SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als Ajacied422 hier binnen komt gaan we het allemaal over Knarreveld hebben jongens![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
schreef Mexicanobakker het volgende:[/b]
[..]
Ja dat zou een goeie ontwikkeling zijn
[/quote]
las er laatst nog een artikel over dat jongeren vooral op zoek zijn naar een minder perfect geluid en daarvan denken ze dat ze dat op vinyl gaan vinden. Ik ben hoopvol gestemd.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMYReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oei thanks! meteen ook openen, had het niet door
Coldplay isquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hallo hoi, hoe vind je Coldplay? Belangrijke vraag, wordt genoteerd.Baal alleen dat U2 niet zo goed present is in de bovenste regionen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Neequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajacied422 hier binnen komt gaan we het allemaal over Knarreveld hebben jongens!Fuck darten
-XOXO-![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Coldplay isBaal alleen dat U2 niet zo goed present is in de bovenste regionen
![]()
![]()
I love it when a plan comes togetherquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef houdjemond het volgende:
Ik denk dat A-team langer blijft hangenI love music |Ajax forever
las er laatst nog een artikel over dat jongeren vooral op zoek zijn naar een minder perfect geluid en daarvan denken ze dat ze dat op vinyl gaan vinden. Ik ben hoopvol gestemd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
[/quote]
Zou mooi zijn. Ik vind het jammer dat de pareltjes minder bekend worden, zoals gezegd vind ik die 'vreemd maar toch lekker' pareltjes uit de top 2000 erg fijn, zonder had ik nooit John Mayall ofzo ontdekt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik praat niet over dartsen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajacied422 hier binnen komt gaan we het allemaal over Knarreveld hebben jongens!![]()
Make love, not war ☮![]()
I pity the foolquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef houdjemond het volgende:
Ik denk dat A-team langer blijft hangen![]()
![]()
Ik zet zowel + als X weleens op en het zijn lekkere wegluister albums.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou het zelf nooit opzetten, maar zo slecht is dit niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
En toch vind ik dit wel wat hebben
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
las er laatst nog een artikel over dat jongeren vooral op zoek zijn naar een minder perfect geluid en daarvan denken ze dat ze dat op vinyl gaan vinden. Ik ben hoopvol gestemd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
[/quote]
Ik niet. Muziek gaat namelijk niet over perfect geluid.![]()
Dit vind ik zowel mooi als een draak, ik word er bipolair van.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
U2 heeft 7 platen bij de bovenste 200 ofzo, dat vind ik toch best prima eigenlijk..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ohja deze is wel lekker
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Haha, ook U2 moet 4 keer in de eerste 32 staan zoals Adele en Coldplayquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Dat is wel een aardige omschrijving. Ben er ook nog niet uit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
Dit vind ik zowel mooi als een draak, ik word er bipolair van.My friends all drive horses![]()
![]()
Ja toch
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
nee bahquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Prachtig nummer....jammer dat Born To Die er niet in staat.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Videogames 🎮![]()
Overigens is er hier ook een remix van, die is wel tof ook.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Nou, dit dus. Ik kan dat mens niet uitstaan en ik hoor d'r siliconen meezingen. Het is een grote gefabriceerde personage en al het andere dat ik van haar ken vind ik kut maar als ik niet wist wie/wat het was dan zou ik dit mooi vinden. Ik meet met twee maten. Om knettergek van te worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
Dit vind ik zowel mooi als een draak, ik word er bipolair van.![]()
Ik heb hier niet zoveel meeThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja ik denk dat het mooi is, maar dat je het niet te vaak moet horen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige omschrijving. Ben er ook nog niet uit.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze vinden essnhills en ik prachtig
We zijn schijnbaar een uitzonderingquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ride hoort er eerder inquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef iPat het volgende:
Prachtig nummer....jammer dat Born To Die er niet in staat.
-XOXO-![]()
Zometeen even in foetushouding janken op Mayer, brbThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vinden essnhills en ik prachtig![]()
Dat had ik niet achter jou gezocht eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vinden essnhills en ik prachtig
-XOXO-![]()
it's you it's you it's all for you![]()
Ik vind het wegdroommuziek, waarbij ik eindig met een touw om mijn nek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Ik kan dat mens niet uitstaan en ik hoor d'r siliconen meezingen. Het is een grote gefabriceerde personage en al het andere dat ik van haar ken vind ik kut maar als ik niet wist wie/wat het was dan zou ik dit mooi vinden. Ik meet met twee maten. Om knettergek van te worden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja oké maar had ze hoger verwachtquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 heeft 7 platen bij de bovenste 200 ofzo, dat vind ik toch best prima eigenlijk..
Ja maar de eerste staat op 24 en dan pas de volgende op 56quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 heeft 7 platen bij de bovenste 200 ofzo, dat vind ik toch best prima eigenlijk..
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Haar overeind krijgen? Niet nodig toch?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind het een ongelofelijk sexy nummer maar als ik een persoonlijke top 15 van Mayer liedjes zou moeten maken komt deze er niet in voor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Fretwork het volgende:
Zometeen even in foetushouding janken op Mayer, brb![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, ook U2 moet 4 keer in de eerste 32 staan zoals Adele en Coldplay
Ik niet. Muziek gaat namelijk niet over perfect geluid.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef cafca het volgende:
[..]
las er laatst nog een artikel over dat jongeren vooral op zoek zijn naar een minder perfect geluid en daarvan denken ze dat ze dat op vinyl gaan vinden. Ik ben hoopvol gestemd.
[/quote]
nou het is een aanklacht tegen de producers eigenlijk. En als ze eenmaal aan vinyl zijn, gaan ze vanzelf doorspitten als ze echt in muziek geinteresseerd zijn.I love music |Ajax forever
Ik hou niet alleen van ouwe plaatjes hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter jou gezocht eerlijk gezegdIk kan hier best wel eens verrassend uit de hoek komen.
Coldplay is gewoon belachelijk overgewaardeerd in de lijstquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja oké maar had ze hoger verwacht
[..]
Ja maar de eerste staat op 24 en dan pas de volgende op 56The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Matige nummers nu.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Coldplay is gewoon belachelijk overgewaardeerd in de lijst
kijken ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef D. het volgende:
Iemand die weet wat Filemon bij het darts doet?![]()
Meisje doet alles voor haar man, maar die doet liever mannendingetjes, zoals videospelletjes spellen.quote:
En dat vindt Lana niet zo leuk.My friends all drive horses![]()
Vind ik eigenlijk wel voldoende.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja oké maar had ze hoger verwacht
[..]
Ja maar de eerste staat op 24 en dan pas de volgende op 56Van mij zou alleen New Years Day wel hoger mogen denk ik.
Het spijt me, maar ik neem je vanaf nu niet meer serieusquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
John Mayer, dit album heb ik zo ongelofelijk grijsgedraaid. Die gitaar
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Dat blijkt, meestal geef je af op alles wat nieuw en/of vrouwelijk isquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou niet alleen van ouwe plaatjes hoor.Ik kan hier best wel eens verrassend uit de hoek komen.
-XOXO-![]()
tis wel doorbijten momenteel zeg
I love music |Ajax forever
was leuq man, die dartspartijquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMYThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik vind altijd coldplay U2 in een modern jasjequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Coldplay is gewoon belachelijk overgewaardeerd in de lijst![]()
Maar t*ring wat gaan jullie snel, moet er ff inkomen hoor damn hahahahLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Lex Immers en Bas Muijs zitten er ook wel eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef D. het volgende:
Iemand die weet wat Filemon bij het darts doet?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
o dan denk ik te moeilijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meisje doet alles voor haar man, maar die doet liever mannendingetjes, zoals videospelletjes spellen.
En dat vindt Lana niet zo leuk.![]()
![]()
Ik heb een haat-liefde verhouding met John Mayer. Sommige nummers vind ik enorm goed, maar dit vind ik dan weer een draak van een nummer.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Unforgettable Fire en War zijn wel pareltjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel voldoende.Van mij zou alleen New Years Day wel hoger mogen denk ik.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Coldplay is gewoon belachelijk overgewaardeerd in de lijst![]()
Z'n gitaar redt hem vaak.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met John Mayer. Sommige nummers vind ik enorm goed, maar dit vind ik dan weer een draak van een nummer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Owneee vind andere nummers beterquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel voldoende.Van mij zou alleen New Years Day wel hoger mogen denk ik.
The Heart of Lifequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met John Mayer. Sommige nummers vind ik enorm goed, maar dit vind ik dan weer een draak van een nummer.
Stond in m'n vrije keuze, ijdele hoop ik weet het.![]()
3xquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Fred_B het volgende:
We worden niet echt verwend momenteel.achter elkaar.. ik ben allang leeg
NU al........dus een date zit er niet inquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik neem je vanaf nu niet meer serieustis dus Unot geworden
![]()
grapje hoor
Na Gravity denk ik wel z'n beste
Ik bijna, toch maar Cream gestemdquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
John Mayer. Wie stemt hier nou op?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
NU al........dus een date zit er niet intis dus Unot geworden
![]()
grapje hoor![]()
![]()
Ik hou wel van de ouwe U2, da's wel mijn sound. Alles van na 1990 is me wat te zoetsappig en repetitief. Al wist iemand me laatst een hele vreemde, lekkere 90's U2 te presenterenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owneee vind andere nummers beter
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik bijna, toch maar Cream gestemd![]()
![]()
David Bowie, R.E.M., Radiohead, Bob Marley, Paul de Leeuw, Cyndi Lauper, discomuziek, jaren 70, jaren 80 en nog veel meer.quote:
Maar dit vind ik zeikmuziek van de bovenste plank.Make love, not war ☮![]()
Saai
Snap alleen de vrouwen niet, dat ze bij bosjes voor die man vallenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef iPat het volgende:
John Mayer, dit album heb ik zo ongelofelijk grijsgedraaid. Die gitaar
Zijn vrouw, familie, vrienden en de buren van nummer 67.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
John Mayer. Wie stemt hier nou op?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja zeg, wat is het nouquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
NU al........dus een date zit er niet in...
grapje hoorThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Helaas wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef cafca het volgende:
John Mayer vind ik net als Coldplay en Dire Straits.....
Hadden we dit nummer niet al gehad?I love music |Ajax forever
Ik vind dit ook vreselijk
oh je bent mild vandaagquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
David Bowie, R.E.M., Radiohead, Bob Marley, Paul de Leeuw, Cyndi Lauper, discomuziek, jaren 70, jaren 80 en nog veel meer.
Maar dit vind ik zeikmuziek van de bovenste plank.I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
David Bowie, R.E.M., Radiohead, Bob Marley, Paul de Leeuw, Cyndi Lauper, discomuziek, jaren 70, jaren 80 en nog veel meer.
Maar dit vind ik zeikmuziek van de bovenste plank.![]()
oke valt mee![]()
![]()
Plus dat je John Mayer ook nog met een handvol andere singer songwriters kan verwarren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef cafca het volgende:
John Mayer vind ik net als Coldplay en Dire Straits.....
Hadden we dit nummer niet al gehad?My friends all drive horses![]()
Met zo'n muziek blijft er dadelijk niemand wakker.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Is John Mayer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Unforgettable Fire en War zijn wel pareltjesoww en one dan met Mary Jblidge, ik zeg eigenlijk altijd van het origineel moet je afblijven, maar die gaat er overheen vind ik
niet haten op JW, JW is leukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik snap er ook niks van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Snap alleen de vrouwen niet, dat ze bij bosjes voor die man vallenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Kennelijk ben ik vreemd dat ik dit leuk vind... Gelukkig weet niemand dat
Oh mag ALSJEBLIEFT John Mayer nog een keer op?
Rellende_Rotscholier
![]()
Alain Clark
Echt walgelijk slecht.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het is wel een matig uur zeg
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nee, artiesten verwarren doe ik nooitquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Plus dat je John Mayer ook nog met een handvol andere singer songwriters kan verwarren.![]()
![]()
ach dit is wel oke op plek 1923I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar guilty pleasures. Bijv. Simply Red![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh mag ALSJEBLIEFT John Mayer nog een keer op?![]()
![]()
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]oww en one dan met Mary Jblidge, ik zeg eigenlijk altijd van het origineel moet je afblijven, maar die gaat er overheen vind ik
![]()
Zelden zo'n nummerverkrachting gehoord als dat.Un dann rettet kein Kavallerie,
Alain Clark![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je helpt niet meequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]oww en one dan met Mary Jblidge, ik zeg eigenlijk altijd van het origineel moet je afblijven, maar die gaat er overheen vind ik
Kun je na afloop lekker natrappenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Snap alleen de vrouwen niet, dat ze bij bosjes voor die man vallen
Gr gr Taylor Swift"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mooi om dan alsnog te ontdekken héquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou wel van de ouwe U2, da's wel mijn sound. Alles van na 1990 is me wat te zoetsappig en repetitief. Al wist iemand me laatst een hele vreemde, lekkere 90's U2 te presenteren
Ik verwar Split Enz altijd met Crowded House, die lijken echt op elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, artiesten verwarren doe ik nooit![]()
Wat doet dit zo hoog
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
John Mayer. Wie stemt hier nou op?![]()
ik
.![]()
Dit liedje is wel okay. Lekker tempo, vrolijk liedje.
Ode aan papa is altijd mooi.My friends all drive horses![]()
Wat doet dit in de lijst.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja en ik verwar Queen altijd met Brian May.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwar Split Enz altijd met Crowded House, die lijken echt op elkaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
komt door Neil Finn. Beidequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwar Split Enz altijd met Crowded House, die lijken echt op elkaar.trouwens.
#vrouweneneneuchenquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
preciesquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje is wel okay. Lekker tempo, vrolijk liedje.
Ode aan papa is altijd mooi.![]()
Maar dat heeft dan wel een reden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwar Split Enz altijd met Crowded House, die lijken echt op elkaar.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat is ook wat ik leuk vind aan de top 2000. Daarom: oude plaatjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Mooi om dan alsnog te ontdekken hé
Zo'n 6000 plaatsen jaquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
het was een garpje, ik weet dat tochquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
komt door Neil Finn. Beidetrouwens.
![]()
![]()
Nou ikke nie hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
allemaal vaders en zonen op gestemd
quote:
Kan niets sexy aan die man vinden, misschien is het de manier van zijn gitaar vasthouden of zoquote:![]()
Vind dit zo b*tnummer hé Alain ...
weet ik, maar ik vind het niet erg om evenquote:voor ze
Leuk nummer. Top2000 materiaal. Maar niet zo hoog."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Van Cloutquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Altijd. Het zijn Kiwigoden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet ik, maar ik vind het niet erg om evenvoor ze
![]()
![]()
Dit kwam uit toen ik nog geen smaak had en toen vond ik het ook erbarmelijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kijk. Wij kunnen wel vrienden worden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Zelden zo'n nummerverkrachting gehoord als dat.![]()
Vind ik dit heerlijk om te horen
gelukkig eindigt het uur beterI love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Heb je nu wel smaak?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kwam uit toen ik nog geen smaak had en toen vond ik het ook erbarmelijkHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
van Queen?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat b,v,quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kun je na afloop lekker natrappen
Gr gr Taylor Swift
Kijk, nu komt er een pareltje
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nu wordt John naar zijn laatste rustplaats gebracht.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nu blijkbaar lok, anders zou het niet in de lijst staanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als dit oud was geweest en niet van een Nederlandse artiest dan hadden mensen het geweldig gevonden.![]()
af en toe laat ie het zienquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je nu wel smaak?
Nu heb ik het idee dat ik een bepaalde muzieksmaak heb ontwikkeld die niet gebaseerd is op de top 3 van de top 40 van deze week, ja.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je nu wel smaak?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niemand om mee in te haken
Ja echt genietenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik leuk vind aan de top 2000. Daarom: oude plaatjesLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:For you, there'll be no more crying.
Rellende_Rotscholier
![]()
Genot.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Toch nog zes keer Denver?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Heet jij Esther en ben je huisdierenfotograaf?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
John Denver, Wat hou ik toch van z'n stem
Ja nee dit vind ik echt niks sorry jongens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verre van dat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heet jij Esther en ben je huisdierenfotograaf?![]()
Hierna is John denver niet meer....I love music |Ajax forever
Take me hooooooooooooooooooooooooooooooooome country roooooooooooooooooooooooooadsquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Country roads, take me home![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Als ik naar deze lijst luister heb ik soms het idee dat je de enige bent.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat ik een bepaalde muzieksmaak heb ontwikkeld die niet gebaseerd is op de top 3 van de top 40 van deze week, ja.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Laat gaan. Is één keer per jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja nee dit vind ik echt niks sorry jongens
Je weet dat je mee kan zingen!My friends all drive horses![]()
op repeat ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
Yesss![]()
![]()
![]()
Geluisterd toen ik afgelopen zomer in één nacht van Florence naar huis reed.![]()
Dan heb je snel gereden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
Yesss![]()
![]()
![]()
Geluisterd toen ik afgelopen zomer in één nacht van Florence naar huis reed.![]()
Die heeft me ziek geyeeeehaaaaat in de radioreclamequote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef houdjemond het volgende:
maar das meer omdat m'n pa dit vaak zingt.
![]()
![]()
Ja, want Lou Reed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop dat het niet op auto-repeat stond...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
Yesss![]()
![]()
![]()
Geluisterd toen ik afgelopen zomer in één nacht van Florence naar huis reed.My friends all drive horses![]()
Pokémon was beter...
Is er al bekend wat er mis ging bij Jungleland
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik naar deze lijst luister heb ik soms het idee dat je de enige bent.
wowquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
Yesss![]()
![]()
![]()
Hierna spring ik op van vreugde dat we weer lekkere muziek krijgenI love music |Ajax forever
quote:Verdomme
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef asco het volgende:
Kutzooi ik heb het zwaar.
Zometeen maar ff jumpen.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Landgoed van Nick, van Duran Duran?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
met Chris naar huis?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Voortschrijdende afstraffing voor jouw comment.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef Fretwork het volgende:
Pokémon was beter...
Is er al bekend wat er mis ging bij Jungleland![]()
![]()
Always happyquote:en dans vaak goed mee
Te weinig Rhodes in deze lijstquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Landgoed van Nick, van Duran Duran?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nee van Fenderquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Landgoed van Nick, van Duran Duran?![]()
Speelde dit altijd aan het kampvuur toen ik in Zweden woonde. Ben weer gelukkig nu
ik ben meer een springerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Always happyen dans vaak goed mee
Ja, hij gaat vanzelf goed mee op de muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Always happyen dans vaak goed mee
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Voortschrijdende afstraffing voor jouw comment.Zou terecht zijn
Deze had ik kunnen maken als ik niet lijstloos had geluisterd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:42 schreef peaceman het volgende:
Hierna spring ik op van vreugde dat we weer lekkere muziek krijgen
Jump
Nog meer Genot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ess en ik springen nu op
Panama en Unchained staan er zeker niet in...
Ohhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat dan meteen![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet het erom hequote:
Thanks god nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet op auto-repeat stond...![]()
Maar muziek heeft me wel gered die nacht.
-XOXO-![]()
Echt welquote:![]()
![]()
![]()
Denk dat ik na dit uur aftaai. Uur nadien is toch niet heel fantastisch en inmiddels toch alweer 1 uur"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
Unchainedquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Fretwork het volgende:
Panama en Unchained staan er zeker niet in...Staat er inderdaad niet in
![]()
ik sta te stuiteren van opwinding dat ik het overleefd heb
Thank god i'm a country boy ook zie ik?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks god niet![]()
Maar muziek heeft me wel gered die nacht.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee, Kriss Kross.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Girls Aloud is beter![]()
adhd uitvoering van mij dusquote:
Gewoon Running with The Devil.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hot For Teacher mag ook wel in de lijst.Un dann rettet kein Kavallerie,
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thank god i'm a country boy ook zie ik?
-XOXO-![]()
Blijft tof, die ene keer per jaar dit
mijn UI bedoelde ikquote:
Ja vind het vaak zelf grappig om te zienquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hij gaat vanzelf goed mee op de muziek.![]()
![]()
Vond het wel een geile clip als klein hplc-tjequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Girls Aloud is beter![]()
Die van Patrick Kicken nog meerquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Girls Aloud is beterFor you, there'll be no more crying.
VH1 klassiekertje dit ook[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond het wel een geile clip als klein hplc-tje
Cheryl Cole![]()
-XOXO-![]()
Edje > AdjeThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Niet iets wat ik zelf snel opzet, en ik zie het hier niet ergens rap in een bar voorbij horen komenquote:
![]()
![]()
![]()
En weer zitten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |