Ik neem dat soort verhalen niet eens serieus. Hoe komt hij uberhaupt aan die informatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:22 schreef the-eye het volgende:
Ik vind Jorgen Rayman een grotere klacht.
Die probeerde weer een draai te geven aan het tandenverhaal van de vader van Aylan. Dat verhaal zou weerlegt zijn.
Onzin, er is nooit gezegd dat, dat de hoofdreden was. De tante van Aylan in Canada heeft gezegd dat het de doorslag gaf om de reis te wagen. Is gewoon te zien op videobeelden
Dit ja, ik zag dit gisteren en zat bijnaquote:Op woensdag 9 september 2015 08:18 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
Na het zien van de beelden waarin het uit de hand loopt met het onder controle houden van de immigranten die er niet in komen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
Claudia de Breij, een grotere aandachtshoewa geeft het niet in showbusiness. Die jankt om alles, zolang ze de zalen maar vol krijgt in de theather. Echt, wat een aandachtswijf, verschrikkelijk.
Als ze het echt zo erg vond dan ging ze wel er naar toe om te helpen, maar nee... lekker makkelijk wat janken op TV in een veilige studio.
quote:Op woensdag 9 september 2015 10:02 schreef Waaghals het volgende:
Misschien moeten die vluchtelingen haar eens vragen of ze even bij haar mogen schuilen
Alsof je dat voelt.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:13 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zou d'r geven. Jammer dat ze lesbisch is.
doggyquote:Op woensdag 9 september 2015 10:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Alsof je dat voelt.
Maar die kop kan je toch niet door de vingers zien.
quote:Op woensdag 9 september 2015 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
Claudia de Breij, een grotere aandachtshoewa geeft het niet in showbusiness. Die jankt om alles, zolang ze de zalen maar vol krijgt in de theather. Echt, wat een aandachtswijf, verschrikkelijk.
Als ze het echt zo erg vond dan ging ze wel er naar toe om te helpen, maar nee... lekker makkelijk wat janken op TV in een veilige studio.
quote:Op woensdag 9 september 2015 09:54 schreef Harvest89 het volgende:
Verschrikkelijk wijf is dat ja. Ze is ook totaal niet grappig.
Ik moet gewoon altijd hier aan denkenquote:Op woensdag 9 september 2015 11:35 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het een typisch product van de VARA, lekker veilig links grappig zijn en je vooral heel erg opwinden over wat er in de wereld om je heen gebeurd en er lekker niks aan doen want je zit wel best in je villa op de Veluwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |