quote:Op donderdag 31 december 2015 17:37 schreef Svane het volgende:
Ik net weer controle, en deze keer kon ze het hartje gelukkig meteen vinden! Zo'n geruststelling! Best een raar jaar zo geweest met de miskramen, maar nu dus echt heel gelukkig 2016 in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Maar zonder kater is best verfrissend!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:43 schreef Molo het volgende:
Fijn Svane
Ik heb net lekker vier oliebollen naar binnen zitten schransen, hehehhe. Straks lekker naar vrienden, feesten en daar slapen.
En dan morgen weer hele dag verrot gok ik, maar worth it
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:13 schreef Crumpette het volgende:
Ja hopelijk hebben jullie volgend jaar ook allemaal een kak oud en nieuw waar je baalt van het vuurwerk met een niet-slaap baby![]()
Koffie anyone?![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:13 schreef Crumpette het volgende:
Ja hopelijk hebben jullie volgend jaar ook allemaal een kak oud en nieuw waar je baalt van het vuurwerk met een niet-slaap baby![]()
Koffie anyone?![]()
Wat ontzettend leuk!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Op naar verse baby's!
Dat je bij je ouders en opa en oma op visite gaat, en de foto die ze met kerst gekregen hebben van zwangerschapsaankondiging prominent aanwezig staat te zijn![]()
en mn broertje schijnt hem ook enorm in zicht te hebben staan in zn kamer, I love it
ja! Dus toch! Maar die nub kon eigenlijk niet missenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh oh oh, ik had gister een pretecho en we krijgen een MEISJE!!!![]()
![]()
Haha, maar dan mag ik in ieder geval wel een wijntje drinken wat het toch een beetje aangekleder maakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:13 schreef Crumpette het volgende:
Koffie anyone?![]()
Leeeeeeeuk! Dit klopt met de nub toch, maar niet met je gevoel?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
![]()
Super tofquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
![]()
Awwhhh cutequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:54 schreef Sicilia het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Een meisje voor M_C wat leuk![]()
Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij ons nieuwe huisgenootje:
[ afbeelding ]
Vanaf begin februari mag ze bij ons komen wonen! Ben benieuwd wie dr eerder komt...het poesje of de baby haha!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Svane het volgende:
[..]
Leeeeeeeuk! Dit klopt met de nub toch, maar niet met je gevoel?
Jaaa de nub klopte tochquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Dus toch! Maar die nub kon eigenlijk niet missenleuk!!
Oh thnx voor de link! Ik had het dus over candidaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:23 schreef Chanty het volgende:
Wat voor infectie dan? Want niet elke infectie is meteen ook gevaarlijk voor de baby. Zie bv de info hier:http://www.rivm.nl/Onderwerpen/Z/Zwangerschap_en_infectieziekten
Blaasontsteking gewoon laten behandelen. En als je je echt zorgen maakt bel gewoon even je vk
Kan je naaien of ken je iemand die handig is met de naaimachine? Ik heb het patroontje en dan zou je zelf een leuke stof uit kunnen zoeken en (laten) maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:39 schreef onomatopee het volgende:
Gelukkig 2016 allemaal! Het jaar van onze kindjes![]()
Ik werd vanochtend wakker met het gevoel dat ik een kater had, zou dat gewoon O&N-conditionering zijn?![]()
En jippie, een meisje voor M_C!![]()
Arch, gefeliciteerd, nog op de valreep van 2015!![]()
Ohja, wat ik me nog afvroeg: hebben jullie enig idee waar je een leuke hoes voor de newbornset van de tripp trapp kan kopen? Ik ben aan het zoeken maar kan maar weinig vinden
Spannend!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:55 schreef Xanteh het volgende:
Een gelukkig nieuwjaar iedereen
Nog van harte gefeliciteerd Archlekkere snelle bevalling, daar teken ik ook voor.
Een meisje voor Miss, lekker shoppen
Vanmorgen tijdens het stofzuigen de slijmprop verloren, maar voor de rest geen gekke krampjes ofzo.
Oh, is er een patroon voor de new born set? Heb alleen een (eigen, nagemaakte) patroon voor de kussenset.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Kan je naaien of ken je iemand die handig is met de naaimachine? Ik heb het patroontje en dan zou je zelf een leuke stof uit kunnen zoeken en (laten) maken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:54 schreef Sicilia het volgende:
Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij ons nieuwe huisgenootje:
[ afbeelding ]
Ik zou er dan twee nemen, kunnen ze elkaar opvoeden en socializen. Niet dat je niks meer hoeft te doen maar beduidend minder dan met een solokitten. Het is ook leuker voor het beestje (de beestjes) zelf. Daarnaast pas rond 12 weken uit het nest halen voorkomt ook problemen die je er zeker met een baby niet bij kan hebben. Met een ander kitten erbij kan het vanaf 10.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Awwhhh cuteje gaat het wel druk krijgen: baby verzorgen en een kitten opvoeden
Ja, ik heb hem toen op een site gekocht voor ¤5,-, omdat ik hem verder niet kon vinden. Maar help mensen als ze hem zoeken door hem door te sturen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Oh, is er een patroon voor de new born set? Heb alleen een (eigen, nagemaakte) patroon voor de kussenset.
tot in het babytopic Myrr!
Och, en natuurlijk, Gelukkig nieuwjaar allen!
Wij hebben een kat van 6quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:25 schreef Unihipili het volgende:
[..]
[..]
Ik zou er dan twee nemen, kunnen ze elkaar opvoeden en socializen. Niet dat je niks meer hoeft te doen maar beduidend minder dan met een solokitten. Het is ook leuker voor het beestje (de beestjes) zelf. Daarnaast pas rond 12 weken uit het nest halen voorkomt ook problemen die je er zeker met een baby niet bij kan hebben. Met een ander kitten erbij kan het vanaf 10.
Ik ken wel iemand die handig met de naaimachine is, ja! Als je het patroontje wil pm'en, heel graagquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Kan je naaien of ken je iemand die handig is met de naaimachine? Ik heb het patroontje en dan zou je zelf een leuke stof uit kunnen zoeken en (laten) maken.
Ik zit nu mobiel. Stuur hem als ik op de laptop zit!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:00 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die handig met de naaimachine is, ja! Als je het patroontje wil pm'en, heel graagWat leuk, ik heb genoeg leuke stofjes gezien
SPOILER: En het geslacht....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan het over vier weken zien. Ik vroeg de echoscopiste of ze tips had voor goede pretechobureaus in de buurt en ze waarschuwde dat die in de buurt hier heel vaak het geslacht verkeerd haddenOp haar aanraden gaan we over een maandje naar drs. Papa in Amsterdam - ben benieuwd of hij inderdaad zo goed is als iedereen zegt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:48 schreef Dot. het volgende:
Pff, ik heb echt een rotdag. Voel me moe, gigantisch, jankerig en erg zieligIk kijk ook echt ontzettend op tegen m'n laatste werkweken en het treinen. En ik vind het huis vies maar heb de puf niet om te poetsen en ik wil iets leuks doen met de dreumes maar ik kan amper opstaan van de bank. Ik vind zwanger zijn vandaag even niet leuk
Ohh wat fijn om te lezenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 05:40 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Wij hebben een kat van 6eind augustus is zijn zusje helaas overleden en vanaf begin oktober wonen we bij schoonouders ivm verbouwen in de nieuwe woning. Zij hebben ook 2 katten en sindsdien is onze kat ook weer helemaal gelukkig. Hij is duidelijk een gezelschapkat dus vandaar dat we er een nieuw poesje bij gaan nemen. Volgende week verhuizen we naar het nieuwe huis en een maandje later, als het poesje 12 weken is, gaan we haar ophalen. Kan onze kat op zijn gemakkie wennen aan het nieuwe huis en daarna heerlijk helpen met de nieuwe poes
Ben het dus volledig met je eens!
Ik heb vanaf 8 januari ook verlof dus alle tijd voor de beestjes danNu nog op zoek naar een leuke naam!
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:52 schreef Crumpette het volgende:
Moet het leuk zijn?damn dan heb ik iets verkeerd begrepen. Het eindproduct, daar gaan we voor toch
.
voor de kakdag.
Echt he, ik ben 8 weken en een beetje en ik begin nu al last te krijgen van mn rugquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]nou dit idd! Ik kijk de dagen vooruit deze zwangerschap, laat het maar snel eind februari zijn.
Rugpijn is gewoon echt superkut. Gelukkig weet ik in mijn geval dat het na de bevalling vrijwel direct over is dus het is gewoon even doorbijten nog. Nee, zwanger zijn is niet mijn ding, baby's daarentegenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Echt he, ik ben 8 weken en een beetje en ik begin nu al last te krijgen van mn rugik kijk nu al op tegen het derde trimester met dreumes. Ik weet ook niet zo goed tot wanneer het nog handig is om buikspieroefeningen te doen - het best voor pijnvrij leven voor mij. Gelukkig maar dat ik extreem veel fysio in mijn pakket heb opgenomen dit jaar
.
Als je er niet gerust op bent gewoon je vk bellen he!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:51 schreef Lamb29 het volgende:
Oh ik hoop mee Arja! Dat zou fijn zijn.
Ik geef mijn eindproductje de voordeel van de twijfel vanavond.
Hopelijk is hij morgen actiever.... Sinds het vorige berichtje heel bewust geteld en gevoelt.
Zit nu op een licht duwtje of 8/9 en 1tje waarbij mijn buik licht bewoog.
Maar nog steeds maar erg lafjes voor 28+ wk vindt ik
Ja doe ik zeker.. Voor nu iig weer even gerust gezien die bijna 10x iets van beweging.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je er niet gerust op bent gewoon je vk bellen he!
Stilte voor de storm jongetjequote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:57 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ja doe ik zeker.. Voor nu iig weer even gerust gezien die bijna 10x iets van beweging.
Maar moest van mijn vk vanaf 28wk meer gaan voelen dus ga nu echt heel bewust ochtend/middag/avond er voor liggen evt tot hij zich gemeld heeft. Nu bleef het vanmiddag heel stilletjes toen ik hem wakker probeerde te schudden. Na een hoop suiker dus toch iets gelukkig.
Haha zie jequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zo was het hier ook lamb! De dame was een druktemaker en is nu heerlijk rustig en de babyboy is nu een stuiterpeuter, terwijl hij als buikbaby ook nauwelijks bewoog. Maar als je het niet vertrouwd, altijd bellen!
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:29 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit heerlijk op een roze wolk (wel even de naweeën en stuwing wegdenken), heerlijk aan het genieten. I begint alweer aan te komen, borstvoeding gaat goed, ze poept en plast goed en is tevreden.
Ze lijkt op haar grote broer![]()
Zo lief om te zien, als hij haar over de haartjes aait en aai aai zegt, dan smelt ik helemaal
Dat heb ik ookquote:Op zondag 3 januari 2016 08:59 schreef ikke_84 het volgende:
Ik ben blij dat alle drukte voorbij is. Heel gezellig maar nu ook extra slopend.
Gelukkig begin ik me langzaam aan wat beter te voelen. Het is allemaal nog heel onwerkelijk hopelijk veranderd dat na de 2e echo een beetje. Nu vraag ik me steeds af of ik wel echt zwanger ben en het niet verzin
7 weken, mijn voorlopige datum ligt 3 dagen na die van jou. Ik krijg iig voor 1 februari de echo, want dan staat de afspraak bij de vk en daarvoor moet het gebeurenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:11 schreef Emelisse het volgende:
Pas op, multi-quoteZo leer ik jullie ook een beetje kennen.
@Molo: wat heftig. Vooral zo in het openbaar! Blijf maar vooral denken aan die buik die goed groeit. Ik hoop dat het binnenkort ophoudt voor je.
@Nazil: hoeveel weken ben je en bij hoeveel krijg je een echo? (ik zie je zo niet in de OP staan). Wat een gewacht, die eerste periode hč? Die aankondigingen lijken me zoooo leuk <3
@elamanilo: roze wolk alert! Fijn
Ik heb vandaag een babypakje gekregen van mijn moeder. Om het kwartje nog even te laten vallen. Lief van haar, maar ook zo vroeg! Het ligt nog wat onbestemd op tafel. Ook moet ik haar nog even dringend gaan toespreken dat ze écht haar mond dicht moet houden. De vlinders springen door mijn lijf hoor, maar die ga ik pas echt toelaten na die eerste echo. Vandaag was trouwens een goede dag (al was die de hele dag op de bank, dus logisch). De griepverschijnselen lijken af te gaan zwakken. Morgen weer vol aan het werk. Benieuwd hoe dat gaat. Vooral de vermoeidheid gaat waarschijnlijk niet meevallen. Ik ben vanuit het niks ineens doodmoe en kan dan zowat niet meer praten zo moe (mijn mond begint dan zelfs een beetje te trillen, heel gek en lachwekkend). Het mooie is dat ik alles bij elkaar nog drie werkdagen heb bij een klant (ik ben freelancer) en daarna mezelf wat vrije tijd had gegeven in januari. Dat besluit nam ik twee maanden terug en dat komt nu heel goed uit
Intussen staat er weer een nieuw etentje gepland met een clubje vrienden, waarbij iedereen een gerecht maakt. De tiramisu’s vliegen om de oren via de mail. Dat wordt dus weer een vroeg vertel-momentje
Ik kan het trouwens niet laten om hier misschien te regelmatig m’n getuttel te ventileren. Kan er niks aan doen *stuiter*![]()
Oja, en gewoon #omdathetkan: mag 27 augustus 2016 in de OP? Let's go for it.
I see. Ik probeer alle horror scenario's maar gewoon niet te lezen en er niet aan te denken. Dat klinkt heel logisch, maar is natuurlijk niet altijd makkelijk. Even uitzitten die tijd. Leuk dat je datum in de buurt ligt!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef Nazil het volgende:
[..]
7 weken, mijn voorlopige datum ligt 3 dagen na die van jou. Ik krijg iig voor 1 februari de echo, want dan staat de afspraak bij de vk en daarvoor moet het gebeurenmorgen kan ik eindelijk bellen. Ik herken dat van je moeder wel, die is ook mp en fb aan het afstruinen voor babydingen
vanwege kerst en nieuwjaar en niet kunnen drinken en misselijkheid heb ik het toen al verteld.
Probeer ik ook, sommige topics probeer ik niet meer open te klikken maar af en toe benauwd het mij wel. Inderdaad wel leuk dat we zo dicht bij elkaar liggen!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:28 schreef Emelisse het volgende:
[..]
I see. Ik probeer alle horror scenario's maar gewoon niet te lezen en er niet aan te denken. Dat klinkt heel logisch, maar is natuurlijk niet altijd makkelijk. Even uitzitten die tijd. Leuk dat je datum in de buurt ligt!
quote:Op maandag 4 januari 2016 10:54 schreef Theeleuter het volgende:
Dames, helaas moet ik mij hier afmelden. Echo liet geen kloppend hartje zien en is waarschijnlijk een week of 2 geleden misgegaan.
Succes aan alle dames hier, tot de volgende keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |