Dat tel ik dan ook niet mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen met een seksuele voorkeur voor dieren vind ik toch een beetje vreemd.
Ik niet. Maar ik maak het nooit mee want ik ga nooit naar de kroeg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.
OKé, doe wel paar stapjes terugquote:
Bij elk stel, ongeacht samenstelling, zit ik daar niet op te wachten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind lesbo's die opzichtig gaan zoenen in de kroeg, waardoor vrijwel elke man kwijlend staat te kijken, wel een beetje vies.
het verbaast me ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het verbaast me dat die niet is binnengekomen (gelukkig niet, uiteraard).
Morgen gewoon weer proberenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OKé, doe wel paar stapjes terug![]()
Het lijkt wel ganzenborden
dank jequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo van de lesbos. Ben vaak in een gaybar te vinden. Allemaal niet de meest prachtige vrouwmensen.
jullie zijn nu al heftigquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OKé, doe wel paar stapjes terug![]()
Het lijkt wel ganzenborden
In de kroeg inderdaad nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik ook met zoenende mannen en hetero's.
Vreselijk, moet je vooral dichtbij genoeg staan om dat gesmek te horenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij elk stel, ongeacht samenstelling, zit ik daar niet op te wachten.
Niks mis met het geil vinden van zoiets toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ieuuuuwwwquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vreselijk, moet je vooral dichtbij genoeg staan om dat gesmek te horen
een kusje vind ik nog niet zo erg, maar elkaar helemaal aflebberen.. nee, dan kijk ik wel een andere kant opquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij elk stel, ongeacht samenstelling, zit ik daar niet op te wachten.
Had misschien iets meer nuance moeten plaatsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |