U2 heeft 7 platen bij de bovenste 200 ofzo, dat vind ik toch best prima eigenlijk..quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef DaniqueV het volgende:
Oei thanks! meteen ook openen, had het niet door
[..]
Coldplay isBaal alleen dat U2 niet zo goed present is in de bovenste regionen
Haha, ook U2 moet 4 keer in de eerste 32 staan zoals Adele en Coldplayquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef DaniqueV het volgende:
Oei thanks! meteen ook openen, had het niet door
[..]
Coldplay isBaal alleen dat U2 niet zo goed present is in de bovenste regionen
Dat is wel een aardige omschrijving. Ben er ook nog niet uit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
Dit vind ik zowel mooi als een draak, ik word er bipolair van.
nee bahquote:
Nou, dit dus. Ik kan dat mens niet uitstaan en ik hoor d'r siliconen meezingen. Het is een grote gefabriceerde personage en al het andere dat ik van haar ken vind ik kut maar als ik niet wist wie/wat het was dan zou ik dit mooi vinden. Ik meet met twee maten. Om knettergek van te worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
Dit vind ik zowel mooi als een draak, ik word er bipolair van.
Ja ik denk dat het mooi is, maar dat je het niet te vaak moet horen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige omschrijving. Ben er ook nog niet uit.
We zijn schijnbaar een uitzonderingquote:
Ride hoort er eerder inquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:28 schreef iPat het volgende:
Prachtig nummer....jammer dat Born To Die er niet in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |