Het is ook illegaal, want het mag niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:10 schreef Disana het volgende:
Dat argument elke keer dat al het vuurwerk dat voortijdig wordt afgestoken illegaal is. Dat is dikke onzin. Vandaag mocht vuurwerk officieel verkocht worden, en meteen wordt er weer op los geknald.
Het vuurwerk is niet illegaal, het afsteken is illegaal.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is ook illegaal, want het mag niet.
Dat maakt het nog geen illegaal vuurwerk. De handeling is illegaal, het vuurwerk zelf niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is ook illegaal, want het mag niet.
Lekker plezier hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:10 schreef Disana het volgende:
Dat argument elke keer dat al het vuurwerk dat voortijdig wordt afgestoken illegaal is. Dat is dikke onzin. Vandaag mocht vuurwerk officieel verkocht worden, en meteen wordt er weer op los geknald.
De conservatief in mij zegt beperk vuurwerk tot de achterwijken en zorg ervoor dat hulpdiensten deze wijken niet in gaan tot nieuwjaarsdag is verstreken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:20 schreef Friek_ het volgende:
Vuurwerk gewoon verbieden, zegt de liberaal in me.
Ondertussen is de kans op een vuurpeil in je oog tijdens o&n groter dan het winnen van de oudejaarstrekking.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:20 schreef Friek_ het volgende:
Vuurwerk gewoon verbieden, zegt de liberaal in me.
Plus alle supermarkten sluiten voor enkele weken en het als tv-format verkopen aan SBS6.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De conservatief in mij zegt beperk vuurwerk tot de achterwijken en zorg ervoor dat hulpdiensten deze wijken niet in gaan tot nieuwjaarsdag is verstreken.
Niet als je lekker binnenblijft en dubieus volk mijdt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ondertussen is de kans op een vuurpeil in je oog tijdens o&n groter dan het winnen van de oudejaarstrekking.
De culturele keuze is alcohol of vuurwapens. Beide is onmogelijk. Tenzij Amerika.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon vuurwerk verbieden, en vuurwapens legaliseren. Beetje jallah-jallah'en en zo'n AK leegknallen, ongeveer omhoog.
Ga ik me niet meer aan wagen als zure linkse dombo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij post zeker mee in het vuurwerktopic.
Ik heb het geduld niet om te wachten tot mijn vijanden zich dooddrinken, derhalve gaat mijn voorkeur uit naar vuurwapens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De culturele keuze is alcohol of vuurwapens. Beide is onmogelijk. Tenzij Amerika.
Homo, dus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef Tem het volgende:
Kaas- is zo'n Koen figuur uit Niet lullen maar poetsen.
Bah bah.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef Tem het volgende:
whehehequote:
Oh dit lees ik nu.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:14 schreef Tem het volgende:
Baudet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
whehehe
Wat een vent he. Ook gezien dat ie met Rutger C en die zelfverklaarde PVV-intellectueel-mooiboy (ben z'n naam ff kwijt) aan tafel zit in Powned?
Yesquote:
Whehequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yes
Die vervelende hommo begint te flirten met Baudet, die een beetje ongemakkelijk wordt waarna Castrocum lachend roept dat hij en zn redactie ook altijd een beetje twijfels hebben over de geaardheid van hem.
Kwaliteitstelevisie.
Even een beetje test, mag dat ook niet meer van jou?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:10 schreef Disana het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:38 schreef Kowloon het volgende:
Disana, ik heb zo'n Chinese rol weten te regelen.
Er was hier ook net iemand zijn Syrische vuurwerk aan het testen volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Even een beetje test, mag dat ook niet meer van jou?
Hehe, wanneer was dit?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yes
Die vervelende hommo begint te flirten met Baudet, die een beetje ongemakkelijk wordt waarna Castrocum lachend roept dat hij en zn redactie ook altijd een beetje twijfels hebben over de geaardheid van hem.
Kwaliteitstelevisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef Kaas- het volgende:
VerschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vervelende mensen. En dat zeg ik niet omdat ik jaloers ben.
Gadverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt het wel duidelijk. "Gozer" en "vent" is ook wat ongepast.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:41 schreef Tem het volgende:
Verschrikkelijk figuur die andere homo's aanspreekt met termen als zus en vriendin.
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Of je nou een in een uurtje naar Amsterdam rijdt voor een mooie tas of naar Milaan vliegt, bijna hetzelfde.."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Een eigen waterzuiveringsinstallatie is vrij normaal in het hogere segment in China. Heb eens uit interesse opgezocht wat je allemaal moet regelen en tegen komt als je naar China zou emigreren. Dergelijke installaties zijn net zo normaal als een CV-installatie hier.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef robin007bond het volgende:
https://news.yahoo.com/fe(...)833381--finance.html
What the fuck. Al die apparatuur voor luchtreiniging en dergelijke.
Hehe, baudet afzeiken is altijd mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Programma nog nooit gezien, maar dat laat ik zo als ik dit zo zag.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Epische kneuzenkermis. Hulde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
Waar dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 08:44 schreef Kowloon het volgende:
Wel mooi dat er kennelijk toch ook rijke mensen in Rotterdam wonen.
Prachtig nieuws.quote:Het openbaarvervoerbedrijf RET heeft in 2017 geen subsidie meer nodig om de metro en de tram in de regio Rotterdam te laten rijden. Dat is volgens de RET uniek voor Nederland.
Ik kijk geen Studio Powned, ben Guido niet.quote:
Dat bedoel ik ook niet, ik bedoel dat Niet Lullen Maar Poetsen.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik kijk geen Studio Powned, ben Guido niet.
Oh.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, ik bedoel dat Niet Lullen Maar Poetsen.
Zo'n reis maken en de NPO er voor laten betalen. Waarom ben ik niet op dat idee gekomen?quote:Op woensdag 30 december 2015 09:06 schreef Heilwasser het volgende:
Eerst even een docu over barbaren kijken: http://www.npo.nl/joanna-(...)2-2015/VPWON_1249605
Is een programma van de BBC denk ik. Dus de Britse belastingbetaler bekostigt het.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n reis maken en de NPO er voor laten betalen. Waarom ben ik niet op dat idee gekomen?
Zelfde principe.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is een programma van de BBC denk ik. Dus de Britse belastingbetaler bekostigt het.
Ligt straks helemaal ingesloten door snelwegen. Dat vinden rijken heul niet fijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Hillegersberg, beetje ordinaire bende.
Hihi.quote:Duitse minister wil dat België stopt met kernenergie
De Belgische 'probleemreactoren' moeten helemaal dicht en België moet ophouden met kernenergie.
Een ongeluk in de Belgische kernenergiesector vormt een enorm gevaar voor de bevolking van België, Nederland en Duitsland.
Dat zei de minister van Milieu van de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen, Johannes Remmel, in een dinsdag gepubliceerd vraaggesprek met de krant Die Welt. Remmel is van de Groenen.
De boze Remmel vindt het onbegrijpelijk dat de Belgische toezichthouders ''bij alle ongelukjes, al het aan- en uitzetten zwijgzaam blijven en nog niet hebben besloten die dingen uit te schakelen. Zolang die 'brokkenreactoren' stroom opwekken, is het gevaar van nucleaire storingen niet uitgesloten'', klaagde Remmel.[..]
Plus de Flüchtlingskrise. Ik zie de Fahne alweer worden gehesen.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:38 schreef Kowloon het volgende:
Die Duitsers met hun kapitaalvernietigende 'Energiewende'.
Whehe mooi he.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Of je nou een in een uurtje naar Amsterdam rijdt voor een mooie tas of naar Milaan vliegt, bijna hetzelfde.."![]()
Ik floot het laatst per ongeluk onder de douche.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Plus de Flüchtlingskrise. Ik zie de Fahne alweer worden gehesen.
Waar het hart vol van is...quote:Op woensdag 30 december 2015 09:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik floot het laatst per ongeluk onder de douche.
Je kunt beter de negende symfonie van Beethoven fluiten.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik floot het laatst per ongeluk onder de douche.
Als D ergens aan ten onder gaat is het politiek correctheid en het zich kapotschamen voor haar verledenquote:Op woensdag 30 december 2015 09:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Plus de Flüchtlingskrise. Ik zie de Fahne alweer worden gehesen.
Dat is meer iets voor D66'ers.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je kunt beter de negende symfonie van Beethoven fluiten.
Door decadentie. Maar dat is een leuke teloorgang.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als D ergens aan ten onder gaat is het politiek correctheid en het zich kapotschamen voor haar verleden
Wat fluit de politicus onder de douche?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |