quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou de klacht in de OP nog wat willen uitbreiden. Er is niet alleen sprake van een "effect", er is sprake van verafgoding. Misplaatste verafgoding, welteverstaan. Want meer dan middelmatig talent bezit Claudia de Breij niet. En dan druk ik me nog uitermate vriendelijk uit.
Het begon natuurlijk niet met dat overgewaardeerde liedje van haar. Het begon een maand eerder al. En wel hiermee: Claudia de Breij krijgt Louis Davidsring
Moet je je voorstellen: een unieke kunstenaar met een immense staat van dienst heeft die ring 40 jaar in z'n bezit. En in al die jaren heeft -ie nooit een betere opvolger kunnen bedenken dan Claudia de fucking Breij.
Ineens is de pijnlijk nét niet grappige Claudia de Breij een soort levende legende geworden. Zo zit ze er tegenwoordig ook bij op tv, als ze weer eens in Pauw, DWDD of een ander programma mag opdraven om als een soort moeder overste ons nationaal geweten uit te hangen door het uitdragen van een voorspelbare, naïef-linkse mening.
Ik kan er gewoon niet tegen. Ik krijg jeuk op verkeerde plekken als ik het mens zie. Ik vermeed haar op 3FM, ik zapte weg als ik haar ergens op TV zag. Maar het aller-, aller-, aller-ergste is toch wel dat flutliedje van haar waarmee je wordt doodgeknuppeld. Het is net onkruid; elke keer duikt het weer op. En zo bijster goed is het echt niet.
"Mag ik dan bij jou" als het beste Nederlandstalige nummer, of zelfs het beste nummer van Nederlandse bodem ooit. Laat me toch niet lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeiksnol die je bent, je weet duidelijk niet wat mooie muziek is en je hebt geen smaak!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
Eerst dit gedrocht in een paar jaar tijd naar de top 10 van de top2000.
En nu dit:
TV / Claudia de Breij verzorgt Oudejaarsconference 2016
Klacht: De toenemende invloed van Claudia de Breij op oudjaarsdag.
komm op heee dat nummer gaat toch helemaal nergens overquote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:49 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Zeiksnol die je bent, je weet duidelijk niet wat mooie muziek is en je hebt geen smaak!
Gooi jezelf weg.....
Ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
En nu dit:
TV / Claudia de Breij verzorgt Oudejaarsconference 2016
Godverdomme. Eerste dag van het jaar en nu al de domste opmerking van het jaar kunnen lezen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:49 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Zeiksnol die je bent, je weet duidelijk niet wat mooie muziek is en je hebt geen smaak!
Gooi jezelf weg.....
Want?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme. Eerste dag van het jaar en nu al de domste opmerking van het jaar kunnen lezen.
Omdat je jouw eigen verbeelding als waarheid misbruikt. Bij nader inzien moet ik het dus 'ongelofelijk dom' noemen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:31 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Want?
Dit nummer is niet nieuw en bestaat al een aantal jaren. Ze heeft het opnieuw ingezongen en heeft er landelijk bekendheid mee verworven.
Het wordt niet voor niets zo vaak gedraaid en zelfs Jeroen van der Boom kon er met zijn smerige jatten niet vanaf blijven getuige het feit dat hij behoorlijk kort na de nieuwe release al zo nodig met een eigen versie moest komen, die overigens ook erg vaak wordt gedraaid.
Dus ik denk dat jij je eigen comment er even op moet na slaan.....
We hebben een kenner hoor, hier.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:31 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Want?
Dit nummer is niet nieuw en bestaat al een aantal jaren. Ze heeft het opnieuw ingezongen en heeft er landelijk bekendheid mee verworven.
Het wordt niet voor niets zo vaak gedraaid en zelfs Jeroen van der Boom kon er met zijn smerige jatten niet vanaf blijven getuige het feit dat hij behoorlijk kort na de nieuwe release al zo nodig met een eigen versie moest komen, die overigens ook erg vaak wordt gedraaid.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:49 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg.....
Hoi Claudiaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:31 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Want?
Bedankt voor deze totaal overbodige geschiedenisles op het gebied "Mag ik dan bij jou?". Maar het is nog steeds een teringnummer.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:31 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Want?
Jij bent duidelijk een beetje mad.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:49 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg.....
Dus omdat ík het een mooi gezongen nummer vind van haar en omdat het nummer veel gevraagd wordt op radio stations maakt dat het opeens ''mijn verbeelding'' en maakt dat mij '' ongelofelijk dom''?!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je jouw eigen verbeelding als waarheid misbruikt. Bij nader inzien moet ik het dus 'ongelofelijk dom' noemen.
Maar gezien de teksten die jij uitslaat zal je wel een onbeantwoorde liefde naar Claudia hebben. Genant. Gooi jezelf weg.
De meeste mensen in dit topique vinden Claudia de Breij kut.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:47 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dus omdat ík het een mooi gezongen nummer vind van haar en omdat het nummer veel gevraagd wordt op radio stations maakt dat het opeens ''mijn verbeelding'' en maakt dat mij '' ongelofelijk dom''?!
Sure dude, dream on.
Jij bent duidelijk iets te vol van jezelfx1000 .
Ego tripper die je bent.....
Een seconde of 10 gehoord dat nummer. Deed mij sterk denken aan een bekend Anerikaans lied met een Nederlands verzonnen tekst. Niet gek. Wel erg nepperig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:47 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dus omdat ík het een mooi gezongen nummer vind van haar en omdat het nummer veel gevraagd wordt op radio stations maakt dat het opeens ''mijn verbeelding'' en maakt dat mij '' ongelofelijk dom''?!
Sure dude, dream on.
Nee, het zijn je commentearen op TS die je ongelofelijk dom maken. Iemand die geen fan van Clauda de Breij is fileren als een zeiksnol is nu niet bepaald iets om trots op te zijn. Maar schijnbaar heeft zelfs Clauda nu haar legertje online hooligans. Stoer man.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:47 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Sure dude, dream on.
Ik wil niet weten wat voor kut die linkse propagandahoer heeft Ricko. Als ik eerlijk ben dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:00 schreef RickoKun het volgende:
Verschrikkelijk chanant dit.
Volgens mij heeft ze ook een beetje een kaas-ui foccacia vagijn.
Donequote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou de klacht in de OP nog wat willen uitbreiden.
Ik bedoelde niet letterlijk dat je het er in de OP bij moest zetten, maar fijn dat je dat hebt gedaan.quote:
Mensen tegenwoordig lezen niet meer het hele topic, maar met een beetje geluk alleen de OP, dus vond wel dat het erbij moest.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet letterlijk dat je het er in de OP bij moest zetten, maar fijn dat je dat hebt gedaan.
Nee. Hoewel Paul de Leeuw echt niet de beste zanger allertijden is en hoewel hij qua tv-carrière ook wel over het hoogtepunt heen is, heeft de man sowieso meerdere nummers gemaakt die mooier zijn dan wat Claudia de Breij zoal uitpoept.quote:
En droomland met André Hazesquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Hoewel Paul de Leeuw echt niet de beste zanger allertijden is en hoewel hij qua tv-carrière ook wel over het hoogtepunt heen is, heeft de man sowieso meerdere nummers gemaakt die mooier zijn dan wat Claudia de Breij zoal uitpoept.
Bijvoorbeeld dit mooie, door Daniël Lohues geschreven liedje:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Hoewel Paul de Leeuw echt niet de beste zanger allertijden is en hoewel hij qua tv-carrière ook wel over het hoogtepunt heen is, heeft de man sowieso meerdere nummers gemaakt die mooier zijn dan wat Claudia de Breij zoal uitpoept.
Bijvoorbeeld dit mooie, door Daniël Lohues geschreven liedje:
Zelden, echt waar, zelden zoveel waarheid in een post gezien. Wmb heb je het internet gewonnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou de klacht in de OP nog wat willen uitbreiden. Er is niet alleen sprake van een "effect", er is sprake van verafgoding. Misplaatste verafgoding, welteverstaan. Want meer dan middelmatig talent bezit Claudia de Breij niet. En dan druk ik me nog uitermate vriendelijk uit.
Het begon natuurlijk niet met dat overgewaardeerde liedje van haar. Het begon een maand eerder al. En wel hiermee: Claudia de Breij krijgt Louis Davidsring
Moet je je voorstellen: een unieke kunstenaar met een immense staat van dienst heeft die ring 40 jaar in z'n bezit. En in al die jaren heeft -ie nooit een betere opvolger kunnen bedenken dan Claudia de fucking Breij.
Ineens is de pijnlijk nét niet grappige Claudia de Breij een soort levende legende geworden. Zo zit ze er tegenwoordig ook bij op tv, als ze weer eens in Pauw, DWDD of een ander programma mag opdraven om als een soort moeder overste ons nationaal geweten uit te hangen door het uitdragen van een voorspelbare, naïef-linkse mening.
Ik kan er gewoon niet tegen. Ik krijg jeuk op verkeerde plekken als ik het mens zie. Ik vermeed haar op 3FM, ik zapte weg als ik haar ergens op TV zag. Maar het aller-, aller-, aller-ergste is toch wel dat flutliedje van haar waarmee je wordt doodgeknuppeld. Het is net onkruid; elke keer duikt het weer op. En zo bijster goed is het echt niet.
"Mag ik dan bij jou" als het beste Nederlandstalige nummer, of zelfs het beste nummer van Nederlandse bodem ooit. Laat me toch niet lachen.
Bedankt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zelden, echt waar, zelden zoveel waarheid in een post gezien. Wmb heb je het internet gewonnen.
Goed punt.quote:
Doe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Goed punt.
Gaarne ook een exposé over andere freunden. Eva Jinek en Matthijs van Nieuwkerk draag ik bij deze aan. Kunnen we hier in de KLB geen soort van tekstsnijtafel maken? Dit haalt het niveau in de klb terug en heeft ook maatschappelijk nut!
Je hoort toch grappig te zijn om caberatiére te worden, presentatietalent te hebben als presentatrice en dj, en een goede stem te hebben als zangeres?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Claudia de Breij is een Nederlands cabaretière, presentatrice, zangeres en radio-dj.
Misschien wel een keer. Maar ik heb aan Eva Jinek en Matthijs van Nieuwkerk samen nog niet een tiende van de hekel die ik heb aan Claudia de Breij. Eva doet erg haar best, bij DWDD stoor ik me meer aan de praktijken van het programma (de ongeschreven wetten) dan aan Matthijs zelf. Als ik me erger aan DWDD, is dat zelden aan Matthijs, maar vaker aan redactionele keuzes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Goed punt.
Gaarne ook een exposé over andere freunden. Eva Jinek en Matthijs van Nieuwkerk draag ik bij deze aan. Kunnen we hier in de KLB geen soort van tekstsnijtafel maken? Dit haalt het niveau in de klb terug en heeft ook maatschappelijk nut!
Ik vind dat er ook bijna geen grappige mannelijke cabaretiers zijn, op een paar na. Het concept: we gaan nu allemaal lachen is al zo raar. Vaak zijn cabaretiers in het echt ook totaal niet grappig. En de helft van de cabaretiers is meer een priester dan een grappenmakerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:39 schreef fathank het volgende:
cabaretières
Er bestaan geen grappige vrouwen. Ook die achterlijke Amy Schumer of hoe ze ook mag heten niet.
"poes tieten plas poep" is geen humor
Matthijs is wel fan van iedereen. De grootste acteur die er rondloopt. Hij volgt ook iedereen op de voet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wel een keer. Maar ik heb aan Eva Jinek en Matthijs van Nieuwkerk samen nog niet een tiende van de hekel die ik heb aan Claudia de Breij. Eva doet erg haar best, bij DWDD stoor ik me meer aan de praktijken van het programma (de ongeschreven wetten) dan aan Matthijs zelf. Als ik me erger aan DWDD, is dat zelden aan Matthijs, maar vaker aan redactionele keuzes.
rustig gordonquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:00 schreef Pulzzar het volgende:
Die hoge plek in de top 2000 is denk ik niet gestemd maar 'gekocht'. Als Paul de Leeuw of Marco Borsato een album uitbrengen, staat die ook binnen een week in de top 3. Ik heb gehoord dat zo'n plaat dan zo vaak op de radio of andere media gedraaid worden dat de luisteraars er niet omheen kunnen, met als gevolg dat iedereen die muziek gaat downloaden of kopen. Maar stiekem denk ik daarbij ook dat de charts gewoon gemanipuleerd worden.
de dijk is niet echt ietsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:05 schreef pipojansen het volgende:
[..]
klopt. die mag/mocht ik wel. net als de dijk trouwens.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:39 schreef fathank het volgende:
cabaretières
Er bestaan geen grappige vrouwen. Ook die achterlijke Amy Schumer of hoe ze ook mag heten niet.
"poes tieten plas poep" is geen humor
Zij kan het altijd nog doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:13 schreef Enix het volgende:
Claudia de Breij, altijd terechte klacht. Goede reden om dit jaar niet naar de oudejaarsconference te kijken.
Humor is toch een raar iets. Als iedereen gaat lachen, lach je als vanzelf mee. Zou schaapachtig lachen daar vandaan komen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook bijna geen grappige mannelijke cabaretiers zijn, op een paar na. Het concept: we gaan nu allemaal lachen is al zo raar. Vaak zijn cabaretiers in het echt ook totaal niet grappig. En de helft van de cabaretiers is meer een priester dan een grappenmaker.
Ik mag dan toch hopen dat er tegen die tijd dan een nieuwe 'Herman' of 'Youp' (ook al vind ik Youp de laatste jaren niet grappig meer) is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij kan het altijd nog doen, als Herman en Youp dood zijn.
Ze zijn allebei niet meer in optimale gezondheid. Herman was volgens de voorspelling van de artsen zelfs al dood eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik mag dan toch hopen dat er tegen die tijd dan een nieuwe 'Herman' of 'Youp' (ook al vind ik Youp de laatste jaren niet grappig meer) is.
Geen De Breij a.u.b..
Laat Herman Finkers/Jochem Myjer de oudejaarsconference maar doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij kan het altijd nog doen, als Herman en Youp dood zijn.
Wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:31 schreef Geelman het volgende:
Voor de echte liefhebbers tot in de kist:
[ afbeelding ]
Bedenk dat wansmaak ook smaak is!
Zo'n kist is wel handig als je in een gedeeld graf komt te liggen en je je grafgenoot nooit hebt gekend. 'Mag ik dan bij jou?' op de kist zetten vind ik dan een blijk van goede intentie.quote:
Ik ben het he-le-maal met je eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wel een keer. Maar ik heb aan Eva Jinek en Matthijs van Nieuwkerk samen nog niet een tiende van de hekel die ik heb aan Claudia de Breij. Eva doet erg haar best, bij DWDD stoor ik me meer aan de praktijken van het programma (de ongeschreven wetten) dan aan Matthijs zelf. Als ik me erger aan DWDD, is dat zelden aan Matthijs, maar vaker aan redactionele keuzes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |