Het ging werkelijk helemaal nergens over, maar dat was wel aan de dames besteed.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:48 schreef tong80 het volgende:
Die het schreeuwend over klaarkomen hebben.
Bij Fred Oster ging Albert Mol er nog eens gluiperig in.quote:
En terecht. Wat een afgrijslijk mens is dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:59 schreef Fascination het volgende:
Je Sylvana Simons-haat steekt weer de kop op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was idd tenenkrommend slecht, Tong.100% gluten en koemelk eiwitvrij!
Prem deugt. Die is oprecht. Kan me ook aan hem ergeren, maar zo'n Silvana is te dom om haar reet zelfstandig af te vegen. Terwijl het pure stront is wat er uit komt.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:44 schreef Krabs2.0 het volgende:
Nog altijd beter dan wanneer Prem er lekker door heen moet schreeuwen.
Ik mag hem dus totaal niet. Hij laat nooit mensen uit praten, echt nooit. Hij heeft voor niemand respect behalve zichzelf. Ingenomen kwal dat het is.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prem deugt. Die is oprecht. Kan me ook aan hem ergeren, maar zo'n Silvana is te dom om haar reet zelfstandig af te vegen. Terwijl het pure stront is wat er uit komt.
Zijn radioprogramma was geweldig op Radio-1. Mooie kleine docu's vaak.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:47 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik mag hem dus totaal niet. Hij laat nooit mensen uit praten, echt nooit. Hij heeft voor niemand respect behalve zichzelf. Ingenomen kwal dat het is.
Het is ook de manier van praten waaraan ik mij erger.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn radioprogramma was geweldig op Radio-1. Mooie kleine docu's vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Sylvana Simons een dom blondje (van binnen dan).
Hier is een boer een Chinees restaurant begonnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Het had nog erger gekund: Yvon Jaspers erbij.![]()
Yvon Jaspers.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Het had nog erger gekund: Yvon Jaspers erbij.![]()
Ik ben blij dat ik het niet gezien heb. Claudi de Breij is een lompe boerin en Sylvana Simons een dom blondje (van binnen dan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |