abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158733748
Eerst dit gedrocht in een paar jaar tijd naar de top 10 van de top2000.
En nu dit:
TV / Claudia de Breij verzorgt Oudejaarsconference 2016

Klacht: De toenemende invloed van Claudia de Breij op oudjaarsdag. :{

quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou de klacht in de OP nog wat willen uitbreiden. Er is niet alleen sprake van een "effect", er is sprake van verafgoding. Misplaatste verafgoding, welteverstaan. Want meer dan middelmatig talent bezit Claudia de Breij niet. En dan druk ik me nog uitermate vriendelijk uit.

Het begon natuurlijk niet met dat overgewaardeerde liedje van haar. Het begon een maand eerder al. En wel hiermee: Claudia de Breij krijgt Louis Davidsring

Moet je je voorstellen: een unieke kunstenaar met een immense staat van dienst heeft die ring 40 jaar in z'n bezit. En in al die jaren heeft -ie nooit een betere opvolger kunnen bedenken dan Claudia de fucking Breij. :')

Ineens is de pijnlijk nét niet grappige Claudia de Breij een soort levende legende geworden. Zo zit ze er tegenwoordig ook bij op tv, als ze weer eens in Pauw, DWDD of een ander programma mag opdraven om als een soort moeder overste ons nationaal geweten uit te hangen door het uitdragen van een voorspelbare, naïef-linkse mening.

Ik kan er gewoon niet tegen. Ik krijg jeuk op verkeerde plekken als ik het mens zie. Ik vermeed haar op 3FM, ik zapte weg als ik haar ergens op TV zag. Maar het aller-, aller-, aller-ergste is toch wel dat flutliedje van haar waarmee je wordt doodgeknuppeld. Het is net onkruid; elke keer duikt het weer op. En zo bijster goed is het echt niet.

"Mag ik dan bij jou" als het beste Nederlandstalige nummer, of zelfs het beste nummer van Nederlandse bodem ooit. Laat me toch niet lachen.

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2016 12:23:53 (Aanvulling OP) ]
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:47:22 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:47:23 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158733773
Wie is Claudia de Breij?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_158733774
En zij is helemaal niet grappig...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:48:08 #5
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_158733790
Linkse janksnol :r
pi_158733801
Zou je haar scissoren TS?
Play hard, go pro.
pi_158733814
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
Eerst dit gedrocht in een paar jaar tijd naar de top 10 van de top2000.
En nu dit:
TV / Claudia de Breij verzorgt Oudejaarsconference 2016

Klacht: De toenemende invloed van Claudia de Breij op oudjaarsdag. :{
Zeiksnol die je bent, je weet duidelijk niet wat mooie muziek is en je hebt geen smaak!

Gooi jezelf weg.....
pi_158733830
Totaal niet mijn smaak.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:50:40 #9
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_158733843
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:49 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Zeiksnol die je bent, je weet duidelijk niet wat mooie muziek is en je hebt geen smaak!

Gooi jezelf weg.....
komm op heee dat nummer gaat toch helemaal nergens over :X zo slecht
pi_158733845
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:47 schreef SeLang het volgende:
Wie is Claudia de Breij?
Claudia de Breij is een Nederlands cabaretière, presentatrice, zangeres en radio-dj.
pi_158733873
Zij is echt incompetent.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:55:08 #12
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_158733948
quote:
Ik ga niet kijken.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_158733958
Ik denk dat ze ongelofelijk getalenteerd is, maar het nooit helemaal helder is geworden bij het NL publiek.
.
pi_158734044
Lelijk wijf
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_158734084
Terechte klacht
  vrijdag 1 januari 2016 @ 14:12:15 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158734413
quote:

[..]

Gooi jezelf weg.....
Godverdomme. Eerste dag van het jaar en nu al de domste opmerking van het jaar kunnen lezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158734530
Ah nee.... vrouwen ZIJN NIET GRAPPIG! Dat kunnen ze niet. Maar daar kunnen ze ook niets aan doen, is gewoon genetisch bepaald. Vrouwen kunnen weer andere dingen.
pi_158734569
Hou van je Chai.
pi_158734591
Die muziek is tot daar aan toe, ze is echter oprecht niet grappig. Derhalve terechte klacht.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 14:19:26 #20
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
  FOK!fotograaf vrijdag 1 januari 2016 @ 14:20:44 #21
842 Zorro
Z
pi_158734645
Buiten bij vlagen Brigitte Kaandorp heb ik nog nooit een leuke vrouwelijke cabaretvoorstelling gezien. En dan is CdB daar nog een van de minderen van. :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_158734672
Ik moet toch even een kots emoticon achterlaten in dit topic.

Dus bij deze: :r claudia de breij :r
  vrijdag 1 januari 2016 @ 14:27:13 #23
452503 Aberela
Ja dit is een Remqo
pi_158734853
Krijg er kippenvel van en niet omdat het zo mooi is
pi_158734970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Godverdomme. Eerste dag van het jaar en nu al de domste opmerking van het jaar kunnen lezen.
Want?

Dit nummer is niet nieuw en bestaat al een aantal jaren. Ze heeft het opnieuw ingezongen en heeft er landelijk bekendheid mee verworven.
Het wordt niet voor niets zo vaak gedraaid en zelfs Jeroen van der Boom kon er met zijn smerige jatten niet vanaf blijven getuige het feit dat hij behoorlijk kort na de nieuwe release al zo nodig met een eigen versie moest komen, die overigens ook erg vaak wordt gedraaid.

Dus ik denk dat jij je eigen comment er even op moet na slaan.....
  vrijdag 1 januari 2016 @ 14:35:13 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158735100
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:31 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Want?

Dit nummer is niet nieuw en bestaat al een aantal jaren. Ze heeft het opnieuw ingezongen en heeft er landelijk bekendheid mee verworven.
Het wordt niet voor niets zo vaak gedraaid en zelfs Jeroen van der Boom kon er met zijn smerige jatten niet vanaf blijven getuige het feit dat hij behoorlijk kort na de nieuwe release al zo nodig met een eigen versie moest komen, die overigens ook erg vaak wordt gedraaid.

Omdat je jouw eigen verbeelding als waarheid misbruikt. Bij nader inzien moet ik het dus 'ongelofelijk dom' noemen.

Maar gezien de teksten die jij uitslaat zal je wel een onbeantwoorde liefde naar Claudia hebben. Genant. Gooi jezelf weg.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158736966
quote:

[..]

Want?

We hebben een kenner hoor, hier.

:')
pi_158737527
quote:

[..]

Gooi jezelf weg.....
quote:

[..]

Want?

Hoi Claudia
pi_158737566
Net de eerste tonen geluisterd :') mijn god wat slecht _O-
pi_158737797
Die hoge plek in de top 2000 is denk ik niet gestemd maar 'gekocht'. Als Paul de Leeuw of Marco Borsato een album uitbrengen, staat die ook binnen een week in de top 3. Ik heb gehoord dat zo'n plaat dan zo vaak op de radio of andere media gedraaid worden dat de luisteraars er niet omheen kunnen, met als gevolg dat iedereen die muziek gaat downloaden of kopen. Maar stiekem denk ik daarbij ook dat de charts gewoon gemanipuleerd worden.
pi_158738644
quote:

[..]

Want?

Bedankt voor deze totaal overbodige geschiedenisles op het gebied "Mag ik dan bij jou?". Maar het is nog steeds een teringnummer.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_158738733
quote:

[..]

Gooi jezelf weg.....
Jij bent duidelijk een beetje mad.
pi_158741535
Mag ik dan bij jou chai??
pi_158741562
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

[..]

Hoi Claudia
dat dus
pi_158741583
Niks leuks aan dat wezen, 0,0 toegevoegde waarde voor de maatschappij.
pi_158748706
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Omdat je jouw eigen verbeelding als waarheid misbruikt. Bij nader inzien moet ik het dus 'ongelofelijk dom' noemen.

Maar gezien de teksten die jij uitslaat zal je wel een onbeantwoorde liefde naar Claudia hebben. Genant. Gooi jezelf weg.
Dus omdat ík het een mooi gezongen nummer vind van haar en omdat het nummer veel gevraagd wordt op radio stations maakt dat het opeens ''mijn verbeelding'' en maakt dat mij '' ongelofelijk dom''?!

Sure dude, dream on.
Jij bent duidelijk iets te vol van jezelf :') x1000 .

Ego tripper die je bent.....
  vrijdag 1 januari 2016 @ 22:59:06 #36
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_158749040
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:47 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Dus omdat ík het een mooi gezongen nummer vind van haar en omdat het nummer veel gevraagd wordt op radio stations maakt dat het opeens ''mijn verbeelding'' en maakt dat mij '' ongelofelijk dom''?!

Sure dude, dream on.

De meeste mensen in dit topique vinden Claudia de Breij kut. ;)

Maarja dar zijn maar een stelletje FOK!'ers :'(
pi_158749583
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 18:51 schreef KREEFTx het volgende:
Mag ik dan bij jou chai??
Dan wat?
pi_158749853
quote:

[..]

Sure dude, dream on.

Een seconde of 10 gehoord dat nummer. Deed mij sterk denken aan een bekend Anerikaans lied met een Nederlands verzonnen tekst. Niet gek. Wel erg nepperig.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:50:46 #39
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158751663
quote:

[..]

Sure dude, dream on.

Nee, het zijn je commentearen op TS die je ongelofelijk dom maken. Iemand die geen fan van Clauda de Breij is fileren als een zeiksnol is nu niet bepaald iets om trots op te zijn. Maar schijnbaar heeft zelfs Clauda nu haar legertje online hooligans. Stoer man.

Nogmaals, gooi jezelf weg.
pi_158751733
Het is nogal een links achterlijk kutlied als je het mij vraagt.

Nu vroeg mij dat niemand ofzo verder, maar ik wilde toch even mijn mening ventileren omtrent dit gedrocht. Waarvan akte.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 2 januari 2016 @ 01:00:29 #41
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158751794
Verschrikkelijk chanant dit.

Volgens mij heeft ze ook een beetje een kaas-ui foccacia vagijn.
pi_158751834
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:00 schreef RickoKun het volgende:
Verschrikkelijk chanant dit.

Volgens mij heeft ze ook een beetje een kaas-ui foccacia vagijn.
Ik wil niet weten wat voor kut die linkse propagandahoer heeft Ricko. Als ik eerlijk ben dan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158756586
TS, hartelijk dank voor het openen van dit topic. ^O^
Bij voorbaat al de meest terechte klacht van 2016.

Natuurlijk hadden we vorige week deze (zeer terechte) klacht al:
KLB / Claudia De Breij op nummer 4 in de top 2000

Eerder hadden we onder meer:
KLB / Claudia de Breij (in 2002 al)
KLB / Claudia de Breij (3FM) (uit 2003)
KLB / Claudia de Breij (uit 2003)
KLB / Claudia de Breij, je bent NIET grappig! (uit 2006)
KLB / Claudia de Breij (uit 2007)
KLB / claudia de breij moet nog van tv af
KLB / Het Claudia de Breij kotstopic
KLB / Claudia de Breij
KLB / Claudia de breij. :r
KLB / Claudia de Breij
KLB / Claudia de Breij en Silvana Simons bij DWDD &^%*&%^&$^&
KLB / Claudia de Breij
KLB / Claudia de Breij
KLB / Claudia de Breij zit te janken bij Pauw & Witteman

Ik zou de klacht in de OP nog wat willen uitbreiden. Er is niet alleen sprake van een "effect", er is sprake van verafgoding. Misplaatste verafgoding, welteverstaan. Want meer dan middelmatig talent bezit Claudia de Breij niet. En dan druk ik me nog uitermate vriendelijk uit.

Het begon natuurlijk niet met dat overgewaardeerde liedje van haar. Het begon een maand eerder al. En wel hiermee: Claudia de Breij krijgt Louis Davidsring

Moet je je voorstellen: een unieke kunstenaar met een immense staat van dienst heeft die ring 40 jaar in z'n bezit. En in al die jaren heeft -ie nooit een betere opvolger kunnen bedenken dan Claudia de fucking Breij. :')

Ineens is de pijnlijk nét niet grappige Claudia de Breij een soort levende legende geworden. Zo zit ze er tegenwoordig ook bij op tv, als ze weer eens in Pauw, DWDD of een ander programma mag opdraven om als een soort moeder overste ons nationaal geweten uit te hangen door het uitdragen van een voorspelbare, naïef-linkse mening.

Ik kan er gewoon niet tegen. Ik krijg jeuk op verkeerde plekken als ik het mens zie. Ik vermeed haar op 3FM, ik zapte weg als ik haar ergens op TV zag. Maar het aller-, aller-, aller-ergste is toch wel dat flutliedje van haar waarmee je wordt doodgeknuppeld. Het is net onkruid; elke keer duikt het weer op. En zo bijster goed is het echt niet.

"Mag ik dan bij jou" als het beste Nederlandstalige nummer, of zelfs het beste nummer van Nederlandse bodem ooit. Laat me toch niet lachen.
pi_158756797
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:15 schreef Elfletterig het volgende:

Ik zou de klacht in de OP nog wat willen uitbreiden.
Done ^O^
pi_158756841
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Done ^O^
Ik bedoelde niet letterlijk dat je het er in de OP bij moest zetten, maar fijn dat je dat hebt gedaan. ^O^
pi_158756851
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet letterlijk dat je het er in de OP bij moest zetten, maar fijn dat je dat hebt gedaan. ^O^
Mensen tegenwoordig lezen niet meer het hele topic, maar met een beetje geluk alleen de OP, dus vond wel dat het erbij moest.
pi_158756933
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:21 schreef Pulzzar het volgende:
Toch liever Claudia de Breij dan dit :r

Nee. Hoewel Paul de Leeuw echt niet de beste zanger allertijden is en hoewel hij qua tv-carrière ook wel over het hoogtepunt heen is, heeft de man sowieso meerdere nummers gemaakt die mooier zijn dan wat Claudia de Breij zoal uitpoept.

Bijvoorbeeld dit mooie, door Daniël Lohues geschreven liedje:

zaterdag 2 januari 2016 @ 12:57:50 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158757535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee. Hoewel Paul de Leeuw echt niet de beste zanger allertijden is en hoewel hij qua tv-carrière ook wel over het hoogtepunt heen is, heeft de man sowieso meerdere nummers gemaakt die mooier zijn dan wat Claudia de Breij zoal uitpoept.

En droomland met André Hazes

pi_158901657
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')