Oh, is er een patroon voor de new born set? Heb alleen een (eigen, nagemaakte) patroon voor de kussenset.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Kan je naaien of ken je iemand die handig is met de naaimachine? Ik heb het patroontje en dan zou je zelf een leuke stof uit kunnen zoeken en (laten) maken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:54 schreef Sicilia het volgende:
Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij ons nieuwe huisgenootje:
[ afbeelding ]
Ik zou er dan twee nemen, kunnen ze elkaar opvoeden en socializen. Niet dat je niks meer hoeft te doen maar beduidend minder dan met een solokitten. Het is ook leuker voor het beestje (de beestjes) zelf. Daarnaast pas rond 12 weken uit het nest halen voorkomt ook problemen die je er zeker met een baby niet bij kan hebben. Met een ander kitten erbij kan het vanaf 10.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Awwhhh cuteje gaat het wel druk krijgen: baby verzorgen en een kitten opvoeden
Ja, ik heb hem toen op een site gekocht voor ¤5,-, omdat ik hem verder niet kon vinden. Maar help mensen als ze hem zoeken door hem door te sturen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Oh, is er een patroon voor de new born set? Heb alleen een (eigen, nagemaakte) patroon voor de kussenset.
tot in het babytopic Myrr!
Och, en natuurlijk, Gelukkig nieuwjaar allen!
Wij hebben een kat van 6quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:25 schreef Unihipili het volgende:
[..]
[..]
Ik zou er dan twee nemen, kunnen ze elkaar opvoeden en socializen. Niet dat je niks meer hoeft te doen maar beduidend minder dan met een solokitten. Het is ook leuker voor het beestje (de beestjes) zelf. Daarnaast pas rond 12 weken uit het nest halen voorkomt ook problemen die je er zeker met een baby niet bij kan hebben. Met een ander kitten erbij kan het vanaf 10.
Ik ken wel iemand die handig met de naaimachine is, ja! Als je het patroontje wil pm'en, heel graagquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Kan je naaien of ken je iemand die handig is met de naaimachine? Ik heb het patroontje en dan zou je zelf een leuke stof uit kunnen zoeken en (laten) maken.
Ik zit nu mobiel. Stuur hem als ik op de laptop zit!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:00 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die handig met de naaimachine is, ja! Als je het patroontje wil pm'en, heel graagWat leuk, ik heb genoeg leuke stofjes gezien
SPOILER: En het geslacht....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan het over vier weken zien. Ik vroeg de echoscopiste of ze tips had voor goede pretechobureaus in de buurt en ze waarschuwde dat die in de buurt hier heel vaak het geslacht verkeerd haddenOp haar aanraden gaan we over een maandje naar drs. Papa in Amsterdam - ben benieuwd of hij inderdaad zo goed is als iedereen zegt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:48 schreef Dot. het volgende:
Pff, ik heb echt een rotdag. Voel me moe, gigantisch, jankerig en erg zieligIk kijk ook echt ontzettend op tegen m'n laatste werkweken en het treinen. En ik vind het huis vies maar heb de puf niet om te poetsen en ik wil iets leuks doen met de dreumes maar ik kan amper opstaan van de bank. Ik vind zwanger zijn vandaag even niet leuk
Ohh wat fijn om te lezenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 05:40 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Wij hebben een kat van 6eind augustus is zijn zusje helaas overleden en vanaf begin oktober wonen we bij schoonouders ivm verbouwen in de nieuwe woning. Zij hebben ook 2 katten en sindsdien is onze kat ook weer helemaal gelukkig. Hij is duidelijk een gezelschapkat dus vandaar dat we er een nieuw poesje bij gaan nemen. Volgende week verhuizen we naar het nieuwe huis en een maandje later, als het poesje 12 weken is, gaan we haar ophalen. Kan onze kat op zijn gemakkie wennen aan het nieuwe huis en daarna heerlijk helpen met de nieuwe poes
Ben het dus volledig met je eens!
Ik heb vanaf 8 januari ook verlof dus alle tijd voor de beestjes danNu nog op zoek naar een leuke naam!
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:52 schreef Crumpette het volgende:
Moet het leuk zijn?damn dan heb ik iets verkeerd begrepen. Het eindproduct, daar gaan we voor toch
.
voor de kakdag.
Echt he, ik ben 8 weken en een beetje en ik begin nu al last te krijgen van mn rugquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]nou dit idd! Ik kijk de dagen vooruit deze zwangerschap, laat het maar snel eind februari zijn.
Rugpijn is gewoon echt superkut. Gelukkig weet ik in mijn geval dat het na de bevalling vrijwel direct over is dus het is gewoon even doorbijten nog. Nee, zwanger zijn is niet mijn ding, baby's daarentegenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Echt he, ik ben 8 weken en een beetje en ik begin nu al last te krijgen van mn rugik kijk nu al op tegen het derde trimester met dreumes. Ik weet ook niet zo goed tot wanneer het nog handig is om buikspieroefeningen te doen - het best voor pijnvrij leven voor mij. Gelukkig maar dat ik extreem veel fysio in mijn pakket heb opgenomen dit jaar
.
Als je er niet gerust op bent gewoon je vk bellen he!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:51 schreef Lamb29 het volgende:
Oh ik hoop mee Arja! Dat zou fijn zijn.
Ik geef mijn eindproductje de voordeel van de twijfel vanavond.
Hopelijk is hij morgen actiever.... Sinds het vorige berichtje heel bewust geteld en gevoelt.
Zit nu op een licht duwtje of 8/9 en 1tje waarbij mijn buik licht bewoog.
Maar nog steeds maar erg lafjes voor 28+ wk vindt ik
Ja doe ik zeker.. Voor nu iig weer even gerust gezien die bijna 10x iets van beweging.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je er niet gerust op bent gewoon je vk bellen he!
Stilte voor de storm jongetjequote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:57 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ja doe ik zeker.. Voor nu iig weer even gerust gezien die bijna 10x iets van beweging.
Maar moest van mijn vk vanaf 28wk meer gaan voelen dus ga nu echt heel bewust ochtend/middag/avond er voor liggen evt tot hij zich gemeld heeft. Nu bleef het vanmiddag heel stilletjes toen ik hem wakker probeerde te schudden. Na een hoop suiker dus toch iets gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |