties waar je op reageert wel? :D

Ik heb allang gezegd dat ik er helemaal geen diepe betekenis in zie maar dat ik het gewoon mooi vind. Waarom is dat zo moeilijk te behapstukken.

Het is echt lastig discussieren met iemand die zijn mening over kunst neerzet als feiten over kunst terwijl die absoluut niet overeenkomt met de werkelijkheid. Maar dat zei ik je toen ook al.

Welke "echte" kunst hangt er bij de elite dan? Want net zei je nog dat Dali ook onderdeel was van die elite en dat is niet bepaald de kunst die jij mooi vindt toch? Dat is dan dus geen echte kunst toch?
Paar pagina's terug kon je lezen dat de Rothschilds 2 Rembrandts wilden verkopen aan Nederland... denk ook dat je in ons eigen koningshuis bijv. weinig tot niks zal aantreffen van 'abstracte kunst', want dat is voor het 'gepeupel'.
-
pi_158805441
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Paar pagina's terug kon je lezen dat de Rothschilds 2 Rembrandts wilden verkopen aan Nederland... denk ook dat je in ons eigen koningshuis bijv. weinig tot niks zal aantreffen van 'abstracte kunst', want dat is voor het 'gepeupel'.
Ik vind het echt heel ernstig hoe je je zo kunt vergissen. Er zijn heel veel werken van Picasso in privé-bezit bij "elite" bijvoorbeeld. En werken van Magritte. En van Max Ernst.

Of wat dacht je van werken van Mondriaan?
pi_158805510
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hitler en zijn clubje hield er ook niet zo van.
Yep, ze wilden dat de wereld kraakhelder en mooi werd neergezet voor de bevolking, ipv al die vreemde en abstracte kunstwerken die het beeld 'vertroebelen'.

Maar goed, dat is een andere discussie.
-
pi_158805535
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:42 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-
-
pi_158805616
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel ernstig hoe je je zo kunt vergissen. Er zijn heel veel werken van Picasso in privé-bezit bij "elite" bijvoorbeeld. En werken van Magritte. En van Max Ernst.

Of wat dacht je van werken van Mondriaan?
Mondriaan... laat mij een canvas even schuin hangen en geef me een paar verschillende kleuren rollen tape van de Karwei en dan maak ik ook ff een Boogiewoogie voor je t.w.v. Eur 80.000.000,-

-
pi_158805639
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:54 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Mondriaan... laat mij een canvas even schuin hangen en geef me een paar verschillende kleuren rollen tape van de Karwei en dan maak ik ook ff een Boogiewoogie voor je t.w.v. Eur 80.000.000

[ afbeelding ]
_O- _O-

Werkelijk geniaal dit. En negeer de rest van mijn inhoudelijke post maar weer inderdaad, want dat druist weer in tegen je logica. >:O
pi_158805792
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Uiteraard zullen die ook wel bij wat 'elite' hangen... maar Picasso... als je dit zo ziet...

... dan zou je daar toch haast spontaan schizofreen van worden? :D
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')