Waterloo Sunset, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef cafca het volgende:
Lang niet de beste van the Kinks, trouwens
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar de live-versie van Mag Ik Dan Bij Jou ook in de lijst
De live-versie is ook uitgebracht geweest dus telt als afzonderlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welke debiel heeft dat bedacht? Gaan we daar bij alle nummers nu verschil in maken?
![]()
![]()
![]()
op 5quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sowieso mensen die iets hebben tegen mensen van een andere seksuele voorkeur/genderquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bi, ook goed. Ik heb niks tegen homo's ofzo.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso mensen die iets hebben tegen mensen van een andere seksuele voorkeur/gender[ afbeelding ]
De muppetversiequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar gewoon 2000 uitvoeringen van bohemian rhapsody
Nr. 3, denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waterloo Sunset, zou ik zeggen.
Met die van Axl en Elton op 1 natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Stickertje het volgende:
volgens jaar gewoon 2000 uitvoeringen van bohemian rhapsody
Mensen met een seksuele voorkeur voor dieren vind ik toch een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso mensen die iets hebben tegen mensen van een andere seksuele voorkeur/gender[ afbeelding ]
En in de tussentijd gaat Claudia ook internationaal met "May I then by you" en is de top 3 compleet!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |