quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 21:02 schreef Waterdrinker het volgende:
Heel vaagis het filmpje niet vrijgegeven?
hahaquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Physsic het volgende:
Wel handig dat hij op zijn 'pasfoto' hetzelfde pak heeft aangedaan als tijdens de ontvoering.
Dit plaatje lijkt van betere kwaliteit dan die ik met mijn telefoon kan openen van de politiewebsite.quote:
beetje ingezoomdquote:Op woensdag 30 december 2015 21:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dit plaatje lijkt van betere kwaliteit dan die ik met mijn telefoon kan openen van de politiewebsite.
Ligt dat aan mijn telefoon, of komt die foto ergens anders vandaan?
Staat er niet slecht opquote:Op woensdag 30 december 2015 21:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
beetje ingezoomd
deze ook
[ afbeelding ]
Zou wel verklaren waarom er een verkeerde leeftijd staat. Die Gino ziet er uit alsof hij tegen de veertig aanloopt, dat kan toch geen 18 jaar zijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Gerard_Geit het volgende:
ik denk dat ze door de politie zijn meegenomen (kijk maar naar dat politie logo op de jas + blauwe bus met zwaailampen) en nu wordt gedaan alsof ze ontvoerd zijn zodat ze gemarteld kunnen worden
dat is gewoon een kwestie van een ongezonde levensstijlquote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom er een verkeerde leeftijd staat. Die Gino ziet er uit alsof hij tegen de veertig aanloopt, dat kan toch geen 18 jaar zijn?
Oh ik zie nu dat de foto's andersom horen te staan, TS pleasequote:Op woensdag 30 december 2015 21:39 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
dat is gewoon een kwestie van een ongezonde levensstijl
Haha, ik kwam er ook pas een hele tijd later achter dat die vetzak juist de jonge man is en niet de oude.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom er een verkeerde leeftijd staat. Die Gino ziet er uit alsof hij tegen de veertig aanloopt, dat kan toch geen 18 jaar zijn?
zo beter ?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat de foto's andersom horen te staan, TS please
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Gerard_Geit het volgende:
De politie hoeft nu alleen maar te controleren op een blauwe Transporter met zwaailampen en een doorgezakte achteras
ja!quote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Physsic het volgende:
Wel handig dat hij op zijn 'pasfoto' hetzelfde pak heeft aangedaan als tijdens de ontvoering.
Nog wakker denk je even aan jezelfquote:Op donderdag 31 december 2015 00:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Vakantiehuisje in Hooge Veluwe al doorzocht?
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon door de modepolitie ontvoerd als ik de foto's zo bekijk
Hahahaha. Ik lach iedereen wakker. Kenkers.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Gerard_Geit het volgende:
De politie hoeft nu alleen maar te controleren op een blauwe Transporter met zwaailampen en een doorgezakte achteras
Dat is teveel moeite tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 december 2015 04:01 schreef ConsoleUser het volgende:
Ik vermoed dat ze al niet meer leven en in een muur gemetseld zijn.
Mocht men levend terug gevonden worden dan kunnen we jou misschien inzetten als levens coach?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:05 schreef George_Zina het volgende:
Tokkies (kampers??). Die pens en dan is het joch pas 18 jaar.... Dit is niet hoe jongelui van 18 jaar horen uit te zien. Die horen toekomst, jeugdheid en fitheid uit te stralen. Het enige wat je op die foto ziet is een stuk ellende die al zijn beste tijd heeft gehad.
Het zal mij weinig tot niks boeien. Het risico dat ze nemen door zich met deze smerigheid in te laten voor 'the big money'. Een keer komt 'pay time'. Ik ga toch ook niet in het leger en dan 'klagen' dat ze mij uitzenden naar Afghanistan/Irak.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mocht men levend terug gevonden worden dan kunnen we jou misschien inzetten als levens coach?
Juist. Dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:35 schreef XL het volgende:
Ik vel geen oordeel, maar die auto's die daar op de foto's staan. Die zijn wat duurder dan je normaal gesproken zou verwachten bij een garage waar types werken die eruit zien als de slachtoffers.
Misschien hielp hij een dagje mee, of liep die stage daar.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:37 schreef XL het volgende:
en die slippers, dat is ook niet het schoeisel dat je normaal gesproken in een werkplaats draagt.
Meid, die gasten hadden enig mens helemaal de tering ingeslagen als iets ze tegen stond. Alstublieft geen medelijden. Dit zijn zonder twijfel zware criminelen. Soort zoekt soort. Ze hebben nu hun gelijke of meerdere getroffen. Pech.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe je het ook went of keert, 18 jaar is heel jong om op deze manier al ontvoerd te worden.
Triest.
Medelijden heb ik niet zo snel, maar zoveel is er toch niet bekend over die jongen?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:38 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Meid, die gasten hadden enig mens helemaal de tering ingeslagen als iets ze tegen stond. Alstublieft geen medelijden.
Ze hebben geluk dat het Nederland is. Maken ze nog enig kans. In Mexico waren hun koppen met een elektrische zaagmachine al dinsdagochtend van hun romp gescheiden. Zelfs criminelen hebben in dit landje een hogere niveau van ''beschaafdheid''. We zullen zeker de ontknoping te horen krijgen.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Medelijden heb ik niet zo snel, maar zoveel is er toch niet bekend over die jongen?
Wrong time, wrong place kan dus ook.
Hij is medewerker van de garage waar hij ontvoerd werd.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Medelijden heb ik niet zo snel, maar zoveel is er toch niet bekend over die jongen?
Wrong time, wrong place kan dus ook.
De ontknoping of de opknoping?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:47 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ze hebben geluk dat het Nederland is. Maken ze nog enig kans. In Mexico waren hun koppen met een elektrische zaagmachine al dinsdagochtend van hun romp gescheiden. Zelfs criminelen hebben in dit landje een hogere niveau van ''beschaafdheid''. We zullen zeker de ontknoping te horen krijgen.
Scherp. Wie zal het zeggen.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
De ontknoping of de opknoping?
Opknopen is nog best een werkje bij die jongen.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:58 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Scherp. Wie zal het zeggen.
Het is inderdaad een zeekoe maar jongens in het criminele milieu kunnen waarschijnlijk wel het geld missen voor stevig materiaal.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Opknopen is nog best een werkje bij die jongen.
quote:Jacht op ontvoerders van Gino (18) en Rien (42) leidt tot inval in Chaam: niets aangetroffen
CHAAM - In de jacht op de ontvoerders van Gino Heeren en Rien de Koning in Breda heeft de politie woensdagavond een inval gedaan in een pand in Chaam. Daar werd niets aangetroffen. De politie gaat ervan uit dat het gaat om een 'criminele' ontvoering. "We denken dat ze gebruikt worden als drukmiddel tussen criminelen. We zijn nog aan het onderzoeken wat de band is tussen de twee en de criminelen.''
De ontvoerden werden meegenomen door vier gewapende mannen, van wie één een jas droeg met een nep politielogo. Beide mannen werken bij het autobedrijf. De politie zegt dringend op zoek te zijn naar de plek waar het tweetal nu is.
Inval in Chaam
De politie bracht het nieuws over de ontvoering een dag na de ontvoering pas naar buiten. Er kwamen ongeveer tien tips binnen. Twee daarvan leidden tot de inval in Chaam, meldt de politie. Vooralsnog houdt ze rekening met elk scenario.
Het opsporingsteam is met ruim dertig rechercheurs bezig om de zaak op te lossen. Woensdagavond vloog nog een politiehelikopter boven Aardenhoek. Volgens politiewoordvoerder Willem-Jan Uytdehage is een Team Grootschalig Onderzoek samengesteld.
De twee mannen, de 18-jarige Gino Heeren uit Sprundel en de 42-jarige Rien de Koning uit het Zeeuwse Schoondijke, werden dinsdagochtend rond halftwaalf ontvoerd in een blauwe Volkswagen Transporter met het valse kenteken 26-BX-NT. De ontvoering vond plaats aan de Aardenhoek in Breda.
Openstaande schulden
De bizarre ontvoering heeft zeer waarschijnlijk te maken met openstaande schulden. Slachtoffer Rien de Koning zou geen onbekende zijn in de wereld van drugscriminaliteit. Gino Heeren zou de zoon zijn van een bekende drugscrimineel.
Als je kamper, turk of tokkie bent kan ik mij voorstellen dat je dat mooi vindt ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die witte CL 550 AMG op de foto is ook erg vet!
Je weet niet wat hier speelt. Het kan ook om afpersing gaan....quote:Op donderdag 31 december 2015 08:29 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Het zal mij weinig tot niks boeien. Het risico dat ze nemen door zich met deze smerigheid in te laten voor 'the big money'. Een keer komt 'pay time'. Ik ga toch ook niet in het leger en dan 'klagen' dat ze mij uitzenden naar Afghanistan/Irak.
Het is de GL AMG coupe die net doet alsof hij wat anders is.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:57 schreef empa1010 het volgende:
Ja volgens mij ook, een CL63 AMG coupe
quote:Op donderdag 31 december 2015 09:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je kamper, turk of tokkie bent kan ik mij voorstellen dat je dat mooi vindt ja.
Is het overigens geen CL63?
Opmerkelijk, alleen heeft die Gino wel opvallend lang haar. Tenzij hij die dag een petje/muts droeg.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:20 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb het er net met mijn man over en die had het over een bericht op kilroy met een foto waar zij best op leken.
[ afbeelding ]
Bron http://www.kilroynews.net/latestnews.htm
quote:
Nee joh, oma is boos. Die laat ook al van zich horen:quote:Op donderdag 31 december 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:
Grote kans dat er nooit meer een teken van leven -of dood for that matter- wordt gevonden. Net als Henry Pfaff, ook op klaarlichte dag verdwenen, nooit meer gevonden. Enkeltje ongebluste kalk, ben ik bang.
Er spelen wat dingetjes, morgen zit die weer lekker bij oma de oliebollen op te eten.quote:Ontvoerd duo nog spoorloos
BREDA -
Het duo dat dinsdag werd ontvoerd uit een garagebedrijf in Breda, is nog spoorloos. De politie heeft woensdagavond laat na twee tips een inval gedaan in een gebouw in Chaam. Maar de 18-jarige jongen uit Sprundel en een 42-jarige man uit Schoondijke werden daar niet aangetroffen.
,,We hebben diverse tips binnengekregen. Naar aanleiding van twee tips zijn we in Chaam op zoek gegaan naar de mannen, maar ze zijn daar helaas niet aangetroffen'', aldus de woordvoerder van de politie.
De politie gaat ervan uit dat het gaat om een 'criminele' ontvoering. ,,We denken dat ze gebruikt worden als drukmiddel tussen criminelen. We zijn nog aan het onderzoeken wat de band is tussen de twee en de criminelen.''
'Er spelen dingen'
De familie van de twee mannen die dinsdag in Breda werden ontvoerd, zijn bang dat de twee zijn omgebracht. Dat vertellen familieleden en een kennis van de familie donderdag aan RTL Nieuws. ,,We zitten continu bij de telefoon in de hoop dat we nieuws horen.'' De politie zegt rekening te houden met een ontvoering in het criminele circuit. De kennis zegt daarover dat er wel ,,dingen spelen'', maar wil daar verder niet over uitwijden.
'Nonsens'
De oma van Gino Heeren (18) laat aan Omroep Brabant weten woedend te zijn over de verhalen over haar kleinzoon. ,,Gino heeft nog nooit een bekeuring gehad. Ik ben echt heel benieuwd waar mensen die nonsens vandaan halen.''
De politie bevestigt dat de twee geen bekenden zijn van de politie. Een van hen heeft een blanco strafblad. De ander heeft een aantekening.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon door de modepolitie ontvoerd als ik de foto's zo bekijk
Nou ja als het puur om een afrekening ging waren ze waarschijnlijk wel ter plekke omgelegd. Dit lijkt meer op een ontvoering om losgeld te innen. Zoals al genoemd is zou een openstaande schuld de reden kunnen zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:
Grote kans dat er nooit meer een teken van leven -of dood for that matter- wordt gevonden. Net als Henry Pfaff, ook op klaarlichte dag verdwenen, nooit meer gevonden. Enkeltje ongebluste kalk, ben ik bang.
Vandaar mijn Pfaff-vergelijking. Ook meegenomen, nooit meer teruggevonden, nooit meer iets van gehoord, ook geen losgeldeis.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Al die dikke auto's...dit is geen zuivere koffie garage.
Nou ja als het puur om een afrekening ging waren ze waarschijnlijk wel ter plekke omgelegd. Dit lijkt meer op een ontvoering om losgeld te innen.
Het kan natuurlijk beide.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar mijn Pfaff-vergelijking. Ook meegenomen, nooit meer teruggevonden, nooit meer iets van gehoord, ook geen losgeldeis.
Uiteraard.quote:
Ter plekke iemand omleggen gaat te snel en te pijnloos.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Al die dikke auto's in combinatie met dit soort volk....dit is geen zuivere koffie garage.
[..]
Nou ja als het puur om een afrekening ging waren ze waarschijnlijk wel ter plekke omgelegd. Dit lijkt meer op een ontvoering om losgeld te innen. Zoals al genoemd is zou een openstaande schuld de reden kunnen zijn.
Dat is ook het eerste dat bij mij opkwam.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Al die dikke auto's in combinatie met dit soort volk....dit is geen zuivere koffie garage.
Te weinig moslims daar!quote:Op donderdag 31 december 2015 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
Zou het niet eens tijd zijn om Sprundel/ St. Willebrord eens uit te kammen op de manier zoals onze zuiderburen dat laatst in Molenbeek deden?
Nee joh, de glimmende dakpannen in Willebrord daar zou men in Molenbeek jaloers op zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
Zou het niet eens tijd zijn om Sprundel/ St. Willebrord eens uit te kammen op de manier zoals onze zuiderburen dat laatst in Molenbeek deden?
Laatst was er een huisvrouw van het dak gevallen omdat ze de dakpannen aan het zemen was!quote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee joh, de glimmende dakpannen in Willebrord daar zou men in Molenbeek jaloers op zijn.
Toch gaat het er in dei pvv-enclave crimineler aan toe dan in de doorsnee kansenwijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |