Sowieso niet, ik wil zelfs om 00:00 een topic openen XDquote:Op donderdag 31 december 2015 23:36 schreef ThePartyPooper het volgende:
John waar blijf je? Je hebt toch zeker niets beters te doen vlak voor de jaarwisseling??????//
Waarom niet nog een laatste fapje uitdraaien?quote:Op donderdag 31 december 2015 23:37 schreef john-hert het volgende:
[..]
Sowieso niet, ik wil zelfs om 00:00 een topic openen XD
Daar word je blind van zeggen zequote:Op donderdag 31 december 2015 23:38 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Waarom niet nog een laatste fapje uitdraaien?
Oke ik hap:quote:Op donderdag 31 december 2015 23:39 schreef john-hert het volgende:
[..]
Daar word je blind van zeggen ze
Overschatquote:Op donderdag 31 december 2015 23:38 schreef ThePartyPooper het volgende:
Zo lang Stairway to heaven maar in de top 5 blijft vind ik het nog wel best.
jeetjequote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:22 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ben ik het gezeik over dat "Imagine" op 1 stond spuug- en spuugzat.
Hoewel het mijn favoriete nummer allertijden is, hoop ik dat het volgend jaar weer fijn ergens op nummer 35 staat. Dan hebben we namelijk dat domme gezeik niet meer, zoals dat van TS, over dat het nummer niet op 1 hoort te staan.
En ik maar denken dat je iets fraais aan de mensheid hebt nagelaten als jouw nummer 44 jaar na het verschijnen en 35 jaar na je dood nog steeds niks aan actualiteit heeft ingeboet en nog steeds zo veel mensen troost en kracht biedt.
Misschien moeten TS en al die andere sukkels die al wekenlang "Imagine" lopen af te zeiken, zichzelf eens afvragen hoe het komt dat die pianist in Parijs uitgerekend voor dat nummer koos, in plaats van duizenden andere nummers waarvoor hij ook had kunnen kiezen.
Besteed 2016 nuttig, ontwikkel een muzieksmaak.
Ik ben een cynisch mens: omdat hij, net als Lennon 44 jaar geleden, wel gedacht had dat inhoudsloze kreten wel goed zouden scoren bij het brede publiek.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hoewel het mijn favoriete nummer allertijden is, hoop ik dat het volgend jaar weer fijn ergens op nummer 35 staat. Dan hebben we namelijk dat domme gezeik niet meer, zoals dat van TS, over dat het nummer niet op 1 hoort te staan.
En ik maar denken dat je iets fraais aan de mensheid hebt nagelaten als jouw nummer 44 jaar na het verschijnen en 35 jaar na je dood nog steeds niks aan actualiteit heeft ingeboet en nog steeds zo veel mensen troost en kracht biedt.
Misschien moeten TS en al die andere sukkels die al wekenlang "Imagine" lopen af te zeiken, zichzelf eens afvragen hoe het komt dat die pianist in Parijs uitgerekend voor dat nummer koos, in plaats van duizenden andere nummers waarvoor hij ook had kunnen kiezen.
sobersoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
DJ Paul Elstak - Rainbow in the sky had op één moeten staan.
Gelukkig is een muzieksmaak subjectief we hadden anders ook kans dat foute Nederlandse b artiesten op 1 komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:22 schreef Elfletterig het volgende:
geef me meer aandacht dan hoerquote:Op donderdag 31 december 2015 23:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
je bent een aandachtsgeile stinkie
De belachelijk zwaar overgewaardeerde Claudia de Breij - als iemand niet snel een KLB-topic erover maakt, dan doe ik dat later vandaag - is verontrustend dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig is een muzieksmaak subjectief we hadden anders ook kans dat foute Nederlandse b artiesten op 1 komen.
Ik kan een beetje leuk schrijven. Hier is mijn bijdrage aan FOK!:quote:
Ik wacht er met smart opquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De belachelijk zwaar overgewaardeerde Claudia de Breij - als iemand niet snel een KLB-topic erover maakt, dan doe ik dat later vandaag - is verontrustend dicht in de buurt.
quote:Op donderdag 31 december 2015 23:38 schreef ThePartyPooper het volgende:
Zo lang Stairway to heaven maar in de top 5 blijft vind ik het nog wel best.
Top 500 van het Foute Uur als alternatieve top 2000.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heb ik het cbd klb topic nog niet ontdekt? En dan mag ze ook nog eens volgend jaar de oudejaarsconference maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De belachelijk zwaar overgewaardeerde Claudia de Breij - als iemand niet snel een KLB-topic erover maakt, dan doe ik dat later vandaag - is verontrustend dicht in de buurt.
Meh, Six million ways to die is toepasselijker tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Met toepasselijke artiestennaam 'Turbulence 'n Terrorists'quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meh, Six million ways to die is toepasselijker tegenwoordig.
Het KLB-topic was er zelfs al: KLB / Het Claudia de Breij-effectquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb ik het cbd klb topic nog niet ontdekt? En dan mag ze ook nog eens volgend jaar de oudejaarsconference maken.![]()
Zou ze een relatie hebben met een van de dames die de stemmen voor de top 2000 tellen? Dat haar nummer zo hoog staat en een mia van Gorki niet eens erin zit geeft wel de subjectiviteit van de basislijst aan.
John Lennon. Claudia de Breij hoort niet in één zin met hem genoemd te worden. John Lennon was lid van de meest succesvolle band ooit, die zo'n 50 keer in de Top 2000 staat, 45 jaar na hun opheffing. John Lennon vormde samen met Paul McCartney het beste songwritersduo ooit. Hun liedjes zijn legendarisch, vele malen gecoverd en nog altijd mateloos populair.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:24 schreef timmmmm het volgende:
Wat me in dit topic vooral opvalt is hoeveel verschil er in smaak zit. De een loopt te huilen over de hoogste notering van Imagine, de ander loopt weer over dat gehuil te huilen, maar gaat zelf vervolgens over de Breij huilen. Weer een ander vindt dat stairway to heaven het helemaal is, wat ik dan weer overschat vind.
We kunnen ook met zijn allen accepteren dat het nou eenmaal is zoals het is, met wanen van de dag, met mensen die het niet met je eens zijn enzo.
Billy Joel is een fantastische artiest. Piano Man is een mooi nummer, dat zeker in de Top 2000 thuishoort. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de vijf nummers hieronder, waarvan de eerstgenoemde toevallig mijn nummer 2 allertijden is, achter... (je raadt het al).quote:
Erg mooie lijst. Goodnight Saigon is ook een van mijn favoriete nummers van Billy Joel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Billy Joel is een fantastische artiest. Piano Man is een mooi nummer, dat zeker in de Top 2000 thuishoort. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de vijf nummers hieronder, waarvan de eerstgenoemde toevallig mijn nummer 2 allertijden is, achter... (je raadt het al).
Leningrad (404)
Lullabye (Goodnight, My Angel) (-)
Goodnight Saigon (79)
And So It Goes (-)
Honesty (1484)
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je geeft een hoop autoriteitsargumenten en dat is het. Waarom is Imagine zo'n goed nummer? Geloof opgeven om het maar met elkaar eens te zijn? Geen eigendommen? Wie gaat hier aan mee doen? Hoe gaat dit ooit werken? Mensen willen vrede maar niets doen, maar wel op een nummer stemmen die het er over heeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
John Lennon. Claudia de Breij hoort niet in één zin met hem genoemd te worden. John Lennon was lid van de meest succesvolle band ooit, die zo'n 50 keer in de Top 2000 staat, 45 jaar na hun opheffing. John Lennon vormde samen met Paul McCartney het beste songwritersduo ooit. Hun liedjes zijn legendarisch, vele malen gecoverd en nog altijd mateloos populair.
Mensen die mekkeren over de hoge notering van Imagine vergeten een paar dingen. Ten eerste: hoe komt het dat die pianist uitgerekend dat nummer uitkoos om te spelen? Ten tweede: wereldwijd wordt Imagine gewaardeerd. Ik verwijs naar deze post waar ik het uitgebreid heb onderbouwd: MUZ / Top 2000 Editie 2015 #4 - Imagine
Het stond vóór dit jaar al drie keer eerder in de Top 10 van de Top 2000; de laatste jaren was het schandalig laag weggezakt. Het is jammer dat er aanslagen in Parijs voor nodig waren om mensen opnieuw de kwaliteit en actualiteit van het nummer te doen inzien. Maar mensen die over "Imagine" gaan klagen, hebben bepaalde dingen in het leven heel erg niet begrepen.
Wat Claudia de Breij betreft: KLB / Het Claudia de Breij-effect
Oké ik hap;quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:39 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
geef me meer aandacht dan hoer
lees op zijn minst mijn thread als je er in gaat trollenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:20 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oké ik hap;
Wat vind jij dan een leuk nummer TS? Met romana op de scooter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |