abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158747911
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Kan je naaien of ken je iemand die handig is met de naaimachine? Ik heb het patroontje en dan zou je zelf een leuke stof uit kunnen zoeken en (laten) maken.
Oh, is er een patroon voor de new born set? Heb alleen een (eigen, nagemaakte) patroon voor de kussenset.

tot in het babytopic Myrr!

Och, en natuurlijk, Gelukkig nieuwjaar allen!
pi_158748005
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:54 schreef Sicilia het volgende:
Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij ons nieuwe huisgenootje:
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:21 schreef Chanty het volgende:

[..]

Awwhhh cute O+ je gaat het wel druk krijgen: baby verzorgen en een kitten opvoeden ;)
Ik zou er dan twee nemen, kunnen ze elkaar opvoeden en socializen. Niet dat je niks meer hoeft te doen maar beduidend minder dan met een solokitten. Het is ook leuker voor het beestje (de beestjes) zelf. Daarnaast pas rond 12 weken uit het nest halen voorkomt ook problemen die je er zeker met een baby niet bij kan hebben. Met een ander kitten erbij kan het vanaf 10.

[ Bericht 5% gewijzigd door Unihipili op 01-01-2016 22:39:03 ]
  zaterdag 2 januari 2016 @ 02:44:45 #153
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158752761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Oh, is er een patroon voor de new born set? Heb alleen een (eigen, nagemaakte) patroon voor de kussenset.

tot in het babytopic Myrr!

Och, en natuurlijk, Gelukkig nieuwjaar allen!
Ja, ik heb hem toen op een site gekocht voor ¤5,-, omdat ik hem verder niet kon vinden. Maar help mensen als ze hem zoeken door hem door te sturen.
pi_158753630
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:25 schreef Unihipili het volgende:

[..]

[..]

Ik zou er dan twee nemen, kunnen ze elkaar opvoeden en socializen. Niet dat je niks meer hoeft te doen maar beduidend minder dan met een solokitten. Het is ook leuker voor het beestje (de beestjes) zelf. Daarnaast pas rond 12 weken uit het nest halen voorkomt ook problemen die je er zeker met een baby niet bij kan hebben. Met een ander kitten erbij kan het vanaf 10.
Wij hebben een kat van 6 :) eind augustus is zijn zusje helaas overleden en vanaf begin oktober wonen we bij schoonouders ivm verbouwen in de nieuwe woning. Zij hebben ook 2 katten en sindsdien is onze kat ook weer helemaal gelukkig. Hij is duidelijk een gezelschapkat dus vandaar dat we er een nieuw poesje bij gaan nemen. Volgende week verhuizen we naar het nieuwe huis en een maandje later, als het poesje 12 weken is, gaan we haar ophalen. Kan onze kat op zijn gemakkie wennen aan het nieuwe huis en daarna heerlijk helpen met de nieuwe poes ^O^ Ben het dus volledig met je eens!
Ik heb vanaf 8 januari ook verlof dus alle tijd voor de beestjes dan :) Nu nog op zoek naar een leuke naam!

Myrr, dat klinkt goed! Tot over een tijdje in het babytopic!

LB wat naar van het vocht! Ingedaalde baby zou dan wel weer fijn zijn!

Mijn jongetje lijkt as we speak toch weer in stuit te liggen, voel gehik tegen mijn maag. Ben nu 33 weken en het is de derde dus die kan nog makkelijk terugdraaien toch?!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158754693
Sicilia jullie kitten! O+ O+ O+ O+ O+
pi_158754829
Wat lief Sicilia <3 Het komt vast helemaal goed met jullie grote kat erbij!
pi_158756320
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Kan je naaien of ken je iemand die handig is met de naaimachine? Ik heb het patroontje en dan zou je zelf een leuke stof uit kunnen zoeken en (laten) maken.
Ik ken wel iemand die handig met de naaimachine is, ja! Als je het patroontje wil pm'en, heel graag :) Wat leuk, ik heb genoeg leuke stofjes gezien O+
pi_158756626
De beste wensen allemaal! *O*
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:19:03 #159
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158756669
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:00 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Ik ken wel iemand die handig met de naaimachine is, ja! Als je het patroontje wil pm'en, heel graag :) Wat leuk, ik heb genoeg leuke stofjes gezien O+
Ik zit nu mobiel. Stuur hem als ik op de laptop zit!
pi_158758748
Pff, ik heb echt een rotdag. Voel me moe, gigantisch, jankerig en erg zielig :') Ik kijk ook echt ontzettend op tegen m'n laatste werkweken en het treinen. En ik vind het huis vies maar heb de puf niet om te poetsen en ik wil iets leuks doen met de dreumes maar ik kan amper opstaan van de bank. Ik vind zwanger zijn vandaag even niet leuk :{
pi_158758828
Moet het leuk zijn? :o damn dan heb ik iets verkeerd begrepen. Het eindproduct, daar gaan we voor toch :7.

:* voor de kakdag.
pi_158761413
Nog de beste wensen voor jullie allemaal! :)

Het kost me heel veel moeite om alle topics die ik wil lezen bij te houden, maar ik doe m'n best ;) Ik zag verse baby's en een lief kitten O+

Dot, wat rot dat je je zo voelt vandaag :{ Het is weekend, laat de boel gewoon even, morgen weer een dag :*

Wij hebben net nekplooimeting en uitslag van de combinatietest gehad. Alles zo goed als maar kan *O*

SPOILER: En het geslacht....
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan het over vier weken zien. Ik vroeg de echoscopiste of ze tips had voor goede pretechobureaus in de buurt en ze waarschuwde dat die in de buurt hier heel vaak het geslacht verkeerd hadden :o Op haar aanraden gaan we over een maandje naar drs. Papa in Amsterdam - ben benieuwd of hij inderdaad zo goed is als iedereen zegt.
pi_158762781
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:48 schreef Dot. het volgende:
Pff, ik heb echt een rotdag. Voel me moe, gigantisch, jankerig en erg zielig :') Ik kijk ook echt ontzettend op tegen m'n laatste werkweken en het treinen. En ik vind het huis vies maar heb de puf niet om te poetsen en ik wil iets leuks doen met de dreumes maar ik kan amper opstaan van de bank. Ik vind zwanger zijn vandaag even niet leuk :{
:*

Even lief zijn voor jezelf vandaag! In bad, man aan de poets zetten, en dan morgen weer een dag. Het is ook niet elke dag leuk. En 9 maanden duurt lang.

Ik lees mee maar hier op vakantie brak wifi dus reageren lukt niet echt. Iedereeen wel een heel gelukkig nieuwjaar gewenst *O* ! Vakantie hier is lekker. Met dikke buik vliegen is prima, ik kan alleen niet in de zon want dan krijg ik enorme hoofdpijn :') . Morgen alweer naar huis!
pi_158763402
Dot :* wat Razz al zegt!!

Wat is dat snel gegaan Razz! Geniet van je laatste dag!

Ik heb net een flink glas gewone cola en een hand chocola gepakt. Hopelijk wordt buikjongentje daar wakker van! Hij zit vandaag echt in januari rustig aan sferen :/
Vannacht voor het eerst wakker geweest van iets wat denk ik voorwerk is, bij O nooit zo duidelijk gevoeld. Alles bij elkaar tijd dat hij zich even duidelijk meld ipv een paar losse halve friemels
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158764537
Dot, lief zijn voor jezelf hoor :* Je lijf is hard aan het bouwen!
Zwanger zijn vind ik tot nu toe ook echt nog geen hol aan..

Lamb, hopelijk meldt je buikbewoner zich snel nu.

Wij hebben net nog even een vakantie geboekt, woeii! In april met z'n drietjes een weekje naar Lanzarote, hopelijk de zon opzoeken O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158765401
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 05:40 schreef Sicilia het volgende:

[..]

Wij hebben een kat van 6 :) eind augustus is zijn zusje helaas overleden en vanaf begin oktober wonen we bij schoonouders ivm verbouwen in de nieuwe woning. Zij hebben ook 2 katten en sindsdien is onze kat ook weer helemaal gelukkig. Hij is duidelijk een gezelschapkat dus vandaar dat we er een nieuw poesje bij gaan nemen. Volgende week verhuizen we naar het nieuwe huis en een maandje later, als het poesje 12 weken is, gaan we haar ophalen. Kan onze kat op zijn gemakkie wennen aan het nieuwe huis en daarna heerlijk helpen met de nieuwe poes ^O^ Ben het dus volledig met je eens!
Ik heb vanaf 8 januari ook verlof dus alle tijd voor de beestjes dan :) Nu nog op zoek naar een leuke naam!
Ohh wat fijn om te lezen O+ doet mijn hartje deugd. Veel plezier alvast met de nieuwe aanwinst(en, baby :P)!
pi_158767189
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:52 schreef Crumpette het volgende:
Moet het leuk zijn? :o damn dan heb ik iets verkeerd begrepen. Het eindproduct, daar gaan we voor toch :7.

:* voor de kakdag.
:D nou dit idd! Ik kijk de dagen vooruit deze zwangerschap, laat het maar snel eind februari zijn.
pi_158768964
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:21 schreef L0t.. het volgende:

[..]

:D nou dit idd! Ik kijk de dagen vooruit deze zwangerschap, laat het maar snel eind februari zijn.
Echt he, ik ben 8 weken en een beetje en ik begin nu al last te krijgen van mn rug -O- ik kijk nu al op tegen het derde trimester met dreumes. Ik weet ook niet zo goed tot wanneer het nog handig is om buikspieroefeningen te doen - het best voor pijnvrij leven voor mij. Gelukkig maar dat ik extreem veel fysio in mijn pakket heb opgenomen dit jaar :D.
pi_158771796
Een knuffel voor iedereen die het zwanger zijn momenteel wat moeilijker afgaat. Het is ook niet niks allemaal, het lichaam is een topprestatie aan het leveren. Er komen vast weer betere dagen aan. Het lijkt me ook best pittig als je al een kind rond hebt lopen.

Met mij gaat het goed. Ik voel me energiek, vrolijk en verliefd.

Mijn man heeft in de vakantie veel geklust in huis. Maandag komt de makelaar nieuwe foto's maken en gaan we weer terug op funda. Ik hoop dat we ons huis ruim voor mijn bevalling verkocht krijgen zodat ik elders een echt kamertje kan inrichten O+
pi_158772211
Oh ik hoop mee Arja! Dat zou fijn zijn.

Ik geef mijn eindproductje de voordeel van de twijfel vanavond.
Hopelijk is hij morgen actiever.... Sinds het vorige berichtje heel bewust geteld en gevoelt.
Zit nu op een licht duwtje of 8/9 en 1tje waarbij mijn buik licht bewoog.
Maar nog steeds maar erg lafjes voor 28+ wk vindt ik :{
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158772238
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:28 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Echt he, ik ben 8 weken en een beetje en ik begin nu al last te krijgen van mn rug -O- ik kijk nu al op tegen het derde trimester met dreumes. Ik weet ook niet zo goed tot wanneer het nog handig is om buikspieroefeningen te doen - het best voor pijnvrij leven voor mij. Gelukkig maar dat ik extreem veel fysio in mijn pakket heb opgenomen dit jaar :D.
Rugpijn is gewoon echt superkut. Gelukkig weet ik in mijn geval dat het na de bevalling vrijwel direct over is dus het is gewoon even doorbijten nog. Nee, zwanger zijn is niet mijn ding, baby's daarentegen O+ O+

Arja, heerlijk toch dat je je zo goed voelt! O+ Ik hoop dat jullie je huis snel weten te verkopen, wel zo fijn om meteen in een nieuw huis een kamertje te kunnen inrichten :).
pi_158772288
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:51 schreef Lamb29 het volgende:
Oh ik hoop mee Arja! Dat zou fijn zijn.

Ik geef mijn eindproductje de voordeel van de twijfel vanavond.
Hopelijk is hij morgen actiever.... Sinds het vorige berichtje heel bewust geteld en gevoelt.
Zit nu op een licht duwtje of 8/9 en 1tje waarbij mijn buik licht bewoog.
Maar nog steeds maar erg lafjes voor 28+ wk vindt ik :{
Als je er niet gerust op bent gewoon je vk bellen he! :*
pi_158772493
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:53 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Als je er niet gerust op bent gewoon je vk bellen he! :*
Ja doe ik zeker.. Voor nu iig weer even gerust gezien die bijna 10x iets van beweging.
Maar moest van mijn vk vanaf 28wk meer gaan voelen dus ga nu echt heel bewust ochtend/middag/avond er voor liggen evt tot hij zich gemeld heeft. Nu bleef het vanmiddag heel stilletjes toen ik hem wakker probeerde te schudden. Na een hoop suiker dus toch iets gelukkig.
We'll have love aplenty
You and Me
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:05:37 #174
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158772861
Dot :*

Amsel fijn een goede combitest!

Marjolijn Lanzarote waren we begin dit jaar. Echt heerlijk en indrukwekkend landschap O+

Lamb vervelend dat hij zo stilletjes is. Wat kan je jezelf dat gek mee maken.

Ik heb vandaag twee positiebroeken gekocht. Zo fijn om broeken te hebben die wel passen. Dus nu twee spijkerbroeken die goed zitten, twee van de vorige zwangerschap die matig zitten en twee oude waar ik tegen het einde van mijn zwangerschap waarschijnlijk wel ingegroeid ben :+

Trouwens bij de H&M in Zoetermeer worden nog heel veel positiebroeken verkocht (begreep eerder dat die alleen nog online verkocht worden), wel veel zonder verstelbare buikband.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158773783
Lamb dat lijkt me idd niet fijn als je een rustigere buikbaby hebt dan je van vorige keer gewend bent. -O- ik zou idd met vk overleggen, al is het alleen maar voor geruststelling.
pi_158773873
Voor iedereen de beste wensen, op naar een heel mooi jaar, waarin jullie baby's worden geboren O+.
Ik hoop dat jullie ook op een mooie roze wolk komen. Heel veel succes voor iedereen met de zwangerschap. Zal nog proberen mee te lezen, maar zelf hoor ik hier niet meer.

Myrr fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie.

Xanteh, ben benieuwd of je bevalling deze keer eerder begint.

Lamb wat moet dat een onzeker gevoel geven dat je buik mannetje zo weinig beweegt. Hopelijk gaat hij snel meer van zich laten voelen.

Voor de dames bij wie de zwangerschap, niet zo fijn is :*

Dank jullie voor de felicitaties. Las nog de vraag of eerste bevalling ook vlot ging, de eerste keer ben ik in 5,5 uur bevallen, dus ook wel vlot.
Ik zit heerlijk op een roze wolk (wel even de naweeën en stuwing wegdenken), heerlijk aan het genieten. I begint alweer aan te komen, borstvoeding gaat goed, ze poept en plast goed en is tevreden.
Ze lijkt op haar grote broer O+
Zo lief om te zien, als hij haar over de haartjes aait en aai aai zegt, dan smelt ik helemaal O+
pi_158774408
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:57 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Ja doe ik zeker.. Voor nu iig weer even gerust gezien die bijna 10x iets van beweging.
Maar moest van mijn vk vanaf 28wk meer gaan voelen dus ga nu echt heel bewust ochtend/middag/avond er voor liggen evt tot hij zich gemeld heeft. Nu bleef het vanmiddag heel stilletjes toen ik hem wakker probeerde te schudden. Na een hoop suiker dus toch iets gelukkig.
Stilte voor de storm jongetje ;)
Die van mij waren ook altijd heel rustig :D (kan je het je voorstellen :+)

Maar vervelend, vooral als je een heel drukke baby gewend bent!
En idd goed in de gaten houden en aan de bel trekken als je het niet vertrouwt
pi_158774912
Seth wat klinkt dat lief O+ Geniet lekker van elkaar!

En idd het is gewoon raar als je eerst zo'n buikverbouwbaby hebt en nu zo'n mellow exemplaartje.
Die verbouwer is nu best een rustig meisje dus ik ga er maar vanuit dat ik het terug krijg straks als hij geboren is... "Ja jij wilde dat hij drukker was"
We'll have love aplenty
You and Me
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:55:15 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158775143
Lijkt me heel vervelend Lamb, als je je toch steeds een beetje zorgen maakt...

Crump, niet gelijk wanhopen! Ik kreeg nu bij 6wk ook al gelijk last van mn bekken dus zag de bui al hangen. Maar eigenlijk is het heel goed te doen mits ik er rekening mee hou! Dus gedraag je zwanger en wees lief voor je lijf, dan hou je t hopelijk goed uit.

Arja wat tof dat je je zo goed voelt O+
Hier overheersen de blijdschap, en t gelukkige gevoel als ik mn dikke buik voel bewegen, ook nog steeds. Ondanks dat deze zwangerschap eigenlijk meer (en eerder) kwaaltjes geeft dan de vorige.

Amsel, wat fijn een goeie combinatietest! *O*

[/zeef] meer weet ik echt even niet meer :')
pi_158775324
Zo was het hier ook lamb! De dame was een druktemaker en is nu heerlijk rustig en de babyboy is nu een stuiterpeuter, terwijl hij als buikbaby ook nauwelijks bewoog. Maar als je het niet vertrouwd, altijd bellen!
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')