Het spijt me, maar ik neem je vanaf nu niet meer serieusquote:
Dat blijkt, meestal geef je af op alles wat nieuw en/of vrouwelijk isquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou niet alleen van ouwe plaatjes hoor.Ik kan hier best wel eens verrassend uit de hoek komen.
was leuq man, die dartspartijquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY
Ik vind altijd coldplay U2 in een modern jasjequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Coldplay is gewoon belachelijk overgewaardeerd in de lijst
Lex Immers en Bas Muijs zitten er ook wel eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef D. het volgende:
Iemand die weet wat Filemon bij het darts doet?
o dan denk ik te moeilijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meisje doet alles voor haar man, maar die doet liever mannendingetjes, zoals videospelletjes spellen.
En dat vindt Lana niet zo leuk.
Unforgettable Fire en War zijn wel pareltjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel voldoende.Van mij zou alleen New Years Day wel hoger mogen denk ik.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Coldplay is gewoon belachelijk overgewaardeerd in de lijst
Z'n gitaar redt hem vaak.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met John Mayer. Sommige nummers vind ik enorm goed, maar dit vind ik dan weer een draak van een nummer.
Owneee vind andere nummers beterquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel voldoende.Van mij zou alleen New Years Day wel hoger mogen denk ik.
The Heart of Lifequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met John Mayer. Sommige nummers vind ik enorm goed, maar dit vind ik dan weer een draak van een nummer.
3xquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Fred_B het volgende:
We worden niet echt verwend momenteel.
NU al........dus een date zit er niet inquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik neem je vanaf nu niet meer serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |