ziet er best geod uit hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Even een foto ter illustratie.
quote:
Dat weten we dan ook weer.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou m'n lesbische teef er nog van afschoppen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef [url=h[quote]
[b]Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Je hoeft maar één à twee zinnen van haar te horen en je weet genoeg. Wat een muts.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef dopfles1 het volgende:
lol ik zit nu naar haar te kijken op dwdd blijkbaar
Ik vind die man eerlijk gezegd klachtwaardigerquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef blonchi het volgende:
En onze zichzelf benoemde pseudointellectueel Jan Mulder ook.
Ja het enige wat hij kan is schande roepen en als hij gevraagd wordt wat zijn oplossing is dan begint hij altijd te stotteren en zenuwachtig aan zijn bril te zittenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef blonchi het volgende:
Claudiaaaaaa de Breijjjjjj, wat een schitterende vrouw!!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef blonchi het volgende:
Nog meer eenschquote:Op donderdag 22 september 2011 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind die man eerlijk gezegd klachtwaardigerWat een oetlul is die gast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |