quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 21:02 schreef Waterdrinker het volgende:
Heel vaagis het filmpje niet vrijgegeven?
hahaquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Physsic het volgende:
Wel handig dat hij op zijn 'pasfoto' hetzelfde pak heeft aangedaan als tijdens de ontvoering.
Dit plaatje lijkt van betere kwaliteit dan die ik met mijn telefoon kan openen van de politiewebsite.quote:
beetje ingezoomdquote:Op woensdag 30 december 2015 21:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dit plaatje lijkt van betere kwaliteit dan die ik met mijn telefoon kan openen van de politiewebsite.
Ligt dat aan mijn telefoon, of komt die foto ergens anders vandaan?
Staat er niet slecht opquote:Op woensdag 30 december 2015 21:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
beetje ingezoomd
deze ook
[ afbeelding ]
Zou wel verklaren waarom er een verkeerde leeftijd staat. Die Gino ziet er uit alsof hij tegen de veertig aanloopt, dat kan toch geen 18 jaar zijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Gerard_Geit het volgende:
ik denk dat ze door de politie zijn meegenomen (kijk maar naar dat politie logo op de jas + blauwe bus met zwaailampen) en nu wordt gedaan alsof ze ontvoerd zijn zodat ze gemarteld kunnen worden
dat is gewoon een kwestie van een ongezonde levensstijlquote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom er een verkeerde leeftijd staat. Die Gino ziet er uit alsof hij tegen de veertig aanloopt, dat kan toch geen 18 jaar zijn?
Oh ik zie nu dat de foto's andersom horen te staan, TS pleasequote:Op woensdag 30 december 2015 21:39 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
dat is gewoon een kwestie van een ongezonde levensstijl
Haha, ik kwam er ook pas een hele tijd later achter dat die vetzak juist de jonge man is en niet de oude.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom er een verkeerde leeftijd staat. Die Gino ziet er uit alsof hij tegen de veertig aanloopt, dat kan toch geen 18 jaar zijn?
zo beter ?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat de foto's andersom horen te staan, TS please
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Gerard_Geit het volgende:
De politie hoeft nu alleen maar te controleren op een blauwe Transporter met zwaailampen en een doorgezakte achteras
ja!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Physsic het volgende:
Wel handig dat hij op zijn 'pasfoto' hetzelfde pak heeft aangedaan als tijdens de ontvoering.
Nog wakker denk je even aan jezelfquote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Vakantiehuisje in Hooge Veluwe al doorzocht?
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon door de modepolitie ontvoerd als ik de foto's zo bekijk
Hahahaha. Ik lach iedereen wakker. Kenkers.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Gerard_Geit het volgende:
De politie hoeft nu alleen maar te controleren op een blauwe Transporter met zwaailampen en een doorgezakte achteras
Dat is teveel moeite tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:01 schreef ConsoleUser het volgende:
Ik vermoed dat ze al niet meer leven en in een muur gemetseld zijn.
Mocht men levend terug gevonden worden dan kunnen we jou misschien inzetten als levens coach?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:05 schreef George_Zina het volgende:
Tokkies (kampers??). Die pens en dan is het joch pas 18 jaar.... Dit is niet hoe jongelui van 18 jaar horen uit te zien. Die horen toekomst, jeugdheid en fitheid uit te stralen. Het enige wat je op die foto ziet is een stuk ellende die al zijn beste tijd heeft gehad.
Het zal mij weinig tot niks boeien. Het risico dat ze nemen door zich met deze smerigheid in te laten voor 'the big money'. Een keer komt 'pay time'. Ik ga toch ook niet in het leger en dan 'klagen' dat ze mij uitzenden naar Afghanistan/Irak.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mocht men levend terug gevonden worden dan kunnen we jou misschien inzetten als levens coach?
Juist. Dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:35 schreef XL het volgende:
Ik vel geen oordeel, maar die auto's die daar op de foto's staan. Die zijn wat duurder dan je normaal gesproken zou verwachten bij een garage waar types werken die eruit zien als de slachtoffers.
Misschien hielp hij een dagje mee, of liep die stage daar.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:37 schreef XL het volgende:
en die slippers, dat is ook niet het schoeisel dat je normaal gesproken in een werkplaats draagt.
Meid, die gasten hadden enig mens helemaal de tering ingeslagen als iets ze tegen stond. Alstublieft geen medelijden. Dit zijn zonder twijfel zware criminelen. Soort zoekt soort. Ze hebben nu hun gelijke of meerdere getroffen. Pech.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe je het ook went of keert, 18 jaar is heel jong om op deze manier al ontvoerd te worden.
Triest.
Medelijden heb ik niet zo snel, maar zoveel is er toch niet bekend over die jongen?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:38 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Meid, die gasten hadden enig mens helemaal de tering ingeslagen als iets ze tegen stond. Alstublieft geen medelijden.
Ze hebben geluk dat het Nederland is. Maken ze nog enig kans. In Mexico waren hun koppen met een elektrische zaagmachine al dinsdagochtend van hun romp gescheiden. Zelfs criminelen hebben in dit landje een hogere niveau van ''beschaafdheid''. We zullen zeker de ontknoping te horen krijgen.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Medelijden heb ik niet zo snel, maar zoveel is er toch niet bekend over die jongen?
Wrong time, wrong place kan dus ook.
Hij is medewerker van de garage waar hij ontvoerd werd.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Medelijden heb ik niet zo snel, maar zoveel is er toch niet bekend over die jongen?
Wrong time, wrong place kan dus ook.
De ontknoping of de opknoping?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:47 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ze hebben geluk dat het Nederland is. Maken ze nog enig kans. In Mexico waren hun koppen met een elektrische zaagmachine al dinsdagochtend van hun romp gescheiden. Zelfs criminelen hebben in dit landje een hogere niveau van ''beschaafdheid''. We zullen zeker de ontknoping te horen krijgen.
Scherp. Wie zal het zeggen.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
De ontknoping of de opknoping?
Opknopen is nog best een werkje bij die jongen.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:58 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Scherp. Wie zal het zeggen.
Het is inderdaad een zeekoe maar jongens in het criminele milieu kunnen waarschijnlijk wel het geld missen voor stevig materiaal.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Opknopen is nog best een werkje bij die jongen.
quote:Jacht op ontvoerders van Gino (18) en Rien (42) leidt tot inval in Chaam: niets aangetroffen
CHAAM - In de jacht op de ontvoerders van Gino Heeren en Rien de Koning in Breda heeft de politie woensdagavond een inval gedaan in een pand in Chaam. Daar werd niets aangetroffen. De politie gaat ervan uit dat het gaat om een 'criminele' ontvoering. "We denken dat ze gebruikt worden als drukmiddel tussen criminelen. We zijn nog aan het onderzoeken wat de band is tussen de twee en de criminelen.''
De ontvoerden werden meegenomen door vier gewapende mannen, van wie één een jas droeg met een nep politielogo. Beide mannen werken bij het autobedrijf. De politie zegt dringend op zoek te zijn naar de plek waar het tweetal nu is.
Inval in Chaam
De politie bracht het nieuws over de ontvoering een dag na de ontvoering pas naar buiten. Er kwamen ongeveer tien tips binnen. Twee daarvan leidden tot de inval in Chaam, meldt de politie. Vooralsnog houdt ze rekening met elk scenario.
Het opsporingsteam is met ruim dertig rechercheurs bezig om de zaak op te lossen. Woensdagavond vloog nog een politiehelikopter boven Aardenhoek. Volgens politiewoordvoerder Willem-Jan Uytdehage is een Team Grootschalig Onderzoek samengesteld.
De twee mannen, de 18-jarige Gino Heeren uit Sprundel en de 42-jarige Rien de Koning uit het Zeeuwse Schoondijke, werden dinsdagochtend rond halftwaalf ontvoerd in een blauwe Volkswagen Transporter met het valse kenteken 26-BX-NT. De ontvoering vond plaats aan de Aardenhoek in Breda.
Openstaande schulden
De bizarre ontvoering heeft zeer waarschijnlijk te maken met openstaande schulden. Slachtoffer Rien de Koning zou geen onbekende zijn in de wereld van drugscriminaliteit. Gino Heeren zou de zoon zijn van een bekende drugscrimineel.
Als je kamper, turk of tokkie bent kan ik mij voorstellen dat je dat mooi vindt ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die witte CL 550 AMG op de foto is ook erg vet!
Je weet niet wat hier speelt. Het kan ook om afpersing gaan....quote:Op donderdag 31 december 2015 08:29 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Het zal mij weinig tot niks boeien. Het risico dat ze nemen door zich met deze smerigheid in te laten voor 'the big money'. Een keer komt 'pay time'. Ik ga toch ook niet in het leger en dan 'klagen' dat ze mij uitzenden naar Afghanistan/Irak.
Het is de GL AMG coupe die net doet alsof hij wat anders is.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:57 schreef empa1010 het volgende:
Ja volgens mij ook, een CL63 AMG coupe
quote:Op donderdag 31 december 2015 09:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je kamper, turk of tokkie bent kan ik mij voorstellen dat je dat mooi vindt ja.
Is het overigens geen CL63?
Opmerkelijk, alleen heeft die Gino wel opvallend lang haar. Tenzij hij die dag een petje/muts droeg.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:20 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb het er net met mijn man over en die had het over een bericht op kilroy met een foto waar zij best op leken.
[ afbeelding ]
Bron http://www.kilroynews.net/latestnews.htm
quote:
Nee joh, oma is boos. Die laat ook al van zich horen:quote:Op donderdag 31 december 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:
Grote kans dat er nooit meer een teken van leven -of dood for that matter- wordt gevonden. Net als Henry Pfaff, ook op klaarlichte dag verdwenen, nooit meer gevonden. Enkeltje ongebluste kalk, ben ik bang.
Er spelen wat dingetjes, morgen zit die weer lekker bij oma de oliebollen op te eten.quote:Ontvoerd duo nog spoorloos
BREDA -
Het duo dat dinsdag werd ontvoerd uit een garagebedrijf in Breda, is nog spoorloos. De politie heeft woensdagavond laat na twee tips een inval gedaan in een gebouw in Chaam. Maar de 18-jarige jongen uit Sprundel en een 42-jarige man uit Schoondijke werden daar niet aangetroffen.
,,We hebben diverse tips binnengekregen. Naar aanleiding van twee tips zijn we in Chaam op zoek gegaan naar de mannen, maar ze zijn daar helaas niet aangetroffen'', aldus de woordvoerder van de politie.
De politie gaat ervan uit dat het gaat om een 'criminele' ontvoering. ,,We denken dat ze gebruikt worden als drukmiddel tussen criminelen. We zijn nog aan het onderzoeken wat de band is tussen de twee en de criminelen.''
'Er spelen dingen'
De familie van de twee mannen die dinsdag in Breda werden ontvoerd, zijn bang dat de twee zijn omgebracht. Dat vertellen familieleden en een kennis van de familie donderdag aan RTL Nieuws. ,,We zitten continu bij de telefoon in de hoop dat we nieuws horen.'' De politie zegt rekening te houden met een ontvoering in het criminele circuit. De kennis zegt daarover dat er wel ,,dingen spelen'', maar wil daar verder niet over uitwijden.
'Nonsens'
De oma van Gino Heeren (18) laat aan Omroep Brabant weten woedend te zijn over de verhalen over haar kleinzoon. ,,Gino heeft nog nooit een bekeuring gehad. Ik ben echt heel benieuwd waar mensen die nonsens vandaan halen.''
De politie bevestigt dat de twee geen bekenden zijn van de politie. Een van hen heeft een blanco strafblad. De ander heeft een aantekening.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon door de modepolitie ontvoerd als ik de foto's zo bekijk
Nou ja als het puur om een afrekening ging waren ze waarschijnlijk wel ter plekke omgelegd. Dit lijkt meer op een ontvoering om losgeld te innen. Zoals al genoemd is zou een openstaande schuld de reden kunnen zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:
Grote kans dat er nooit meer een teken van leven -of dood for that matter- wordt gevonden. Net als Henry Pfaff, ook op klaarlichte dag verdwenen, nooit meer gevonden. Enkeltje ongebluste kalk, ben ik bang.
Vandaar mijn Pfaff-vergelijking. Ook meegenomen, nooit meer teruggevonden, nooit meer iets van gehoord, ook geen losgeldeis.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Al die dikke auto's...dit is geen zuivere koffie garage.
Nou ja als het puur om een afrekening ging waren ze waarschijnlijk wel ter plekke omgelegd. Dit lijkt meer op een ontvoering om losgeld te innen.
Het kan natuurlijk beide.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar mijn Pfaff-vergelijking. Ook meegenomen, nooit meer teruggevonden, nooit meer iets van gehoord, ook geen losgeldeis.
Uiteraard.quote:
Ter plekke iemand omleggen gaat te snel en te pijnloos.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Al die dikke auto's in combinatie met dit soort volk....dit is geen zuivere koffie garage.
[..]
Nou ja als het puur om een afrekening ging waren ze waarschijnlijk wel ter plekke omgelegd. Dit lijkt meer op een ontvoering om losgeld te innen. Zoals al genoemd is zou een openstaande schuld de reden kunnen zijn.
Dat is ook het eerste dat bij mij opkwam.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Al die dikke auto's in combinatie met dit soort volk....dit is geen zuivere koffie garage.
Te weinig moslims daar!quote:Op donderdag 31 december 2015 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
Zou het niet eens tijd zijn om Sprundel/ St. Willebrord eens uit te kammen op de manier zoals onze zuiderburen dat laatst in Molenbeek deden?
Nee joh, de glimmende dakpannen in Willebrord daar zou men in Molenbeek jaloers op zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
Zou het niet eens tijd zijn om Sprundel/ St. Willebrord eens uit te kammen op de manier zoals onze zuiderburen dat laatst in Molenbeek deden?
Laatst was er een huisvrouw van het dak gevallen omdat ze de dakpannen aan het zemen was!quote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee joh, de glimmende dakpannen in Willebrord daar zou men in Molenbeek jaloers op zijn.
Toch gaat het er in dei pvv-enclave crimineler aan toe dan in de doorsnee kansenwijk.quote:
Mwah, als je een goede stratenmaker/bouwvakker timmerman wil hebben dan moet je ze uit St. Willebrord nemen. Ik ken er wat mensen, en op zich prima volk als je er gewoon normaal tegen doetquote:Op donderdag 31 december 2015 13:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch gaat het er in dei pvv-enclave crimineler aan toe dan in de doorsnee kansenwijk.
En hij is dan schoonzoon van de eigenaar van die garage he, dus er is nog een dochter die daar mee om wilt gaan + die eigenaar staat het toe dat hij in trainingspak z'n werk doet....quote:Op donderdag 31 december 2015 02:05 schreef George_Zina het volgende:
Tokkies (kampers??). Die pens en dan is het joch pas 18 jaar.... Dit is niet hoe jongelui van 18 jaar horen uit te zien. Die horen toekomst, jeugdheid en fitheid uit te stralen. Het enige wat je op die foto ziet is een stuk ellende die al zijn beste tijd heeft gehad.
Net van de sportschool of een rondje hardlopen, en dan nog even de boekhouding doen?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:41 schreef Chinless het volgende:
[..]
En hij is dan schoonzoon van de eigenaar van die garage he, dus er is nog een dochter die daar mee om wilt gaan + die eigenaar staat het toe dat hij in trainingspak z'n werk doet....
Deze 18-jarige knul?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Net van de sportschool of een rondje hardlopen, en dan nog even de boekhouding doen?
Huh? Het crimele circuit? Wat is dat nu weer?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:46 schreef StaceySinger het volgende:
'Ontvoering bij autobedrijf Breda heeft te maken met openstaande schuld'
Laatste update
30 december, 22:23
BREDA/SPRUNDEL - De politie is met man en macht op zoek naar twee mannen die dinsdagmorgen zijn ontvoerd uit het garagebedrijf René de Koning aan de Aardenhoek in Breda. Het heeft er alle schijn van dat het gaat om een kidnap in het crimele circuit.
hardlopen, met die pens?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Net van de sportschool of een rondje hardlopen, en dan nog even de boekhouding doen?
Dan zou dit verhaal daar best bij aansluiten, opa en schoonzoon deden ook in en export:quote:Op donderdag 31 december 2015 13:51 schreef StaceySinger het volgende:
Stiefvader ontvoerde Rien (42) sluit persoonsverwisseling niet uit: ‘Mogelijk wilden ze René hebben'
BREDA - De kans bestaat dat de ontvoerders van Rien de Koning en Gino Heeren zich hebben vergist. Dat zegt Jef Mathijssen, stiefvader van Rien, tegen Omroep Brabant. “Mijn stiefzoon lijkt als twee druppels water op zijn oom René, zowel in uiterlijk als in karakter.” René is de eigenaar van René de Koning Auto’s en bezit een grote collectie aan waardevolle sportwagens. Een persoonsverwisseling wordt bij de recherche niet uitgesloten, bevestigt woordvoerder Willem-Jan Uytdehage aan Omroep Brabant.
http://www.omroepbrabant.(...)en%C3%A9+hebben.aspx
Maar als je naam niet eens bekend is bij justitie zegt dat wel wat.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:40 schreef Mr.Ping het volgende:
Als ik elke keer een bekeuring zou krijgen als ik te hard zou rijden, dan was mijn brievenbus ook vol.... zegt dus helemaal niets dat hij geen strafblad had.
Ja dat je veel geluk hebt gehad!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar als je naam niet eens bekend is bij justitie zegt dat wel wat.
Niet alles op 1 pagina hebbenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
die staat op pagina 1 ook al
Lijkt meer op een pc.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat sjouwt die nou mee? De kassa-lade?
Waarom niet? Als je er toch al bent, zonde om dat geld te laten liggen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lijkt meer een Noord-Afrikaan dan oost-blokker.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:50 schreef StaceySinger het volgende:
op 1 beeldje is die chauffeur redelijk goed te zien
[ afbeelding ]
Die chauf is dezelfde als die dude met capuchon, toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:50 schreef StaceySinger het volgende:
op 1 beeldje is die chauffeur redelijk goed te zien
[ afbeelding ]
volgens mij wel jaquote:Op donderdag 31 december 2015 18:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die chauf is dezelfde als die dude met capuchon, toch?
Wat moeten ze anders doen?quote:Op donderdag 31 december 2015 19:02 schreef Physsic het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend hoe extreem serieus dit genomen lijkt te worden.
Ik snap wel dat ze het serieus nemen, uiteraard. Maar hun manier van handelen (o.a. zo snel al beloning van 10.000), doet vermoeden dat ze bepaalde informatie hebben dat de slachtoffers heel erg in gevaar zijn.quote:
Lijkt me evident als je de schaal, brutaliteit en uitvoering van deze actie ziet. Dit zijn geen kruimeldieven. Geen geld = verdwijnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze het serieus nemen, uiteraard. Maar hun manier van handelen (o.a. zo snel al beloning van 10.000), doet vermoeden dat ze bepaalde informatie hebben dat de slachtoffers heel erg in gevaar zijn.
ik denk dat hij dacht dat hij de harddisk (kast) van de beveiligings camera's meenam,maar meestal staan er 2quote:Op donderdag 31 december 2015 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zouden ook alleen ontvoerd kunnen zijn om losgeld te vragen en de slachtoffers verder niks aan te willen doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lijkt me evident als je de schaal, brutaliteit en uitvoering van deze actie ziet. Dit zijn geen kruimeldieven. Geen geld = verdwijnen.
Dat kan, maar als er dan geen geld over de brug komt verdwijnen die twee gewoon. Zulke dingen gebeuren, zeer zelden gelukkig, wel eens.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze zouden ook alleen ontvoerd kunnen zijn om losgeld te vragen en de slachtoffers verder niks aan te willen doen.
Moeten ze wel contact opnemen met iemand om losgeld te eisen en dat is tot op heden niet gebeurt, zegt men.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze zouden ook alleen ontvoerd kunnen zijn om losgeld te vragen en de slachtoffers verder niks aan te willen doen.
Meestal houdt de politie dat ook zo lang mogelijk buiten de media.
Wat een ei-hoofd.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
hier loopt die "grote" met een rol plakband ? Duct tape ?
[ afbeelding ]
Lijkt meer op ijzerdraad, op rol.quote:Op donderdag 31 december 2015 21:11 schreef StaceySinger het volgende:
hier loopt die "grote" met een rol plakband ? Duct tape ?
[ afbeelding ]
Mutsje niet goed aangetrokken, dan krijg je dat.quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_weer_terecht__.htmlquote:Ontvoerde mannen weer terecht
BREDA -
De twee mannen die dinsdag in Breda werden ontvoerd, zijn weer terecht. Ze werden aan het begin van de nieuwjaarsnacht in het buitengebied van Ulicoten ongedeerd aangetroffen.
Ze verklaarden dat ze in een loods daar werden vastgehouden, meldt de politie. Tijdens een onbewaakt moment wisten ze te ontsnappen en sloegen ze bij buren alarm. Beide mannen verkeren in goede gezondheid en zijn inmiddels na een eerste rechercheverhoor herenigd met hun families.
De missende poen is gedokt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat fijn voor opa en opa, ze zijn ontsnapt!
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_weer_terecht__.html
Nu toch erg benieuwd naar het verhaal.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat fijn voor opa en opa, ze zijn ontsnapt!
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_weer_terecht__.html
Nu toch erg benieuwd naar het verhaal.
Dit klinkt echt als een scene uit een slechte politieserie.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:01 schreef StaceySinger het volgende:en hebben verklaard dat ze er in een loods zijn vastgehouden. Tijdens een onbewaakt moment wisten ze hieruit te ontsnappen waarna ze bij buren alarm sloegen.
Kan anders nogal opvallen in je omgeving dat je met oud en nieuw weg bent, terwijl je andere jaren languit op de bank ligt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:13 schreef Basp1 het volgende:
Waren de ontvoerders oud en nieuw aan het vieren dat ze even niet meer opletten?
Als die twee op diverse media gaan lezen, schikken ze zich kapot wat betreft de reactie's.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:11 schreef XL het volgende:
Ik vind het een leuke zaak idd, hopelijk blijft het in de media
Is die oom wel een bekende van de politie dan? Of hoezo doet die stiefvader precies deze uitspraak?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:51 schreef StaceySinger het volgende:
Eerder dacht de stiefvader nog dat het mogelijk ging om een persoonsverwisseling. Rien zou erg op zijn oom lijken.
Op Google-maps is het huis wat er voor staat op de meeste foto's onherkenbaar gemaakt.quote:
Die kans lijkt me idd groot, of de ontvoerder hadden door dat ze de verkeerde hadden doordat het vrijwel direct bekendgemaakt werd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:16 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook het vermoeden dat dit het geval is.
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=enquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Op Google-maps is het huis wat er voor staat op de meeste foto's onherkenbaar gemaakt.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien.
Google-maps loods
Maar een stapje verder naar links is het weer geblurred.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=en
Klopt, had ik ook gezien. Ik zeg ook "op de meeste foto's"quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed afgelopen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:51 schreef StaceySinger het volgende:
'Probeer maar wat te slapen'
Stiefvader Mathijssen is blij dat zijn stiefzoon vrij is. ‘’Het was allemaal heel emotioneel. Er waren heel veel zorgen van zijn kant en van mijn kant. Het is naar omstandigheden goed afgelopen.’’
Lijkt me wel. Gezien hij ook al dacht aan een persoonsverwisseling omdat een van de 2 op een oom zou lijken.quote:
Penoza!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:04 schreef Wintar het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een scene uit een slechte politieserie.
Op basis van wat is die route bepaald?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:17 schreef StaceySinger het volgende:
vermoedelijke vluchtweg
[ afbeelding ]
dat is de kortste routequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op basis van wat is die route bepaald?
Oudejaarstunt van de Ajax oudjaar ploeg.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Blijkt dadelijk dat het gewoon een publiciteitsstunt was van de Ajax-fanshop.
Misschien kun je gaan bemiddelen in deze zaak?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef StaceySinger het volgende:
Het laatste nieuws uit Brabant.
http://www.omroepbrabant.nl/?epg/13749892/Brabant+Nieuws.aspx
Ja het huis wel, maar een compleet bedrijfsbord laten ze staan:quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Op Google-maps is het huis wat er voor staat op de meeste foto's onherkenbaar gemaakt.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien.
Google-maps loods
Je kunt je huis laten blurren als je dat wil, dus blijkbaar hebben die mensen dat al een poosje terug gedaan. Het zal niet helemaal vlekkeloos gegaan zijn waardoor een paar foto's overgeslagen zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook gezien. Ik zeg ook "op de meeste foto's"
Deze blur kom ik eigenlijk alleen maar tegen bij militaire terreinen.
Ze hebben het huis wel mooi verbouwd!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja het huis wel, maar een compleet bedrijfsbord laten ze staan:
En zo vinden we via de website alsnog de foto van het huis:
[ afbeelding ]
Hoewel dat er dus in de verste verte niet op lijkt. Jammer dan.
Bij nader inzien is het ook een bug of zo, want ze blurren telkens een ander huis.
Ja op het nieuws was het witte huis te zienquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben het huis wel mooi verbouwd!
Ik zat te denken aan een uit de hand gelopen vrijgezellenparty.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Blijkt dadelijk dat het gewoon een publiciteitsstunt was van de Ajax-fanshop.
om te vieren dat de heren voor het leven lang vrijgezel blijven?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een uit de hand gelopen vrijgezellenparty.
Mooi, ik wist niet dat je dat als particulier aan kon vragen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:42 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je kunt je huis laten blurren als je dat wil, dus blijkbaar hebben die mensen dat al een poosje terug gedaan. Het zal niet helemaal vlekkeloos gegaan zijn waardoor een paar foto's overgeslagen zijn.
(ga naar streetview -> rechtsonder 'een probleem melden' -> 'Vervaging aanvragen')
via deze link zie ik het huis wel ??quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja het huis wel, maar een compleet bedrijfsbord laten ze staan:
En zo vinden we via de website alsnog de foto van het huis:
[ afbeelding ]
Hoewel dat er dus in de verste verte niet op lijkt. Jammer dan.
Bij nader inzien is het ook een bug of zo, want ze blurren telkens een ander huis.
ja vreemdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok, dus je bent ontvoerd.
Ze stoppen je in een loods en je kan ontsnappen.
Wie belt er dan in godsnaam bij het eerste beste huis aan? Grote kans dat daar de eigenaren van zo'n loods wonen...
Die loods staat achter dat huis, nota bene.
oud en nieuw vieren?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja vreemd
dit staat er -> Tijdens een onbewaakt moment wisten ze hieruit te ontsnappen, waarna ze bij buren alarm sloegen
Dan was er dus een soort bewaking en die waren even weg ?
Je kent de uitdrukking "In een onbewaakt moment" toch wel?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja vreemd
dit staat er -> Tijdens een onbewaakt moment wisten ze hieruit te ontsnappen, waarna ze bij buren alarm sloegen
Dan was er dus een soort bewaking en die waren even weg ?
Ze hebben ze meegenomen onder dreiging van een vuurwapen, lijkt me niet dat ze een loods uitrennen met het idee dat ze 50 meter verderop neergeschoten kunnen worden...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking "In een onbewaakt moment" toch wel?
Dat betekent niet automatisch dat er bewaking was en die even weg waren....
Dan nog is het geen reden om hier de uitdrukking "In een onbewaakt moment" te gaan ontleden alsof dat dus betekent dat er bewaking was en die bewaking even weg was.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben ze meegenomen onder dreiging van een vuurwapen, lijkt me niet dat ze een loods uitrennen met het idee dat ze 50 meter verderop neergeschoten kunnen worden...
Zo hard zal die Gino wel niet kunnen rennen.
In reactie's op nieuwssites oppert men dat ze zijn vrijgelaten na een uit de hand gelopen grap of na een persoonsverwisseling.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:20 schreef StaceySinger het volgende:
ONBEWAAKT
1) Zonder toezicht
2)In een onbewaakt ogenblik was het kind de vijver in gelopen.
3)een onbewaakte overweg
persoonsverwisseling zou kunnenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In reactie's op nieuwssites oppert men dat ze zijn vrijgelaten na een uit de hand gelopen grap of na een persoonsverwisseling.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ods.dhtml?show=react
Dit lijkt toch op een redelijke voorbereiding.......misschien is er gewoon een deal gemaakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
persoonsverwisseling zou kunnen
Kan zijn dat de kidnappers de biezen hebben gepakt toen ze doorhadden dat ze de verkeerde te pakken hadden
Dat is denk ik wat te letterlijk genomen. Ze belden aan 'bij buren'. Dat kan ook 3 huizen verderop zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok, dus je bent ontvoerd.
Ze stoppen je in een loods en je kan ontsnappen.
Wie belt er dan in godsnaam bij het eerste beste huis aan? Grote kans dat daar de eigenaren van zo'n loods wonen...
Die loods staat achter dat huis, nota bene.
Kippendieven met een pistool en politiejasjes.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 07:38 schreef Jaroon het volgende:
Privédetective Ben Zuidema spreekt over ,,amateuristisch werk” van de ontvoerders.
"Het lijken wel kippendieven";, zegt Zuidema, die onder andere betrokken was bij het onderzoek naar de ontvoering van Toos van der Valk en eind 2014 het 16-jarige meisje wist op te sporen dat door tientallen mannen misbruikt werd in een hotel in de Valkenburgse zedenzaak. ,,Ik heb nog nooit zoiets amateuristisch gezien."
Dat letterlijk nemen is voor sommige mensen de sleutel tot alles.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is denk ik wat te letterlijk genomen. Ze belden aan 'bij buren'. Dat kan ook 3 huizen verderop zijn.
Nee, stond gewoon in de krant.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat letterlijk nemen is voor sommige mensen de sleutel tot alles.
Al even afgezien van het feit dat die wrap hidious is, staat het hem netjes als hij een auto die "te koop staat voor een klant" gebruikt om privé mee te rijden....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:09 schreef VMSDKR het volgende:
Die M5 en AMG staan nog te koop trouwens.
http://www.dekoningautos.(...)px?zoek=&so=gallerij
Prachtige spelfouten ook weerquote:EEN ZEER MOOIE BMW M5 NEDERLANDS GELEVERD.
AUTO IS ALTIJD IN ONDERHOUD GEWEEST BIJ BMW DUBBELSTEYN BV.
AUTO IS VAN KLEUR MONTE CARLO BLAU METELLIC.
DE AUTO HEEFT NU EEN SPECIALE WRAPPING IN CAMOFLAGE BLUE.
VERDERS IS DE AUTO AFGEWERKT MET CARBON
DEZE AUTO IS EEN LUST VOOR HET OOG EN IN PERFECTE STAAT VAN. ONDERHOUD ALLE DOCUMENTATIE AANWEZIG !
Beperkte inruil mogelijk Auto staat te koop in opdracht van klant.
NIEUWPRIJS VAN DE AUTO WAS 150.000,-
Er staat dat hij bij een dealer in onderhoud is. Misschien is hij daar wel net geweest. Weet jij veel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:33 schreef Leandra het volgende:
Al even afgezien van het feit dat die wrap hidious is, staat het hem netjes als hij een auto die "te koop staat voor een klant" gebruikt om privé mee te rijden....
En dan zou hij zonder groene platen rijden? Mwah....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er staat dat hij bij een dealer in onderhoud is. Misschien is hij daar wel net geweest. Weet jij veel.
Ik weet niet, maar íets zegt me dat dit ons als belastingbetalers een hoop geld gaat kosten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:07 schreef StaceySinger het volgende:
BREDA/SCHOONDIJKE - De slachtoffers van de ontvoering in Breda zijn zeer slecht behandeld door de daders. Dat zegt de stiefvader van Rien de Koning (42) uit Schoondijke, een van de ontvoerden. Volgens Jef Mathijssen is zijn stiefzoon er geestelijk slecht aan toe. "Hij zal deskundige hulp nodig hebben om dit trauma te kunnen verwerken."
Daarom is het van belang dat de daders gevonden worden, dan kan het op hen verhaald worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar íets zegt me dat dit ons als belastingbetalers een hoop geld gaat kosten.
Over spelfouten beginnen en dan zelf 'hidious' typenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat die wrap hidious is, staat het hem netjes als hij een auto die "te koop staat voor een klant" gebruikt om privé mee te rijden....
Laatste tenaamstelling is 23-07-2014 dus het is geen onderdeel van de handelsvoorraad. Of dat is het al 1½ jaar
[..]
Prachtige spelfouten ook weer
Dode mensen betalen niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou ja als het puur om een afrekening ging waren ze waarschijnlijk wel ter plekke omgelegd. Dit lijkt meer op een ontvoering om losgeld te innen. Zoals al genoemd is zou een openstaande schuld de reden kunnen zijn.
Die BMW is te zien in het filmpje wat eerder gepost werd in dit topic. Hij kwam er net mee aan rijden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef leolinedance het volgende:
En hoe weet jij dat er uberhaupt mee gereden wordt?
Ahh oke my badquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die BMW is te zien in het filmpje wat eerder gepost werd in dit topic. Hij kwam er net mee aan rijden.
Als die twee dood zouden zijn, is er voor diegene die moet betalen ook niet echt veel motivatie meer ...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De twee die ontvoerd zijn geweest zijn waarschijnlijk niet de diegene die moeten betalen.
Goed gezien!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Over spelfouten beginnen en dan zelf 'hidious' typen![]()
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=hidious
Waar zie je dat de BMW op naam van de handelaar staat trouwens? En hoe weet jij dat er uberhaupt mee gereden wordt?
boeit niemand of die man in die auto zitquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er staat dat hij bij een dealer in onderhoud is. Misschien is hij daar wel net geweest. Weet jij veel.
Ik begon er niet over smartass.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
boeit niemand of die man in die auto zit
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:09 schreef VMSDKR het volgende:
Die M5 en AMG staan nog te koop trouwens.
Dat die man in de auto zat was het nieuws van de dag ongeveer...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Over die auto. Niet over dat die eigenaar in die auto zit. Wel even opletten hè.
Misschien gaven de ontvoerders er niet zoveel om wie ze moesten hebben. Ze hebben ze immers allebei meegenomen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat die man in de auto zat was het nieuws van de dag ongeveer...
Je zou bijna denken dat de ontvoerders of geen idee hadden wie ze werkelijk moesten hebben, of dat wel wisten en juist heel goed wisten, en dat het geen toeval was dat die ontvoering net plaatsvond terwijl de eigenaar er niet was.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien gaven de ontvoerders er niet zoveel om wie ze moesten hebben. Ze hebben ze immers allebei meegenomen.
Het handige van niet degene ontvoeren die je nodig hebt, is dat je met die persoon nog mooi kan 'onderhandelen'.
Precies.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Als ze de eigenaar hadden ontvoerd dan was er waarschijnlijk niemand geweest met bevoegdheid cq mogelijkheid een betaling te doen.
Die auto mag gewoon op naam van een privépersoon staan terwijl deze verkocht wordt. De auto zou zelfs de privé auto van de autohandelaar kunnen zijn. Bij particuliere verkoop is het niet meer dan normaal dat er nog met de auto gereden wordt als deze verkocht wordt, maar in dit geval is het wel wat discutabel te noemen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed gezien!
Ik zie nergens dat die BMW op naam van de handelaar staat, hij staat bij de RDW nog als eigendom van een privépersoon, daarbij stelt hij in de advertentie dat hij verkocht wordt in opdracht van een klant.
Dat er mee gereden wordt is duidelijk uit dat filmpje, waar de eigenaar van die autohandel net kwam aanrijden toen de ontvoerders weggingen, en hij is er zelfs voor opzij gegaan om ze ruimte te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |