SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Make love, not war ☮![]()
Wat is dit toch goed jongens
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Is there life on Mars?
Als ie over de datum is wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Bowie
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beste van Bowie
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Eén van de mooiste van de heer Jones
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
1 van m'n honden naar David Bowie vernoemd![]()
Woont wel nog steeds bij m'n moeder in NL
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja me toquote:![]()
Bowie
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
fantastischquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Cyka Blyat?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Want halfgod.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Omdat hij een muziek pionier isquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?Ze smelten de kazen!![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook zo'n 100x in dit nummer?
JUMP
Maar vaak is de tekst niet hetgeen waar ik liedjes aan herken![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Omdat hij mooie muziek maakt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken vrijwel alle Bowie nummers, en ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef Cee het volgende:
Dit is m'n favoriete Bowie, voor zover ik Bowie's nummers ken.![]()
Omdat hij een God is natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?For you, there'll be no more crying.
Omdat hij goed isquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?Zeer gevarieerd en interessant.
ik vind t ook niksquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?![]()
![]()
Luister dan ook!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?Un dann rettet kein Kavallerie,
Omdat Bowie God is?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?My friends all drive horses![]()
Samen met Changes is dit toch wel van een andere planeet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alsof een mars over de datum kan gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:47 schreef Zorro het volgende:
Is there life on Mars?
Als ie over de datum is wel.
-XOXO-![]()
Space oddity, life on mars, starman. Bowie is geobsedeert door de melkwegThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik denk dat ik dit jaar echt om ben
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Verbaast me nietquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik zal maar niet vragen of je nummers wel herkent aan de nummertitel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar vaak is de tekst niet hetgeen waar ik liedjes aan herken![]()
![]()
![]()
Verstandige man.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Space oddity, life on mars, starman. Bowie is geobsedeert door de melkweg![]()
Dan is hierbij bewezen dat er geen buitenaards leven is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof een mars over de datum kan gaanUn dann rettet kein Kavallerie,
Heb 2 dwerg papegaaien , de ene was Bowie en nu deze is Ziggyquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef Dven het volgende:
1 van m'n honden naar David Bowie vernoemd![]()
Woont wel nog steeds bij m'n moeder in NL
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Beetje de Muse van de prehistoriequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Space oddity, life on mars, starman. Bowie is geobsedeert door de melkweg"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met Bowie interessant vinden.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het levert iig geweldige platen opquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Space oddity, life on mars, starman. Bowie is geobsedeert door de melkweg
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb 2 dwerg papegaaien , de ene was Bowie en nu deze is Ziggy
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is hierbij bewezen dat er geen buitenaards leven is.
-XOXO-![]()
Ik zit even de songtekst door te lezen en snap er werkelijk waar geen hout van, ik moet hier toch ooit eens voor gaan zitten.quote:![]()
Omdat hij homo is?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom iedereen Bowie adoreert?![]()
Het duurt ffquote:
Heroes doet mij meer, Ziggy vind ik ook fantastisch, Rebel Rebel ook.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Bowie ook inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb 2 dwerg papegaaien , de ene was Bowie en nu deze is Ziggy
Een ziggy heb ik (nog) niet
Iedereen was begin jaren '70 geobsedeerd door de kosmos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Space oddity, life on mars, starman. Bowie is geobsedeert door de melkweg
Toen kwamen we er achter dat het ver weg was, veel geld kostte om ergens heen te gaan en er niets te halen viel.My friends all drive horses![]()
Veel mooier dan daarnet wordt het niet mensen
Indruk tot nu toequote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik ga nooit alles briljant vinden, maar een top 10 zou ik volgend jaar moeten hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit even de songtekst door te lezen en snap er werkelijk waar geen hout van, ik moet hier toch ooit eens voor gaan zitten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De rest van het topic kan dit vertellenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen of je nummers wel herkent aan de nummertitel."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
De beste hebben we inderdaad gehad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef peaceman het volgende:
Veel mooier dan daarnet wordt het niet mensen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leuk, leuk, heb je ook een plaatje van water op plutoquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen leven maar wel water
[ afbeelding ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je stijgt weer op de waarderingsmeterquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb 2 dwerg papegaaien , de ene was Bowie en nu deze is ZiggyThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Lola
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:![]()
Plaspauze voor mij nu Lola
Foutquote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Niet de live versie nemen
Un dann rettet kein Kavallerie,
ik vind Lola best oke.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Looooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
KinksgodenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
er staat nog 1 mooier liedje in de lijst.. op nummer 8quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste hebben we inderdaad gehad.
Deze hebben we toch al gehoord, klinkt allemaal het zelfde?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dit klinkt heel gaarquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Bowie ook inderdaad
Een ziggy heb ik (nog) niet
RIP Lola in 2021quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef asco het volgende:
130 85 156 205 181 188 265 227 361 222 242 245 276 424 346 375 569
die is al geweest he?!quote:I love music |Ajax forever
Die komt bij mij niet in de top 100 en toch is het 1 van de 5 beste uit de top 100.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
er staat nog 1 mooier liedje in de lijst.. op nummer 8[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
LOLA
L
O
L
A
LOLA![]()
Pjuhh....gelukkig, boven is warmerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je stijgt weer op de waarderingsmeterLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Staat twee keer in de lijst toch? Studio en live.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Fretwork het volgende:
Deze hebben we toch al gehoord, klinkt allemaal het zelfde?
Tekst van dit nummer is briljant. Veel Kinks nummers zijn erg grappig!My friends all drive horses![]()
Tel daar liveversiestemmen bij op en je zit weer op 100-200quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef asco het volgende:
130 85 156 205 181 188 265 227 361 222 242 245 276 424 346 375 569
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je stijgt weer op de waarderingsmeterhoge eisen stel jijquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je stijgt weer op de waarderingsmeterjammer dat haar foto weg is
![]()
![]()
komt nog wel.. later als je groter bentquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die komt bij mij niet in de top 100 en toch is het 1 van de 5 beste uit de top 100.
Kan je zo gerust slapen denk je?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Pjuhh....gelukkig, boven is warmerThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Welke debiel heeft dat bedacht? Gaan we daar bij alle nummers nu verschil in maken?quote:
![]()
![]()
![]()
Wel bij verre de meest catchyquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef cafca het volgende:
Lang niet de beste van the Kinks, trouwens
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
hoge eisen stel jijjammer dat haar foto weg is
Ik ben al uitgegroeidquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
komt nog wel.. later als je groter bentVerstandige mensen weten dat dit Days is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef cafca het volgende:
Lang niet de beste van the Kinks, trouwens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja, dus over een paar jaar bestaat de top 2000 uit 1638 nummersquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welke debiel heeft dat bedacht? Gaan we daar bij alle nummers nu verschil in maken?
![]()
![]()
Alwaysquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan je zo gerust slapen denk je?
Blijkbaar wel. Was niet alleen bij dit nummer, ook nog bij een ander nummer maar weet zo 123 niet meer welk nummer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welke debiel heeft dat bedacht? Gaan we daar bij alle nummers nu verschil in maken?
![]()
![]()
Lola
Op mijn stream dan, geen idee hoe ver die achterloopt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgend jaar de live-versie van Mag Ik Dan Bij Jou ook in de lijstquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik heb eindelijk weer voldoende tijd om te luisteren nu..
RL tijdens de top 2000
Ze smelten de kazen!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Waterloo Sunset, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef cafca het volgende:
Lang niet de beste van the Kinks, trouwensHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar de live-versie van Mag Ik Dan Bij Jou ook in de lijst![]()
![]()
De live-versie is ook uitgebracht geweest dus telt als afzonderlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
op 5quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar de live-versie van Mag Ik Dan Bij Jou ook in de lijst
Sowieso mensen die iets hebben tegen mensen van een andere seksuele voorkeur/genderquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bi, ook goed. Ik heb niks tegen homo's ofzo.![]()
-XOXO-![]()
Goed laatste nummertje voor de dag, even wegdromenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso mensen die iets hebben tegen mensen van een andere seksuele voorkeur/gender[ afbeelding ]
De muppetversiequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar gewoon 2000 uitvoeringen van bohemian rhapsody
Nr. 3, denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waterloo Sunset, zou ik zeggen.![]()
Mooi dit"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
Met die van Axl en Elton op 1 natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar gewoon 2000 uitvoeringen van bohemian rhapsody![]()
Mensen met een seksuele voorkeur voor dieren vind ik toch een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso mensen die iets hebben tegen mensen van een andere seksuele voorkeur/gender[ afbeelding ]
En in de tussentijd gaat Claudia ook internationaal met "May I then by you" en is de top 3 compleet!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar de live-versie van Mag Ik Dan Bij Jou ook in de lijstMy friends all drive horses![]()
Have a little face in me
begin hoor ik alleen altijd hazes in hahhaLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Onequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Was niet alleen bij dit nummer, ook nog bij een ander nummer maar weet zo 123 niet meer welk nummer.
Have a little faith in me![]()
321 dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Was niet alleen bij dit nummer, ook nog bij een ander nummer maar weet zo 123 niet meer welk nummer.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kinderen, daar maak ik me drukker overquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen met een seksuele voorkeur voor dieren vind ik toch een beetje vreemd.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
De luisteraars via de app hun uitvoeringen van het nummer laten inzingen en dat 7 dagen lang uitzenden, genot.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar gewoon 2000 uitvoeringen van bohemian rhapsody![]()
En Bad Newsquote:
John Hiatt. Bij dit nummer wist ik pas bij de eerste noot welk nummer het ging worden maar nu zit ik er wel direct goed voor.![]()
dat is apartquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef DaniqueV het volgende:
begin hoor ik alleen altijd hazes in hahhaZe smelten de kazen!![]()
Ja die is eigenlijk leuker, maar Muppetsquote:
Die van Jeroen vd Boomquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar de live-versie van Mag Ik Dan Bij Jou ook in de lijstOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef DaniqueV het volgende:
begin hoor ik alleen altijd hazes in hahha
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
of kinderenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen met een seksuele voorkeur voor dieren vind ik toch een beetje vreemd.![]()
Nee die van de Dandy Warholsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met die van Axl en Elton op 1 natuurlijk"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En in de tussentijd gaat Claudia ook internationaal met "May I then by you" en is de top 3 compleet!![]()
![]()
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja bepaalde klank van zijn stem of zoquote:
Eeeh jaa, dat spreekt vanzelf. Hoop ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kinderen, daar maak ik me drukker overUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En in de tussentijd gaat Claudia ook internationaal met "May I then by you" en is de top 3 compleet!![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
dat heb ik ook met zoenende mannen en hetero's.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het verbaast me dat die niet is binnengekomen (gelukkig niet, uiteraard).quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ben niet zo van de lesbos. Ben vaak in een gaybar te vinden. Allemaal niet de meest prachtige vrouwmensen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat tel ik dan ook niet mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen met een seksuele voorkeur voor dieren vind ik toch een beetje vreemd.
Ik hou het "Consenting adults" beginsel aan
-XOXO-![]()
Ik vind de stream maar matig, al kan dat aan mijn matige internet liggen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik niet. Maar ik maak het nooit mee want ik ga nooit naar de kroeg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.![]()
OKé, doe wel paar stapjes terugquote:![]()
Het lijkt wel ganzenborden
Mooie vrouwen die elkaar zoenen zijn dikwijls gewoon aandachtshoeren
Bij elk stel, ongeacht samenstelling, zit ik daar niet op te wachten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
het verbaast me ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het verbaast me dat die niet is binnengekomen (gelukkig niet, uiteraard).
Maar ja als je een nummer zo kan verkrachten door een klein lief liedje een feestnummer te maken dan mag het natuurlijk ook niet gebeuren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Volgend jaar moet California van Lenny Kravitz op 2000.
En dan de Eagles op 2.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Morgen gewoon weer proberenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OKé, doe wel paar stapjes terug![]()
Het lijkt wel ganzenborden
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
dank jequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo van de lesbos. Ben vaak in een gaybar te vinden. Allemaal niet de meest prachtige vrouwmensen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jullie zijn nu al heftigquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OKé, doe wel paar stapjes terug![]()
Het lijkt wel ganzenborden![]()
![]()
![]()
In de kroeg inderdaad nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik ook met zoenende mannen en hetero's.Maar die krijgen ook niet zo'n aandacht.
![]()
![]()
Vreselijk, moet je vooral dichtbij genoeg staan om dat gesmek te horenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij elk stel, ongeacht samenstelling, zit ik daar niet op te wachten.
Ze smelten de kazen!![]()
DJ
Niks mis met het geil vinden van zoiets toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.
-XOXO-![]()
Ieuuuuwwwquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vreselijk, moet je vooral dichtbij genoeg staan om dat gesmek te horen
een kusje vind ik nog niet zo erg, maar elkaar helemaal aflebberen.. nee, dan kijk ik wel een andere kant opquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij elk stel, ongeacht samenstelling, zit ik daar niet op te wachten.I love music |Ajax forever
Had misschien iets meer nuance moeten plaatsenquote:
In Londen gebeurt alles in AM?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hé slaap lekker allemaal, misschien dat ik morgenmiddag terug ben. dagdoeihoudoeThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik ga slapen
Weltrusten
Nee, dat aflebberdeel bedoel ik ook, dat je denkt, get a room.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
een kusje vind ik nog niet zo erg, maar elkaar helemaal aflebberen.. nee, dan kijk ik wel een andere kant opOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
kunnen ze beter een kamer nemen ipv de hele kroeg weg te laten kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
een kusje vind ik nog niet zo erg, maar elkaar helemaal aflebberen.. nee, dan kijk ik wel een andere kant opOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
De luisteraars via de app hun uitvoeringen van het nummer laten inzingen en dat 7 dagen lang uitzenden, genot.![]()
![]()
![]()
![]()
één van mijn beste vriendinnen is overwegend lesbisch. Boh wat een wijfquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo van de lesbos. Ben vaak in een gaybar te vinden. Allemaal niet de meest prachtige vrouwmensen.![]()
![]()
-XOXO-![]()
misschien?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Had misschien iets meer nuance moeten plaatsenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gelukkig hoor je het gesmek in een kroeg niet al prop je jezelf ertussenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vreselijk, moet je vooral dichtbij genoeg staan om dat gesmek te horen
trustequote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb dat dus altijd bij concerten. En niet alleen bij langzame nummers hè? Nee vorige maand gewoon bij Foo Fighters, Dave staat de ballen uit z'n broek te rocken en voor me staan er weer twee elkaars huig te checken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vreselijk, moet je vooral dichtbij genoeg staan om dat gesmek te horen![]()
![]()
ja of je kijkt de andere kant op.. probleem opgelostquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat aflebberdeel bedoel ik ook, dat je denkt, get a room.
Eén van mijn beste vrienden is homo (of eigenlijk twee vrienden), ik zou ze niet doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één van mijn beste vriendinnen is overwegend lesbisch. Boh wat een wijf![]()
"Overwegend"quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één van mijn beste vriendinnen is overwegend lesbisch. Boh wat een wijf![]()
Als je dit al heftig vindt....quote:
Lesbo's zijn wel tof! Ze kunnen heel goed klussen en hun tuin ziet er vaak mooi uit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo van de lesbos. Ben vaak in een gaybar te vinden. Allemaal niet de meest prachtige vrouwmensen.Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met het geil vinden van zoiets toch?Ik vind dat dus niet geil. Ook niet met heterokoppels.
![]()
Sweet dreams , dont let the bedbugs bitequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef Fretwork het volgende:
Hé slaap lekker allemaal, misschien dat ik morgenmiddag terug ben. dagdoeihoudoe
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dat dus altijd bij concerten. En niet alleen bij langzame nummers hè? Nee vorige maand gewoon bij Foo Fighters, Dave staat de ballen uit z'n broek te rocken en voor me staan er weer twee elkaars huig te checken.![]()
![]()
Doe ik ook wel, maar ik zit er gewoon niet op te wachten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja of je kijkt de andere kant op.. probleem opgelostOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
trustequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef Fretwork het volgende:
Hé slaap lekker allemaal, misschien dat ik morgenmiddag terug ben. dagdoeihoudoe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lesbo's zijn wel tof! Ze kunnen heel goed klussen en hun tuin ziet er vaak mooi uit.
Ja ik twijfel nog. Men hoeft immers niet alles letterlijk te nemenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
WAT"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lesbo's zijn wel tof! Ze kunnen heel goed klussen en hun tuin ziet er vaak mooi uit.
[..]
JaIk vind dat dus niet geil. Ook niet met heterokoppels.
![]()
![]()
Voor mannen ligt dat toch iets andersquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eén van mijn beste vrienden is homo (of eigenlijk twee vrienden), ik zou ze niet doen.
-XOXO-![]()
Door politie beroofd en mishandeld?
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sweet dreams , dont let the bedbugs biteEven melden dat ik jullie een prachtige aanvulling in deze reeks vind.quote:I love music |Ajax forever
je kan ze ontpotten las ik laatstquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bi maar zeer neigend naar vrouwen![]()
![]()
Knarrenveld heeft onze WK-kans vernaggeld jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef Cee het volgende:
Oh ik wist niet dat Barney tegen van Gerwen aan het spelen was.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er staat een gigantisch hek langs de grens van Bulgarije en er wordt flink gecontroleerd. Hoe komen ze aan deze nonsens? Propaganda van COA?![]()
Dat is wat anders. Dan heb je gewoon een probleem met openlijke klefheid en niet omdat het een homokoppel betreftquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
JaIk vind dat dus niet geil. Ook niet met heterokoppels.
-XOXO-![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Even melden dat ik jullie een prachtige aanvulling in deze reeks vind.![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Gorillaz!!!
Terecht dat deze in de top 2000 staat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ahhh lief! thanksquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Even melden dat ik jullie een prachtige aanvulling in deze reeks vind.![]()
I'm happy
Waarom nu weer zo'n cynische smiley, peace?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Even melden dat ik jullie een prachtige aanvulling in deze reeks vind.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat is dit voor een drama.Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
Clint Eastwood
Bullshitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je kan ze ontpotten las ik laatst
-XOXO-![]()
Ik ga lekker slapen
waar? was gewoon deze:quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom nu weer zo'n cynische smiley, peace?
Dit hoger dan Song 2
Welterustenquote:
Trustequote:
Thanks, radio wel aan uiteraardquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Mijn hoofd beweegt mee, zonder dat ik daar over nadenk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks, radio wel aan uiteraard
Zo vet he na jaaaaaaren stemmen staat hij er eindelijk in. Dit jaar ook voor het eerst in de keuzelijst, direct in de echte lijst ook.
567 is echt een overwinning voor mij als die-hard fan.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Terecht.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Kut, mis ik de GorillazThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Slaap lekkerquote:
Ofkorz.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks, radio wel aan uiteraard
Ga ik zo ook doen.
wat the piep is dit?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:![]()
je bent ook een beest hé
Beat doet me een beetje denken aan.
NO DIGGITYReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Meeste mensen bij een concert zijn sowieso vreselijkquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dat dus altijd bij concerten. En niet alleen bij langzame nummers hè? Nee vorige maand gewoon bij Foo Fighters, Dave staat de ballen uit z'n broek te rocken en voor me staan er weer twee elkaars huig te checken.![]()
weet niet meer bij welk concert het was, maar voor mij waren een paar mensen die luid aan het lachen waren, een van hun stonden achter mij.
Wilde het meisje dat achter mij stond bij de andere lachers gaan staan, ik deed net of ik haat niet begreep en stak gewoon 2 duimen op en zei " ja, inderdaad een goed concert"![]()
Had geen zin om nog een giegelkut voor mij te hebbenZe smelten de kazen!![]()
Ja. Volgens wikipedia komt er ergens in 2016 een nieuw albumquote:
Genoten van Knarreveld?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zit een asielzoekerscentrum hier een dorpje verder. Ze worden niet zo in de watten gelegd als in Nederland, maar een gemiddelde zigeuner heeft het slechter hier. Ik verbaas me enorm over dit berichtquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat daar bij jullie (blijkbaar)Zeker omdat de route via Bulgarije vrij lastig is aangezien de grens met Turkije zeer beveiligd is en de grens met Griekenland en Servie vrij onherbergzaam zijn en de Donau in de winter overzwemmen om in Roemenie te komen ook niet echt raadzaam is
Barneyquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |