zoveel is dat toch nietquote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou maandag 2x mackroket met de app halen maar toen was de mac helaas al dicht
niet in m'n eentje trouwnes, zo veel vreet ik niet
Heb zo nooit hardop gelachen als nuquote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou maandag 2x mackroket met de app halen maar toen was de mac helaas al dicht
Alsof er iets mis zou zijn met er wél twee eten!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met je date (vriend??quote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Kan best grappig zijn, maar dat komt dan meer door de mensen met wie je het doet dan door het sjoelen zelf. Vind je het zelf leuk?
Leuk Sofje, veel plezier alvast!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaik vind het wel leuk hoor. Mijn moeder wil graag nog een keertje met zn vijven vieren.
Thanks, wat ga jij doen?quote:
ja dat was in antwerpen althansquote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
8 euro?
Kijk dan hoeveel boeken :
https://en.wikipedia.org/wiki/Flashpoint_(comics)#Collected_editions
Gewoon lekker laten zeggen paxquote:Op woensdag 30 december 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
en anders gaan mensen zeggen dat ik #viesdik ben
wie zijn die mensenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
en anders gaan mensen zeggen dat ik #viesdik ben
Nou ja, als je stopt met drinken verlies je sowieso al een hoop "vrienden"quote:Op woensdag 30 december 2015 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja, zo voel ik me ook maar ik ga morgen naar vrienden van LR. Ik denk dat ik rond één ook weer naar huis ga want heb ook geen zin meer in die 'onzin'. Maarrrr ja, ben bang dat die vrienden mij nogal saai vinden want ik doe bijzonder weinig met hun mee. Wat vinden jouw vrienden ervan dan dat je niet mee doet? Of doen zij zelf ook niet?
dankje wietparkietquote:Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten zeggen pax
jij weet wel beter
Wel uit de provinciequote:Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef McGrath het volgende:
Paxje, waar komt je date eigenlijk vandaan?Musselkanaal?
wel leuk ja, jammer van zijn stemquote:
Niet als je in je eentje drinktquote:Op woensdag 30 december 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
Werkt meer drinken echt om meer vrienden te maken?
ligt eraan wat voor vrienden je wiltquote:Op woensdag 30 december 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
Werkt meer drinken echt om meer vrienden te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |