quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vinden essnhills en ik prachtig
Dat had ik niet achter jou gezocht eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vinden essnhills en ik prachtig
Ik vind het wegdroommuziek, waarbij ik eindig met een touw om mijn nek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Ik kan dat mens niet uitstaan en ik hoor d'r siliconen meezingen. Het is een grote gefabriceerde personage en al het andere dat ik van haar ken vind ik kut maar als ik niet wist wie/wat het was dan zou ik dit mooi vinden. Ik meet met twee maten. Om knettergek van te worden.
Ja oké maar had ze hoger verwachtquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 heeft 7 platen bij de bovenste 200 ofzo, dat vind ik toch best prima eigenlijk..
Ja maar de eerste staat op 24 en dan pas de volgende op 56quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 heeft 7 platen bij de bovenste 200 ofzo, dat vind ik toch best prima eigenlijk..
Haar overeind krijgen? Niet nodig toch?quote:
Ik vind het een ongelofelijk sexy nummer maar als ik een persoonlijke top 15 van Mayer liedjes zou moeten maken komt deze er niet in voor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:29 schreef Fretwork het volgende:
Zometeen even in foetushouding janken op Mayer, brb
Dat dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha, ook U2 moet 4 keer in de eerste 32 staan zoals Adele en Coldplay
Ik niet. Muziek gaat namelijk niet over perfect geluid.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef cafca het volgende:
[..]
las er laatst nog een artikel over dat jongeren vooral op zoek zijn naar een minder perfect geluid en daarvan denken ze dat ze dat op vinyl gaan vinden. Ik ben hoopvol gestemd.
Ik hou niet alleen van ouwe plaatjes hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter jou gezocht eerlijk gezegd
Coldplay is gewoon belachelijk overgewaardeerd in de lijstquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja oké maar had ze hoger verwacht
[..]
Ja maar de eerste staat op 24 en dan pas de volgende op 56
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Coldplay is gewoon belachelijk overgewaardeerd in de lijst
kijken ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef D. het volgende:
Iemand die weet wat Filemon bij het darts doet?
Meisje doet alles voor haar man, maar die doet liever mannendingetjes, zoals videospelletjes spellen.quote:
Vind ik eigenlijk wel voldoende.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja oké maar had ze hoger verwacht
[..]
Ja maar de eerste staat op 24 en dan pas de volgende op 56
Het spijt me, maar ik neem je vanaf nu niet meer serieusquote:
Dat blijkt, meestal geef je af op alles wat nieuw en/of vrouwelijk isquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou niet alleen van ouwe plaatjes hoor.Ik kan hier best wel eens verrassend uit de hoek komen.
was leuq man, die dartspartijquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY
Ik vind altijd coldplay U2 in een modern jasjequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lex Immers en Bas Muijs zitten er ook wel eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:30 schreef D. het volgende:
Iemand die weet wat Filemon bij het darts doet?
o dan denk ik te moeilijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Meisje doet alles voor haar man, maar die doet liever mannendingetjes, zoals videospelletjes spellen.
En dat vindt Lana niet zo leuk.
Unforgettable Fire en War zijn wel pareltjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel voldoende.Van mij zou alleen New Years Day wel hoger mogen denk ik.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Z'n gitaar redt hem vaak.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met John Mayer. Sommige nummers vind ik enorm goed, maar dit vind ik dan weer een draak van een nummer.
Owneee vind andere nummers beterquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel voldoende.Van mij zou alleen New Years Day wel hoger mogen denk ik.
The Heart of Lifequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met John Mayer. Sommige nummers vind ik enorm goed, maar dit vind ik dan weer een draak van een nummer.
3xquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Fred_B het volgende:
We worden niet echt verwend momenteel.
NU al........dus een date zit er niet inquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik neem je vanaf nu niet meer serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |