quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het origineel van André van Duin is beter
Jaquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
Geschreven door de Bee Gees tot ze erachter kwamen dat ze geen vrouwen zijn.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
Geschreven door de Bee Gees tot ze erachter kwamen dat ze geen vrouwen zijn. Dus Babs mocht het doen.
U heeft nog 8 goede posts te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
Geschreven door de Bee Gees tot ze erachter kwamen dat ze geen vrouwen zijn. Dus Babs mocht het doen.
Dat duurt 2 minuten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb net een Horzion mediabox van Ziggo gekregen. Hartstikke mooi, alleen gaat het aansluiten een paar uur duren. Ik kan dus geen Top 2000 luisteren, hoe moet het nu?
niet doen. cafca leest in plaatjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Marc-Marie zit met broek op de enkels nu.
Box aansluiten duurt 30 minuutjes...quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef Djeez het volgende:
Ik heb ergens nog wel een oude FM-radio. En anders zet ik de auto voor de deur met de ramen open
Volgens het boekje meer dan een uurquote:
Je hoort Barry erin ja, maar die had dit nooit zo zuiver en mooi gekund. Barbra heeft vreselijke liedjes maar dit is mooi, net als Guilty en Memory.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:36 schreef Cee het volgende:
Moet lukkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U heeft nog 8 goede posts te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |