Nee, dat aflebberdeel bedoel ik ook, dat je denkt, get a room.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
een kusje vind ik nog niet zo erg, maar elkaar helemaal aflebberen.. nee, dan kijk ik wel een andere kant op
kunnen ze beter een kamer nemen ipv de hele kroeg weg te laten kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
een kusje vind ik nog niet zo erg, maar elkaar helemaal aflebberen.. nee, dan kijk ik wel een andere kant op
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
De luisteraars via de app hun uitvoeringen van het nummer laten inzingen en dat 7 dagen lang uitzenden, genot.
één van mijn beste vriendinnen is overwegend lesbisch. Boh wat een wijfquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo van de lesbos. Ben vaak in een gaybar te vinden. Allemaal niet de meest prachtige vrouwmensen.
misschien?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Had misschien iets meer nuance moeten plaatsen
Gelukkig hoor je het gesmek in een kroeg niet al prop je jezelf ertussenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vreselijk, moet je vooral dichtbij genoeg staan om dat gesmek te horen
trustequote:
Ik heb dat dus altijd bij concerten. En niet alleen bij langzame nummers hè? Nee vorige maand gewoon bij Foo Fighters, Dave staat de ballen uit z'n broek te rocken en voor me staan er weer twee elkaars huig te checken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vreselijk, moet je vooral dichtbij genoeg staan om dat gesmek te horen
ja of je kijkt de andere kant op.. probleem opgelostquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat aflebberdeel bedoel ik ook, dat je denkt, get a room.
Eén van mijn beste vrienden is homo (of eigenlijk twee vrienden), ik zou ze niet doen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één van mijn beste vriendinnen is overwegend lesbisch. Boh wat een wijf![]()
![]()
"Overwegend"quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één van mijn beste vriendinnen is overwegend lesbisch. Boh wat een wijf![]()
![]()
Als je dit al heftig vindt....quote:
Lesbo's zijn wel tof! Ze kunnen heel goed klussen en hun tuin ziet er vaak mooi uit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo van de lesbos. Ben vaak in een gaybar te vinden. Allemaal niet de meest prachtige vrouwmensen.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met het geil vinden van zoiets toch?
Sweet dreams , dont let the bedbugs bitequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef Fretwork het volgende:
Hé slaap lekker allemaal, misschien dat ik morgenmiddag terug ben. dagdoeihoudoe
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dat dus altijd bij concerten. En niet alleen bij langzame nummers hè? Nee vorige maand gewoon bij Foo Fighters, Dave staat de ballen uit z'n broek te rocken en voor me staan er weer twee elkaars huig te checken.
Doe ik ook wel, maar ik zit er gewoon niet op te wachten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja of je kijkt de andere kant op.. probleem opgelost
trustequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef Fretwork het volgende:
Hé slaap lekker allemaal, misschien dat ik morgenmiddag terug ben. dagdoeihoudoe
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lesbo's zijn wel tof! Ze kunnen heel goed klussen en hun tuin ziet er vaak mooi uit.
Ja ik twijfel nog. Men hoeft immers niet alles letterlijk te nemenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lesbo's zijn wel tof! Ze kunnen heel goed klussen en hun tuin ziet er vaak mooi uit.
[..]
JaIk vind dat dus niet geil. Ook niet met heterokoppels.
Voor mannen ligt dat toch iets andersquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eén van mijn beste vrienden is homo (of eigenlijk twee vrienden), ik zou ze niet doen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sweet dreams , dont let the bedbugs bite
Even melden dat ik jullie een prachtige aanvulling in deze reeks vind.quote:
je kan ze ontpotten las ik laatstquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bi maar zeer neigend naar vrouwen
Knarrenveld heeft onze WK-kans vernaggeld jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef Cee het volgende:
Oh ik wist niet dat Barney tegen van Gerwen aan het spelen was.
Dat is wat anders. Dan heb je gewoon een probleem met openlijke klefheid en niet omdat het een homokoppel betreftquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
JaIk vind dat dus niet geil. Ook niet met heterokoppels.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Even melden dat ik jullie een prachtige aanvulling in deze reeks vind.
Ahhh lief! thanksquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Waarom nu weer zo'n cynische smiley, peace?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Bullshitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je kan ze ontpotten las ik laatst
waar? was gewoon deze:quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom nu weer zo'n cynische smiley, peace?
Welterustenquote:
Trustequote:
Thanks, radio wel aan uiteraardquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks, radio wel aan uiteraard
Terecht.quote:
Slaap lekkerquote:
Ofkorz.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Thanks, radio wel aan uiteraard
quote:
Meeste mensen bij een concert zijn sowieso vreselijkquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dat dus altijd bij concerten. En niet alleen bij langzame nummers hè? Nee vorige maand gewoon bij Foo Fighters, Dave staat de ballen uit z'n broek te rocken en voor me staan er weer twee elkaars huig te checken.
Ja. Volgens wikipedia komt er ergens in 2016 een nieuw albumquote:
Genoten van Knarreveld?quote:
Zit een asielzoekerscentrum hier een dorpje verder. Ze worden niet zo in de watten gelegd als in Nederland, maar een gemiddelde zigeuner heeft het slechter hier. Ik verbaas me enorm over dit berichtquote:Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat daar bij jullie (blijkbaar)
Barneyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |