Als je nou ff dit topic volspamt met je weblogjes en nieuwsitems kan er nog een topic achteraan met de juiste TTquote:Op donderdag 31 december 2015 16:56 schreef Fylax het volgende:
TT moet zijn: Laatste topic van het jaar
Kan.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je nou ff dit topic volspamt met je weblogjes en nieuwsitems kan er nog een topic achteraan met de juiste TT
'Nee dat moet jij godverdomme eens zelf doen'quote:Op donderdag 31 december 2015 16:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je nou ff dit topic volspamt met je weblogjes en nieuwsitems kan er nog een topic achteraan met de juiste TT
Veel plezier! Niet vergeten waar je auto staatquote:Op donderdag 31 december 2015 17:08 schreef Uccie het volgende:
Nou ik ga naar mijn feestje....lucky me.
Vuurpijl op je dronequote:Op donderdag 31 december 2015 17:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik hoop stiekem dat de plaatselijke droplul zijn drone vanavond weer de lucht in stuurt en dan een hele dikke boete krijgt.
Dat gun ik omstanders ook welquote:Op donderdag 31 december 2015 18:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gun ik hem ook wel, maar dat is weer gevaarlijk voor eventuele omstanders.
Dit.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat iedereen gewoon een leuk 2016 heeft.
#geenflauwekulletjes
En vooral een gezond 2016!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
#geenflauwekulletjes
quote:Op donderdag 31 december 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor echt belachelijke dingen afgaan.
Het lijkt het ook al of ik de 0:00 gemist hebquote:Op donderdag 31 december 2015 20:39 schreef YokiKater het volgende:
Het begint hier al aardig op oorlog te lijken.
Jij ook vriend.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
#geenflauwekulletjes
Ze staan hier zo'n halve kilometer verderop met een carbidkanon, ik hou ervan. En het lijkt erop dat Zandvoort wordt gebombardeerd, er komen gigantische dreunen uit die richting.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2273009/1/50quote:Op donderdag 31 december 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
#geenflauwekulletjes
Is die moskee weer aan t omroepen zeker.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
Man man man..quote:Op donderdag 31 december 2015 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
I'm not your buddy, apenanus.
Nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2273009/1/50
Toegevoegd
quote:Op donderdag 31 december 2015 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
I'm not your buddy, apenanus.
Waarom kijken we CNN? Is er iemand doodquote:Op donderdag 31 december 2015 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
SBS6, met CNN tijdens de reclames.
Enorme fik in hotel in Dubaiquote:Op donderdag 31 december 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom kijken we CNN? Is er iemand dood
wrs informatiever dan CNN ook. Maar ik ga lekker helemaal niks bijhouden. Vanavond zit ik gewoon lekker op de bank. Fuck the system, manquote:Op donderdag 31 december 2015 20:52 schreef Specularium het volgende:
NWS / Brand in hotel Dubai
Hier ook live.
Topics gaan altijd sneller dan de reguliere media kunnen doorgeven.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wrs informatiever dan CNN ook. Maar ik ga lekker helemaal niks bijhouden. Vanavond zit ik gewoon lekker op de bank. Fuck the system, man
In topics komen bronnen van social media en reguliere media en alles. Ook bronnen die CNN niet goed genoeg vindt of wat niet zeker is.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topics gaan altijd sneller dan de reguliere media kunnen doorgeven.
Volgens mij lezen ze ook allemaal mee.
Zo goed doen ze dat niet, hebben iets te vaak verkeerde namen of foto's.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In topics komen bronnen van social media en reguliere media en alles. Ook bronnen die CNN niet goed genoeg vindt of wat niet zeker is.
Hier voor FOK! maakt het geen reet uit of het een gerucht is of al aangetoond/bewezen. CNN moet alles checken dus loopt altijd achter op onze topics
Lekker de toppers kijkenquote:Op donderdag 31 december 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even naar 3 zappen.
Vuurwerk verbieden en alleen grote georganiseerde shows doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Morgen weer op het nieuws dat het gevaarlijkste vuurwerk die gare wensballonnen zijn.
ja er is ff pauze ik moet zo dr bus in (spelletje)quote:Op donderdag 31 december 2015 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ik snel FOK! erbij pakken
Haar bus in, noemen ze het zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 31 december 2015 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja er is ff pauze ik moet zo dr bus in (spelletje)
Ik mag van spec niet posten wat ik jullie wensquote:Op donderdag 31 december 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het een heel leuk 2015 in dit topic en ik wens jullie een nog leuker 2016.
Gelukkig nieuwjaar vrienden en vriendinnen!quote:Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today...
Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace...
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one
Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world...
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one
racistquote:
je moeder is iig geen racistquote:
Waarvan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moeder is iig geen racist
geloof me, ze houd ervan
dit wordt een goed jaar yokiquote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij ook een heel fijn 1916, Corrie.
Er zijn hier een paar auto eigenaren die het morgen niet met je eens gaan zijn. Ik stond net effe te kijken en hier op de parkeerplaats zijn een stel lolbroeken van die cobra dingen aan het afsteken op de motorkap van auto's.quote:
Foto's maken voor de polies.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn hier een paar auto eigenaren die het morgen niet met je eens gaan zijn. Ik stond net effe te kijken en hier op de parkeerplaats zijn een stel lolbroeken van die cobra dingen aan het afsteken op de motorkap van auto's.
Dat soort figuren moet je ook een cobra in hun anus duwen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn hier een paar auto eigenaren die het morgen niet met je eens gaan zijn. Ik stond net effe te kijken en hier op de parkeerplaats zijn een stel lolbroeken van die cobra dingen aan het afsteken op de motorkap van auto's.
Zou best willen, ik heb alleen geen cent uitgegeven aan vuurwerk, er is alleen maar wijn hier.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat soort figuren moet je ook een cobra in hun anus duwen.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Waar is die hakmes.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou je hand afhakken voordat je ebola krijgt.
gwoon je kotsen onderweg naar je bed en die dan volschijten terwijl je slaaptquote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik zal gaan kotsen, schijten of slapen
Doe ikquote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
gwoon je kotsen onderweg naar je bed en die dan volschijten terwijl je slaapt
lijkt mij hey efficientst
Waarom negerde je mijn DM van vadeweek trouwensquote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hey sp3c.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Probeer eerst te schijten, dan kotsen vanwege de stank, en dan ter plekke in slaap vallen in die hele mengelmoes. Over een jaar of 10 zal je erom kunnen glimlachen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik zal gaan kotsen, schijten of slapen
weetiknie?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom negerde je mijn DM van vadeweek trouwens
hey duindorpquote:
Beetje deprimerend als je het zo stelt.quote:
Het leven is zwaar he.quote:
over die crewmeet over anderhalve week ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
weetiknie?
gemist denk
stuur het nogis?
morgen ofzo
Hopelijk volgt heel Nederland je goede voorbeeld. Of knallen ze hun handen eraf zodat ze het niet meer kunnen.quote:
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hopelijk volgt heel Nederland je goede voorbeeld. Of knallen ze hun handen eraf zodat ze het niet meer kunnen.
pallets lopen sjouwen zeker, ws een beste fik las ikquote:
We hebben de hele Noordzee in de fik gezet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
pallets lopen sjouwen zeker, ws een beste fik las ik
ga je daarheen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
over die crewmeet over anderhalve week ofzo
Beetje hatelijke manier om het nieuwe jaar te beginnen misschien. Ik neem het maar terug danquote:
Braafquote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje hatelijke manier om het nieuwe jaar te beginnen misschien. Ik neem het maar terug dan
ik ga erover nadenkenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:43 schreef Fokker89 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
Ik trek nog een doosje thee open!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 02:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat 2016 een nieuw begin voor je is!
We gaan snel thee drinken!
Denk het wel, heb nog wat gifjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
De beste wensen, moge het een mooie strijd worden in 2016
jij ookquote:
nou enquote:
waar is je moederquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 02:40 schreef moemoe het volgende:
Lieve zure mensjes,
Moge jullie nieuwe jaar uitbarsten van gelukzaligheid, liefde, fortuin, gezondheid en voorspoed.
En: heel wat glimlachjes, uiteraard.
Dan ga ik foto's posten.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dank je Mani, hopelijk worden je kuiten dit jaar nog ranziger.
Het doet me deugd dit te mogen lezen.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:50 schreef timmmmm het volgende:
De beste oliebol van Nederland was trouwens goed te doen.
Gedver.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 04:06 schreef moemoe het volgende:
De zes voor de oliebollenkraam in Dordt snap ik nu overigens heel wat beter.
In het beslag van de oliebol zaten stukjes van de buitenkant. Bweh
.
Ik heb niet terug gelezen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 06:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Eindelijk is de rust weer beetje terug, het leek wel oorlog.
Alleen op de weg soms wanneer ik vrachtwagen ga inhalenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 06:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gelezen.![]()
Maar heb jij je misdragen of zo?
picsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 06:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Alleen op de weg soms wanneer ik vrachtwagen ga inhalen
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 06:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De batterij is leeg door alle vuurwerkzooi.
Nu?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 06:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga nu aan de slag met worstenbrood voor bij het skispringen.
zekerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een prijs lager dan aanschaf is erg treurig.
quote:Naast deze overdonderende lijst expertises bestiert Peter ook nog een twitteraccount, waarop hij zich met autoriteit uitlaat over honderden uiteenlopende zaken, van Ajax tot Vladimir Poetin. Eigenlijk is het belachelijk dat er programma's zijn met meerdere deskundigen, terwijl ze ook gewoon Peter R. de Vries zouden kunnen vragen om zijn licht te laten schijnen over alles. Alle andere meningen zorgen alleen maar voor ruis. Volledige Peter R. De Vriesbezetting lijkt me dan ook een goed voornemen voor 2016. Peter, tot volgend jaar, en we verliezen je niet uit het oog, voor zover dat al mogelijk zou zijn.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Dit is toch wel hét jaaroverzicht.
http://www.vice.com/nl/re(...)van-had-in-2015-2934
[..]
GC / Wie gaan er dood in 2016?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:26 schreef Specularium het volgende:
Is het al tijd voor lijstjes van mensen waarvan je hoopt dat ze doodgaan dit jaar?
Moet je samen met tim een topic openen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn mensen van wie je het verwacht.
Mijn lijstje is gebaseerd op hoop.
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ik ben de dag begonnen met een goede workout. Heerlijk!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn mensen van wie je het verwacht.
Mijn lijstje is gebaseerd op hoop.
Er is alvast een begin gemaaktquote:
Hier zijn ze net ook weer begonnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:35 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor nu nog mensen hun siercakes afsteken.
Dan ben je wel echt een treurige zaadaap.
Ik hoop Henk Krol, dan ga ik hem feliciteren op zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:26 schreef Specularium het volgende:
Is het al tijd voor lijstjes van mensen waarvan je hoopt dat ze doodgaan dit jaar?
Bangalijstje?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuw jaar, nieuw begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor of door het Kremlin?
Stel je voorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:59 schreef Mani89 het volgende:
Elfje ook niet meer in het Top 2000 topic gezien tijdens de nummer 1.
Ben blij dat iemand anders het een keer zegt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:22 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ben ik het gezeik over dat "Imagine" op 1 stond spuug- en spuugzat.
Hoewel het mijn favoriete nummer allertijden is, hoop ik dat het volgend jaar weer fijn ergens op nummer 35 staat. Dan hebben we namelijk dat domme gezeik niet meer, zoals dat van TS, over dat het nummer niet op 1 hoort te staan.
En ik maar denken dat je iets fraais aan de mensheid hebt nagelaten als jouw nummer 44 jaar na het verschijnen en 35 jaar na je dood nog steeds niks aan actualiteit heeft ingeboet en nog steeds zo veel mensen troost en kracht biedt.
Misschien moeten TS en al die andere sukkels die al wekenlang "Imagine" lopen af te zeiken, zichzelf eens afvragen hoe het komt dat die pianist in Parijs uitgerekend voor dat nummer koos, in plaats van duizenden andere nummers waarvoor hij ook had kunnen kiezen.
Besteed 2016 nuttig, ontwikkel een muzieksmaak.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:02 schreef YokiKater het volgende:
Kan dit jaar slecht beginnen? Ja, dat kan. Ze hebben besloten dat Claudia de Breij dit jaar de oudejaarsconference mag doen. Ik weet nu al dat ik niet ga kijken.
Het is voor niemand leuk.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:20 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog een keer.
Ik hoop voor iedereen dat 2016 minder kut is dan 2015, maar niet zo geweldig dat we geen tijd meer hebben voor de NWS SC
Ja ik ben nu bezig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is voor niemand leuk.
[..]Jij ook het allerbeste, en je moet vandaag nog iets doen ..
It's easy if you try.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:02 schreef anonymoussie het volgende:
Wij hebben gewoon met zijn allen op Imagine meegezongen.
Zo moeilijk is dat niet.
dan heb je mij nog nooit horen zingenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:02 schreef anonymoussie het volgende:
Wij hebben gewoon met zijn allen op Imagine meegezongen.
Zo moeilijk is dat niet.
Ik zei ook niet dat het ergens naar klonk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
dan heb je mij nog nooit horen zingen
Well can you put your hands in your head, oh no!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
You may say that I'm a dreamer...
Nee, maar als ik Imagine probeer te zingen is de kans groot dat het klinkt als Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het ergens naar klonk.
Het gaat om proberen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik Imagine probeer te zingen is de kans groot dat het klinkt als Bohemian Rhapsody
Het is verdomme pas 1 januari en ik moet gewoon lachen om een grapje van jou....wat een kutjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Well can you put your hands in your head, oh no!
Ohnee, dat is weer een ander nummer.
Geven je huisdieren je überhaupt de kans?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik Imagine probeer te zingen is de kans groot dat het klinkt als Bohemian Rhapsody
Nee he, is het weer zoverquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is verdomme pas 1 januari en ik moet gewoon lachen om een grapje van jou....wat een kutjaar
Ja hoor, het enige publiek dat niet wegloopt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geven je huisdieren je überhaupt de kans?
Supertrampquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Well can you put your hands in your head, oh no!
Ohnee, dat is weer een ander nummer.
Hopelijk is het het slaaptekort. Dan is het morgen over.quote:
Zeg, ik mag hem ook niet zo, maar om LTKDV nou een giga-snol te noemen, gaat mij wel ver.quote:
Fool's Overture had gewoon op 1 gemoeten.quote:
Ik moest het ff opzoeken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeg, ik mag hem ook niet zo, maar om LTKDV nou een giga-snol te noemen, gaat mij wel ver.
Nee dat zingt lekker mee zo vlak voor jaareindequote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fool's Overture had gewoon op 1 gemoeten.
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fool's Overture had gewoon op 1 gemoeten.
Kun je best aardig meezingen op het einde hoor, en anders kun je nog de synthesizer najengelenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat zingt lekker mee zo vlak voor jaareinde
Wantquote:
Ik zou trouwens liever Innuendo op 1 willen denk ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren.
Nog niet. Als Slipknot er niet eens in komt.
Laat maar...
Nou, ik ben er ook al wel weer klaar voor m mezelf te verhangen. Zo anders is 2016 nietquote:
Gaat alles nog okè?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
Njosnavelin is wel lief, Elfletterig ook.
Heb super chill alleen thuis op de bank films gekeken in mijn pyjamaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks gedaan met oud&e-nieuws?
Lekker relax.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb super chill alleen thuis op de bank films gekeken in mijn pyjama![]()
En jij?
Was het gezellig?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lekker relax.
Met mijn vriendin en broer en vrienden/ familie.
Ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:25 schreef LTVDK het volgende:
Heb je weer een goed gesprek met jezelf Arno?
Komt omdat ze een gemene vrouw is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Fatima zit mij een beetje te dissen hier.
Terecht natuurlijk. Ik hoop dat je moest huilenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Fatima zit mij een beetje te dissen hier.
* Njosnavelin pinkt traantje wegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:26 schreef timmmmm het volgende:
KLB / Imagine
Als Henk nu nóg niet terugkomt, weet ik het ook niet meer. Dit is toch de meest emotionele oproep die ik mn strot uit kan krijgen en dichter bij een 'ik zat fout' komm ik ook niet
Sophisticated shit!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:15 schreef Njosnavelin het volgende:
MED / ENG - A forum in the English language
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:15 schreef Njosnavelin het volgende:
MED / ENG - A forum in the English language
maroc.nlquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:42 schreef Triggershot het volgende:
Peki burada Turkce konusmaya musade varmi?
I'm not your buddy, friend.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wollah jullie fokkin racisten ah sahbi.
2 knoflook, 1 sambal.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:42 schreef Triggershot het volgende:
Jij ook hehquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:47 schreef Triggershot het volgende:
Oh ja, iedereen een gelukkig nieuwjaar.
Volgens mij doet die Turk dat hier ook al stiekem.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jou mijn eigen knoflooksaus geven.
Genoot je er van?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij doet die Turk dat hier ook al stiekem.
Ja jij ook bonne année.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:42 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk. Ik hoop dat je moest huilen
quote:
Wow Henk heeft echt een autistische episode, ik ken ze maar al te goed. Maar meestal kan ik het wel de controle behouden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:26 schreef timmmmm het volgende:
KLB / Imagine
Als Henk nu nóg niet terugkomt, weet ik het ook niet meer. Dit is toch de meest emotionele oproep die ik mn strot uit kan krijgen en dichter bij een 'ik zat fout' komm ik ook niet
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Laat het los, laat Imagine gaan. Het is 2016.
Wel op tijd thuis zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Vanavond naar Star Wars[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ga wel wat eerder weg, Claudia wil ik niet missen natuurlijk #teamOpzijquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel op tijd thuis zijn.
[ afbeelding ]
yes yesquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
Hello, must we spreak english on this forum of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |