Ja, zo iemand moet ook al met zichzelf en zijn schuldgevoel leven, vind dat bij een ongeluk waar geen alcohol in het spel was nog best te rechtvaardigen om geen celstraf op te leggen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, wat had je op?
En echt?! Tof zeg, vanaf wanneer en echt helemaal geen vlees meer?
[..]
Ja, volgens mij inderdaad ook.. Ook wel eens mensen vrijgesproken omdat ze al genoeg verdriet hebben doordat dan iemand is overleden enzo vaak ook wel
Mja, ligt echt helemaal aan de situatie. Blij dat ik daar geen beslissingen in hoef te maken, pffquote:Op woensdag 30 december 2015 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zo iemand moet ook al met zichzelf en zijn schuldgevoel leven, vind dat bij een ongeluk waar geen alcohol in het spel was nog best te rechtvaardigen om geen celstraf op te leggen.
broodje gerookte zalm.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Lekker, wat had je op?
En echt?! Tof zeg, vanaf wanneer en echt helemaal geen vlees meer?
Mooie keuze Inso. En ja, niks mis mee om af en toe gewoon vlees te blijven eten als je daar soms zin in hebt oidquote:Op woensdag 30 december 2015 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
broodje gerookte zalm.
En ja vanaf 1 januari, maar al al niet zoveel vlees meer laatste weken.
En wel vis met mate nog wel.
En vlees misschien wel met speciale gelegenheden als ik bij iemand anders eet, maar dat zal niet zo vaak zijn. Maar bijvoorbeeld met kerst/pasen als ik bij familie eet. Maar denk niet meer dan paar keer per jaar.
Ik heb nou eenmaal niet zoveel tegen het eten van dieren in principe, maar heb lang en diep nagedacht en stoppen met vlees lijkt me beste grotendeels.
Ook mijn redenen ja. In mijn ogen ook beste reden..quote:Op woensdag 30 december 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
had laatste tijd veel gelezen over vee-industrie en gevolgen op milieu en 3e wereld dat is niet best, daar moet ik als liberaal m'n persoonlijke verantwoordelijkheid voor nemen
Dat heb ik wel ja. Sterker nog, ik zou op dit moment wel graag kip willen eten want ik heb daar echt wel zin in en het ruikt vaak heerlijk. Van die kip van zo'n kraampje bedoel ik dan..quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien heb ik na een tijdje ook wel niet zo'n behoefte meer in vlees, wie weet. Dat moet ik nog zien gaandeweg.
ben hierquote:Op woensdag 30 december 2015 03:26 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Wow. Waar is wietparkiet. Ik moet praten over Sons of Anarchy.
Nee joh gekkie. Ik vind het persoonlijk beter als mensen minder vlees zouden eten, maar vindt het niet egoistisch als je dat niet doet. Niet op dit moment in onze cultuurquote:Op woensdag 30 december 2015 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen zin om vegetariër te worden. Maar is best egoïstisch van me.
Ben wel benieuwd verder hoe ik het ga vinden.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik wel ja. Sterker nog, ik zou op dit moment wel graag kip willen eten want ik heb daar echt wel zin in en het ruikt vaak heerlijk. Van die kip van zo'n kraampje bedoel ik dan..
Maar van het idee word ik gewoon al echt heel erg misselijk, mn lichaam weigert gewoon echt. Maarja, we hebben het hier wel over 13 jaar geen vlees gegeten hebben..
En anders af en toe klein stukje vlees. Waarom zou je het jezelf moeilijk makenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd verder hoe ik het ga vinden.Denk niet dat ik het zo heel moeilijk ga vinden, want heb het toch onbewust geleidelijk afgebouwd. Moet alleen meer vegetarisch leren koken.
Ik ben wat dat betreft wel vrij principieel en zwart/wit in zulke dingen. Maar dat blijkt wel uit meer dingen. Maar het is bij mij wel vaak het ene of het andere.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En anders af en toe klein stukje vlees. Waarom zou je het jezelf moeilijk maken..
Vis wel met mate.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Blijf je wel vis eten Inso, of stop je daar ook mee?S
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft wel vrij principieel en zwart/wit in zulke dingen. Maar dat blijkt wel uit meer dingen. Maar het is bij mij wel vaak het ene of het andere.
Daarmee maak je het wel meteen een stuk makkelijkerquote:
Oh ik niet. Maar heb helemaal geen zin om het af te slaan als het voor me gemaakt is, ik wil niet die ene moeilijke zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
vind vlees te lekker om het op te geven
wat een faggotquote:
dat was het een beetjequote:Op woensdag 30 december 2015 14:48 schreef Spatieloos het volgende:
Het valt me nu pas op dat hij ook op het toetsenbord kan typen![]()
He WP.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
onnodig dom gedrag vertonen
[..]
he kaneel
wel chill hoorquote:
Nice.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel chill hoor
beetje gegourmet en ben zondag naar antwerpen geweest
paar comics en een graphic novel gekocht
Wat oude adventure comics issues en action comics graphic novelquote:
haha fattyquote:Op woensdag 30 december 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een vriendin achtergelaten bij de Ikea omdat ze niet meer in de auto paste
is slecht voor je hequote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
Hallo. Ik ga zo denk k naar de zonnebank
Ik van het weekendquote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
heet je anita?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
Wie zegt dat ik in Groningen benquote:Op woensdag 30 december 2015 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
gelukkig zit die ikea naast de kfc
Ben zelf niet zo'n fan van die losse nummers.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat oude adventure comics issues en action comics graphic novel
winkeltje waar ik die strips had gekocht hadden ook nog heel veel oude xmen comics
nog nietquote:Op woensdag 30 december 2015 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo'n fan van die losse nummers.
Helemaal tegenwoordig, omdat je voor een verhaal dan 10 nummers moet kopen
Heb je veel Superman verhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |