abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158738345
Meisjes zijn leuk! Tof M_C! O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158738405
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh oh oh, ik had gister een pretecho en we krijgen een MEISJE!!! O+ O+ O+
Leeeeeeeuk! Dit klopt met de nub toch, maar niet met je gevoel?
pi_158738804
Goed 2016 allemaal! Wordt inderdaad sowieso een speciaal jaar aangezien onze kindjes allemaal dit jaar als geboortejaar gaan hebben :)

Hier nog twee maanden te gaan precies.. vorige zwangerschappen was ik allang voorbereid met box al hebben staan, geboortekaartjes, kleertjes wassen etc maar tot nu toe maak ik me weinig druk haha.
Wel apart dat er nog maar zo weinig voor me in de OP staan, met nog best lang te gaan ;)

Laatste twee bevallen dames nog gefeliciteerd met jullie baby's!
pi_158738958
Gelukkig nieuwjaar allemaal *O*

Een meisje voor M_C wat leuk O+

Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij ons nieuwe huisgenootje:

Vanaf begin februari mag ze bij ons komen wonen! Ben benieuwd wie dr eerder komt...het poesje of de baby haha!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158739619
Ohhh O+ O+ O+
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:20:34 #131
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158739718
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh oh oh, ik had gister een pretecho en we krijgen een MEISJE!!! O+ O+ O+
Super tof O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:21:43 #132
52229 Chanty
pi_158739741
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:54 schreef Sicilia het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal *O*

Een meisje voor M_C wat leuk O+

Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij ons nieuwe huisgenootje:
[ afbeelding ]
Vanaf begin februari mag ze bij ons komen wonen! Ben benieuwd wie dr eerder komt...het poesje of de baby haha!
Awwhhh cute O+ je gaat het wel druk krijgen: baby verzorgen en een kitten opvoeden ;)
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:27:22 #133
426379 elamanilo
elämänilo
pi_158739862
Miss_Congeniality, meisjes zijn <3 <3 <3

Wat een dotje Sicilia! Wel gewaagd, tegelijk met je babytje, hopelijk kun je je aandacht toch een beetje verdelen <3

Hier is oud&nieuw met kind tot nu toe telkens hartstikke geslaagd, de eerste twee keren sliep ze er doorheen, dit keer bleef ze op en heeft ze genoten van het vuurwerk. Om 1 uur naar bed gegaan en daarna lekker uitgeslapen tot kwart voor 10 :z (Ik was zelf eerder op al uitgeslapen en wel ;) )
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:54:09 #134
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158740390
Dankjewel allemaal! :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Svane het volgende:

[..]

Leeeeeeeuk! Dit klopt met de nub toch, maar niet met je gevoel?
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja! Dus toch! Maar die nub kon eigenlijk niet missen :D leuk!!
Jaaa de nub klopte toch :D
Mijn eerste gevoel inderdaad niet. Al zei mijn man dat hij eerst ook dacht dat het een jongen was maar dat hij sinds de 12 weken echo dacht dat het eens meisje was (niet op de nub gebaseerd want die theorie kende hij niet).

We zijn er heel blij mee, een dochter lijkt me zo leuk!! Een vriendin van mij verwacht rond dezelfde tijd een jongen, zo tof!
pi_158740480
Zo leuk miss C!
En ook alvast leuk voor je eventuele tweede zwangerschap, mijn dochter is iig zooooo aan het meeleven, vragen stellen, tekeningen maken, prémoederen. O+ Al zullen jongetjes dat ook vast doen!
pi_158740622
Mwoh, mijnes is net 1 en zich nergens van bewust. Als ze wat ouder zijn lijkt dat me wel leuk ja!
pi_158740647
Wat leuk mc, een meisje!
Vriend zei hier van de week dat als we nu weer een jongen krijgen, dat we dan ook nog voor een derde gaan :D grapjas!!

Hier maak ik me grote zorgen om de baby. Bij de vk van de week nog het verhaal aangehoord over infecties en dat het gevaarlijk kan zijn voor de baby. Blijk ik er nu 1 te hebben en loop daar dus al een paar dagen mee, maar ik had de symptomen niet als zodanig herkend :@ heb het wel eerder gehad maar was toch anders. Had gelukkig nog zalf liggen en morgen maar capsules halen.
Ook kreeg ik last van blaasontsteking vanochtend en heb ik last van bronchitis 8)7 niet zo'n best begin van het nieuwe jaar. Hopelijk gaat alles goed met de baby, ben wel erg bezorgd :@
  vrijdag 1 januari 2016 @ 18:23:51 #138
52229 Chanty
pi_158740911
Wat voor infectie dan? Want niet elke infectie is meteen ook gevaarlijk voor de baby. Zie bv de info hier:http://www.rivm.nl/Onderwerpen/Z/Zwangerschap_en_infectieziekten

Blaasontsteking gewoon laten behandelen. En als je je echt zorgen maakt bel gewoon even je vk
pi_158741178
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 18:23 schreef Chanty het volgende:
Wat voor infectie dan? Want niet elke infectie is meteen ook gevaarlijk voor de baby. Zie bv de info hier:http://www.rivm.nl/Onderwerpen/Z/Zwangerschap_en_infectieziekten

Blaasontsteking gewoon laten behandelen. En als je je echt zorgen maakt bel gewoon even je vk
Oh thnx voor de link! Ik had het dus over candida }:|
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:31:11 #140
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158742300
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:39 schreef onomatopee het volgende:
Gelukkig 2016 allemaal! Het jaar van onze kindjes O+

Ik werd vanochtend wakker met het gevoel dat ik een kater had, zou dat gewoon O&N-conditionering zijn? :+

En jippie, een meisje voor M_C! O+

Arch, gefeliciteerd, nog op de valreep van 2015! *O*

Ohja, wat ik me nog afvroeg: hebben jullie enig idee waar je een leuke hoes voor de newbornset van de tripp trapp kan kopen? Ik ben aan het zoeken maar kan maar weinig vinden -O-
Kan je naaien of ken je iemand die handig is met de naaimachine? Ik heb het patroontje en dan zou je zelf een leuke stof uit kunnen zoeken en (laten) maken.
pi_158742607
Gelukkig nieuwjaar allemaal! En wat voor een jaar gaat dit voor ons worden O+
Vind het zo bizar snel gaan ineens! Over 3 maandjes is hij er gewoon al (bijna)

En Svane speciaal is dat hè dat meeleven O+
Vind het vooral zo bijzonder hoe vanzelfsprekend alles is voor haar. Hij hoort er echt al 100% bij.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:50:08 #142
52229 Chanty
pi_158742715
Zo te lezen vooral vervelend voor jezelf maar niet gevaarlijk voor de beeb en de bevalling is nog ver weg :) heb het jaren geleden ook gehad, kuurtje van tien dagen en het was weer weg.
pi_158742819
Een gelukkig nieuwjaar iedereen :Y

Nog van harte gefeliciteerd Arch *O* lekkere snelle bevalling, daar teken ik ook voor.

Een meisje voor Miss, lekker shoppen ;)

Vanmorgen tijdens het stofzuigen de slijmprop verloren, maar voor de rest geen gekke krampjes ofzo.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:03:17 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158743027
Miss C een meisje, leuk!!!

Ik ben vooralsnog vooral benieuwd (en twijfel nog steeds over of ik een pretecho voor geslachtsbepaling wil :') Ik neig steeds meer naar wachten tot 20-weken echo, ookal is dat geen fun-echo, maar goed, we'll see)

Vandaag draagzak uitgeprobeerd met leenbaby, tof ding, en baby lekker dicht tegen me aan. Ik vond het wel wat, en die baby ook *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158743092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:55 schreef Xanteh het volgende:
Een gelukkig nieuwjaar iedereen :Y

Nog van harte gefeliciteerd Arch *O* lekkere snelle bevalling, daar teken ik ook voor.

Een meisje voor Miss, lekker shoppen ;)

Vanmorgen tijdens het stofzuigen de slijmprop verloren, maar voor de rest geen gekke krampjes ofzo.
Spannend! :o Het is bijna zo ver *O*

Hier even een update. We mochten na 1 nacht al naar huis O+ Alles was goed en hier doet hij het ook voorbeeldig. Is in het zkh 100 gram afgevallen (geboren met 2780) maar hier thuis niet meer, hopelijk morgen zelfs aangekomen want hij maakt na de bv die eindelijk goed op gang is ook zijn fles (bv lukte niet meteen omdat m'n tepels echt gigantisch pijn deden en na 2 cupjes besloten toch een fles te geven) binnen twee minuten nog leeg. KV wil ik nu wel af gaan bouwen maar fles hou ik er wel in voor de afgekolfde melk straks.

Goed, ik ga door naar het volgende topic. Wens jullie allemaal nog een hele fijne zs toe en geniet van jullie beebs. O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2016 20:08:03 ]
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:09:14 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158743151
Veel plezier en geluk met je lieve mini Myrr!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:10:12 #147
52229 Chanty
pi_158743173
Fijn dat je zo snel weer naar huis kon! Tot in het volgende topic (dan is je beeb al een half jaar!)
  vrijdag 1 januari 2016 @ 21:37:11 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158746158
Klinkt goed Myrr! ^O^ Tot in het babytopic!

Een meisje voor MissC! *O*

Xanteh... het kan toch nog elk moment he! Spannend hoor O+

Verder heb ik nog goede uitslag voor Arja onthouden, en een goeie controle mét denderend treintje voor Svane! *O*

En verder heb ik nu echt ernstig slaaptekort en ga ik zo plat :')
Met mn voeteneinde verhoogd, want ik heb nu wel serieus vochtpootjes }:| Kan 1 voet nauwelijks strekken. Ik heb -just to be sure- de vk gebeld maar het lijkt echt gewoon een dingetje van deze termijn te zijn. Plus t kon door ingedaalde baby komen, en dat zou dan wel weer mooi zijn :D
pi_158747051
Thanks dames en tot snel in het volgende topic O+
pi_158747192
LB welterusten.. Hopelijk kun je een beetje bij slapen.
Wat naar van dat vocht!!

Myrr dat klinkt goed! Tot over een paar maandjes :D Al lees ik soms al stiekem mee om er een beetje in te komen :D

Sicilia wat een schatje!! Hebben jullie al een naam?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')