En dat maakt het dus zo verrot, paar jaar terug was ik met m'n pa aan het klussen toen een PCL-busje en een BMW de straat binnen kwamen rijden en Gaston met z'n cameraploeg rondwandelden. Een week nadat m'n pa zn lidmaatschap had opgezegdquote:Op maandag 4 januari 2016 17:47 schreef Leandra het volgende:
Je doet altijd mee, je dingt alleen mee naar een prijs als je ook betaald hebt voor je deelname.
Als je niet meedoet ben je werkelijk de verliezer in je straat/wijk.
Als ik niet meedoe met de lotto/staatsloterij/weetikveel dan ben ik geen verliezer, dan ben ik gewoon geen deelnemer.
Dus je pa was blij dat hij niet meedeedquote:Op maandag 4 januari 2016 19:20 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
En dat maakt het dus zo verrot, paar jaar terug was ik met m'n pa aan het klussen toen een PCL-busje en een BMW de straat binnen kwamen rijden en Gaston met z'n cameraploeg rondwandelden. Een week nadat m'n pa zn lidmaatschap had opgezegd
Maarja, de prijzen vielen aan de andere kant van de straat dus zelfs met loten had-ie niks gewonnen
Hij was eerst niet in een pretstemming toen die gasten de straat binnen kwamen rijden maar daarna boeide 't hem vrij weinig meer omdat het toch de andere kant van de straat was.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dus je pa was blij dat hij niet meedeed.
Toch wel netjes dat ze het op zijn minst vroegen en niet opdroegen toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:54 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Hij was eerst niet in een pretstemming toen die gasten de straat binnen kwamen rijden maar daarna boeide 't hem vrij weinig meer omdat het toch de andere kant van de straat was.
Was wel leuk om te zien hoe die opnames gaan. "We gaan zo bij u aanbellen, kunt u even naar binnen gaan?"
Zelfs al zou ik een prijs hebben gewonnen kom ik sowieso liever niet met m'n gezicht op tv. Gewoon om te voorkomen dat er tientallen mensen mij eraan willen herinneren dat we vroeger bevriend waren en dat ze door hun autistische kat hun huis hebben moeten verkopen waardoor ze de operatie van hun labrador niet kunnen betalen omdat de auto kapot is gegaan en ze nu geld nodig hebbenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toch wel netjes dat ze het op zijn minst vroegen en niet opdroegen toch?
Alhoewel het op me overkomt als een opdracht!
En als bij mij iets overkomt als een opdracht ben ik geneigd om het tegenovergestelde te doen, tenminste als het niet het bevoegde gezag is.
Compassie met wanbetalers? Dat is de omgekeerde wereld. Ik heb er heel hartelijk om gelachen, zeker toen 'ie om gratis juridische bijstand vroegquote:Op maandag 4 januari 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nou, nu nou.. wat een compassie weer ...
[..]
wat zei zegt dus
Word of kan je dat nog ergens nakijken....of en op welke postcodes (welke) prijzen zijn gevallen ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 05:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik houd alle postcodes van oude adressen in de gaten. Nog nooit wat gewonnen.
Stel : Ik zou absoluut niet op de tv willen, mag je opnames weigeren ? Je hebt evengoed recht op je prijs toch ? Of staat er ergens in de kleine lettertjes dat je verplicht bent om je snuit te laten filmen wil je recht hebben op de gewonnen prijs ?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toch wel netjes dat ze het op zijn minst vroegen en niet opdroegen toch?
Alhoewel het op me overkomt als een opdracht!
En als bij mij iets overkomt als een opdracht ben ik geneigd om het tegenovergestelde te doen, tenminste als het niet het bevoegde gezag is.
Ik zou dan gewoon niet open doen, als ik jou was. Volgens mij zijn de opnames live, dus je kan op het moment zelf weinig meer. Bij miljoenenjacht wordt geprobeerd deelnemers thuis te laten zijn, bijv. door bekenden in te schakelen, maar ook daar zie je weleens een dichte deur. Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Stel : Ik zou absoluut niet op de tv willen, mag je opnames weigeren ? Je hebt evengoed recht op je prijs toch ? Of staat er ergens in de kleine lettertjes dat je verplicht bent om je snuit te laten filmen wil je recht hebben op de gewonnen prijs ?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef Coritchando het volgende:
hahaha wat een kneus
sowieso, 4 loten (50 per maand!!) hebben. 1 lootje kan ik nog begrijpen, heb ik ook. niet alleen voor de heerlijke stroopwafels maar ook het afkopen van mijn schuldgevoel met afrika. maar 4 loten terwijl je dat niet kunt betalen, priceless
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:10 schreef Leandra het volgende:
Maar, als de deelnemers allemaal hun gewonnen bedrag opgebouwd hebben gedurende het jaar, dan zou je je kunnen afvragen waarom iemand die vanaf maart met 1 lot meespeelt 892.000 gewonnen heeft (12 trekkingen), en iemand die het hele jaar meegespeeld heeft, maar bij wie de inleg voor de 14de trekking niet geïncasseerd kon worden, en de inleg voor de maand januari wel betaald heeft (dus niet gestopt is met meespelen), niet gewoon het bedrag voor 13 trekkingen meespelen zou moeten ontvangen.... of voor 12 als die 13de trekking in juni ook niet kon worden afgeschreven om dezelfde reden.
Al even afgezien van het feit dat ik vind dat de postcodeloterij niet zo ondoorzichtig moet doen met de extra afschrijving in juni(!) voor de 13de trekking, en de extra afschrijving in december voor de 14de trekking.
Je speelt het hele jaar mee, laat het gewoon 12 afschrijvingen zijn, en de maand waarin de trekking is is de maand die je op je afschrift moet hebben staan.
Wat dan nog, als jij zo bent om er op in te gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:37 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik een prijs hebben gewonnen kom ik sowieso liever niet met m'n gezicht op tv. Gewoon om te voorkomen dat er tientallen mensen mij eraan willen herinneren dat we vroeger bevriend waren en dat ze door hun autistische kat hun huis hebben moeten verkopen waardoor ze de operatie van hun labrador niet kunnen betalen omdat de auto kapot is gegaan en ze nu geld nodig hebben
Zou het in het verleden al vaker zijn gebeurt dat er niks af te boeken viel dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef Coritchando het volgende:
hahaha wat een kneus
sowieso, 4 loten (50 per maand!!) hebben. 1 lootje kan ik nog begrijpen, heb ik ook. niet alleen voor de heerlijke stroopwafels maar ook het afkopen van mijn schuldgevoel met afrika. maar 4 loten terwijl je dat niet kunt betalen, priceless
Daar ben ik ook benieuwd naar. En of de pcl automatische incasso's van een bepaalde maand alsnog afschrijft als het saldo weer aangevuld is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou het in het verleden al vaker zijn gebeurt dat er niks af te boeken viel dan?
Maar dat gebeurd dus niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:32 schreef Gia het volgende:
En of de pcl automatische incasso's van een bepaalde maand alsnog afschrijft als het saldo weer aangevuld is.
Maar al gebeurt het wel... een autoverzekering doet dat ook bijvoorbeeld, terwijl ze de dekking voor de periode waarin de verzekering opgeschort was niet herstellen. Ik vraag me dus af of zelfs dat een punt zou bewijzen...quote:
Als ze het afschrijven, dan dient men de overeenkomst na te komen en ook e loten te leveren en dan heeft die man geldige loten in zijn bezit en kan geld gaan eisen. Maar men doet dit niet, dus is het ook geen factor van belang.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar al gebeurt het wel... een autoverzekering doet dat ook bijvoorbeeld, terwijl ze de dekking voor de periode waarin de verzekering opgeschort was niet herstellen. Ik vraag me dus af of zelfs dat een punt zou bewijzen...
Sinds wanneer is een autoverzekering hetzelfde als een lot in een loterij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar al gebeurt het wel... een autoverzekering doet dat ook bijvoorbeeld, terwijl ze de dekking voor de periode waarin de verzekering opgeschort was niet herstellen. Ik vraag me dus af of zelfs dat een punt zou bewijzen...
Niet. Maar het is wel een voorbeeld waar het niet voldoen aan je betalingsverplichting zorgt voor opschorting van zijde van je wederpartij, die ook als je alsnog betaalt niet alsnog aan zijn verplichting hoeft te voldoen. Het geldt ook voor een rechtsbijstand- of aansprakelijkheidsverzekering, om maar een niet-verplichte verzekering te noemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een autoverzekering hetzelfde als een lot in een loterij?
Daar zijn al meerdere rechtszaken over geweest, en allen zijn verloren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou het in het verleden al vaker zijn gebeurt dat er niks af te boeken viel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |