Maar hij zag heerschappij niet zitten en is maar gaan acteren?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef DeMolay het volgende:
willem is een half neef niet direct...torensma wel
"Maatschappijkritisch"quote:Op zondag 3 januari 2016 21:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]je doet het weer! Niets hieruit toont aan dat Dali een satanist was. Wel dat hij maatschappijkritisch was. Sterker nog, je zou hem zelfs door deze satire anti-satanist kunnen noemen door Shirley Temple zo op de hak te nemen (en het proces van seksualieren van kindsterren in Hollywood)
Echt, lees eerst voor je post want het strookt totaal niet met het punt dat je maakt.
Bananen zijn geel en ananas ook. 1+1 = 2 zou je zeggen. Bovendien zit je helemaal mis met je occulte symbolen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
"Maatschappijkritisch"![]()
![]()
Hij zat op dat Rothschild feest, waarbij de baphometkoppen men om de oren vlogen en hij staat hoog in het vaandel bij de church of satan. 1 + 1 = 2 zou je zeggen.
Nee. Ik zie ook niet in waarom dat relevant zou zijn. Ik hou zelf meer van Rothko.quote:Maar goed, je zal z'n werk allemaal wel prachtig vinden he?
Oh... hahaha.. cool. Jammer dat die docu offline is.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef DeMolay het volgende:
http://www.npo.nl/verborgen-verleden/16-02-2013/NPS_1210926
Ah.. ok!quote:Op zondag 3 januari 2016 21:43 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Voor zover ik me meen te herinneren hebben de US dynasties zoals Rockefeller, Morgan en Goldman Sachs in het begin ten dele vermogen van de Rothchilds geleend om hun businesses op te zetten, ergo, ook zij vallen onder de invloed van-
Hoe diep ga jij eigenlijk in je geloof dat niets is dat het lijkt? Geloof jij bijvoorbeeld in het bestaan van Agartha, om maar eens iets te noemen?quote:
lees bovenstaande en ga geschiedenis LEZENquote:@Demolay... waarom post je steeds enkele regels/zinnen.
Gelieve inhoudelijk te reageren.
als er iemand juist inhoudelijk bezig is en veel weet is het DeMolay wel.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:04 schreef Lichtkogel het volgende:
@Demolay... waarom post je steeds enkele regels/zinnen.
Gelieve inhoudelijk te reageren.
Rothschild topic is anders toch wel redelijk nieuw hier of niet?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:05 schreef DeMolay het volgende:
[..]
lees bovenstaande en ga geschiedenis LEZEN
en waarom post jij herhaaldelijk hetzelfde...moet ik dit als indoctrinatie zien ?
Mwah... iets minder vaag mag wel hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
als er iemand juist inhoudelijk bezig is en veel weet is het DeMolay wel.
Jij bent niet de baas van dit forum dat je mensen dat mag toedichten hoe ze reageren he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |