quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 21:02 schreef Waterdrinker het volgende:
Heel vaagis het filmpje niet vrijgegeven?
hahaquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Physsic het volgende:
Wel handig dat hij op zijn 'pasfoto' hetzelfde pak heeft aangedaan als tijdens de ontvoering.
Dit plaatje lijkt van betere kwaliteit dan die ik met mijn telefoon kan openen van de politiewebsite.quote:
beetje ingezoomdquote:Op woensdag 30 december 2015 21:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dit plaatje lijkt van betere kwaliteit dan die ik met mijn telefoon kan openen van de politiewebsite.
Ligt dat aan mijn telefoon, of komt die foto ergens anders vandaan?
Staat er niet slecht opquote:Op woensdag 30 december 2015 21:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
beetje ingezoomd
deze ook
[ afbeelding ]
Zou wel verklaren waarom er een verkeerde leeftijd staat. Die Gino ziet er uit alsof hij tegen de veertig aanloopt, dat kan toch geen 18 jaar zijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Gerard_Geit het volgende:
ik denk dat ze door de politie zijn meegenomen (kijk maar naar dat politie logo op de jas + blauwe bus met zwaailampen) en nu wordt gedaan alsof ze ontvoerd zijn zodat ze gemarteld kunnen worden
dat is gewoon een kwestie van een ongezonde levensstijlquote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom er een verkeerde leeftijd staat. Die Gino ziet er uit alsof hij tegen de veertig aanloopt, dat kan toch geen 18 jaar zijn?
Oh ik zie nu dat de foto's andersom horen te staan, TS pleasequote:Op woensdag 30 december 2015 21:39 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
dat is gewoon een kwestie van een ongezonde levensstijl
Haha, ik kwam er ook pas een hele tijd later achter dat die vetzak juist de jonge man is en niet de oude.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom er een verkeerde leeftijd staat. Die Gino ziet er uit alsof hij tegen de veertig aanloopt, dat kan toch geen 18 jaar zijn?
zo beter ?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat de foto's andersom horen te staan, TS please
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Gerard_Geit het volgende:
De politie hoeft nu alleen maar te controleren op een blauwe Transporter met zwaailampen en een doorgezakte achteras
ja!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Physsic het volgende:
Wel handig dat hij op zijn 'pasfoto' hetzelfde pak heeft aangedaan als tijdens de ontvoering.
Nog wakker denk je even aan jezelfquote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Vakantiehuisje in Hooge Veluwe al doorzocht?
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon door de modepolitie ontvoerd als ik de foto's zo bekijk
Hahahaha. Ik lach iedereen wakker. Kenkers.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Gerard_Geit het volgende:
De politie hoeft nu alleen maar te controleren op een blauwe Transporter met zwaailampen en een doorgezakte achteras
Dat is teveel moeite tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:01 schreef ConsoleUser het volgende:
Ik vermoed dat ze al niet meer leven en in een muur gemetseld zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |