Sowieso niet, ik wil zelfs om 00:00 een topic openen XDquote:Op donderdag 31 december 2015 23:36 schreef ThePartyPooper het volgende:
John waar blijf je? Je hebt toch zeker niets beters te doen vlak voor de jaarwisseling??????//
Waarom niet nog een laatste fapje uitdraaien?quote:Op donderdag 31 december 2015 23:37 schreef john-hert het volgende:
[..]
Sowieso niet, ik wil zelfs om 00:00 een topic openen XD
Daar word je blind van zeggen zequote:Op donderdag 31 december 2015 23:38 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Waarom niet nog een laatste fapje uitdraaien?
Oke ik hap:quote:Op donderdag 31 december 2015 23:39 schreef john-hert het volgende:
[..]
Daar word je blind van zeggen ze
Overschatquote:Op donderdag 31 december 2015 23:38 schreef ThePartyPooper het volgende:
Zo lang Stairway to heaven maar in de top 5 blijft vind ik het nog wel best.
jeetjequote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:22 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ben ik het gezeik over dat "Imagine" op 1 stond spuug- en spuugzat.
Hoewel het mijn favoriete nummer allertijden is, hoop ik dat het volgend jaar weer fijn ergens op nummer 35 staat. Dan hebben we namelijk dat domme gezeik niet meer, zoals dat van TS, over dat het nummer niet op 1 hoort te staan.
En ik maar denken dat je iets fraais aan de mensheid hebt nagelaten als jouw nummer 44 jaar na het verschijnen en 35 jaar na je dood nog steeds niks aan actualiteit heeft ingeboet en nog steeds zo veel mensen troost en kracht biedt.
Misschien moeten TS en al die andere sukkels die al wekenlang "Imagine" lopen af te zeiken, zichzelf eens afvragen hoe het komt dat die pianist in Parijs uitgerekend voor dat nummer koos, in plaats van duizenden andere nummers waarvoor hij ook had kunnen kiezen.
Besteed 2016 nuttig, ontwikkel een muzieksmaak.
Ik ben een cynisch mens: omdat hij, net als Lennon 44 jaar geleden, wel gedacht had dat inhoudsloze kreten wel goed zouden scoren bij het brede publiek.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:22 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ben ik het gezeik over dat "Imagine" op 1 stond spuug- en spuugzat.
Hoewel het mijn favoriete nummer allertijden is, hoop ik dat het volgend jaar weer fijn ergens op nummer 35 staat. Dan hebben we namelijk dat domme gezeik niet meer, zoals dat van TS, over dat het nummer niet op 1 hoort te staan.
En ik maar denken dat je iets fraais aan de mensheid hebt nagelaten als jouw nummer 44 jaar na het verschijnen en 35 jaar na je dood nog steeds niks aan actualiteit heeft ingeboet en nog steeds zo veel mensen troost en kracht biedt.
Misschien moeten TS en al die andere sukkels die al wekenlang "Imagine" lopen af te zeiken, zichzelf eens afvragen hoe het komt dat die pianist in Parijs uitgerekend voor dat nummer koos, in plaats van duizenden andere nummers waarvoor hij ook had kunnen kiezen.
Besteed 2016 nuttig, ontwikkel een muzieksmaak.
sobersoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 07:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
DJ Paul Elstak - Rainbow in the sky had op één moeten staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |