in wat voor auto les jequote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
altijd pijn in mijn kont na twee uur rijles
een wittequote:
Sofs kontquote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
Ah, dus volume 2?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog niet
maar begint zo wel beetje te komen
en heb wel opvolgende nummers gekocht. zag ook paar andere series liggen die begonnen met 3 en daarna kwam 7, 8, 12 enzovoorts
heb nu gewoon 1 t/m 5
Kun je je concentratie er 2 uur bijhouden?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef supersof het volgende:
hoeft niet hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij zijn het altijd juist van die tjappies die altijd over auto's praten
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij zijn het altijd juist van die tjappies die altijd over auto's praten
en mensen met geldquote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Verrassend genoeg. Op school lukt het me maar een kwartierquote:Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je je concentratie er 2 uur bijhouden?
Dat lijkt me een slim idee, al is het maar om te kijken welke zuinig isquote:Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een auto zou moeten/kunnen kopen zou ik me er denk ik wel in verdiepen. Nu zou het vooral zelfkastijding zijn.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren in de Ikea Delft uitgescholden voor kankerhoer. Was nog geen eens aan t werk.
Knap. Mij lukt dat echt niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Verrassend genoeg. Op school lukt het me maar een kwartier
Gewoon naast je werk gaan wonen toch.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een auto zou moeten/kunnen kopen zou ik me er denk ik wel in verdiepen. Nu zou het vooral zelfkastijding zijn.
Ik werd een keer in de trein uitgescholden voor kankerhoer terwijl ik gewoon even opkeek toen ze voorbij liep.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren in de Ikea Delft uitgescholden voor kankerhoer. Was nog geen eens aan t werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |