SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
TTGuilty Pleasure dit
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Kapen met een kut TT
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dank je, denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als zelfs jij dit al niet mee vindt is ie wel echt slecht
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Stiekem vind ik deze wel mooi
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ieder topic heeft zo zijn dorpsidioot, lekker laten gaanquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nouja jij houdt best wel van zoetsappige plaatjes, dat is het meer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mensen, deze band maakte Dream On...dan is dit toch verschrikkelijk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik voel me helemaal niet guilty.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je zou niet zeggen dat ze de dochter van ..quote:Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Stond in mn PIquote:Op woensdag 30 december 2015 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja. moet je wel even metaangeven dan?
-XOXO-![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:20 schreef BillDauterive het volgende:
Gelukkig is dit lied bijna afgelopenMake love, not war ☮![]()
Z'n dochter toch?quote:For you, there'll be no more crying.
Die lippenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je zou niet zeggen dat ze de dochter van ..
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Oh zo, ja dit is het gewoon net niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja jij houdt best wel van zoetsappige plaatjes, dat is het meer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze dame snapt hetquote:Op woensdag 30 december 2015 16:20 schreef Uccie het volgende:
Mensen, deze band maakte Dream On...dan is dit toch verschrikkelijk.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Zie je wel ik heb toch slechtere smaak.quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jongens toch, maak je niet druk om een LaPo. Er zijn mensen voor minder aan de schandpaal genageld.
Dat gezegd hebbende, WALK OF LIFE NADERT MET RASSE SCHREDEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit was overigens het nummer van mij en mijn ex. Wat een kutplaat
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zie je wel ik heb toch slechtere smaak.ik denk dat we elkaar nog steeds niet veel ontlopen
Haha.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:21 schreef Djeez het volgende:
Dit was overigens het nummer van mij en mijn ex. Wat een kutplaat![]()
![]()
Owquote:Op woensdag 30 december 2015 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee daar stond een andere....Daar heb ik nog voor terug gekeken.
-XOXO-![]()
ErrosmitFitter. Happier. More productive
Wouter's shift
-afkap
-afkap
-doorheenpraat
-doorheenpraatLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oakley ik. Geen idee wie dat is.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Oh deze, dit vind ik wel mooiOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
En door deze praatte hij ook al heenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef Szura het volgende:
Wouter's shift
-afkap
-afkap
-doorheenpraat
-doorheenpraatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jim Croce
Nog nooit van gehoord deze
Maar hij kan m ook nog afkappen, even wachten met het finale oordeelquote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En door deze praatte hij ook al heenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef BillDauterive het volgende:
Deze was vorig jaar een van mn ontdekkingen![]()
Goed punt, valt verre van uit te sluitenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar hij kan m ook nog afkappen, even wachten met het finale oordeelMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zijn tranen der mensheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het regent op een komeet_______________________________
Deze gif moet ik dwangmatig altijd 10x kijken,quote:Fitter. Happier. More productive
Jongens zullen we met zijn allen naar het café gaan om die radio dj te slaan?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mooi dit, geschreven op t moment dat ie besloot toch maar serieus werk te gaan maken van zn zangcarriere met een kind op komst. Niet veel later overleed ie.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Deze hoor ik eigenlijk alleen maar tijdens de top 2000, maar het is echt
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Prachtig
Nee, plas m onderquote:Op woensdag 30 december 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Jongens zullen we met zijn allen naar het café gaan om die radio dj te slaan?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hang the dj, hang the dj!quote:Op woensdag 30 december 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Jongens zullen we met zijn allen naar het café gaan om die radio dj te slaan?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Wouter's shift
-afkap
-afkap
-doorheenpraat
-doorheenpraat
- doorheenpraatLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Prachtig gezegd door mijn Held.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die heb ik eerder vandaag ook al ergens gebruikt.quote:
Dit vind ik wel mooi
Mooi
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Hoor je ook niks meer vanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
mooier dan die van StingI love music |Ajax forever
Dit. Die van Sting blijft het mooistquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Cover van Sting is ook goedFor you, there'll be no more crying.
Inderdaad, ondanks dat ik die van Sting ook z'n fijnste soloplaat vind..quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik voel deze ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:25 schreef katkit het volgende:
Alleen bij Sting's versie moet ik altijd een traantje wegpinken
bij deze niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit nummer is 2 minuten vroeger begonnen door het gekap van Goes. Zou er een ander nummer profiteren?![]()
Tel de stemmen bij elkaar op en zet alleen die van Sting in de lijst svp. Hoef niet 2/3/4 x het zelfde liedje te horen in een andere uitvoering.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer is 2 minuten vroeger begonnen door het gekap van Goes. Zou er een ander nummer profiteren?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopelijk The Waterboysquote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer is 2 minuten vroeger begonnen door het gekap van Goes. Zou er een ander nummer profiteren?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee hij gaat straks t cafe weer inquote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer is 2 minuten vroeger begonnen door het gekap van Goes. Zou er een ander nummer profiteren?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee hij loopt om 16.35 het cafe in met een megafoon natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer is 2 minuten vroeger begonnen door het gekap van Goes. Zou er een ander nummer profiteren?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik denk dat iemand een op kazoo gespeelde versie van Close to the edge heeft ingestuurd.en die aan t eind vh uur gedraaid moet worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer is 2 minuten vroeger begonnen door het gekap van Goes. Zou er een ander nummer profiteren?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoe slecht.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
http://www.nporadio2.nl/n(...)aar-je-doorheen-gaatOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Er zijn er wel een aantal herkenbaar jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
9 FASES WAAR JE DOORHEEN GAAT TIJDENS DE TOP 2000
http://www.nporadio2.nl/n(...)aar-je-doorheen-gaat
10. Je post als een autist op steroids op FOK! over hoe kut Bluf wel niet is.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
http://www.nporadio2.nl/n(...)aar-je-doorheen-gaatThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Het zou wat zijn als 'ie omhoog zou zakken. Sorryquote:Op woensdag 30 december 2015 16:27 schreef Stickertje het volgende:
time in a bottle is 22 plaatsen omlaag gezakt![]()
![]()
Wat is 10 dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
11. Je post als een autist op steroids op FOK! over hoe kut Bluf wel niet is.![]()
dat is dan wel weer terechtquote:Op woensdag 30 december 2015 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
11. Je post als een autist op steroids op FOK! over hoe kut Bluf wel niet is.I love music |Ajax forever
Venice, Eva Cassidy..allemaal van die ouwe radio 2 foutjes die nog uit de lijst gepoetst moeten wordenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wouter's shift
-afkap
-afkap
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-geen aanmerkingen![]()
![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Weer een fout gemaaktquote:
Ik word oud.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
dat je niet meer kan tellen door alle cijfertjesquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De top2000 zou zonder Fok! zou toch heel anders zijn voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
11. Je post als een autist op steroids op FOK! over hoe kut Bluf wel niet is.
Make love, not war ☮![]()
Zullen we samen dansen?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:28 schreef Lamabal het volgende:
Maar hierna komt toch eens een bazenplaat
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik Klikte Op Deze Link En Je Raad Nooit Wat Er Gebeurdequote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
http://www.nporadio2.nl/n(...)aar-je-doorheen-gaatOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had het net in de gaten nadat ik op invoeren druktequote:Op woensdag 30 december 2015 16:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als 'ie omhoog zou zakken. Sorry
Ze smelten de kazen!![]()
WALK OF LAIF![]()
![]()
Forza Eniesee!![]()
Walk Of Life![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is leuk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja Dire Straits hebben ook best wel wat baggernummers.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben een groot Knopflerfan maar deze vind ik een van de mindere
En irritant dat er nauwelijks platen in staan van hem als solo artiest![]()
Huh, hebben de Dire Straits nog een ander liedje dan die zo vaak in de lijst staat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Had je vanochtend moeten luisteren.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:29 schreef Paxcon het volgende:
Voor mij niet persoonlijk. Maar het is toch wel leuk om mee te postenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De top2000 zou zonder Fok! zou toch heel anders zijn voor mij.
Morgen alleen niet.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Eigenlijk vind ik dit nummer nis, desondanks is het een aanstekelijk melodietje"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Welke was er toenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je vanochtend moeten luisteren.![]()
Solo vind ik hem niet zo geweldig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 december 2015 16:29 schreef Paxcon het volgende:
![]()
Had liever Tunnel Of Love nog wat hoger gezien.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:29 schreef Paxcon het volgende:
En irritant dat er nauwelijks platen in staan van hem als solo artiestReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb er ook niet zoveel meequote:Op woensdag 30 december 2015 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk vind ik dit nummer nis, desondanks is het een aanstekelijk melodietjeZe smelten de kazen!![]()
Ik zie jouw tunnel of love liever wat lager eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had liever Tunnel Of Love nog wat hoger gezien.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Jaaa Walk Of Life...Tip, zoek even de versie op van de Sailing To Philadelphia-Tour
Is ie beter dan deze makke radio-edit.
![]()
Love Over Gold en Making Movies zijn de beste DS platen, wat mij betreft.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik heb nog op loca hero theme van hem gestemd. Maar helaasquote:Op woensdag 30 december 2015 16:29 schreef Paxcon het volgende:
![]()
We hadden vandeweek bekeken dat een aantal hier dit al 10 jaar of meer zo doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Voor mij niet persoonlijk. Maar het is toch wel leuk om mee te posten
Morgen alleen niet.
leuke clip zat er wel bij...I love music |Ajax forever
Zometeen komt nog Romeo & Juliet zag ik, dat wordt wel genotquote:Op woensdag 30 december 2015 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had liever Tunnel Of Love nog wat hoger gezien.Oh die is goed ja, helaasquote:![]()
Gaat best wat bier doorheen daar.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:31 schreef Szura het volgende:
Sta je dan met je moeder te dansen op tvReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beetje blij dit, Dire Straits kan beter.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hey Meikequote:Op woensdag 30 december 2015 16:30 schreef Meike26 het volgende:
Jaaa Walk Of Life...Tip, zoek even de versie op van de Sailing To Philadelphia-Tour
Is ie beter dan deze makke radio-edit.
![]()
![]()
Industrial Disease vind ik juist zo leukmaar die vinden veel kut.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die is prachtigquote:Op woensdag 30 december 2015 16:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb nog op loca hero theme van hem gestemd. Maar helaas
En dan vooral die versie zonder saxofoon![]()
De beveiliging zou zo wel komen om te zeggen dat die vrouw die lamp los moet laten
Forza Eniesee!![]()
A500 is ook bezig, die heeft in tegenstelling tot T2000 bijna allemaal goede nummers, in plaats van 1 op de 5 ofzo.![]()
Nee joh, die is leukquote:Op woensdag 30 december 2015 16:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Industrial Disease vind ik juist zo leukmaar die vinden veel kut.
Romeo en Juliet vind ik zo saai hequote:Op woensdag 30 december 2015 16:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zometeen komt nog Romeo & Juliet zag ik, dat wordt wel genot
[..]
Oh die is goed ja, helaas
Link naar die lijst?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:32 schreef SpauldingPF het volgende:
A500 is ook bezig, die heeft in tegenstelling tot T2000 bijna allemaal goede nummers, in plaats van 1 op de 5 ofzo.Ze smelten de kazen!![]()
Wouter's shift
-afkap
-afkap
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-geen aanmerkingen![]()
![]()
-erdoorheenpraat x2Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
woehoe WouterAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Telegraph Road nog op gestemd
Dat sowiesoquote:
Ah goeie plaat
Deze is mooi, The Last Waltz met dit
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit vind ik dan niets. Ik ga maar eens beginnen met het bakken van die oliebollen.
Take your load off my fannyWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Goeie smaakquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Dit vind ik dan niets. Ik ga maar eens beginnen met het bakken van die oliebollen.
Lekkerrrrr
Forza Eniesee!![]()
Walk of Life vroeger geplaybacked op de basisschool, inclusief zelfgemaakte gitaren, drumstel en een echte kinderpiano + hoofdband, dus blijft een speciaal plekje houdenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik heb eigenlijk niet zo veel met The Band maar deze is goed te doen
Dit nummer doet me denken aan mijn GGZ-Casemanager. Ik had een cd van deze band goedkoop zien liggen en had hem aanstaan toen hij hier was. Ik moest hem toen ook voor hem kopen..
Helaas is de man vorig jaar kort voor kerst plots overleden![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
zijn er nog beelden van ?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Walk of Life vroeger geplaybacked op de basisschool, inclusief zelfgemaakte gitaren, drumstel en een echte kinderpiano + hoofdband, dus blijft een speciaal plekje houden![]()
Gaat moeilijk worden om een goed moment te vinden om eten te koken, wil geen goede liedjes missenZe smelten de kazen!![]()
Dit vind ik helemaal niks
nee, maar ik vind het welquote:
Die inzet van Levon Helm. En dan de tekst.
"Well Luke, my friend, what about young Anna Lee?"
He said, "do me a favor son, won't ya stay and keep Anna Lee company?"Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Geen radio in de keuken?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Gaat moeilijk worden om een goed moment te vinden om eten te koken, wil geen goede liedjes missenMake love, not war ☮![]()
Guus Meeuwis en Triggerfinger na elkaar volgend uurquote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Gaat moeilijk worden om een goed moment te vinden om eten te koken, wil geen goede liedjes missenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik moet nog steeds een taart en een quiche bakkenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Gaat moeilijk worden om een goed moment te vinden om eten te koken, wil geen goede liedjes missenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
The Last Waltz is een van de beste geregistreerde concerten ooit.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
de radio harder zettenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Gaat moeilijk worden om een goed moment te vinden om eten te koken, wil geen goede liedjes missen![]()
![]()
Wel foto's. Bij de buurtvereniging tijdens een BBQ hebben we dit herhaald. Alleen toen playbackten we ook nog Money for Nothing. Daar is bewegend beeld van, maar dat is zo ergquote:
mwah...quote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
[..]
http://www.hitsallertijden.nl/arrow%20rock%20500/rock500_2015.htm
Dat is betere poepI love music |Ajax forever
Ik vind dit leuk, maar niet leuk genoeg voor mijn waslijst.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een taart en een quiche bakken![]()
en ik de oliebollen.
Triggerfingerquote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Guus Meeuwis en Triggerfinger na elkaar volgend uur
Zonde dat die van Lykke Li daardoor verneukt werd.![]()
Niet iedereen eet uit de magnetronquote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Guus Meeuwis en Triggerfinger na elkaar volgend uurFitter. Happier. More productive
Gewoon je partner aan het werk zetten.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet iedereen eet uit de magnetron
Die van mij snapt het.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik had net een vogeldrama, maar dat is gelukkig opgelost.quote:
Neem huisdieren...dat is leuk, jajaOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die Arrow lijst is opzeker beter maar ook saaier en heeft niet dit topic[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
was je gisteren nog op tijd klaar met de pasta?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet iedereen eet uit de magnetronI love music |Ajax forever
Ik huilde een beetje uit vreugde toen ik over de lijst heen scrollde.. Black op nummer 2quote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
[..]
Dat is betere poepGeen blof, geen coldplay
![]()
![]()
De lijst van Arrow is wel leuker, maar die heb ik in oktober al gehoord. Wel heb ik om 1 uur Metropolis pt. 1 gehoord![]()
![]()
Ook daar is de nummer 4 jammer.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
[..]
Dat is betere poepUn dann rettet kein Kavallerie,
Goed lijstje inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
[..]
Dat is betere poep![]()
Radio in de keuken FTW.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon katten nemen, is altijd goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had net een vogeldrama, maar dat is gelukkig opgelost.
Neem huisdieren...dat is leuk, jaja![]()
Fanny?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
MUMFORD AND SONS
Forza Eniesee!![]()
Inderdaad minder gevarieerd en dus minder leuk.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Arrow lijst is opzeker beter maar ook saaier en heeft niet dit topicI love music |Ajax forever
goeiequote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon je partner aan het werk zetten.
Die van mij snapt het.Fitter. Happier. More productive
Te laat.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon katten nemen, is altijd goed.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Een van de leukste van CCR komt dan ookquote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Guus Meeuwis en Triggerfinger na elkaar volgend uur
Wouter's shift
-afkap
-afkap
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-geen aanmerkingen![]()
![]()
-erdoorheenpraat x2
-geen aanmerkingen![]()
![]()
Dit is gewoon ge-wel-dig
Niks mis met Anouk.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Beter dan de anoukjes, adele, guus meeuwis, en marco borsato liedjes die voorbijkomen![]()
Deze is ook lekker
Forza Eniesee!![]()
I saw the crescent, you saw the whole of the moon
Zeker! 10 minuten speling zelfsquote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
was je gisteren nog op tijd klaar met de pasta?Fitter. Happier. More productive
The Waterboys![]()
Mijn onteddeking van een aantal jaar terug![]()
Volgend jaar Don't Bang The Drum in de lijst
Whole Of The Moon
Maar DON'T BANG THE DRUM moet erin!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig net niet inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Szura het volgende:
Wouter's shift
-afkap
-afkap
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-geen aanmerkingen![]()
![]()
-erdoorheenpraat x2
-geen aanmerkingen![]()
![]()
![]()
Is dat geschreven voor Ringo?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Heb nog zoveel bands te ontdekken
Godverdomme net tijdens deze topper werd er aangebeld
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb nog zoveel bands te ontdekken![]()
Zo nog twee keer 35 minuten autogenot
Nog zoveel te doen....quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb nog zoveel bands te ontdekkenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
This Is The Sea mag ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt als een tekst van Bluf.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik moet nog eens wat jatten van een Italiaanquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Van mn regenboogtrui blijf je afquote:Op woensdag 30 december 2015 16:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moet nog eens wat jatten van een ItaliaanFitter. Happier. More productive
Eerst Don't bang er maar inkrijgen...quote:I love music |Ajax forever
Is het album waar deze op staat aan te raden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je italiaan vervangt door marokkaan issie weer actueel.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moet nog eens wat jatten van een ItaliaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee, heen en terug om kinderen op te halenquote:
Wat is er niet aan te raden van Waterboys??quote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het album waar deze op staat aan te raden?I love music |Ajax forever
Ik moet nog hinkstapspringen op de maanquote:
past hier ook beter
de homepagequote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is er niet aan te raden van Waterboys??
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je italiaan vervangt door marokkaan issie weer actueel.Ja, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorryquote:maar ik ga zo toch de keuken in
De film over een van de ledenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is er niet aan te raden van Waterboys??Fitter. Happier. More productive
Kom uit die keukenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh sorrymaar ik ga zo toch de keuken in
![]()
Misschien kan peace dat in zijn vrije tijd wel waarderen..quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Door Tom Odell mag van mij wel heengepraat worden zoAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Tom Odol moeten ze s'morgens draaien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wouter's shift
-afkap
-afkap
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-doorheenpraat
-geen aanmerkingen![]()
![]()
-erdoorheenpraat x2
-geen aanmerkingen![]()
![]()
-erdoorheenpraatLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Doet ie zelf al.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:41 schreef LDS het volgende:
Door Tom Odell mag van mij wel heengepraat worden zoUn dann rettet kein Kavallerie,
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Waterboysquote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het album waar deze op staat aan te raden?
Album 1+3 zijn
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: