SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Heb je die nacht al gefixt enzo dan? Ga je hotelletje nemen gewoon?quote:
Luxe hotel 2 nachten.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die nacht al gefixt enzo dan? Ga je hotelletje nemen gewoon?
Lekker hoor, jacuzzitje in de suite dit dat?quote:
Komt wel goedquote:Op woensdag 30 december 2015 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja geen vakantie nu, maar te veel regelen man.
ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor, jacuzzitje in de suite dit dat?
quote:
Bizar jaquote:
Ik krijg die rekeningen soms op de mail.quote:
Met je bruiloft worden er wel fotos verwacht voor Sof en ikquote:Op woensdag 30 december 2015 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel benieuwd of GRTD in september nog bestaat.
Ik zag laatst de rekening van de fotograaf.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met je bruiloft worden er wel fotos verwacht voor Sof en ik
Maar toch maak je het ook zoz oduur als je zelf wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst de rekening van de fotograaf.
Manmanmanman
Een fatsoenlijke fotograaf kost gewoon belachelijk veel geld.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar toch maak je het ook zoz oduur als je zelf wilt natuurlijk.
De meeste hebben geen trek in die extra dingetjes
Maar ook qua locatie en shit bedoel ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke fotograaf kost gewoon belachelijk veel geld.
En dat is vrij basis
Het is toch een van de belangrijkste dagen van je leven.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ook qua locatie en shit bedoel ik.
Maar ja, zou het zelf ook wel bijzonder willen als het gebeurt verder
quote:Op woensdag 30 december 2015 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
De kerk moet ook blijven bestaan he.
Hoeveel geld ga je wel niet uitgeven als Feyenoord kampioen wordquote:Op woensdag 30 december 2015 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is toch een van de belangrijkste dagen van je leven.
Dat overleef ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel geld ga je wel niet uitgeven als Feyenoord kampioen word
Drama dramaquote:Op woensdag 30 december 2015 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, maar alle basis dingen zijn gewoon duur.
Een mooie locatie
Fotograaf
Eten/drinken
Vedomme een bruidsjurk is al een half jaar vietnam![]()
Vind het wel prima hoor. Begin er ook steeds meer zin in te krijgen.quote:
Dan is het kraanwater niet meer drinkbaar voor een jaar.quote:
Hahaquote:Op woensdag 30 december 2015 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het kraanwater niet meer drinkbaar voor een jaar.
Aanzoek bedoel je?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind het wel oprecht het engste wat ik ooit heb gedaan.
#biecht
sos?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind het wel oprecht het engste wat ik ooit heb gedaan.
#biecht
Er zal toch wel iets zijn wat verkeerd gaat of niet perfect. Onvermijdelijkquote:Op woensdag 30 december 2015 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ik vind het door mijn perfectionisme dood eng.
Daarom.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zal toch wel iets zijn wat verkeerd gaat of niet perfect. Onvermijdelijk
Welke?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk nog een citytripje deze zomer naar 1 van de muzieksteden in VS
Geen idee nog.quote:
trustenquote:Op woensdag 30 december 2015 04:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten voor de mensen die dit nog lezen
is het een leuk pakketje?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
En een pakketje dat op me wachtte. Goed begin van de dag.
Wat was het?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
veel plezier vandaag bij die voorstellingquote:
Ik ben nu erg benieuwd wat je had besteldquote:Op woensdag 30 december 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Tarzan.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nu erg benieuwd wat je had besteld
Dat zijn toch niet de pakketjes waar je heel blij van wordtquote:Op woensdag 30 december 2015 11:58 schreef supersof het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens zorgen dat ik weer een pakketje krijg. Met schoolboeken
Kwam 'ie achterlangs om 'm even binnen te zetten?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb gister een tv gekocht op marktplaats en het mannetje wou hem zelfs wel even langsbrengen
Wat een topdag
Ja, dankje, gaat leuk wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
veel plezier vandaag bij die voorstelling
Dat was vandaag toch?
een grote tv?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb gister een tv gekocht op marktplaats en het mannetje wou hem zelfs wel even langsbrengen
Wat een topdag
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kwam 'ie achterlangs om 'm even binnen te zetten?
32 inch, ook snel een chromecast gehaald gisterquote:
ik heb een heel kleintjequote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
32 inch, ook snel een chromecast gehaald gister
Ik had nog zo'n groot bakbeest staan uit het jaar 0
Ja zeker. Een cadeautje van 4chan.quote:
Een Hellblazer boekjequote:
Ik niks. Ik kreeg iets van een anonieme kerstman.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nu erg benieuwd wat je had besteld
Dat is irritant he als je niks kan streamen ofzoquote:
neem digitale tv danquote:Op woensdag 30 december 2015 12:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is irritant he als je niks kan streamen ofzo
Al ziet analoog er wel verneukt uit op zo'n grote tv maar goed
nee niet echt helaas. Gelukkig niet veel boeken dit keerquote:Op woensdag 30 december 2015 12:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet de pakketjes waar je heel blij van wordt
ahh leukquote:Op woensdag 30 december 2015 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dankje, gaat leuk worden
Zometeen naar mijn ouders met de trein.
kan niet of mag niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan niet, wordt allemaal centraal geregeld in m'n studentenflat
Het zit bij de huurprijs in, ik heb 0 beheer over internet/tv/telefoonaanbiederquote:Op woensdag 30 december 2015 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
kan niet of mag niet?
want het kan tegenwoordig overal wel
vind dat altijd smerig hequote:Op woensdag 30 december 2015 12:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zit bij de huurprijs in, ik heb 0 beheer over internet/tv/telefoonaanbieder
Ja dat internet is soms ook behoorlijk matig hier maarjaquote:Op woensdag 30 december 2015 12:29 schreef Sked het volgende:
[..]
vind dat altijd smerig he
nog beetje extra geld kloppen voor een kutpakket
Ja krijg je ervan als je het met tig mensen moet delenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat internet is soms ook behoorlijk matig hier maarja
Eens even kijken wat ik daaraan betaal per maand
23 euro per maand voor internetquote:Op woensdag 30 december 2015 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja krijg je ervan als je het met tig mensen moet delen
rotwijfquote:Op woensdag 30 december 2015 12:47 schreef supersof het volgende:
Schoonmaakster is niet gekomen vanochtend terwijl ze wel zou moeten komen
quote:
Genoeg ooggetuigen al? En als je een auto van achter zo hard raakt dat hij over de kop gaat dan snap ik niet wat er raar is aan mijn uitspraak?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Er is niks bekend over dat ongeluk, pracht uitspraak weer dus.
Dat je zegt dat hij vast wel twee weken zou krijgen terwijl je geen idee hebt wat er is gebeurd. Het enige wat je weet is dat iemand met te hoge snelheid op een auto is ingereden. Waarom dat is gebeurd, heb je geen idee van toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg ooggetuigen al? En als je een auto van achter zo hard raakt dat hij over de kop gaat dan snap ik niet wat er raar is aan mijn uitspraak?
Ja dat twee weken was toch ook sarcastisch bedoelt?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je zegt dat hij vast wel twee weken zou krijgen terwijl je geen idee hebt wat er is gebeurd. Het enige wat je weet is dat iemand met te hoge snelheid op een auto is ingereden. Waarom dat is gebeurd, heb je geen idee van toch?![]()
Als die gast dronken achter het stuur zat krijgt ie geen twee weken. Met nog een heleboel andere dingen ook niet.
Wat verder wel het meest cruciale isquote:Op woensdag 30 december 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat twee weken was toch ook sarcastisch bedoelt?Aangezien Nederlandse wetgeving wel vaker veel te licht is met dit soort vergrijpen. Als je een kind doodrijdt kom je er ook niet al te zwaar vanaf.
En dat je zegt dar er niks bekend is over het ongeluk klopt dus ook niet, er is al genoeg bekend. Alleen nog niet over de reden van de dader en zijn gemoedstoestand.
Er is niks bekend over dat ongeluk om zo'n uitspraak te maken zoals jij net deed wat betreft de twee weken.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat twee weken was toch ook sarcastisch bedoelt?Aangezien Nederlandse wetgeving wel vaker veel te licht is met dit soort vergrijpen. Als je een kind doodrijdt kom je er ook niet al te zwaar vanaf.
En dat je zegt dar er niks bekend is over het ongeluk klopt dus ook niet, er is al genoeg bekend. Alleen nog niet over de reden van de dader en zijn gemoedstoestand.
Ja, ik snap 'm ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat verder wel het meest cruciale is
Natuurlijk zijn mensen dan boos. Of vind jij 240 uur taakstraf een normale straf? Terwijl hij ook nog eens doorreedquote:Op woensdag 30 december 2015 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is niks bekend over dat ongeluk om zo'n uitspraak te maken zoals jij net deed wat betreft de twee weken.
En dat je een te lage straf zou krijgen als je een kind dood zou rijden vind ik ook al een snelle uitspraak. Vaak zijn mensen boos als iemand een lage straf krijgt voor kind dood rijden zonder verder te weten wat er gebeurd is bij dat ongeluk. Vind ik ook gek om dan te oordelen dat de straf sowieso te laag is. Ik heb hier verder gewoon echt geen idee van dus zou niet weten waarom ik hier verder uitspraken over zou doen.
Dat is toch geen vergelijking met iemand die met 200 km op iemand klapte?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Moet je iemand lang opsluiten omdat ie iemand gewoon niet heeft gezien in zijn dode hoek bijvoorbeeld? Lijkt mij niet.
Ja, dit kunnen we nu dus onmogelijk zeggen want we weten echt amper iets over het ongeluk. Hoe wil je dat ik een uitspraak doe over zijn straf als ik geen idee heb wat er is gebeurd?!quote:Op woensdag 30 december 2015 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn mensen dan boos. Of vind jij 240 uur taakstraf een normale straf? Terwijl hij ook nog eens doorreed![]()
Dat kreeg die Bulgaar toen hij dat Haagse ventje doodreed
Snelheid is als bewijslast niet zo vaak hard te makenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking met iemand die met 200 km op iemand klapte?
Klopt, dit was dan geen vergelijking maar gewoon om te benadrukken dat je niet weet wat er is gebeurd. Je oordeelt iets waar je amper iets over weetquote:Op woensdag 30 december 2015 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking met iemand die met 200 km op iemand klapte?
Je weet het straffeit toch? Daar vind ik 240 uur nooit voor op z'n plaatsquote:Op woensdag 30 december 2015 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit kunnen we nu dus onmogelijk zeggen want we weten echt amper iets over het ongeluk. Hoe wil je dat ik een uitspraak doe over zijn straf als ik geen idee heb wat er is gebeurd?!![]()
En 240 uur taakstraf vind ik in heel erg veel gevallen zeer passelijk ja. Maar je vraagt mij nu om te zeggen of ik 240u taakstraf normaal vindt.. zonder de situatie?! Hoe wil je dat ik dit doe...
Ik was letterlijk ingestort bietje dus niet gegaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Crack, hoe was de Kerstmarkt?
Wat bedoel je met straffeit precies?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet het straffeit toch? Daar vind ik 240 uur nooit voor op z'n plaats
Het is simpelweg iets waar we voor hebben gekozen door mensen massaal in mogelijke moordwapens te laten rijden. Zo snel doodslag niet hard kan worden gemaakt zijn hogere straffen nu eenmaal niet echt toepasselijkquote:Op woensdag 30 december 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet het straffeit toch? Daar vind ik 240 uur nooit voor op z'n plaats
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was letterlijk ingestort bietje dus niet gegaan.
Iemand die een dodelijk ongeluk maakt is gewoon moord door schuld lijkt me. Zeker het doorrijden na een ongeluk is kwalijk. Daar hoef ik de hele voorgeschiedenis van de beste man niet voor te weten om de mening te hebben dat een taakstraf te laag is. Of hij oud/jong dronken/nuchter of psychisch ontoerekeningsvatbaar is of niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was letterlijk ingestort bietje dus niet gegaan.
[..]
Wat bedoel je met straffeit precies?
Moord door schuld?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die een dodelijk ongeluk maakt is gewoon moord door schuld lijkt me. Zeker het doorrijden na een ongeluk is kwalijk. Daar hoef ik de hele voorgeschiedenis van de beste man niet voor te weten om de mening te hebben dat een taakstraf te laag is. Of hij oud/jong dronken/nuchter of psychisch ontoerekeningsvatbaar is of niet.
Nou, ik had tentamenweek waar ik echt kapotje van was. Iedere dag 3 - 4 uur in de nacht gaan slapen en er om 9 uur weer uit en toen overleed mn oma en moesten we Sinterklaas vieren en nee. Ik wilde rust. Wel jammer maarja. Was gewoon even nodig en fijnquote:
Dit is een uitspraak die je écht niet kunt maken. Je kunt niet iemand bevestigen van moord door schuld zonder te weten wat er is gebeurd, dat kán gewoon niet. Dat iemand doorrijdt is heel erg slecht, maar heeft niks met het ongeluk zelf te maken. Als iemand onwel werd en daarna in paniek raakte en daardoor doorreed, is dat alsnog geen dood door schuld.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die een dodelijk ongeluk maakt is gewoon moord door schuld lijkt me. Zeker het doorrijden na een ongeluk is kwalijk. Daar hoef ik de hele voorgeschiedenis van de beste man niet voor te weten om de mening te hebben dat een taakstraf te laag is. Of hij oud/jong dronken/nuchter of psychisch ontoerekeningsvatbaar is of niet.
Dood door schuld bedoel ikquote:
Iemand kan ook bijvoorbeeld onwel zijn geworden achter het stuur en dan een ongeluk veroorzaken. Dan vind ik het niet te laag.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moord door schuld is tegenstrijdig aan elkaarquote:Op woensdag 30 december 2015 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, ik had tentamenweek waar ik echt kapotje van was. Iedere dag 3 - 4 uur in de nacht gaan slapen en er om 9 uur weer uit en toen overleed mn oma en moesten we Sinterklaas vieren en nee. Ik wilde rust. Wel jammer maarja. Was gewoon even nodig en fijn.
Voor zover ik weet was er in dit geval geen sprake van iemand die onwel is geworden on ieder gevalquote:Op woensdag 30 december 2015 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Je beschuldigd nu iemand doordat hij een andere daad niet goed heeft gedaan. Dat mag niet.
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was er in dit geval geen sprake van iemand die onwel is geworden on ieder geval
Tsja her zal wel weer ongefundeerdquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja her zal wel weer ongefundeerd
Van mij zijn maar het doet niks af aan het feit dat ik vind dat verkeersdelicten 'normaal gesproken' te licht bestraft vind worden
Anyway, ik ga naar het filmhuis.quote:
Dan krijg je een hoop extra celstraffen, arbeidsongelukken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 december 2015 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja her zal wel weer ongefundeerd
Van mij zijn maar het doet niks af aan het feit dat ik vind dat verkeersdelicten 'normaal gesproken' te licht bestraft vind worden
Klinkt goed, veel plezier!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anyway, ik ga naar het filmhuis.
Eindelijk Son of Saul kijken
Dag dag
Mensen doen hier gewoon veels te snel uitspraken overquote:Op woensdag 30 december 2015 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Met dat Haagse kind was er trouwens ook gewoon 9 maanden cel
Vooral als er kinderen bij betrokken zijn. Maar een arbeidsongeluk waar fouten zijn gemaakt in de haven geeft niemand wat om.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen doen hier gewoon veels te snel uitspraken over. Dat is vooral wat ik weet.
Achja, en Nederland is helaas wel een zondebok landquote:Op woensdag 30 december 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral als er kinderen bij betrokken zijn. Maar een arbeidsongeluk waar fouten zijn gemaakt in de haven geeft niemand wat om.
Prima. Geluncht met moeders net.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, en Nederland is helaas wel een zondebok land. Of misschien is dat wereldwijd wel zo. Maarja.
Hoe is het verder met jou?
Niet fucken met de natives.quote:
Lekker, wat had je op?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima. Geluncht met moeders net.
Ik ga stoppen met vlees eten he
Ja, volgens mij inderdaad ook.. Ook wel eens mensen vrijgesproken omdat ze al genoeg verdriet hebben doordat dan iemand is overleden enzo vaak ook welquote:Op woensdag 30 december 2015 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
Vaak weegt volgens mij het gedrag na het ongeval ook mee in de strafmaatbepaling door de rechter (omgang met de nabestaanden etc).
Goede keuze wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Of nouja, voor het allergrootste deel.
Ja, zo iemand moet ook al met zichzelf en zijn schuldgevoel leven, vind dat bij een ongeluk waar geen alcohol in het spel was nog best te rechtvaardigen om geen celstraf op te leggen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, wat had je op?
En echt?! Tof zeg, vanaf wanneer en echt helemaal geen vlees meer?
[..]
Ja, volgens mij inderdaad ook.. Ook wel eens mensen vrijgesproken omdat ze al genoeg verdriet hebben doordat dan iemand is overleden enzo vaak ook wel
Mja, ligt echt helemaal aan de situatie. Blij dat ik daar geen beslissingen in hoef te maken, pffquote:Op woensdag 30 december 2015 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zo iemand moet ook al met zichzelf en zijn schuldgevoel leven, vind dat bij een ongeluk waar geen alcohol in het spel was nog best te rechtvaardigen om geen celstraf op te leggen.
broodje gerookte zalm.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Lekker, wat had je op?
En echt?! Tof zeg, vanaf wanneer en echt helemaal geen vlees meer?
Mooie keuze Inso. En ja, niks mis mee om af en toe gewoon vlees te blijven eten als je daar soms zin in hebt oidquote:Op woensdag 30 december 2015 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
broodje gerookte zalm.
En ja vanaf 1 januari, maar al al niet zoveel vlees meer laatste weken.
En wel vis met mate nog wel.
En vlees misschien wel met speciale gelegenheden als ik bij iemand anders eet, maar dat zal niet zo vaak zijn. Maar bijvoorbeeld met kerst/pasen als ik bij familie eet. Maar denk niet meer dan paar keer per jaar.
Ik heb nou eenmaal niet zoveel tegen het eten van dieren in principe, maar heb lang en diep nagedacht en stoppen met vlees lijkt me beste grotendeels.
Ook mijn redenen ja. In mijn ogen ook beste reden..quote:Op woensdag 30 december 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
had laatste tijd veel gelezen over vee-industrie en gevolgen op milieu en 3e wereld dat is niet best, daar moet ik als liberaal m'n persoonlijke verantwoordelijkheid voor nemen
Dat heb ik wel ja. Sterker nog, ik zou op dit moment wel graag kip willen eten want ik heb daar echt wel zin in en het ruikt vaak heerlijk. Van die kip van zo'n kraampje bedoel ik dan..quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien heb ik na een tijdje ook wel niet zo'n behoefte meer in vlees, wie weet. Dat moet ik nog zien gaandeweg.
ben hierquote:Op woensdag 30 december 2015 03:26 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Wow. Waar is wietparkiet. Ik moet praten over Sons of Anarchy.
Nee joh gekkie. Ik vind het persoonlijk beter als mensen minder vlees zouden eten, maar vindt het niet egoistisch als je dat niet doet. Niet op dit moment in onze cultuurquote:Op woensdag 30 december 2015 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen zin om vegetariër te worden. Maar is best egoïstisch van me.
Ben wel benieuwd verder hoe ik het ga vinden.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik wel ja. Sterker nog, ik zou op dit moment wel graag kip willen eten want ik heb daar echt wel zin in en het ruikt vaak heerlijk. Van die kip van zo'n kraampje bedoel ik dan..
Maar van het idee word ik gewoon al echt heel erg misselijk, mn lichaam weigert gewoon echt. Maarja, we hebben het hier wel over 13 jaar geen vlees gegeten hebben..
En anders af en toe klein stukje vlees. Waarom zou je het jezelf moeilijk makenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd verder hoe ik het ga vinden.Denk niet dat ik het zo heel moeilijk ga vinden, want heb het toch onbewust geleidelijk afgebouwd. Moet alleen meer vegetarisch leren koken.
Ik ben wat dat betreft wel vrij principieel en zwart/wit in zulke dingen. Maar dat blijkt wel uit meer dingen. Maar het is bij mij wel vaak het ene of het andere.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En anders af en toe klein stukje vlees. Waarom zou je het jezelf moeilijk maken..
Vis wel met mate.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Blijf je wel vis eten Inso, of stop je daar ook mee?S
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft wel vrij principieel en zwart/wit in zulke dingen. Maar dat blijkt wel uit meer dingen. Maar het is bij mij wel vaak het ene of het andere.
Daarmee maak je het wel meteen een stuk makkelijkerquote:
Oh ik niet. Maar heb helemaal geen zin om het af te slaan als het voor me gemaakt is, ik wil niet die ene moeilijke zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
vind vlees te lekker om het op te geven
wat een faggotquote:
dat was het een beetjequote:Op woensdag 30 december 2015 14:48 schreef Spatieloos het volgende:
Het valt me nu pas op dat hij ook op het toetsenbord kan typen![]()
He WP.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
onnodig dom gedrag vertonen
[..]
he kaneel
wel chill hoorquote:
Nice.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel chill hoor
beetje gegourmet en ben zondag naar antwerpen geweest
paar comics en een graphic novel gekocht
Wat oude adventure comics issues en action comics graphic novelquote:
haha fattyquote:Op woensdag 30 december 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een vriendin achtergelaten bij de Ikea omdat ze niet meer in de auto paste
is slecht voor je hequote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
Hallo. Ik ga zo denk k naar de zonnebank
Ik van het weekendquote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
heet je anita?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
Wie zegt dat ik in Groningen benquote:Op woensdag 30 december 2015 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
gelukkig zit die ikea naast de kfc
Ben zelf niet zo'n fan van die losse nummers.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat oude adventure comics issues en action comics graphic novel
winkeltje waar ik die strips had gekocht hadden ook nog heel veel oude xmen comics
nog nietquote:Op woensdag 30 december 2015 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo'n fan van die losse nummers.
Helemaal tegenwoordig, omdat je voor een verhaal dan 10 nummers moet kopen
Heb je veel Superman verhalen?
in wat voor auto les jequote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
altijd pijn in mijn kont na twee uur rijles
een wittequote:
Sofs kontquote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
Ah, dus volume 2?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog niet
maar begint zo wel beetje te komen
en heb wel opvolgende nummers gekocht. zag ook paar andere series liggen die begonnen met 3 en daarna kwam 7, 8, 12 enzovoorts
heb nu gewoon 1 t/m 5
Kun je je concentratie er 2 uur bijhouden?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
hoeft niet hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij zijn het altijd juist van die tjappies die altijd over auto's praten
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij zijn het altijd juist van die tjappies die altijd over auto's praten
en mensen met geldquote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Verrassend genoeg. Op school lukt het me maar een kwartierquote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je je concentratie er 2 uur bijhouden?
Dat lijkt me een slim idee, al is het maar om te kijken welke zuinig isquote:Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een auto zou moeten/kunnen kopen zou ik me er denk ik wel in verdiepen. Nu zou het vooral zelfkastijding zijn.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren in de Ikea Delft uitgescholden voor kankerhoer. Was nog geen eens aan t werk.
Knap. Mij lukt dat echt niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Verrassend genoeg. Op school lukt het me maar een kwartier
Gewoon naast je werk gaan wonen toch.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een auto zou moeten/kunnen kopen zou ik me er denk ik wel in verdiepen. Nu zou het vooral zelfkastijding zijn.
Ik werd een keer in de trein uitgescholden voor kankerhoer terwijl ik gewoon even opkeek toen ze voorbij liep.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren in de Ikea Delft uitgescholden voor kankerhoer. Was nog geen eens aan t werk.
Ik snap echt niet waarom je zou gaan schelden in zo'n winkel maar zal allemaal wel. Tokkie volkquote:
Waaromquote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, je wilt toch een beetje de beste waar voor je geld, en ook een beetje zuinig en robuust op de langere termijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een slim idee, al is het maar om te kijken welke zuinig is. Dat was mijn enige doel; vijf deuren en goedkoop.
Action comics is vol 1quote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dus volume 2?
Heb de eerste paar gelezen, maar was niet mijn ding.
Als je ze tegenkomt, zou ik je wel Kingdom Come, All Star Superman en Red Son aanraden.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werd een keer in de trein uitgescholden voor kankerhoer terwijl ik gewoon even opkeek toen ze voorbij liep.
Even later spuugde ze bij een mevrouw in het gezicht.
Wat treurig iddquote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Wat een toeval paxconquote:Op woensdag 30 december 2015 15:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb ook rijles gehad in een Volkswagen Polo geloof ik
wowquote:
Ik denk dat Sof en ik klaar zijn voor de volgende fasequote:Op woensdag 30 december 2015 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je de band tussen jullie steviger worden?
welke fase?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Sof en ik klaar zijn voor de volgende fase
Het is echt te triest voor woorden.quote:
Nee, ik lees zelden DC.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
heb je flashpoint wel eens gelezen trouwens kaneel?
=quote:
Gewoon garagequote:Op woensdag 30 december 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, je wilt toch een beetje de beste waar voor je geld, en ook een beetje zuinig en robuust op de langere termijn.
Waar heb je de jouwe gekocht?
spannendquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden.
Was daar gisteren gewoon zelf boodschappen aan het doen, ik zie dat meneer servies op de grond gooit en dat terug zet.. maar het is kapot. Dus ik loop naar meneertje toe en zeg op normale, aardige toon 'Meneer, als iets kapot is volgende keer liever niet terug zetten' en meneer zegt 'sorry hoor, wist niet dat je hiet werkte'. Waar ik niet op heb gereageerd naar hem toe, maar wel tegen LR. Dat ik die reactie debiel vond want het zou niet moeten uitmaken of ik daar wel of niet werk.. maar ik praat nogal hard (altijd) en toen ik heb kapotte servies aan medewerker had gegeven kwam dat meneertje nog naar me toe en zei 'heee bedankt dat je dat hebt afgegeven!' in mijn ogen was dat serieus bedoeld, dus ik zei geen probleem en bedankte hem. Hij draait zich om en zegt op net hard genoeg voor mij om te horen dus 'kankerhoer' toen draaide ik me om en zei weer netjes 'Sorry wat zei je?!' en toen fliptie die gast helemaal dat ik 'm voor lul had gezet door zo hard door die winkel te roepen blablabla en dat ik dat gewoon tegen hem had moeten zeggen blablabla..
Hij vond dat gewoon echt niet netjes van mij. Ik kreeg er geen reactie op toen ik zei dat ik vond dat hij überhaupt niet over netjes hoefde te beginnen bij mij als hij diegene is die iets kapot terug zet en mij dan uitscheld. Overigens kwam hij dus ook niet naar mij om me te vertellen wat hij kut vond wat ik deed, maar schold me meteen uit. Overigens was zijn reactie op het kapot terug zetten later 'ja wat boeit het, dat zien ze vanzelf wel'.. euhh, ja dat is hoe je met me medemens omgaat ja
.
Maar was toch wel geschrokken, ja.. waarom nou meteen schelden. Maar LR was trots op mij dat ik het voor mijzelf opnam en vooral dat ik netjes en rustig bleef
.
had je ook last van je kont na afloop?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb ook rijles gehad in een Volkswagen Polo geloof ik
Ja maar dat kan ook een andere oorzaak hebben gehadquote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had je ook last van je kont na afloop?
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was daar gisteren gewoon zelf boodschappen aan het doen, ik zie dat meneer servies op de grond gooit en dat terug zet.. maar het is kapot. Dus ik loop naar meneertje toe en zeg op normale, aardige toon 'Meneer, als iets kapot is volgende keer liever niet terug zetten' en meneer zegt 'sorry hoor, wist niet dat je hiet werkte'. Waar ik niet op heb gereageerd naar hem toe, maar wel tegen LR. Dat ik die reactie debiel vond want het zou niet moeten uitmaken of ik daar wel of niet werk.. maar ik praat nogal hard (altijd) en toen ik heb kapotte servies aan medewerker had gegeven kwam dat meneertje nog naar me toe en zei 'heee bedankt dat je dat hebt afgegeven!' in mijn ogen was dat serieus bedoeld, dus ik zei geen probleem en bedankte hem. Hij draait zich om en zegt op net hard genoeg voor mij om te horen dus 'kankerhoer' toen draaide ik me om en zei weer netjes 'Sorry wat zei je?!' en toen fliptie die gast helemaal dat ik 'm voor lul had gezet door zo hard door die winkel te roepen blablabla en dat ik dat gewoon tegen hem had moeten zeggen blablabla..
Hij vond dat gewoon echt niet netjes van mij. Ik kreeg er geen reactie op toen ik zei dat ik vond dat hij überhaupt niet over netjes hoefde te beginnen bij mij als hij diegene is die iets kapot terug zet en mij dan uitscheld. Overigens kwam hij dus ook niet naar mij om me te vertellen wat hij kut vond wat ik deed, maar schold me meteen uit. Overigens was zijn reactie op het kapot terug zetten later 'ja wat boeit het, dat zien ze vanzelf wel'.. euhh, ja dat is hoe je met me medemens omgaat ja
.
Maar was toch wel geschrokken, ja.. waarom nou meteen schelden. Maar LR was trots op mij dat ik het voor mijzelf opnam en vooral dat ik netjes en rustig bleef
.
Jij zat op de pook ipv de stoel?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook een andere oorzaak hebben gehad
hehehehe
Wat ben je toch een vieze jongen geworden.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hehehehe
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zat op de pook ipv de stoel?
viespeukquote:Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hehehehe
Ja dit sloeg nergens op sorryquote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vieze jongen geworden.
Gewoon een echte hagenees dusquote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
schattigquote:
Ja snel van je af laten vallen. Ik vind tenminste dat je goed gehandeld hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en toch zat ik er gisteren een beetje mee
sjoelenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Gaan jullie morgen iets boeiends doen?
Niet mijn volkquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja snel van je af laten vallen. Ik vind tenminste dat je goed gehandeld hebt
ik ga naar de kerkquote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Een bed in elkaar zetten en dronken worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
nee. (schoon)familiequote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Daar gaat je charmequote:
Met Lokje, Feertje, Hepje en Morrigan gamen.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
dat wel ja 8 euro voor een one shotquote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik lees zelden DC.
Eigenlijk alleen stand alone dingen als Kingdom Come. Of Vertigo.
Lijkt me wel leuk om eens te lezen, maar is wel prijzig.
je bent nu in de mac?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
=
hebben ze daar een Mac naast de KFC?
Echt?!quote:
Echt?quote:
Tegelijk?1 HIAHOA DAT GAAT NIE GOED NIE!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een bed in elkaar zetten en dronken worden.
Ja, zo voel ik me ook maar ik ga morgen naar vrienden van LR. Ik denk dat ik rond één ook weer naar huis ga want heb ook geen zin meer in die 'onzin'. Maarrrr ja, ben bang dat die vrienden mij nogal saai vinden want ik doe bijzonder weinig met hun mee. Wat vinden jouw vrienden ervan dan dat je niet mee doet? Of doen zij zelf ook niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee. (schoon)familie
ben te oud voor die onzin
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar gaat je charme
[..]
Met Lokje, Feertje, Hepje en Morrigan gamen.
ik wou maandag 2x mackroket met de app halen maar toen was de mac helaas al dichtquote:
8 euro?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat wel ja 8 euro voor een one shot
Flashpoint is een aanrader tho. En vertigo heeft nu jacked, dat is tot nu toe wel geinig
Feestje in grote kerkquote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Kan best grappig zijn, maar dat komt dan meer door de mensen met wie je het doet dan door het sjoelen zelf. Vind je het zelf leuk?
[..]
Echt?wat doen
[..]
Tegelijk?1 HIAHOA DAT GAAT NIE GOED NIE!
[..]
Ja, zo voel ik me ook maar ik ga morgen naar vrienden van LR. Ik denk dat ik rond één ook weer naar huis ga want heb ook geen zin meer in die 'onzin'. Maarrrr ja, ben bang dat die vrienden mij nogal saai vinden want ik doe bijzonder weinig met hun mee. Wat vinden jouw vrienden ervan dan dat je niet mee doet? Of doen zij zelf ook niet?
[..]. Wat gamen?
zoveel is dat toch nietquote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou maandag 2x mackroket met de app halen maar toen was de mac helaas al dicht
niet in m'n eentje trouwnes, zo veel vreet ik niet
Heb zo nooit hardop gelachen als nuquote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou maandag 2x mackroket met de app halen maar toen was de mac helaas al dicht
Alsof er iets mis zou zijn met er wél twee eten!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met je date (vriend??quote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Kan best grappig zijn, maar dat komt dan meer door de mensen met wie je het doet dan door het sjoelen zelf. Vind je het zelf leuk?
Leuk Sofje, veel plezier alvast!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaik vind het wel leuk hoor. Mijn moeder wil graag nog een keertje met zn vijven vieren.
Thanks, wat ga jij doen?quote:
ja dat was in antwerpen althansquote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
8 euro?
Kijk dan hoeveel boeken :
https://en.wikipedia.org/wiki/Flashpoint_(comics)#Collected_editions
Gewoon lekker laten zeggen paxquote:Op woensdag 30 december 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
en anders gaan mensen zeggen dat ik #viesdik ben
wie zijn die mensenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
en anders gaan mensen zeggen dat ik #viesdik ben
Nou ja, als je stopt met drinken verlies je sowieso al een hoop "vrienden"quote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja, zo voel ik me ook maar ik ga morgen naar vrienden van LR. Ik denk dat ik rond één ook weer naar huis ga want heb ook geen zin meer in die 'onzin'. Maarrrr ja, ben bang dat die vrienden mij nogal saai vinden want ik doe bijzonder weinig met hun mee. Wat vinden jouw vrienden ervan dan dat je niet mee doet? Of doen zij zelf ook niet?
dankje wietparkietquote:Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten zeggen pax
jij weet wel beter
Wel uit de provinciequote:Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef McGrath het volgende:
Paxje, waar komt je date eigenlijk vandaan?Musselkanaal?
wel leuk ja, jammer van zijn stemquote:
Niet als je in je eentje drinktquote:Op woensdag 30 december 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
Werkt meer drinken echt om meer vrienden te maken?
ligt eraan wat voor vrienden je wiltquote:Op woensdag 30 december 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
Werkt meer drinken echt om meer vrienden te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |