Onequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Was niet alleen bij dit nummer, ook nog bij een ander nummer maar weet zo 123 niet meer welk nummer.
321 dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Was niet alleen bij dit nummer, ook nog bij een ander nummer maar weet zo 123 niet meer welk nummer.
Kinderen, daar maak ik me drukker overquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen met een seksuele voorkeur voor dieren vind ik toch een beetje vreemd.
De luisteraars via de app hun uitvoeringen van het nummer laten inzingen en dat 7 dagen lang uitzenden, genot.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar gewoon 2000 uitvoeringen van bohemian rhapsody
En Bad Newsquote:
dat is apartquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef DaniqueV het volgende:
begin hoor ik alleen altijd hazes in hahha
Ja die is eigenlijk leuker, maar Muppetsquote:
Die van Jeroen vd Boomquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar de live-versie van Mag Ik Dan Bij Jou ook in de lijst
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef DaniqueV het volgende:
begin hoor ik alleen altijd hazes in hahha
of kinderenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen met een seksuele voorkeur voor dieren vind ik toch een beetje vreemd.
Nee die van de Dandy Warholsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met die van Axl en Elton op 1 natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En in de tussentijd gaat Claudia ook internationaal met "May I then by you" en is de top 3 compleet!
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso mensen die iets hebben tegen mensen van een andere seksuele voorkeur/gender[ afbeelding ]
ja bepaalde klank van zijn stem of zoquote:
Eeeh jaa, dat spreekt vanzelf. Hoop ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kinderen, daar maak ik me drukker over
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En in de tussentijd gaat Claudia ook internationaal met "May I then by you" en is de top 3 compleet!
dat heb ik ook met zoenende mannen en hetero's.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.
Het verbaast me dat die niet is binnengekomen (gelukkig niet, uiteraard).quote:
Ben niet zo van de lesbos. Ben vaak in een gaybar te vinden. Allemaal niet de meest prachtige vrouwmensen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |