quote:Op donderdag 31 december 2015 17:37 schreef Svane het volgende:
Ik net weer controle, en deze keer kon ze het hartje gelukkig meteen vinden! Zo'n geruststelling! Best een raar jaar zo geweest met de miskramen, maar nu dus echt heel gelukkig 2016 in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Maar zonder kater is best verfrissend!quote:Op donderdag 31 december 2015 17:43 schreef Molo het volgende:
Fijn Svane
Ik heb net lekker vier oliebollen naar binnen zitten schransen, hehehhe. Straks lekker naar vrienden, feesten en daar slapen.
En dan morgen weer hele dag verrot gok ik, maar worth it
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:13 schreef Crumpette het volgende:
Ja hopelijk hebben jullie volgend jaar ook allemaal een kak oud en nieuw waar je baalt van het vuurwerk met een niet-slaap baby![]()
Koffie anyone?![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:13 schreef Crumpette het volgende:
Ja hopelijk hebben jullie volgend jaar ook allemaal een kak oud en nieuw waar je baalt van het vuurwerk met een niet-slaap baby![]()
Koffie anyone?![]()
Wat ontzettend leuk!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Op naar verse baby's!
Dat je bij je ouders en opa en oma op visite gaat, en de foto die ze met kerst gekregen hebben van zwangerschapsaankondiging prominent aanwezig staat te zijn![]()
en mn broertje schijnt hem ook enorm in zicht te hebben staan in zn kamer, I love it
ja! Dus toch! Maar die nub kon eigenlijk niet missenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh oh oh, ik had gister een pretecho en we krijgen een MEISJE!!!![]()
![]()
Haha, maar dan mag ik in ieder geval wel een wijntje drinken wat het toch een beetje aangekleder maakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:13 schreef Crumpette het volgende:
Koffie anyone?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |