Ik snap er ook niks van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Snap alleen de vrouwen niet, dat ze bij bosjes voor die man vallen
Nee, artiesten verwarren doe ik nooitquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Plus dat je John Mayer ook nog met een handvol andere singer songwriters kan verwarren.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een paar guilty pleasures. Bijv. Simply Red
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh mag ALSJEBLIEFT John Mayer nog een keer op?
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]oww en one dan met Mary Jblidge, ik zeg eigenlijk altijd van het origineel moet je afblijven, maar die gaat er overheen vind ik
Je helpt niet meequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]oww en one dan met Mary Jblidge, ik zeg eigenlijk altijd van het origineel moet je afblijven, maar die gaat er overheen vind ik
Kun je na afloop lekker natrappenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Snap alleen de vrouwen niet, dat ze bij bosjes voor die man vallen
Mooi om dan alsnog te ontdekken héquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou wel van de ouwe U2, da's wel mijn sound. Alles van na 1990 is me wat te zoetsappig en repetitief. Al wist iemand me laatst een hele vreemde, lekkere 90's U2 te presenteren
Ik verwar Split Enz altijd met Crowded House, die lijken echt op elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, artiesten verwarren doe ik nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |