Leeeeeeeuk! Dit klopt met de nub toch, maar niet met je gevoel?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh oh oh, ik had gister een pretecho en we krijgen een MEISJE!!!![]()
![]()
Super tofquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh oh oh, ik had gister een pretecho en we krijgen een MEISJE!!!![]()
![]()
Awwhhh cutequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:54 schreef Sicilia het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Een meisje voor M_C wat leuk![]()
Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij ons nieuwe huisgenootje:
[ afbeelding ]
Vanaf begin februari mag ze bij ons komen wonen! Ben benieuwd wie dr eerder komt...het poesje of de baby haha!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Svane het volgende:
[..]
Leeeeeeeuk! Dit klopt met de nub toch, maar niet met je gevoel?
Jaaa de nub klopte tochquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Dus toch! Maar die nub kon eigenlijk niet missenleuk!!
Oh thnx voor de link! Ik had het dus over candidaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:23 schreef Chanty het volgende:
Wat voor infectie dan? Want niet elke infectie is meteen ook gevaarlijk voor de baby. Zie bv de info hier:http://www.rivm.nl/Onderwerpen/Z/Zwangerschap_en_infectieziekten
Blaasontsteking gewoon laten behandelen. En als je je echt zorgen maakt bel gewoon even je vk
Kan je naaien of ken je iemand die handig is met de naaimachine? Ik heb het patroontje en dan zou je zelf een leuke stof uit kunnen zoeken en (laten) maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:39 schreef onomatopee het volgende:
Gelukkig 2016 allemaal! Het jaar van onze kindjes![]()
Ik werd vanochtend wakker met het gevoel dat ik een kater had, zou dat gewoon O&N-conditionering zijn?![]()
En jippie, een meisje voor M_C!![]()
Arch, gefeliciteerd, nog op de valreep van 2015!![]()
Ohja, wat ik me nog afvroeg: hebben jullie enig idee waar je een leuke hoes voor de newbornset van de tripp trapp kan kopen? Ik ben aan het zoeken maar kan maar weinig vinden
Spannend!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:55 schreef Xanteh het volgende:
Een gelukkig nieuwjaar iedereen
Nog van harte gefeliciteerd Archlekkere snelle bevalling, daar teken ik ook voor.
Een meisje voor Miss, lekker shoppen
Vanmorgen tijdens het stofzuigen de slijmprop verloren, maar voor de rest geen gekke krampjes ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |